Die 2e is echt meesterlijk, dat is ook echt de enige tekst die je er bij kunt bedenken als je die kop er ook bij ziet!quote:
dat is dus het leuk als je zelf katten hebt, die bekken die die beesten heel de dag door trekken.... volgens mij zijn katten de slimste wezens op aarde alleen zijn te lui om er iets mee te doen...quote:Op zondag 9 maart 2008 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2e is echt meesterlijk, dat is ook echt de enige tekst die je er bij kunt bedenken als je die kop er ook bij ziet!
Oew, George Carlin!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:01 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
dat is dus het leuk als je zelf katten hebt, die bekken die die beesten heel de dag door trekken.... volgens mij zijn katten de slimste wezens op aarde alleen zijn te lui om er iets mee te doen...
Ik heb de OP aangepast met een link naar deel 8 daarin staan weer links naar eerdere delenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:01 schreef Okkie_ het volgende:
Waar is nummer 8?
Waarom zie ik deze reeks nu pas!!!
Hotlink -> tubgirlquote:Op zondag 9 maart 2008 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Leukste topic van Fok!
[ [url=xxxxxxxxxxxxx]afbeelding[/url] ]
Bahquote:
Maar wel onder de lolcat categorie.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:55 schreef knnth het volgende:
[..]
Omdat tapirs niet onder "katten- en poesjeshumor" vallen
Er komen hier ook vaak genoeg honden, parkieten en weet ik wat niet meer voorbij. Dus niet zo zeiken.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:55 schreef knnth het volgende:
[..]
Omdat tapirs niet onder "katten- en poesjeshumor" vallen
Het was hotlinkbeveiligingquote:Op zondag 9 maart 2008 22:26 schreef Tmaatje het volgende:
Ach een Tapir op zijn tijd zorgt voor wat gezelligheid.![]()
Miss Bliss flikker op
ik zeik niet, ik geef alleen een simpele verklaringquote:Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er komen hier ook vaak genoeg honden, parkieten en weet ik wat niet meer voorbij. Dus niet zo zeiken.
Wie is er hier nou anti-tapir aan het janken?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:34 schreef knnth het volgende:
[..]
ik zeik niet, ik geef alleen een simpele verklaring
en jij niet zo huilen
TheSorrowquote:Op zondag 9 maart 2008 22:38 schreef svw.rafael het volgende:
[..]
Wie is er hier nou anti-tapir aan het janken?
Welke posts? Fix ik ze even.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:08 schreef Pollewoppie het volgende:als je in de quote klik krijg je nog steeds tubgirl (waarom klik ik dan eigenlijk??)
Maaaaaar Tapirs zijn ook welkom hier!! alle dieren en mensen met een hoog lolcat gehalte kunnen gepost worden...
Is nu gefixed. Ik heb geen last van hotlinks en dergelijke, zag dus ook alleen maar poesjes.quote:
Oh ja, nu zie je in die quote het poesje wat ik wilde postenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is nu gefixed. Ik heb geen last van hotlinks en dergelijke, zag dus ook alleen maar poesjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |