quote:Op maandag 24 maart 2008 17:23 schreef Foffie109 het volgende:
[..]
het gooise stel is Jon + Jeroen.
En nee, er is niets goois aan HUN uiterlijk
quote:
Dan ben ik brabander ik woon in Veghel.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef FoXje het volgende:
* FoXje is Brabo envan Tonnie en Piet. Die armen van Tonnie
(Echte Brabanders wonen tussen Tilburg en Helmond, daarbuiten is het allemaal nep).
Nou, het schijnt zelfs (ik weet het niet zeker natuurlijk) dat er een soort groep mensen is, die in het geheim een deel van jurering doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:28 schreef ctrladdict het volgende:
de continue herhalingen van de zelfde scenes + dezelfde uitleg is slaapverwekkend en dan heb ik het nog niet is over de mega irritante voice over van Fritz Spits.
Let op, Het is het Geheime Consiglio waar de deelnemers niets van weten. Maar waarschijnlijk was je dat nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:29 schreef honda1990 het volgende:
Ik onderschat de consiglio nogal ik vind dat de presentator beter duidelijk zou moeten zijn dat de consiglio niet te onderschatten is!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:05 schreef Chielus het volgende:
[..]
Let op, Het is het Geheime Consiglio waar de deelnemers niets van weten. Maar waarschijnlijk was je dat nog niet duidelijk.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:07 schreef honda1990 het volgende:Ik wist dit inderdaad nog niet, woont het consiglio ook in het dorp? Hoort de lokale bevolking ook bij het consiglio?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:43 schreef Xith het volgende:
Wtf, er is een geheime dorpsraad??? Dat had ik nog niet gehoord!
Ik weet niet precies wat dat is, maar ik onderschat ze iig welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:43 schreef Xith het volgende:
Wtf, er is een geheime dorpsraad??? Dat had ik nog niet gehoord!
Hoe kan dat nou, jij als Italia-liefhebber?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:07 schreef honda1990 het volgende:
[..]Ik wist dit inderdaad nog niet, woont het consiglio ook in het dorp? Hoort de lokale bevolking ook bij het consiglio?
Mijn reactie ookquote:
Als ze de uitslag in een spoiler zetten vind ik het niet eens zo'n probleem maar doe toch maar nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef Noisekick het volgende:
Zolang de spoilers maar hier weg bljven vind ik alles best
Prima bereikbaar hier.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:53 schreef ctrladdict het volgende:
Blijkbaar is de paniek toegeslagen bij de KRO nu iedereen de uitslag via wat googlen te weten kan komen en mensen allerlei moeilijk vragen stelden over hoe dat nu zit met de prijs van de winnaars. De forums van de website de Italiaanse droom http://deitaliaansedroom.kro.nl/ zijn niet meer te bereiken.
Ik heb het al gelezen.. Toch heb ik zoiets van: eerst zien, dan geloven. Iedereen kan wat zeggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Als ze de uitslag in een spoiler zetten vind ik het niet eens zo'n probleem maar doe toch maar niet
En het kokenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Xith het volgende:
Ook erg opvallend dat de show vooral om de heren gaat, bij het becijferen kreeg je alleen de redenen te zien waarom de mannen het slecht deden, lijkt wel of de vrouwen er alleen maar voor de show zijn...
Ze wie is de molquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:35 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb het al gelezen.. Toch heb ik zoiets van: eerst zien, dan geloven. Iedereen kan wat zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |