Die 2e is echt meesterlijk, dat is ook echt de enige tekst die je er bij kunt bedenken als je die kop er ook bij ziet!quote:
dat is dus het leuk als je zelf katten hebt, die bekken die die beesten heel de dag door trekken.... volgens mij zijn katten de slimste wezens op aarde alleen zijn te lui om er iets mee te doen...quote:Op zondag 9 maart 2008 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2e is echt meesterlijk, dat is ook echt de enige tekst die je er bij kunt bedenken als je die kop er ook bij ziet!
Oew, George Carlin!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:01 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
dat is dus het leuk als je zelf katten hebt, die bekken die die beesten heel de dag door trekken.... volgens mij zijn katten de slimste wezens op aarde alleen zijn te lui om er iets mee te doen...
Ik heb de OP aangepast met een link naar deel 8 daarin staan weer links naar eerdere delenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:01 schreef Okkie_ het volgende:
Waar is nummer 8?
Waarom zie ik deze reeks nu pas!!!
Hotlink -> tubgirlquote:Op zondag 9 maart 2008 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Leukste topic van Fok!
[ [url=xxxxxxxxxxxxx]afbeelding[/url] ]
Bahquote:
Maar wel onder de lolcat categorie.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:55 schreef knnth het volgende:
[..]
Omdat tapirs niet onder "katten- en poesjeshumor" vallen
Er komen hier ook vaak genoeg honden, parkieten en weet ik wat niet meer voorbij. Dus niet zo zeiken.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:55 schreef knnth het volgende:
[..]
Omdat tapirs niet onder "katten- en poesjeshumor" vallen
Het was hotlinkbeveiligingquote:Op zondag 9 maart 2008 22:26 schreef Tmaatje het volgende:
Ach een Tapir op zijn tijd zorgt voor wat gezelligheid.![]()
Miss Bliss flikker op
ik zeik niet, ik geef alleen een simpele verklaringquote:Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er komen hier ook vaak genoeg honden, parkieten en weet ik wat niet meer voorbij. Dus niet zo zeiken.
Wie is er hier nou anti-tapir aan het janken?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:34 schreef knnth het volgende:
[..]
ik zeik niet, ik geef alleen een simpele verklaring
en jij niet zo huilen
TheSorrowquote:Op zondag 9 maart 2008 22:38 schreef svw.rafael het volgende:
[..]
Wie is er hier nou anti-tapir aan het janken?
Welke posts? Fix ik ze even.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:08 schreef Pollewoppie het volgende:als je in de quote klik krijg je nog steeds tubgirl (waarom klik ik dan eigenlijk??)
Maaaaaar Tapirs zijn ook welkom hier!! alle dieren en mensen met een hoog lolcat gehalte kunnen gepost worden...
Is nu gefixed. Ik heb geen last van hotlinks en dergelijke, zag dus ook alleen maar poesjes.quote:
Oh ja, nu zie je in die quote het poesje wat ik wilde postenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is nu gefixed. Ik heb geen last van hotlinks en dergelijke, zag dus ook alleen maar poesjes..
Hey The Sorrow, waar blijft je gezeik? Het is hier toch ook geen lolphil topic?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:04 schreef Kptelmo het volgende:
Ik kwam op m'n webspace nog een oude pic uit een ander topic tegen, ik denk dat hij hier ook wel past.
[ afbeelding ]
Die ga ik denk ik nog eens uitvergroten en aan mijn muur hangen, die is wel zo geweldig schattig!!quote:
Die giraffequote:Op maandag 10 maart 2008 10:16 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
^ Deze vond ik echt geweldig in het vorige topic![]()
[ afbeelding ]
Die kat aan die ventilatorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:03 schreef Smittend het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nTasT5h0LEg
Hilarische soundeffects.
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:50 schreef Kptelmo het volgende:
Wist niet dat er ondertussen ook een loldog-zuster-site is bij icanhas... ihasahotdog.com![]()
Met deze twee plaatjes: http://www.ihasabucket.com/quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe is dat bucket verhaal in godsnaam begonnen, wie praat me even bij?
yaps, catnarockquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:18 schreef MonoSynth het volgende:
dat is longcat vs tacgnol!
ik zag pas dat ik die ben vergeten weg te halen toen ik hem had geupload... geen zin meer om weg te halen...quote:
http://www.encyclopediadramatica.com/Tacgnolquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:18 schreef MonoSynth het volgende:
dat is longcat vs tacgnol!
Typisch iets voor 4chan.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
http://www.encyclopediadramatica.com/Tacgnol
Hmz, interresant, waar komt die naam vandaan?
http://www.encyclopediadramatica.com/Catnarok
[ afbeelding ]
Catnarock komt denk ik (vrijwel zeker) van Ragnarök, de ondergang van het universum in de Noordse/Germaanse mythologie.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hmz, interresant, waar komt die naam vandaan?
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:01 schreef Koenholio het volgende:
Waar die andere naam vandaan komt weet ik niet.
de fbi belde, of je zin had om de moord op jfk op te lossenquote:Op zondag 16 maart 2008 01:05 schreef knnth het volgende:
[..]Die andere naam is dus gewoon longcat achterstevoren geschreven
Wehehehe. Goed gevonden.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:05 schreef knnth het volgende:
[..]Die andere naam is dus gewoon longcat achterstevoren geschreven
http://www.lolcatbible.comquote:Op zondag 16 maart 2008 10:27 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
duuhh
maar dat hele lolcat verhaal begint echt een halve religie te worden echt briljant!
quote:Op zondag 16 maart 2008 10:27 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
duuhh
maar dat hele lolcat verhaal begint echt een halve religie te worden echt briljant!
Noooooooooooquote:Op zondag 16 maart 2008 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het einde van de godheid onder de lolcats.....
BLASFEMIE!!! GODSLASTERING!!! VERBRAND ALLE NEDERLANDSE VLAGGEN!!! BOYCOT HUN EXPORT!!!quote:Op zondag 16 maart 2008 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het einde van de godheid onder de lolcats.....
Godslasteringquote:Op zondag 16 maart 2008 14:35 schreef ToT het volgende:
I think I have a problem now!
* Doet er nog ff een schepje bij bovenop *
LONG LIVE TACGNOL, THE PUSSY OF DARKNESS!!!!! DOWN WITH LONGCAT!!!!!!!
Waarom vind ik die staart op een piemel lijken?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:41 schreef ToT het volgende:Als het een echte godheid is, overleeft-ie dit wel.
In dit topic: Bedenk hier een nieuwe smurfennaam!
heb ik ook nog een variant op longcat gedumpt:
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op zondag 16 maart 2008 15:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom vind ik die staart op een piemel lijken?
Kattenhumor!quote:Op maandag 17 maart 2008 00:57 schreef Dipkip het volgende:
Heeft iemand misschien de linkjes van alle delen? Ik heb terug geklikt maar bij deel 6 of 7 zit er een zonder verwijzing naar het vorige topic en ik wil de rest ook graag lezende zoekfunctie helpt me niet verder (heette het eerst anders?).
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:00 schreef Pollewoppie het volgende:
Dat doe je dus helemaal verkeerd!! het is KTXBAI!
quote:
Die is mooi.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn kat moest laatst naar de dierenarts, krijg ik mijn poezebeest met kale buik terug (echo)Nah ja, ziet er wel grappig uit
waarom doen mensen zoiets?quote:
Leg es uitquote:
Aww, dat is nou een mooie kat!quote:Op zondag 23 maart 2008 10:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Het is moeilijk om een foto te makenHet lijkt wel alsof hij zich schaamt voor zijn buik
![]()
[ afbeelding ]
zag je het echt niet? de fotograaf blijkbaar ook niet anders had ie nooit op het inet terecht gekomen...quote:
Ik zag hem echt net pas jaquote:Op zondag 23 maart 2008 16:40 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
zag je het echt niet? de fotograaf blijkbaar ook niet anders had ie nooit op het inet terecht gekomen...
quote:Op zondag 23 maart 2008 10:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Het is moeilijk om een foto te makenHet lijkt wel alsof hij zich schaamt voor zijn buik
![]()
[ afbeelding ]
Waarom reageren als je ook gewoon kunt doorklikken?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:12 schreef Pvt.Pannenkoek het volgende:
Waarom zo'n topic als je ook gewoon de site af kunt bladeren?
Omdat ik van posten houdt.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom reageren als je ook gewoon kunt doorklikken?
Leuke reacties altijd, het valt wel mee hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
Vieze spammer
quote:Op maandag 24 maart 2008 08:04 schreef SG-sam het volgende:
Na emo wall, emo bath en emo fish nu eindelijk iets postiefs:
[ afbeelding ]
Pic met bijbehorende text?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Wij hebben thuis ook een lolchair
Wel van hout maarja
Komt deze week wel ergens..moet nu vooral leren,,waar ik geen zin in hebquote:
Die laatste, is dat bush?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:12 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Zo, mijn bijdrage ook weer voor nutteloos meelurken.
Jupsorzz. De meest sexy president van Amerika. I'll do him.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:32 schreef Pvt.Pannenkoek het volgende:
[..]
Die laatste, is dat bush?Ik zie het niet goed door die tekst.
Zijn emmertje vis was afgepakt..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe is dat bucket verhaal in godsnaam begonnen, wie praat me even bij?
ROFL!quote:
Hier nog zo'n beestjequote:
quote:
quote:
Die eerste fotoquote:Op maandag 7 april 2008 01:11 schreef Queen_Minny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ehm nee, ik denk eerder dat jij hem niet snaptquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:05 schreef Sehaga het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die deze niet snappen, het gaat over het programma Robot Wars...
Inderdaad, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
ehm nee, ik denk eerder dat jij hem niet snapt
[ afbeelding ]
Meet Dalek, arch enemy of Doctor Who
Alhoewel... of je vat het op als Robot Wars (dat ze een 'goedkope' kat gebruiken) of ze hebben net genoeg budget om een schaalmodelletje van een Dalek te maken). Ik gok toch het laatste.
EXTERMINATE! WE ARE SUPERIOR BEINGS!!!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
ehm nee, ik denk eerder dat jij hem niet snapt
[ afbeelding ]
Meet Dalek, arch enemy of Doctor Who
Alhoewel... of je vat het op als Robot Wars (dat ze een 'goedkope' kat gebruiken) of ze hebben net genoeg budget om een schaalmodelletje van een Dalek te maken). Ik gok toch het laatste.
doctor who.quote:[b]Op dinsdag 8 april 2008 22:05 schreef
Voor de mensen die deze niet snappen, het gaat over het programma Robot Wars...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |