abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57422641
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:12 schreef honda1990 het volgende:

Die oude italiaanse mensen prachtig toch
Ja die zijn zo mooi om te zien. Ook vorige week toen ze aan het kaarten waren
En vandaag in dat winkeltje "panini, panini!"
Wij Nederlanders eten 24/7 brood Zo leer je nog eens iets over jezelf
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57422750
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef Loohcs het volgende:
Vind 't niet echt een KRO programma, meer voor een commerciele omroep. Beetje 'Het blok'-achtig...met dat verbouwen en zoals die stellen tegen elkaar worden opgezet. En dan ook nog die onaangekondigde gast (die ex-eigenaar van 't huis) en die geheime dorpsraad.
Tegen elkaar opzetten... mwah...Ook al begrijp ik wat je bedoelt.
Toch blijft het een spel, of je het nou op SBS gooit of bij de KRO

En ik vind het helemaal niet bij de commerciële omroep passen, absoluut niet.
Het is echt een publieke omroep programma.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  zondag 16 maart 2008 @ 23:10:09 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57422853
Ik weet niet of het een populair programma is of zal worden, maar zouden meer mensen nu naar Italië willen emigreren na afloop van de show? "Dit wordt toch als erg aantrekkelijk gepresenteerd, krijg er zelf bijna zin in.
The End Times are wild
pi_57422898
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Die bril geeft haar wel iets stouts toch? echt een leuke meid

In de avonduren geeft Silvia ook nog dans- en aerobiclessen. En in de zomervakantie werkt ze in een vakantiepark in De Marken als entertainer voor kinderen

Ahaa, nou valt haar kledingwijze iets meer op z'n plaats Ze is niet alleen docent, maar ook met dans en entertainment bezig. Ms ambieëert ze wel iets in die hoek en kleedt ze zich daarom lekker pittig
Ik vind, dat ze het wel leuk doet En van mij mag ze wel zo streng zijn en af en toe even de boel tot de orde roepen.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57422970
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef LXIV het volgende:
Ik weet niet of het een populair programma is of zal worden, maar zouden meer mensen nu naar Italië willen emigreren na afloop van de show? "Dit wordt toch als erg aantrekkelijk gepresenteerd, krijg er zelf bijna zin in.
Ik ben wel benieuwd naar de kijkcijfers
Ik denk dat zoiets, vanuit kijkersoogpunt, altijd wel aantrekkelijk lijkt, een carriere opbouwen in een mooi en warm land.
Zelf kan ik niet eerlijk oordelen, want ik ben sowieso al van plan om ooit te gaan
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57423584
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:06 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Tegen elkaar opzetten... mwah...Ook al begrijp ik wat je bedoelt.
Toch blijft het een spel, of je het nou op SBS gooit of bij de KRO

En ik vind het helemaal niet bij de commerciële omroep passen, absoluut niet.
Het is echt een publieke omroep programma.
De kandidaten worden 'uitgenodigd' om achterbaks tegen elkaar te zijn om meer kans te maken er zelf beter uit te komen. En ook hoe trots die 'ruzie'van volgende week door de voice-over werd aangekondigd...dat past imho beter bij de commerciëlen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_57423656
Ik vind het een leuk programma, maar de koppels die erin zitten zijn wat minder. Panini
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_57423700
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:38 schreef Loohcs het volgende:

[..]

De kandidaten worden 'uitgenodigd' om achterbaks tegen elkaar te zijn om meer kans te maken er zelf beter uit te komen. En ook hoe trots die 'ruzie'van volgende week door de voice-over werd aangekondigd...dat past imho beter bij de commerciëlen.
Dat ze uitgenodigd worden, soms wil je gewoon even je ei kwijt
Stel; je doet met partner mee aan het programma, dan heb je toch ook wel eens momenten dat je met je partner buiten bespreekt wat je binnen niet aan staat?
(Of bedoel je een ander specifiek moment?)

Ik snap je punten wel, maar toch het is imo toch veel te rustig voor een commerciële omroep
Bepaalde type kandidaten, de locatie, etc...
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57426713
Zo wat was die lerares sexy gekleed zeg jeetje
Het lukt mij alleen niet om de beelden van Uitzendinggemist omtezetten in een groot fotobestand, alleen hele kleine beeldjes lukken maar om de een of andere reden dus kan geen plaatjes hier plaatsen, sorry
  maandag 17 maart 2008 @ 09:38:40 #60
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_57426927
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:02 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Ja die zijn zo mooi om te zien. Ook vorige week toen ze aan het kaarten waren
En vandaag in dat winkeltje "panini, panini!"
Wij Nederlanders eten 24/7 brood Zo leer je nog eens iets over jezelf
Maar als nederlanders geen pasta eten wat krijgen ze dan in hun maag
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_57429311
Haha ik kijk nu de herhaling. Wat mooi, dat kaarten

''Zij hebben minder last van de kou. Wij hebben meer kleren nodig.''
''Zij lopen hier halfnaakt rond.''
''Jaa, de jongeren wel ja.''
''Ze zijn gewend aan de kou, misschien is het in Nederland kouder.''
pi_57430023
En toch komen die stukjes met de ouderen op mij erg nep over, of iniedergeval erg geforceerd.
Maar als trouwe kijker van Het Blok en Ik Vertrek blij ik zeker met veel plezier kijken hoor daar niet van
  maandag 17 maart 2008 @ 13:05:45 #63
182728 honda1990
pi_57430493
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:42 schreef WammesWaggel het volgende:
En toch komen die stukjes met de ouderen op mij erg nep over, of iniedergeval erg geforceerd.
Maar als trouwe kijker van Het Blok en Ik Vertrek blij ik zeker met veel plezier kijken hoor daar niet van
Ik denk het niet, als je weet hoe 'kortzichtig' de meeste oudere Italianen zijn
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_57431276
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:05 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Ik denk het niet, als je weet hoe 'kortzichtig' de meeste oudere Italianen zijn
Precies, zo zijn Italianen gewoon. Toen ik in Italie woonde, woonde ik met nog een aantal mensen in het huis van een Italiaans vrouwtje van een jaar of 70. Gelukkig woonde ze niet bij ons, maar ze kwam wel elk weekend langs. En altijd overal commentaar op natuurlijk. We spraken niet goed Italiaans, we hadden de meubels verplaatst, het huis was niet schoon genoeg, jongens over de vloer, we kwamen te laat uit bed. Die bemoeien zich echt overal mee.
pi_57431667
Zou die mooie en sexy Italiaanse lerares ook later een oude zonnebril dragende, zeurende en zich met alles bemoeiende bes worden?
pi_57431747
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja vind ik ook, jammer dat dat erbij zit. Het ziet er zo nep uit en is ook helemaal niet boeiend. Voor de rest wel een leuk programma maar de focus mag wel iets meer liggen op de kandidaten en het huis dan Italië en de mensen er omheen.
  maandag 17 maart 2008 @ 14:27:19 #67
182728 honda1990
pi_57432008
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:14 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja vind ik ook, jammer dat dat erbij zit. Het ziet er zo nep uit en is ook helemaal niet boeiend. Voor de rest wel een leuk programma maar de focus mag wel iets meer liggen op de kandidaten en het huis dan Italië en de mensen er omheen.
Van mij mogen ze het wel zo laten Ik hou ook van Italianen hoe oud ze ook zijn Ik geniet ervan om naar die lerares te kijken en die oude vrouwtjes zijn wel grappig, ik geniet er ook van om die brabo's af te zeiken omdat ze niks van Italia weten. Alleen het feit dat ze het in Spanje ook al eens hebben geprobeerd zegt wel genoeg, ik vind dat als je in Italia mee wilt komen dat je iniedergeval de moeite moet doen om het land+ gebruiken te leren kennen.
pi_57440311
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:48 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Precies, zo zijn Italianen gewoon.

Wacht nog maar tot het stukje komt waar de 'oudjes' gaan discussiëren over de stellen die niet getrouwd zijn.
Samenwonen is niet zo gewoon als dat je het in Nederland gewoon besluit te gaan doen.
En op jezelf wonen/samen gaan wonen gaat in Italië stukken moeilijker. Huizenmarkt is zo anders.

De lerares is 28 en woont nog thuis
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:17:10 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57447216
Piet en Tonny
pi_57453123
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:41 schreef Avani het volgende:
Ik vind het een leuk programma, maar de koppels die erin zitten zijn wat minder. Panini
het brabantse stel is wel om te gillen Ach, ze hebben allemaal wel iets. Heb alleen moeite met die quasi-artistiekelingen uit? Zouden dat echt pas veertigers zijn??
pi_57456490
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:23 schreef Foffie109 het volgende:

Heb alleen moeite met die quasi-artistiekelingen uit? Zouden dat echt pas veertigers zijn??
Je bedoelt onze "Belle & het Beest"? Ja, Jeroen is 44 en Jon 43.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:31:43 #72
182728 honda1990
pi_57457024
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:02 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Belle en het Beest lijkt me echt topmensen om een glas rode wijn mee te drinken maar ik zie hun de klus nog niet klaren eigenlijk, om over Tonny en Piet nog maar niet te spreken Die moet je gewoon met een biertje in zn hand op een camping zetten.

Ik vind overigens wel dat ze een goed punt hadden qua verbouwen, had ik eerlijk gezegd niet van ze verwacht.
pi_57457176
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef honda1990 het volgende:

Ik vind overigens wel dat ze een goed punt hadden qua verbouwen, had ik eerlijk gezegd niet van ze verwacht.
Je bedoelt, vloer, trappen en deuren niet veranderen?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 18:30:42 #74
182728 honda1990
pi_57458071
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:40 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Je bedoelt, vloer, trappen en deuren niet veranderen?
Ja, de vloer had idd best een opknapbeurtje kunnen gebruiken maar de rest vond ik er erg goed uitzien, die bogen buiten mogen trouwens wel wat gebruiken.
pi_57458508
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:30 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Ja, de vloer had idd best een opknapbeurtje kunnen gebruiken maar de rest vond ik er erg goed uitzien, die bogen buiten mogen trouwens wel wat gebruiken.
Ja ik vind het ook zonde eik als echt álles verandert wordt. Zoiets hoort juist wat oude dingen te behouden. Ik begrijp het wel als het je smaak niet is, maar toch. Verander dan niet alles. Kies dan alleen de belangrijkste dingen.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 19:21:27 #76
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57459212
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Belle en het Beest lijkt me echt topmensen om een glas rode wijn mee te drinken maar ik zie hun de klus nog niet klaren eigenlijk, om over Tonny en Piet nog maar niet te spreken Die moet je gewoon met een biertje in zn hand op een camping zetten.

Vergis je niet in Tonny en Piet. Ik moet die andere stelletjes nog voor zoveel mensen tegelijk zien koken. Bovendien kan Piet goed klussen, en dat is ook nooit weg als huisbaas.
The End Times are wild
  dinsdag 18 maart 2008 @ 19:51:01 #77
182728 honda1990
pi_57459940
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vergis je niet in Tonny en Piet. Ik moet die andere stelletjes nog voor zoveel mensen tegelijk zien koken. Bovendien kan Piet goed klussen, en dat is ook nooit weg als huisbaas.
Dat klopt, ik denk dat ze in Brabant meer kans maken, ik heb het idee dat ze zich niet aan kunnen/passen aan Italianen. Misschien hadden ze beter in Spanje kunnen blijven

Wat ik zelf ook erg lomp vond dat Piet een spaanse naam aannam _! Ik bedoel zo erg is het niet maar ik heb het idee dat ze naar Italia zijn gegaan omdat spanje niet is gelukt, ik denk dat je er met zo'n instelling gewoon niet komt. Het feit alleen al dat ze niet wisten hoe je espresso moet drinken zei voor mij eigenlijk wel genoeg. Ik ben misschien een snotaap van 17 maar ik heb het idee dat ik de gebruiken beter ken/snap dan zullie.
pi_57461922
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:51 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat klopt, ik denk dat ze in Brabant meer kans maken, ik heb het idee dat ze zich niet aan kunnen/passen aan Italianen. Misschien hadden ze beter in Spanje kunnen blijven

Wat ik zelf ook erg lomp vond dat Piet een spaanse naam aannam _! Ik bedoel zo erg is het niet maar ik heb het idee dat ze naar Italia zijn gegaan omdat spanje niet is gelukt, ik denk dat je er met zo'n instelling gewoon niet komt. Het feit alleen al dat ze niet wisten hoe je espresso moet drinken zei voor mij eigenlijk wel genoeg. Ik ben misschien een snotaap van 17 maar ik heb het idee dat ik de gebruiken beter ken/snap dan zullie.
Jij bent er ws vaker geweest dan hun

Op zich geeft het niet, dat ze dingen nog niet weten, je komt er om te leren. De ene heeft ms een grotere passie voor het land dan de ander.
Alleen kun je met voorbereiding ook veel doen. En ik weet niet of ze dat wel gedaan hebben.
En ik vind het tenenkrommend dat ze aan elke Italiaanse naam een eigen draai geven. De buren die ze persoonlijk uit gingen nodigen. Als een tokkie half luisterend de naam herhalen. Maar ja, misschien hebben ze gewoon totaal geen gevoel voor taal.
Alleen in Italië met Spaanse dingen aankomen (Spaanse naam, Spaans eten) is gewoon echt van de domme. Had je 1 landenboek over Italië opengeslagen, dan had je geweten dat ze vrij traditioneel en op sommige punten echt nog ouderwets zijn. Dan ga je geen paëlla maken. Zeker niet in een ienimini-dorpje.
Zoals ik al eerder zei; open je een B&B in Nederland, dan ga je ook geen typisch Duitse schotel maken.

Hun pluspunt is eik alleen dat hij handig in huis is
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:14:36 #79
182728 honda1990
pi_57462117
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:06 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Jij bent er ws vaker geweest dan hun

Op zich geeft het niet, dat ze dingen nog niet weten, je komt er om te leren. De ene heeft ms een grotere passie voor het land dan de ander.
Alleen kun je met voorbereiding ook veel doen. En ik weet niet of ze dat wel gedaan hebben.
En ik vind het tenenkrommend dat ze aan elke Italiaanse naam een eigen draai geven. De buren die ze persoonlijk uit gingen nodigen. Als een tokkie half luisterend de naam herhalen. Maar ja, misschien hebben ze gewoon totaal geen gevoel voor taal.
Alleen in Italië met Spaanse dingen aankomen (Spaanse naam, Spaans eten) is gewoon echt van de domme. Had je 1 landenboek over Italië opengeslagen, dan had je geweten dat ze vrij traditioneel en op sommige punten echt nog ouderwets zijn. Dan ga je geen paëlla maken. Zeker niet in een ienimini-dorpje.
Zoals ik al eerder zei; open je een B&B in Nederland, dan ga je ook geen typisch Duitse schotel maken.

Hun pluspunt is eik alleen dat hij handig in huis is
Waarschijnlijk niet ben er heel dicht in de buurt geweest, ga van de zomer 2 maanden naar Italia dat scheelt dan weer

Ik ben idd misschien belachelijk gepassioneerd door het land maar wat je zegt, een beetje logisch nadenken en voorbereiding kan geen kwaad.

Handigheid is idd wel makkelijk als je een B&B runt

Wat ik trouwens echt fantastisch vond is die loodgieter, die neger (ben zn naam vergeten) vroeg hoeveel gaat het kosten, die Italiaan rustig rustig ik weet van jullie situatie enz. Wat blijkt het loodgieter werk kost zoveel duizend euro
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eigenlijk zijn ze Spanjegangers en Tonny spreekt dan ook een moppie Spaans. Ze hebben zich al eens serieus georiënteerd op een avontuur in het buitenland en zijn toen zelfs bijna tot koop overgegaan van een finca met drie appartementen, vlakbij Figueres in Spanje. Hier wilden ze ook een mini-camping starten. Door problemen met vergunningen ging het niet door. Nederland zijn ze beu, voornamelijk door de criminaliteit die, volgens Tonny en Piet, de kop op steekt.

Tijdens vakanties kamperen Piet en Tonny voornamelijk, eerst met een vouwwagen, nu met de caravan. Ze zijn voor het laatst in 1977 in Italië geweest. Ze gaan vanaf het voorjaar tot het najaar bijna elk weekend naar de camping in Renesse.

www.deitaliaansedroom.kro.nl

Ik heb zo het idee dat ze misschien met de verkeerde intentie in Italia zitten, misschien gaan ze zich perfect aanpassen en zit ik te mierenneuken(wat me niet vreemd is ) we zullen zien
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:37:10 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57462700
Maar Tonnie en Piet passen om alle redenen die jullie noemen juist perfect bij de Italianen in het dorpje!
The End Times are wild
pi_57463016
[
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo wat was die lerares sexy gekleed zeg jeetje
Het lukt mij alleen niet om de beelden van Uitzendinggemist omtezetten in een groot fotobestand, alleen hele kleine beeldjes lukken maar om de een of andere reden dus kan geen plaatjes hier plaatsen, sorry

als het goed is komt morgen de review
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:07:18 #82
182728 honda1990
pi_57465049
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:37 schreef LXIV het volgende:
Maar Tonnie en Piet passen om alle redenen die jullie noemen juist perfect bij de Italianen in het dorpje!
Waarom denk je? Omdat je vind dat Italianen zich te serieus nemen?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:11:41 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57465144
Nee, omdat ze net zo dorps en ouderwets zijn.
The End Times are wild
pi_57465561
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:14 schreef honda1990 het volgende:

Tijdens vakanties kamperen Piet en Tonny voornamelijk, eerst met een vouwwagen, nu met de caravan. Ze zijn voor het laatst in 1977 in Italië geweest. Ze gaan vanaf het voorjaar tot het najaar bijna elk weekend naar de camping in Renesse.

Ik denk dat ze "maar" richting Italië zijn gegaan, puur vanwege het aanbod of de mogelijkheid van dit programma.
Anders waren ze ws zo goed als zeker met iets in Spanje bezig.

En ms is het hetgeen dat jou zo stoort ook wel omdat jij echt gepassioneerd met iets bezig bent (net als ik overigens) en hun lijken "half" te werk te gaan.
Ik ben ook nooit zo dol op dat soort mensen. Ik stort me er voor 110% in.

Maar goed, we zullen het gaan zien wat het wordt

Whehe, die loodgieter idd.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57465648
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:11 schreef LXIV het volgende:
Nee, omdat ze net zo dorps en ouderwets zijn.
Dat wel, alleen moeten ze zich nog flink aan gaan passen, en de Nederlandse en Spaanse ideeën laten gaan Want dat stoort een ouderwetse Italiaan aardig.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:37:05 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57465802
Toch denk ik dat ze best wel goede sociale eigenschappen hebben. Ik ken dat soort mensen wel, die kunnen nog heel verrassend uit de hoek komen. Ik ben heel benieuwd hoe hun relatie met de dorpsbewoners zich ontwikkeld.
The End Times are wild
  woensdag 19 maart 2008 @ 00:37:30 #87
58921 Day
You can fly!
pi_57467203
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:02 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!! Echt?
Ik dacht dat ze veel ouder waren.
Vind zelf Karim en partner het leukst, maar die zijn niet getrouwd, dus zullen wel afgekeurd worden.
Piet en Tonnie zijn gewoon té erg! Je paellapan + tuinmeubelen meenemen naar Italië, een koffiezetapparaat kopen terwijl je daar de lekkerste espresso kan drinken, come on!!

Ik ben gek op Italië, ga het liefst elk jaar, dus vind dit een heerlijk programma! Dat terras!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_57467232
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:37 schreef LXIV het volgende:
Toch denk ik dat ze best wel goede sociale eigenschappen hebben. Ik ken dat soort mensen wel, die kunnen nog heel verrassend uit de hoek komen. Ik ben heel benieuwd hoe hun relatie met de dorpsbewoners zich ontwikkeld.
Ik heb nog geen flauw idee wie ik denk dat de meeste kans maken om te winnen...
Maar ja we hebben ook pas 1 aflevering met wat actie gehad (intro stelde helemaal niks voor). Even afwachten dus.

Weet iemand toevallig hoeveel afleveringen er komen?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57467301
Dat videodagboek van tonny en piet week 2
pi_57467329
Het wil nu wel lukken met de foto's dus hier een sfeerimpressie van de Italiaanse les

"Ik hou van dansen en muziek E viva España!"

"Hi hi ze heeft borsten, hi hi, ja, hi hi, hinnik, hi hi"

woensdag 19 maart 2008 @ 00:53:43 #91
58921 Day
You can fly!
pi_57467454
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Dat videodagboek van tonny en piet week 2
Hilarisch

Tonny en Piet (Peter) doen me denken aan een andere stel. Ze deden mee met een Talpa-programma waarbij ook een aantal stellen een huis moesten bouwen, die 1 stel uiteindelijk won. Dat stel dat won leek ook aardig en gemoedelijk en sociaal, maar ondertussen waren het echte backstabbers. Peter lijkt me wel aardig, maar bij Tonny is het , volgens mij, 'mijn wil is wet'(goedschiks of kwaadschiks).
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_57467788
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:53 schreef Day het volgende:

maar bij Tonny is het , volgens mij, 'mijn wil is wet'(goedschiks of kwaadschiks).
Een beetje zoals het bij het merendeel van de 50+ ers is gesteld in Nederland. (Die oudewetse types doel ik dan op) De vrouw bepaald alles in en om het huis, de man volgt het commando op. Logisch aangezien dat soort type vrouwen de hele dag thuis zitten met de kids en de aardappels schillen.

Karim vind ik trouwens echt heel snel gaan, ik weet niet hoe hij zich heeft voorbereid op het Italiaans, maar die gaat als een speer met de taal. Zijn Carlijn vind ik af en toe niet al te happy of enthousiast overkomen. Niet dat iemand 24/7 vrolijk moet zijn, maar net als wat de kooklerares zei; ze had geen enthousiasme.

Maar er zijn pas 2 afleveringen geweest, dus echt een goeie impressie hebben we ook nog niet.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57467828
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:

"Ik hou van dansen en muziek E viva España!"

[ afbeelding ]

"Hi hi ze heeft borsten, hi hi, ja, hi hi, hinnik, hi hi"

Zijn dit nu je favo momenten? Ik moest wel even lachen met je commentaar erbij

En mooi die prachtige herhalende lach steeds van onze Italiaanse lerares
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57467880
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef Noisekick het volgende:

Een beetje zoals het bij het merendeel van de 50+ ers is gesteld in Nederland. (Die oudewetse types doel ik dan op) De vrouw bepaald alles in en om het huis, de man volgt het commando op. Logisch aangezien dat soort type vrouwen de hele dag thuis zitten met de kids en de aardappels schillen.

Karim vind ik trouwens echt heel snel gaan, ik weet niet hoe hij zich heeft voorbereid op het Italiaans, maar die gaat als een speer met de taal. Zijn Carlijn vind ik af en toe niet al te happy of enthousiast overkomen. Niet dat iemand 24/7 vrolijk moet zijn, maar net als wat de kooklerares zei; ze had geen enthousiasme.

Maar er zijn pas 2 afleveringen geweest, dus echt een goeie impressie hebben we ook nog niet.
Nee, en bovendien knippen ze er zo'n 80% uit of zo
Ik krijg het gevoel dat Jon en dinges niet helemaal goed voorbereid zijn op wat ze te wachten staat.
Karim en Carlijn zijn bij mij de favorieten, voor now.

Tonny en Peter/Piet, staan ver weg van mij (al ben ik een bijna 50-er) , van de rest van de stellen, en kunnen idd beter een camping beginnen in Spanje, Tsjechië of Drente
pi_57468023
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 01:26 schreef Bluezz het volgende:

en kunnen idd beter een camping beginnen in Spanje, Tsjechië of Drente

Ik vind Jon ook een beetje eng, ik denk dat die de touwtjes thuis ook erg in handen heeft, maar dat kan ook een verkeerd idee van me zijn. (Ms ook wel door het pompeuze haar en die kleding ) En net als wat jij zegt; lijkt of ze niet helemaal voorbereid zijn.
Maar aan de andere kant hebben thuis toch zo'n een pension, alleen is dat natuurlijk iets anders dan in het buitenland iets gaan beginnen mét nog 3 concurrerende stellen.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:31:01 #96
182728 honda1990
pi_57470240
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:28 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Ik denk dat ze "maar" richting Italië zijn gegaan, puur vanwege het aanbod of de mogelijkheid van dit programma.
Anders waren ze ws zo goed als zeker met iets in Spanje bezig.

En ms is het hetgeen dat jou zo stoort ook wel omdat jij echt gepassioneerd met iets bezig bent (net als ik overigens) en hun lijken "half" te werk te gaan.
Ik ben ook nooit zo dol op dat soort mensen. Ik stort me er voor 110% in.

Maar goed, we zullen het gaan zien wat het wordt

Whehe, die loodgieter idd.
Ja dat idee heb ik ook helemaal, het zou me wel verbazen als ze straks winnen en daar een top B&B neerzetten.

Ja dat is ook zo, ik zit google af te zoeken op informatie over Italië ik heb het idee dat zij dat nog geen seconde info over Italië hebben opgezocht.
pi_57474951
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 01:40 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Ik vind Jon ook een beetje eng, ik denk dat die de touwtjes thuis ook erg in handen heeft, maar dat kan ook een verkeerd idee van me zijn. (Ms ook wel door het pompeuze haar en die kleding ) En net als wat jij zegt; lijkt of ze niet helemaal voorbereid zijn.
Maar aan de andere kant hebben thuis toch zo'n een pension, alleen is dat natuurlijk iets anders dan in het buitenland iets gaan beginnen mét nog 3 concurrerende stellen.
Hebben zo te zien een beetje de instelling van: "WIJ gaan het hier eens ff maken! " Lijkt wel of ze zich verheven voelen boven de andere kandidaten.
Kan me niet voorstellen dat dat stel er lang in zal blijven. Ik moet nog wennen aan Tonny en Piet maar die open opstelling bevalt mij wel
pi_57475032
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 13:28 schreef Foffie109 het volgende:

Hebben zo te zien een beetje de instelling van: "WIJ gaan het hier eens ff maken! " Lijkt wel of ze zich verheven voelen boven de andere kandidaten.
Kan me niet voorstellen dat dat stel er lang in zal blijven.
Ze zijn vast ook lid van de VPRO
  woensdag 19 maart 2008 @ 13:41:00 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57475208
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 13:33 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ze zijn vast ook lid van de VPRO
En van de Communistische Partij!
The End Times are wild
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:51:29 #100
182728 honda1990
pi_57479207
Dat hele decolleté verhaal was zo kansloos he Als ze er niet mee om kunnen gaan dat vrouwen in Italië wel stijl hebben, wel verzorgt zijn, zich niet hoerig maar sexy kleden blijf je toch lekker thuis. Het kan misschien afleiden maar dan zoek je toch lekker een lerares van 70 die een jurk totaan boven aan heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')