Leuke reacties altijd, het valt wel mee hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
Vieze spammer
quote:Op maandag 24 maart 2008 08:04 schreef SG-sam het volgende:
Na emo wall, emo bath en emo fish nu eindelijk iets postiefs:
[ afbeelding ]
Pic met bijbehorende text?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Wij hebben thuis ook een lolchair
Wel van hout maarja
Komt deze week wel ergens..moet nu vooral leren,,waar ik geen zin in hebquote:
Die laatste, is dat bush?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:12 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Zo, mijn bijdrage ook weer voor nutteloos meelurken.
Jupsorzz. De meest sexy president van Amerika. I'll do him.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:32 schreef Pvt.Pannenkoek het volgende:
[..]
Die laatste, is dat bush?Ik zie het niet goed door die tekst.
Zijn emmertje vis was afgepakt..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe is dat bucket verhaal in godsnaam begonnen, wie praat me even bij?
ROFL!quote:
Hier nog zo'n beestjequote:
quote:
quote:
Die eerste fotoquote:Op maandag 7 april 2008 01:11 schreef Queen_Minny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ehm nee, ik denk eerder dat jij hem niet snaptquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:05 schreef Sehaga het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die deze niet snappen, het gaat over het programma Robot Wars...
Inderdaad, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
ehm nee, ik denk eerder dat jij hem niet snapt
[ afbeelding ]
Meet Dalek, arch enemy of Doctor Who
Alhoewel... of je vat het op als Robot Wars (dat ze een 'goedkope' kat gebruiken) of ze hebben net genoeg budget om een schaalmodelletje van een Dalek te maken). Ik gok toch het laatste.
EXTERMINATE! WE ARE SUPERIOR BEINGS!!!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
ehm nee, ik denk eerder dat jij hem niet snapt
[ afbeelding ]
Meet Dalek, arch enemy of Doctor Who
Alhoewel... of je vat het op als Robot Wars (dat ze een 'goedkope' kat gebruiken) of ze hebben net genoeg budget om een schaalmodelletje van een Dalek te maken). Ik gok toch het laatste.
doctor who.quote:[b]Op dinsdag 8 april 2008 22:05 schreef
Voor de mensen die deze niet snappen, het gaat over het programma Robot Wars...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |