Ja die zijn zo mooi om te zien. Ook vorige week toen ze aan het kaarten warenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:12 schreef honda1990 het volgende:
Die oude italiaanse mensen prachtig toch![]()
Tegen elkaar opzetten... mwah...Ook al begrijp ik wat je bedoelt.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef Loohcs het volgende:
Vind 't niet echt een KRO programma, meer voor een commerciele omroep. Beetje 'Het blok'-achtig...met dat verbouwen en zoals die stellen tegen elkaar worden opgezet. En dan ook nog die onaangekondigde gast (die ex-eigenaar van 't huis) en die geheime dorpsraad.
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Die bril geeft haar wel iets stouts toch?echt een leuke meid
Ik ben wel benieuwd naar de kijkcijfersquote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef LXIV het volgende:
Ik weet niet of het een populair programma is of zal worden, maar zouden meer mensen nu naar Italië willen emigreren na afloop van de show? "Dit wordt toch als erg aantrekkelijk gepresenteerd, krijg er zelf bijna zin in.
De kandidaten worden 'uitgenodigd' om achterbaks tegen elkaar te zijn om meer kans te maken er zelf beter uit te komen. En ook hoe trots die 'ruzie'van volgende week door de voice-over werd aangekondigd...dat past imho beter bij de commerciëlen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:06 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Tegen elkaar opzetten... mwah...Ook al begrijp ik wat je bedoelt.
Toch blijft het een spel, of je het nou op SBS gooit of bij de KRO![]()
En ik vind het helemaal niet bij de commerciële omroep passen, absoluut niet.
Het is echt een publieke omroep programma.
Dat ze uitgenodigd worden, soms wil je gewoon even je ei kwijtquote:Op zondag 16 maart 2008 23:38 schreef Loohcs het volgende:
[..]
De kandidaten worden 'uitgenodigd' om achterbaks tegen elkaar te zijn om meer kans te maken er zelf beter uit te komen. En ook hoe trots die 'ruzie'van volgende week door de voice-over werd aangekondigd...dat past imho beter bij de commerciëlen.
Maar als nederlanders geen pasta eten wat krijgen ze dan in hun maagquote:Op zondag 16 maart 2008 23:02 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja die zijn zo mooi om te zien. Ook vorige week toen ze aan het kaarten waren
En vandaag in dat winkeltje "panini, panini!"![]()
Wij Nederlanders eten 24/7 broodZo leer je nog eens iets over jezelf
Ik denk het niet, als je weet hoe 'kortzichtig' de meeste oudere Italianen zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 12:42 schreef WammesWaggel het volgende:
En toch komen die stukjes met de ouderen op mij erg nep over, of iniedergeval erg geforceerd.
Maar als trouwe kijker van Het Blok en Ik Vertrek blij ik zeker met veel plezier kijken hoor daar niet van
Precies, zo zijn Italianen gewoon. Toen ik in Italie woonde, woonde ik met nog een aantal mensen in het huis van een Italiaans vrouwtje van een jaar of 70. Gelukkig woonde ze niet bij ons, maar ze kwam wel elk weekend langs. En altijd overal commentaar op natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:05 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, als je weet hoe 'kortzichtig' de meeste oudere Italianen zijn
Ja vind ik ook, jammer dat dat erbij zit. Het ziet er zo nep uit en is ook helemaal niet boeiend. Voor de rest wel een leuk programma maar de focus mag wel iets meer liggen op de kandidaten en het huis dan Italië en de mensen er omheen.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:42 schreef WammesWaggel het volgende:
En toch komen die stukjes met de ouderen op mij erg nep over, of iniedergeval erg geforceerd.
Maar als trouwe kijker van Het Blok en Ik Vertrek blij ik zeker met veel plezier kijken hoor daar niet van
Van mij mogen ze het wel zo latenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, jammer dat dat erbij zit. Het ziet er zo nep uit en is ook helemaal niet boeiend. Voor de rest wel een leuk programma maar de focus mag wel iets meer liggen op de kandidaten en het huis dan Italië en de mensen er omheen.
quote:
het brabantse stel is wel om te gillenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:41 schreef Avani het volgende:
Ik vind het een leuk programma, maar de koppels die erin zitten zijn wat minder. Panini
Je bedoelt onze "Belle & het Beest"?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:23 schreef Foffie109 het volgende:
Heb alleen moeite met die quasi-artistiekelingen uit? Zouden dat echt pas veertigers zijn??
Belle en het Beest lijkt me echt topmensen om een glas rode wijn mee te drinken maar ik zie hun de klus nog niet klaren eigenlijk, om over Tonny en Piet nog maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:02 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Je bedoelt onze "Belle & het Beest"?Ja, Jeroen is 44 en Jon 43.
Je bedoelt, vloer, trappen en deuren niet veranderen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind overigens wel dat ze een goed punt hadden qua verbouwen, had ik eerlijk gezegd niet van ze verwacht.
Ja, de vloer had idd best een opknapbeurtje kunnen gebruiken maar de rest vond ik er erg goed uitzien, die bogen buiten mogen trouwens wel wat gebruiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:40 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Je bedoelt, vloer, trappen en deuren niet veranderen?
Ja ik vind het ook zonde eik als echt álles verandert wordt. Zoiets hoort juist wat oude dingen te behouden. Ik begrijp het wel als het je smaak niet is, maar toch. Verander dan niet alles. Kies dan alleen de belangrijkste dingen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:30 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja, de vloer had idd best een opknapbeurtje kunnen gebruiken maar de rest vond ik er erg goed uitzien, die bogen buiten mogen trouwens wel wat gebruiken.
Vergis je niet in Tonny en Piet. Ik moet die andere stelletjes nog voor zoveel mensen tegelijk zien koken. Bovendien kan Piet goed klussen, en dat is ook nooit weg als huisbaas.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Belle en het Beest lijkt me echt topmensen om een glas rode wijn mee te drinken maar ik zie hun de klus nog niet klaren eigenlijk, om over Tonny en Piet nog maar niet te sprekenDie moet je gewoon met een biertje in zn hand op een camping zetten.
Ik vind overigens wel dat ze een goed punt hadden qua verbouwen, had ik eerlijk gezegd niet van ze verwacht.
Dat klopt, ik denk dat ze in Brabant meer kans maken, ik heb het idee dat ze zich niet aan kunnen/passen aan Italianen. Misschien hadden ze beter in Spanje kunnen blijvenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vergis je niet in Tonny en Piet. Ik moet die andere stelletjes nog voor zoveel mensen tegelijk zien koken. Bovendien kan Piet goed klussen, en dat is ook nooit weg als huisbaas.
Jij bent er ws vaker geweest dan hunquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:51 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik denk dat ze in Brabant meer kans maken, ik heb het idee dat ze zich niet aan kunnen/passen aan Italianen. Misschien hadden ze beter in Spanje kunnen blijven
Wat ik zelf ook erg lomp vond dat Piet een spaanse naam aannam_! Ik bedoel zo erg is het niet maar ik heb het idee dat ze naar Italia zijn gegaan omdat spanje niet is gelukt, ik denk dat je er met zo'n instelling gewoon niet komt. Het feit alleen al dat ze niet wisten hoe je espresso moet drinken zei voor mij eigenlijk wel genoeg. Ik ben misschien een snotaap van 17 maar ik heb het idee dat ik de gebruiken beter ken/snap dan zullie.
Waarschijnlijk niet ben er heel dicht in de buurt geweest, ga van de zomer 2 maanden naar Italia dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:06 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Jij bent er ws vaker geweest dan hun
Op zich geeft het niet, dat ze dingen nog niet weten, je komt er om te leren. De ene heeft ms een grotere passie voor het land dan de ander.
Alleen kun je met voorbereiding ook veel doen. En ik weet niet of ze dat wel gedaan hebben.![]()
En ik vind het tenenkrommend dat ze aan elke Italiaanse naam een eigen draai geven. De buren die ze persoonlijk uit gingen nodigen. Als een tokkie half luisterend de naam herhalen.Maar ja, misschien hebben ze gewoon totaal geen gevoel voor taal.
Alleen in Italië met Spaanse dingen aankomen (Spaanse naam, Spaans eten) is gewoon echt van de domme. Had je 1 landenboek over Italië opengeslagen, dan had je geweten dat ze vrij traditioneel en op sommige punten echt nog ouderwets zijn. Dan ga je geen paëlla maken. Zeker niet in een ienimini-dorpje.
Zoals ik al eerder zei; open je een B&B in Nederland, dan ga je ook geen typisch Duitse schotel maken.
Hun pluspunt is eik alleen dat hij handig in huis is
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo wat was die lerares sexy gekleed zeg jeetje![]()
Het lukt mij alleen niet om de beelden van Uitzendinggemist omtezetten in een groot fotobestand, alleen hele kleine beeldjes lukken maar om de een of andere reden dus kan geen plaatjes hier plaatsen, sorry
Waarom denk je? Omdat je vind dat Italianen zich te serieus nemen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:37 schreef LXIV het volgende:
Maar Tonnie en Piet passen om alle redenen die jullie noemen juist perfect bij de Italianen in het dorpje!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:14 schreef honda1990 het volgende:
Tijdens vakanties kamperen Piet en Tonny voornamelijk, eerst met een vouwwagen, nu met de caravan. Ze zijn voor het laatst in 1977 in Italië geweest. Ze gaan vanaf het voorjaar tot het najaar bijna elk weekend naar de camping in Renesse.
Dat wel, alleen moeten ze zich nog flink aan gaan passen, en de Nederlandse en Spaanse ideeën laten gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:11 schreef LXIV het volgende:
Nee, omdat ze net zo dorps en ouderwets zijn.
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:02 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Je bedoelt onze "Belle & het Beest"?Ja, Jeroen is 44 en Jon 43.
Ik heb nog geen flauw idee wie ik denk dat de meeste kans maken om te winnen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:37 schreef LXIV het volgende:
Toch denk ik dat ze best wel goede sociale eigenschappen hebben. Ik ken dat soort mensen wel, die kunnen nog heel verrassend uit de hoek komen. Ik ben heel benieuwd hoe hun relatie met de dorpsbewoners zich ontwikkeld.
Hilarischquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Dat videodagboek van tonny en piet week 2
Een beetje zoals het bij het merendeel van de 50+ ers is gesteld in Nederland. (Die oudewetse types doel ik dan op) De vrouw bepaald alles in en om het huis, de man volgt het commando op. Logisch aangezien dat soort type vrouwen de hele dag thuis zitten met de kids en de aardappels schillen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:53 schreef Day het volgende:
maar bij Tonny is het , volgens mij, 'mijn wil is wet'(goedschiks of kwaadschiks).
Zijn dit nu je favo momenten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:
"Ik hou van dansen en muziek E viva España!"![]()
[ afbeelding ]
"Hi hi ze heeft borsten, hi hi, ja, hi hi, hinnik, hi hi"![]()
Nee, en bovendien knippen ze er zo'n 80% uit of zoquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef Noisekick het volgende:
Een beetje zoals het bij het merendeel van de 50+ ers is gesteld in Nederland. (Die oudewetse types doel ik dan op) De vrouw bepaald alles in en om het huis, de man volgt het commando op. Logisch aangezien dat soort type vrouwen de hele dag thuis zitten met de kids en de aardappels schillen.
Karim vind ik trouwens echt heel snel gaan, ik weet niet hoe hij zich heeft voorbereid op het Italiaans, maar die gaat als een speer met de taal.Zijn Carlijn vind ik af en toe niet al te happy of enthousiast overkomen. Niet dat iemand 24/7 vrolijk moet zijn, maar net als wat de kooklerares zei; ze had geen enthousiasme.
![]()
Maar er zijn pas 2 afleveringen geweest, dus echt een goeie impressie hebben we ook nog niet.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:26 schreef Bluezz het volgende:
en kunnen idd beter een camping beginnen in Spanje, Tsjechië of Drente
Ja dat idee heb ik ook helemaal, het zou me wel verbazen als ze straks winnen en daar een top B&B neerzetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:28 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik denk dat ze "maar" richting Italië zijn gegaan, puur vanwege het aanbod of de mogelijkheid van dit programma.
Anders waren ze ws zo goed als zeker met iets in Spanje bezig.
En ms is het hetgeen dat jou zo stoort ook wel omdat jij echt gepassioneerd met iets bezig bent (net als ik overigens) en hun lijken "half" te werk te gaan.
Ik ben ook nooit zo dol op dat soort mensen. Ik stort me er voor 110% in.
Maar goed, we zullen het gaan zien wat het wordt
Whehe, die loodgieter idd.
Hebben zo te zien een beetje de instelling van: "WIJ gaan het hier eens ff maken! " Lijkt wel of ze zich verheven voelen boven de andere kandidaten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:40 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vind Jon ook een beetje eng, ik denk dat die de touwtjes thuis ook erg in handen heeft, maar dat kan ook een verkeerd idee van me zijn. (Ms ook wel door het pompeuze haar en die kleding) En net als wat jij zegt; lijkt of ze niet helemaal voorbereid zijn.
Maar aan de andere kant hebben thuis toch zo'n een pension, alleen is dat natuurlijk iets anders dan in het buitenland iets gaan beginnen mét nog 3 concurrerende stellen.
Ze zijn vast ook lid van de VPROquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:28 schreef Foffie109 het volgende:
Hebben zo te zien een beetje de instelling van: "WIJ gaan het hier eens ff maken! " Lijkt wel of ze zich verheven voelen boven de andere kandidaten.![]()
Kan me niet voorstellen dat dat stel er lang in zal blijven.
En van de Communistische Partij!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ze zijn vast ook lid van de VPRO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |