abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57490807
Ach die Karim knikte ook maar serieus mee wbt de kritiek in zake de borsten omdat zijn vriending er bij was, had hij in een bar met zijn kronuiten verbleven dan had ook hij met volle teugen genoten...

Denk ik
pi_57503742
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:51 schreef honda1990 het volgende:
Dat hele decolleté verhaal was zo kansloos he Als ze er niet mee om kunnen gaan dat vrouwen in Italië wel stijl hebben, wel verzorgt zijn, zich niet hoerig maar sexy kleden blijf je toch lekker thuis. Het kan misschien afleiden maar dan zoek je toch lekker een lerares van 70 die een jurk totaan boven aan heeft.
Nou eh... als je al niet supergemotiveerde leerlingen hebt is het gewoon niet zo snugger
(Je kunt wel merken dat zij niet alleen les geeft, maar ook in de entertainmentwereld zit, want logischerwijs is dit ook een opstapje, aangezien het op tv komt).
En sexy stijlvol? Mwah, een doodgewoon strak truitje met V-hals.
Ik vind het nou niet echt typisch Italiaans. Die lopen met toch iets meer merkkleding rond, ipv een doodgewoon shirtje.

En dat de mannen met de vrouwen meeknikken is natuurlijk onzin. Het kan, maar dat wil niet zeggen dat alle mannen dat doen.
Ze bedoelen juist dat ze zo aantrekkelijk voor de klas staat, dat ze daardoor amper meer opletten.Wat is daar mis mee?
Kennelijk zijn ze gewoon niet gemotiveerd genoeg en leidt het teveel af. Niks mis mee lijkt me
Ja jammer dat ze gewoon geen motivatie hebben of niet genoeg om de taal te leren.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57554184
Ben ik de enige die zich dood zit te ergeren aan die vriendin van Karim? Heel de tijd dat gezeur over dat zwembad en hoe ze over die lerares met haar decollete sprak . Wat een zeurmuts zeg.

En dat gedoe over die lerares was vreselijk, die vrouw zag er prachtig uit. En Italianen mogen dan wel bekend zijn om zich stijlvol te kleden, in de praktijk zit daar vaak een heel ordinair randje aan, dat hoort er nou eenmaal bij.

Tot nu toe vind ik eigenlijk Karim er het beste passen (maar dan zonder vriendin, hup kieper dat mens de deur uit en ga verder met de taallerares) en in tegenstelling tot de meesten hier: Tonnie en Piet. Ze moeten nog veel leren over het land, maar beschikken wel over goede sociale vaardigheden voor zo'n dorpje. In tegenstelling tot die Jon en Jeroen (begin 40 ), die menen sier te maken met hun cappuccino drinken, maar juist het tegenovergestelde bereiken. Die dorpsbewoners prikken daar wel doorheen hoor of je het meent of niet. En ik vind dat na Karim Tonnie nog het beste Italiaans spreekt. Details neemt ze goed op (het vi in invitarvi bijvoorbeeld).
  zondag 23 maart 2008 @ 17:20:44 #104
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_57561724
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:35 schreef bloodymary het volgende:
En ik vind dat na Karim Tonnie nog het beste Italiaans spreekt. Details neemt ze goed op (het vi in invitarvi bijvoorbeeld).
Ze kan niet eens een Italiaanse naam herhalen als de mensen uit de buurt zich net hebben voorgesteld
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  zondag 23 maart 2008 @ 19:58:55 #105
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_57565033
Heerlijk avondje om te ergeren aan lelijke brabanders die zich niet willen aanpassen, en genieten van het heerlijk kortzichtige Italianen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zondag 23 maart 2008 @ 20:18:06 #106
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_57565436
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57565615
Spats heeft pas drie keer in tien minuten gezegt dat de kandidaten niet weten dat er ook een geheime dorpsraad is .
anonieme razernist
pi_57565821
Of je laat zo'n briefje ff nalezen voor je hem ophangt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 23 maart 2008 @ 21:11:44 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57566571
Die Piet wordt steeds irritanter.
Kariem en Carlijn blijven het goed doen. Leuk dat ze waagden om een echte Italiaanse maaltijd te koken.
Van die Jon en Jeroen zie je heel weinig evenals van Thomas en Sandy..
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 23 maart 2008 @ 21:14:35 #110
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_57566636
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:11 schreef golfer het volgende:
Die Piet wordt steeds irritanter.
Kariem en Carlijn blijven het goed doen. Leuk dat ze waagden om een echte Italiaanse maaltijd te koken.
Van die Jon en Jeroen zie je heel weinig evenals van Thomas en Sandy..
Ik had van Thomas en Sandy veel meer verwacht eik. Puur door het uiterlijk, opleiding en werk in NL.

Carlijn komt nu een stuk beter uit de verf, ze staat met Karim terecht op de eerste plaats.
Erg leuk dat ze zich aan de pasta durfte te wagen
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  zondag 23 maart 2008 @ 21:15:49 #111
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57566663
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:35 schreef bloodymary het volgende:
Ben ik de enige die zich dood zit te ergeren aan die vriendin van Karim? Heel de tijd dat gezeur over dat zwembad en hoe ze over die lerares met haar decollete sprak . Wat een zeurmuts zeg.

En dat gedoe over die lerares was vreselijk, die vrouw zag er prachtig uit. En Italianen mogen dan wel bekend zijn om zich stijlvol te kleden, in de praktijk zit daar vaak een heel ordinair randje aan, dat hoort er nou eenmaal bij.

Tot nu toe vind ik eigenlijk Karim er het beste passen (maar dan zonder vriendin, hup kieper dat mens de deur uit en ga verder met de taallerares) en in tegenstelling tot de meesten hier: Tonnie en Piet. Ze moeten nog veel leren over het land, maar beschikken wel over goede sociale vaardigheden voor zo'n dorpje. In tegenstelling tot die Jon en Jeroen (begin 40 ), die menen sier te maken met hun cappuccino drinken, maar juist het tegenovergestelde bereiken. Die dorpsbewoners prikken daar wel doorheen hoor of je het meent of niet. En ik vind dat na Karim Tonnie nog het beste Italiaans spreekt. Details neemt ze goed op (het vi in invitarvi bijvoorbeeld).
EIndelijk een medestander mbt Piet en Tonnie. Ik denk ook dat zij jusit door hun ouderwetsheid en leeftijd goed klikken kunnen in het dorpje.
The End Times are wild
pi_57566824
HELLUP... weet iemand wie die muziek in de Italiaanse Droom zingt.. het komt vaak langs.. en het lijkt een beetje op muziek uit de Godfather..
  zondag 23 maart 2008 @ 21:22:55 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57566825
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

EIndelijk een medestander mbt Piet en Tonnie. Ik denk ook dat zij jusit door hun ouderwetsheid en leeftijd goed klikken kunnen in het dorpje.
Zullen ze toch echt een de moeite moeten nemen de taal en de gewoontes aan te leren, want anders blijven het gewoon een stel lompe Brabantse boeren in het buitenland.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 23 maart 2008 @ 21:29:58 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57566968
Och, misschien is het verschil tussen een lompe Brabantse boer en een Italiaan wel veel kleiner dan dat tussen een geciviliseerde Randstedeling en een Italiaan. WIe weet.

Grootste kanshebbers Karim en Karin.

Wat me trouwens opvalt in dat dorpje is dat je helemaal geen kinderen ziet. Ze lopen niet op straat, ze zitten niet in het programma, je ziet je nergens thuis. Sowieso is de gemiddelde leeftijd in het dorpje een jaar of 50 lijkt het wel. Of dat nu zo leuk is als jong stel om tussne te wonen?
The End Times are wild
pi_57567079
Er wonen alleen maar mensen van boven de 45 toch? Werd ergens in het begin verteld.
Lijkt me ook niet erg leuk om alleen tussen oudere te wonen, maar als je een B&B runt krijg je genoeg jongs en divers over de vloer als het goed is
pi_57567117
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:22 schreef TheMidasTouch het volgende:
HELLUP... weet iemand wie die muziek in de Italiaanse Droom zingt.. het komt vaak langs.. en het lijkt een beetje op muziek uit de Godfather..
"

Dat zijn de totaal misplaats gekozen liederen van de 'Ndrangeta, zo'n cd die een aantal jaren geleden uitkwam.
Men kiest dus muziek uit die een zeer geweldadige criminele organistie verheelijkt die ook nog eens uit een totaal ander deel van het land komt. Wat zijn het ook een stelletje ongeinteresseerde lompe boeren die programmamakers.
anonieme razernist
pi_57567172
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:37 schreef NoCigar het volgende:

[..]

"

Dat zijn de totaal misplaats gekozen liederen van de 'Ndrangeta, zo'n cd die een aantal jaren geleden uitkwam.
Men kiest dus muziek uit die een zeer geweldadige criminele organistie verheelijkt die ook nog eens uit een totaal ander deel van het land komt. Wat zijn het ook een stelletje ongeinteresseerde lompe boeren die programmamakers.
kan je misschien even de artiest/album informatie geven?
  zondag 23 maart 2008 @ 21:44:03 #118
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_57567260
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:29 schreef LXIV het volgende:

Grootste kanshebbers Karim en Karin.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57567334
Die muziek sloeg idd. nergens op!! Is Siciliaanse muziek. De programmamakers denken kennelijk dat het niemand opvalt.
Ik denk dat ze gewoon "Omerta, onuri e sungu", La musica della mafia eronder hebben gemonteerd. Zeker weten doe ik het niet, maar ik meende het te herkennen. Er zijn 2 delen van uit gekomen. De CD's zijn in Italie zelf niet te koop, maar hier wel.
geniet nooit met mate
pi_57567804
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:47 schreef gimme.shelter het volgende:
Die muziek sloeg idd. nergens op!! Is Siciliaanse muziek. De programmamakers denken kennelijk dat het niemand opvalt.
Ik denk dat ze gewoon "Omerta, onuri e sungu", La musica della mafia eronder hebben gemonteerd. Zeker weten doe ik het niet, maar ik meende het te herkennen. Er zijn 2 delen van uit gekomen. De CD's zijn in Italie zelf niet te koop, maar hier wel.
ik kan het liedje niet eens op youtube vinden, kan iemand mij helpen?
pi_57568078
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:09 schreef TheMidasTouch het volgende:

[..]

ik kan het liedje niet eens op youtube vinden, kan iemand mij helpen?
Sorry, mijn fout, ik heb de titel van de hele CD genoemd!! Ik noem eens een liedje, "Campagni d'Asprumunti" van Mimmo. Eerste nummer van de CD. Misschien lukt dat wel?
geniet nooit met mate
pi_57568194
Op het gevaar af erg off-topic te raken (maar wat zijn die Piet en Tonny toch stom he.....) als je la musica della mafia intikt bij bol.com kun je beide CD' s gewoon krijgen!!
Ik heb het net even gecontroleerd, maar het is idd die muziek. Die mooi is, maar niet klopt bij de regio van het programma. Who cares!!
geniet nooit met mate
pi_57568352
leuke serie!
pi_57568539
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Op het gevaar af erg off-topic te raken (maar wat zijn die Piet en Tonny toch stom he.....) als je la musica della mafia intikt bij bol.com kun je beide CD' s gewoon krijgen!!
Ik heb het net even gecontroleerd, maar het is idd die muziek. Die mooi is, maar niet klopt bij de regio van het programma. Who cares!!
zou fijn zijn als iemand exact de naam van het liedje kent, bespaart mij een hoop tijd..
pi_57568721
Eerste cd heet " Il canto di malavita", La musica della mafia. De naam van het liedje dat ze in het programma hadden weet ik niet precies, heb het programma niet opgenomen. Maar het komt wel van deze CD's. Als je de muziek van het programma mooi vind zal je deze Cd's ook mooi vinden, denk ik zo.
geniet nooit met mate
pi_57568859
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:46 schreef gimme.shelter het volgende:
Eerste cd heet " Il canto di malavita", La musica della mafia. De naam van het liedje dat ze in het programma hadden weet ik niet precies, heb het programma niet opgenomen. Maar het komt wel van deze CD's. Als je de muziek van het programma mooi vind zal je deze Cd's ook mooi vinden, denk ik zo.
maar weet je zeker dat het van de eerste CD is.. en niet van II of III?
pi_57568863
Ik vind geen een van de stelletjes leuk.

Ook erg opvallend dat de show vooral om de heren gaat, bij het becijferen kreeg je alleen de redenen te zien waarom de mannen het slecht deden, lijkt wel of de vrouwen er alleen maar voor de show zijn...
pi_57568945
Het is van de eerste CD en de liederen komen uit Calabrië, die andere CD's ken ik niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 23-03-2008 23:58:34 ]
anonieme razernist
pi_57568959
Het programma kijkt makkelijk weg maar toch bekruipt mij het gevoel van "was dit het nou?" na afloop.
Wellicht is het omdat er toch nog wel relatief veel kandidaten meedoen dat men niet erg veel individuele aandacht krijgt van het programma.
pi_57570169
gimme.shelter & NoCigar
bedankt, ik hou van jullie heb het liedje gevonden..
pi_57570588
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Xith het volgende:
Ik vind geen een van de stelletjes leuk.
Helemaal mee eens! Sterker nog, ik vind ze allemaal stom.
pi_57571731
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:03 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Sterker nog, ik vind ze allemaal stom.
valt wel mee hoewel ik ze niet in mijn vriendenkring behoef. Tonny en Piet vind ik wel mensen met hart voor de zaak. De Gooische Kakkers hoef ik niet. Zijn karikaturen van zichzelf
pi_57572080
Als ik Piet hoor praten, moet ik steeds aan Juffrouw Jannie denken!
pi_57572244
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef Foffie109 het volgende:

De Gooische Kakkers hoef ik niet. Zijn karikaturen van zichzelf
Ik vind ze ook niks, ze zetten ook helemaal geen stempel op het programma en ze laten niks van zichzelf zien. En wat je ziet... mweh...
Ik moest wel even lachen toen hij z'n Essere-rijtje aan het opzeggen was
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  maandag 24 maart 2008 @ 01:36:19 #135
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_57572502
Ik vind 't een leuk programma. Al ben ik er nog niet uit welke stel ik 't leukste vind. Piet komt iig als een karikatuur van zichzelf over .
pi_57573968
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:44 schreef TheMidasTouch het volgende:
gimme.shelter & NoCigar
bedankt, ik hou van jullie heb het liedje gevonden..
Mooi!!!
geniet nooit met mate
  maandag 24 maart 2008 @ 08:29:20 #137
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_57574067
Kunnen ze het niet beter de Italiaanse Droom van Piet noemen, aangezien die flip 90% van de tijd in beeld was.

Het is sowieso een chaotisch programma, wie gaat er nou meubels kopen als de verbouwing nog niet eens begonnen is?

En dan die geheime dorpsraad Is Bassie en Adriaan weer begonnen?

[ Bericht 26% gewijzigd door FoXje op 24-03-2008 08:36:14 ]
opgezegd@fok.nl
pi_57575479
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:12 schreef bloodymary het volgende:
Als ik Piet hoor praten, moet ik steeds aan Juffrouw Jannie denken!
Ik denk alleen maar,' Wat zegt die??'
Versta er niks van.
Go hard or go home
pi_57578004
Daarom heb ik de ondertiteling ook aan
  maandag 24 maart 2008 @ 13:50:13 #140
182728 honda1990
pi_57578149
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik denk alleen maar,' Wat zegt die??'
Versta er niks van.
Ik denk telkens:Nu weet ik waarom ik niks met Braband(ts) heb

En wat kan ik me ergeren aan de 3 zoenen van tonny en piet,zeggen: Joa ik wou de tom-tom nog meenemen maarja ik heb em maag thuis gehouwe en De koart lich in het kastje

.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_57578220
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:21 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Ik vind ze ook niks, ze zetten ook helemaal geen stempel op het programma en ze laten niks van zichzelf zien. En wat je ziet... mweh...
Ik moest wel even lachen toen hij z'n Essere-rijtje aan het opzeggen was
kijk eens naar hun videodagboek week 3!! Jon laat heel wat zien, ze heeft toch zoveel sjaaltjes? Had bij die opname maar eventjes e.e.a. bedekt. Br............
pi_57579301
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:54 schreef Foffie109 het volgende:

[..]

kijk eens naar hun videodagboek week 3!! Jon laat heel wat zien, ze heeft toch zoveel sjaaltjes? Had bij die opname maar eventjes e.e.a. bedekt. Br............
Het gooise stel is toch Thomas en Sandy?
Wat is er Goois aan bv het uiterlijk van Jon en Jeroen?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57579314
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:50 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Ik denk telkens:Nu weet ik waarom ik niks met Braband(ts) heb

En wat kan ik me ergeren aan de 3 zoenen van tonny en piet,zeggen: Joa ik wou de tom-tom nog meenemen maarja ik heb em maag thuis gehouwe en De koart lich in het kastje

.
*herkent*
En 'kastje' zal ws 'kassie' zijn
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57579399
Nee hoor, kassie is geen Brabants. Ik ben zelf ook Brabo, maar Piet en Tonnie zijn echt niet typerend voor Brabanders hoor, zulke mensen worden hier zelfs erg gevonden.....
  maandag 24 maart 2008 @ 15:40:19 #145
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_57580159
* FoXje is Brabo en van Tonnie en Piet. Die armen van Tonnie
(Echte Brabanders wonen tussen Tilburg en Helmond, daarbuiten is het allemaal nep).
opgezegd@fok.nl
  maandag 24 maart 2008 @ 17:08:42 #146
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_57581993
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef FoXje het volgende:
(Echte Brabanders wonen tussen Tilburg en Helmond, daarbuiten is het allemaal nep).
Idd, herker weinig erg weinig "Brabants" aan die 2. Stelletje zeikers zijn het.

(van kro.nl) "Ze gaan vanaf het voorjaar tot het najaar bijna elk weekend naar de camping in Renesse. "
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 24 maart 2008 @ 17:09:52 #147
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_57582015
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:08 schreef Chielus het volgende:

[..]

Idd, herker weinig erg weinig "Brabants" aan die 2. Stelletje zeikers zijn het.

(van kro.nl) "Ze gaan vanaf het voorjaar tot het najaar bijna elk weekend naar de camping in Renesse. "
En in 1977 voor 't laatst in Italië geweest, las ik daarstraks .
  maandag 24 maart 2008 @ 17:13:19 #148
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_57582082
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En in 1977 voor 't laatst in Italië geweest, las ik daarstraks .
"Eigenlijk zijn ze Spanjegangers en Tonny spreekt dan ook een moppie Spaans."

Dan kun je idd wel spreken over een "Droom"
  maandag 24 maart 2008 @ 17:20:42 #149
182728 honda1990
pi_57582227
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:13 schreef Chielus het volgende:

[..]

"Eigenlijk zijn ze Spanjegangers en Tonny spreekt dan ook een moppie Spaans."

Dan kun je idd wel spreken over een "Droom"
Vanuit het oogpunt van de kandidaten en de bewoners eerder een nachtmerrie

Zulke erge mensen zijn het niet hoor begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dat je je gewoon aan moet passen, klaar.
pi_57582288
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:56 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Het gooise stel is toch Thomas en Sandy?
Wat is er Goois aan bv het uiterlijk van Jon en Jeroen?
het gooise stel is Jon + Jeroen.
En nee, er is niets goois aan HUN uiterlijk
pi_57582982
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:23 schreef Foffie109 het volgende:

[..]

het gooise stel is Jon + Jeroen.
En nee, er is niets goois aan HUN uiterlijk
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef Foffie109 het volgende:

De Gooische Kakkers hoef ik niet.

Wat is er in godsnaam kakkerig aan Jon en Jeroen?
De enige die er kakkerig bij lopen, in polo's en bloesjes, zijn Thomas en Sandy.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  maandag 24 maart 2008 @ 18:35:57 #152
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57583667
Nog even de uitzending van zondag aan het bekijken via Uitzending gemist. Super programma!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 24 maart 2008 @ 19:16:20 #153
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_57584465
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef FoXje het volgende:
Dan ben ik brabander ik woon in Veghel.

Tonnie en Piet zijn voor mij heel herkenbaar.. qua accent dat hebben we hier ook.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_57592120
Heb tot nu toe 2 en half deel gezien. Midden in het 2de gedeelte van de 3de aflevering ben ik afgehaakt. Wat is dit programma, dat best potentie zou kunnen hebben, verschrikkelijk waardeloos gemaakt. Het is zo traag dat 65 plusser zelfs in slaap zouden vallen. Ook de continue herhalingen van de zelfde scenes + dezelfde uitleg is slaapverwekkend en dan heb ik het nog niet is over de mega irritante voice over van Fritz Spits.

Uit nieuwsgierigheid maar even de spoilers link naar geenstijl aangeklikt. Natuurlijk ga ik niks verklappen. Maar het feit dat de winnaars alleen het RECHT om de B&B te kopen, plus de verbouwing (100.000 Euro) krijgen was uiteindelijk wel de afknapper. Als ik het goed begrepen heb kost het pand tussen de 300.000 en 400.000 euro, dus dat moeten de winnaars ook nog even ophoesten. Daarnaast gaat het om een Bed&Breakfast dus leren koken hoeven de kandidaten ook niet echt.
pi_57592848
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 01:28 schreef ctrladdict het volgende:
de continue herhalingen van de zelfde scenes + dezelfde uitleg is slaapverwekkend en dan heb ik het nog niet is over de mega irritante voice over van Fritz Spits.
Nou, het schijnt zelfs (ik weet het niet zeker natuurlijk) dat er een soort groep mensen is, die in het geheim een deel van jurering doen.

Die eindeloze herhalingen doen me nogal aan Expeditie Robonson en aan dat andere programma over die eilanden denken en vond ik toen als superirritant. "Nou ja, misschien lagt dat aan de commerciële TV" dacht ik toen nog, "het tot vijftig minuten oprekken van twintig minuten origineel materiaal.".
anonieme razernist
  dinsdag 25 maart 2008 @ 10:29:41 #157
182728 honda1990
pi_57595218
Ik onderschat de consiglio nogal ik vind dat de presentator beter duidelijk zou moeten zijn dat de consiglio niet te onderschatten is!

dinsdag 25 maart 2008 @ 11:05:38 #158
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_57595769
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 10:29 schreef honda1990 het volgende:
Ik onderschat de consiglio nogal ik vind dat de presentator beter duidelijk zou moeten zijn dat de consiglio niet te onderschatten is!

Let op, Het is het Geheime Consiglio waar de deelnemers niets van weten. Maar waarschijnlijk was je dat nog niet duidelijk.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 11:07:20 #159
182728 honda1990
pi_57595789
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:05 schreef Chielus het volgende:

[..]

Let op, Het is het Geheime Consiglio waar de deelnemers niets van weten. Maar waarschijnlijk was je dat nog niet duidelijk.
Ik wist dit inderdaad nog niet, woont het consiglio ook in het dorp? Hoort de lokale bevolking ook bij het consiglio?
pi_57596419
Wtf, er is een geheime dorpsraad??? Dat had ik nog niet gehoord!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 11:54:55 #161
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57596636
Het is iig wel een dorpje waar ik mezelf wel zie wonen!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57596647
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:07 schreef honda1990 het volgende:

Ik wist dit inderdaad nog niet, woont het consiglio ook in het dorp? Hoort de lokale bevolking ook bij het consiglio?
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:43 schreef Xith het volgende:
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:30:23 #163
182728 honda1990
pi_57597331
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:43 schreef Xith het volgende:
Ik weet niet precies wat dat is, maar ik onderschat ze iig wel
pi_57597789
Ik begrijp niet waarom ze dat dan niet zeggen dat er een geheime dorpsraad is. Zo snapt de kijker er niets meer van......
pi_57599867
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:07 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou, jij als Italia-liefhebber?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57599888
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[..]

Mijn reactie ook
Hoe kan dat nou, dat stuk komt elke keer weer voorbij, met precies hetzelfde stukje fragment.
In totaal wordt het per aflevering een keer of 3 vermeldt, als het niet nog veel meer is.

Wake up people
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57600181
Eigenlijk is het gewoon net zo nep als Julia's Tango
pi_57605027
Blijkbaar is de paniek toegeslagen bij de KRO nu iedereen de uitslag via wat googlen te weten kan komen en mensen allerlei moeilijk vragen stelden over hoe dat nu zit met de prijs van de winnaars. De forums van de website de Italiaanse droom http://deitaliaansedroom.kro.nl/ zijn niet meer te bereiken.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:08:09 #169
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57605662
Zolang de spoilers maar hier weg bljven vind ik alles best
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:21:33 #171
182728 honda1990
pi_57605719
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef Noisekick het volgende:
Zolang de spoilers maar hier weg bljven vind ik alles best
Als ze de uitslag in een spoiler zetten vind ik het niet eens zo'n probleem maar doe toch maar niet
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:25:00 #172
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_57605790
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:53 schreef ctrladdict het volgende:
Blijkbaar is de paniek toegeslagen bij de KRO nu iedereen de uitslag via wat googlen te weten kan komen en mensen allerlei moeilijk vragen stelden over hoe dat nu zit met de prijs van de winnaars. De forums van de website de Italiaanse droom http://deitaliaansedroom.kro.nl/ zijn niet meer te bereiken.
Prima bereikbaar hier.
Heb overigens het B&B nog niet weten te googlen (de site van het B&B zoals het nu is, zeg maar).
pi_57606024
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Als ze de uitslag in een spoiler zetten vind ik het niet eens zo'n probleem maar doe toch maar niet
Ik heb het al gelezen.. Toch heb ik zoiets van: eerst zien, dan geloven. Iedereen kan wat zeggen.
pi_57618709
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Xith het volgende:

Ook erg opvallend dat de show vooral om de heren gaat, bij het becijferen kreeg je alleen de redenen te zien waarom de mannen het slecht deden, lijkt wel of de vrouwen er alleen maar voor de show zijn...
En het koken
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:53:22 #175
182728 honda1990
pi_57619056
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:35 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ik heb het al gelezen.. Toch heb ik zoiets van: eerst zien, dan geloven. Iedereen kan wat zeggen.
Ze wie is de mol
pi_57619093
Het programma is trouwens wel leuk om te volgen, met een Italiaanse schoonfamilie, maar daardoor ook een stuk meer ergernissen. De uitspraak van presentatrice/voice over van "Piticchio" bijvoorbeeld. Dramatisch slecht.

Concept is wel leuk, ze laten me alleen veel te weinig zien van de werkelijke verbouwing. Ik heb geen enkel plan van welk stel dan ook gezien, laat staan met een toelichting.
Dit ontbreekt veel te veel en kan makkelijk in de plek van het continu herhalen van de procedures van het programma.

Mbt de kandidaten zijn die Piet & Tonnie echt als typetjes erin gezet, want het zijn gewoon figuren voor een Hollandse camping maar dan met mooi weer garantie.

En ik kan wel lachen om dat hele gebeuren rond het koken & eten.
Als je de verkeerde saus bij het type pasta maakt, bega je al een fout voor de oudere generatie, laat staan dat je buitenlands voor ze gaat koken.
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:01:06 #177
182728 honda1990
pi_57619251
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:55 schreef DIGGER het volgende:
Het programma is trouwens wel leuk om te volgen, met een Italiaanse schoonfamilie, maar daardoor ook een stuk meer ergernissen. De uitspraak van presentatrice/voice over van "Piticchio" bijvoorbeeld. Dramatisch slecht.

Concept is wel leuk, ze laten me alleen veel te weinig zien van de werkelijke verbouwing. Ik heb geen enkel plan van welk stel dan ook gezien, laat staan met een toelichting.
Dit ontbreekt veel te veel en kan makkelijk in de plek van het continu herhalen van de procedures van het programma.

Mbt de kandidaten zijn die Piet & Tonnie echt als typetjes erin gezet, want het zijn gewoon figuren voor een Hollandse camping maar dan met mooi weer garantie.

Als je de verkeerde saus bij het type pasta maakt, bega je al een fout voor de oudere generatie, laat staan dat je buitenlands voor ze gaat koken.
Idd als die man piticchio zegt krijg ik echt plaatsvervangende schaamte
pi_57619948
quote:
Nou, het geheime consiglio mogen ze nog wel wat beter uitleggen hoor!
pi_57620996
Is er een geheim consiglio?
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:30:58 #180
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57621141
Weten de bewoners dat er een consiglio is?
Planning:
-
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:31:58 #181
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_57621153
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:30 schreef DarkShine het volgende:
Weten de bewoners dat er een consiglio is?
Misschien kan Frits Spits in de uitzendingen er wat meer de nadruk op leggen dat dat niet het geval is .
pi_57621617
quote:

Volgens mij gaat 't ook meer om de frictie die het gevolg is van de verbouwing dan om de verbouwing zelf. Het is geen klusprogramma en 'ruzie' tussen de stellen of onenigheid binnen een relatie is net wat interessanter dan het metselen van een muurtje.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_57623118
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:32 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nou, het geheime consiglio mogen ze nog wel wat beter uitleggen hoor!
Bedoel je dat je de exacte werking beter uitgelegd wilt krijgen of je ben je nu nr 10 die überhaupt van het bestaan niks af wist Dat komt minimaal 3 a 4 keer voorbij per aflevering, hoe kan iedereen dat nou missen
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:47:11 #184
182728 honda1990
pi_57624090
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:56 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Bedoel je dat je de exacte werking beter uitgelegd wilt krijgen of je ben je nu nr 10 die überhaupt van het bestaan niks af wist Dat komt minimaal 3 a 4 keer voorbij per aflevering, hoe kan iedereen dat nou missen
Zoals iemand al zei: Frits Spits laat gewoon niet merken of de bewoners überhaubt wat af weten van de consiglio, eerlijk gezegd heb ik het idee dat de programmamakers de consiglio een beetje onderschatten eerlijkgezegd.
pi_57624701
Ik vind het ook een hap snap programma worden, je ziet niet écht wat ze nou precies doen zo'n dag.
Je hebt een uur de tijd, waarom niet elk stel een kwartier geven en dan écht een dag volgen bijv. want hoe die verdeling van die puntentelling is, wordt ook niet echt duidelijk.
pi_57624822
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:56 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Euh, het was ironisch bedoeld Vandaar ook die PI, haha.
pi_57625035
Consiglio? Wat is dat nou weer voor flauwekul!
Komen ze nú ineens mee zodat ze de uitslag lekker kunnen manipuleren t.b.v de kijkcijfers. Je voelt je als kijker toch flink bezeken zo als ze ineens de regels gaan veranderen. Ik voel me erg gemanipuleerd en vies.
anonieme razernist
pi_57625126
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:54 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Volgens mij gaat 't ook meer om de frictie die het gevolg is van de verbouwing dan om de verbouwing zelf. Het is geen klusprogramma en 'ruzie' tussen de stellen of onenigheid binnen een relatie is net wat interessanter dan het metselen van een muurtje.
niks tegen de almachtige Frits Spits beste vriend !

maargoed, dit programma is een typisch voorbeeld van wat er voortvloeid uit de tijd dat er programma bedenkers met dozijnen tegelijk worden gewerfd, het is een optelsom van:
het blok (net5)
ik vertrek/het roer om (rtl4)
TalenWonders! In Italië (teleac NOT)
Aanpakken en wegwezen (Llink)

natuurlijk kunnen niet alle facetten evenveel terugkomen, maar ik ben het er zeker wel mee eens dat ze
toch echt een keuze moeten maken tussen de bouwwerkzaamheden of de intergratie. ze proberen een middenweg te bewandellen maar dit is na 3 aflevering duidelijk de mist in gegaan.
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_57626398
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:22 schreef Nuna het volgende:

[..]

Euh, het was ironisch bedoeld Vandaar ook die PI, haha.
Uuhhh, was dat van haar ook niet ironisch bedoeld? Ik hoop het tenminste, ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gedoe van ons over het consiglio serieus heeft genomen .

Maar goed, er blijkt dus een consiglio te bestaan die ook een stem heeft in de uitslag. Vraag me af wie daar dan in zitten?
pi_57626764
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het ook een hap snap programma worden, je ziet niet écht wat ze nou precies doen zo'n dag.
Je hebt een uur de tijd, waarom niet elk stel een kwartier geven en dan écht een dag volgen bijv. want hoe die verdeling van die puntentelling is, wordt ook niet echt duidelijk.
Er was tijd zat geweest om uit te leggen welk stel welke plannen had, wat nu het definitieve plan is, wie tot nu toe welke klussen op zich genomen heeft (meer dan Piet die steenstrips aan het slopen was zag je niet) etc.

Er is te weinig aandacht voor de fases en werkzaamheden van de verbouwing van het pand en van het integratietraject van de 4 stellen. Daarom ontbreek het beeld van wat ze nou op een dag doen, hoe hun dagindeling eruit ziet (en men over dit aspect mbt de andere stellen denkt) en hoe iedereen op de diverse vlakken vorderingen maakt.

In het algemeen ontbreekt dus en stukje diepgang, wat het veel interessanter zou maken. En die tijd is er, als ze niet telkens terug komen op de dorpsraad en sommige stukjes juist zo "bijna in slow-motion" laten zien.

Desalniettemin zo op het einde van het weekend wel een goed te "verteren" programa
pi_57630898
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:52 schreef DIGGER het volgende:

Daarom ontbreek het beeld van wat ze nou op een dag doen, hoe hun dagindeling eruit ziet (en men over dit aspect mbt de andere stellen denkt) en hoe iedereen op de diverse vlakken vorderingen maakt.
Idd. Dat is wel jammer, dat het allemaal wat rommerlig en oppervlakkig lijkt. Als je geen idee hebt hoe hun dag er nou exact uitzag heb je ook niet echt het gevoel, dat je in het programma meedraait.
Desalniettemin nog wel leuk om te kijken, maar ze hadden er idd veel meer van kunnen maken.

Iemand enig idee van de kijkcijfers?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57641540
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef Noisekick het volgende:

Iemand enig idee van de kijkcijfers?
Zondag 23 maart: 1.286.000
Best netjes dus
pi_57661548
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:23 schreef Nuna het volgende:

[..]

Zondag 23 maart: 1.286.000
Best netjes dus
Ik had minder verwacht eik, netjes ja
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:54:02 #194
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57664539
Echt armoe troef dit programma. Als de PO zich leent voor inventieve armoede, dan denk ik bij mezelf: Is dit nou de toekomst?
  zondag 30 maart 2008 @ 16:38:40 #195
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_57717271
Vanavond weer

Weet iemand toevallig wanneer het eerste stel eruit gaat?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57717665
Als ik me goed herinner zei Frits de vorige week dat er over 2 weken het eerste stel naar huis moet.
Next week dus.
pi_57718467
Mocht het zo zijn dat de prettig gevormde zwellingen van de lerares wederom niet in beeld verschijnen dan zal ik mij moeten beraden wbt het verder volgen van deze vertoning....
  zondag 30 maart 2008 @ 18:15:48 #198
182728 honda1990
pi_57718954
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Mocht het zo zijn dat de prettig gevormde zwellingen van de lerares wederom niet in beeld verschijnen dan zal ik mij moeten beraden wbt het verder volgen van deze vertoning....
Dat is uitiendelijk toch de reden dat je het blijft volgend zegmaar
  zondag 30 maart 2008 @ 18:27:44 #199
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_57719195
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Zwellingen?
  zondag 30 maart 2008 @ 18:36:16 #200
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57719378
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er trouwens een consiglio is waar de bewoners niks van weten. Ben benieuwd of we hier vanavond meer over te zien / horen krijgen!
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')