maar weet je zeker dat het van de eerste CD is.. en niet van II of III?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:46 schreef gimme.shelter het volgende:
Eerste cd heet " Il canto di malavita", La musica della mafia. De naam van het liedje dat ze in het programma hadden weet ik niet precies, heb het programma niet opgenomen. Maar het komt wel van deze CD's. Als je de muziek van het programma mooi vind zal je deze Cd's ook mooi vinden, denk ik zo.
Helemaal mee eens! Sterker nog, ik vind ze allemaal stom.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Xith het volgende:
Ik vind geen een van de stelletjes leuk.
valt wel mee hoewel ik ze niet in mijn vriendenkring behoef. Tonny en Piet vind ik wel mensen met hart voor de zaak. De Gooische Kakkers hoef ik niet. Zijn karikaturen van zichzelfquote:Op maandag 24 maart 2008 00:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Sterker nog, ik vind ze allemaal stom.
Ik vind ze ook niks, ze zetten ook helemaal geen stempel op het programma en ze laten niks van zichzelf zien. En wat je ziet... mweh...quote:Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef Foffie109 het volgende:
De Gooische Kakkers hoef ik niet. Zijn karikaturen van zichzelf
Mooi!!!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:44 schreef TheMidasTouch het volgende:
gimme.shelter & NoCigar
bedankt, ik hou van jullie heb het liedje gevonden..
Ik denk alleen maar,' Wat zegt die??'quote:Op maandag 24 maart 2008 01:12 schreef bloodymary het volgende:
Als ik Piet hoor praten, moet ik steeds aan Juffrouw Jannie denken!
Ik denk telkens:Nu weet ik waarom ik niks met Braband(ts) hebquote:Op maandag 24 maart 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar,' Wat zegt die??'
Versta er niks van.
kijk eens naar hun videodagboek week 3!! Jon laat heel wat zien, ze heeft toch zoveel sjaaltjes? Had bij die opname maar eventjes e.e.a. bedekt. Br............quote:Op maandag 24 maart 2008 01:21 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niks, ze zetten ook helemaal geen stempel op het programma en ze laten niks van zichzelf zien. En wat je ziet... mweh...![]()
Ik moest wel even lachen toen hij z'n Essere-rijtje aan het opzeggen was
Het gooise stel is toch Thomas en Sandy?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:54 schreef Foffie109 het volgende:
[..]
kijk eens naar hun videodagboek week 3!! Jon laat heel wat zien, ze heeft toch zoveel sjaaltjes? Had bij die opname maar eventjes e.e.a. bedekt. Br............
*herkent*quote:Op maandag 24 maart 2008 13:50 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik denk telkens:Nu weet ik waarom ik niks met Braband(ts) heb
En wat kan ik me ergeren aan de 3 zoenen van tonny en piet,zeggen: Joa ik wou de tom-tom nog meenemen maarja ik heb em maag thuis gehouwe en De koart lich in het kastje
.
Idd, herker weinig erg weinig "Brabants" aan die 2. Stelletje zeikers zijn het.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef FoXje het volgende:
* FoXje is Brabo envan Tonnie en Piet. Die armen van Tonnie
(Echte Brabanders wonen tussen Tilburg en Helmond, daarbuiten is het allemaal nep).
En in 1977 voor 't laatst in Italië geweest, las ik daarstraksquote:Op maandag 24 maart 2008 17:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
Idd, herker weinig erg weinig "Brabants" aan die 2. Stelletje zeikers zijn het.
(van kro.nl) "Ze gaan vanaf het voorjaar tot het najaar bijna elk weekend naar de camping in Renesse. "
"Eigenlijk zijn ze Spanjegangers en Tonny spreekt dan ook een moppie Spaans."quote:Op maandag 24 maart 2008 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En in 1977 voor 't laatst in Italië geweest, las ik daarstraks.
Vanuit het oogpunt van de kandidaten en de bewoners eerder een nachtmerriequote:Op maandag 24 maart 2008 17:13 schreef Chielus het volgende:
[..]
"Eigenlijk zijn ze Spanjegangers en Tonny spreekt dan ook een moppie Spaans."
Dan kun je idd wel spreken over een "Droom"
het gooise stel is Jon + Jeroen.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:56 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Het gooise stel is toch Thomas en Sandy?
Wat is er Goois aan bv het uiterlijk van Jon en Jeroen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |