quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Binnenkort stakende politieagenten aan je deur dat er een ramkraak gepleegd isquote:
zijn alweer gevonden bij een of andere autodealertquote:Op maandag 10 maart 2008 09:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Binnenkort stakende politieagenten aan je deur dat er een ramkraak gepleegd is
en tvp :x
Scheelt iig weer een 1tje in je kenteken, maar wtf... een autodealer heeft je kentekenplaten gejat uit de garage bij je apartement?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
zijn alweer gevonden bij een of andere autodealert
auto staat buiten, vond 700 euro per jaar om mijn auto te parkeren ietwat overdrevenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Scheelt iig weer een 1tje in je kenteken, maar wtf... een autodealer heeft je kentekenplaten gejat uit de garage bij je apartement?
Automatisch updaten hou je niet van?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:07 schreef ThaFreak het volgende:
even windows update draaien :![]()
45 essentiele windows updates
10 software updates
1 hardware update
Euh, ik geloof niet dat ik daar naar toe gaquote:
en dan iedere keer weer opnieuw opstarten zekerquote:Op maandag 10 maart 2008 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Automatisch updaten hou je niet van?
Heuh? Meestal installeert ie de updates als je je PC wilt uitzetten. Blijft ie dus nog eventjes aan, en daarna poef. Uit.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dan iedere keer weer opnieuw opstarten zeker![]()
pc staat vrijwel nooit uitquote:Op maandag 10 maart 2008 17:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heuh? Meestal installeert ie de updates als je je PC wilt uitzetten. Blijft ie dus nog eventjes aan, en daarna poef. Uit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |