En de prijzenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Nonneke het volgende:
(heb nog niet het hele topic doorgelezen) Dude, als je nog Balbo zoekt, wij verkopen ze, ik werk bij Prijsmepper (een outlet van Kruitvat en TP).
Ik kan er best een zooi naar je opsturen, we komen er in om(ik zal morgen even kijken wat ze kosten, maar ik gok tussen de 1 en 2 euro)
Lief van je dat je het aanbiedt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
En de prijzen
De Power pad's (die grote, 2 per verpakking) zijn 1.50
En de Mini Pads (die waar Bluezzzzz het over had) zijn 2.49
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:27 schreef Sleeve het volgende:
Ik wil ook wondersponsjes nu!
Ik was nooit zo van de sponsjes. Ik ben sowieso net afgekickt van een serieuse 'mircovezeldoekjes-verslaving'. Overal waar ik kwam en microvezeldoekjes in de aanbieding zag moest ik ze kopen. Nu heb ik een stapel microvezeldoekjes van wel bijna een meter hoog.....![]()
Hopelijk krijg ik nu niet weer een nieuwe verslaving....
het enige dat daar alleen bij helpt is staalwol.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:13 schreef Isegrim het volgende:
Nee.Ik heb alleen twee ratten en die zal ik maar niet de modder in sturen.
Ik hoopte dat ze zouden werken op die irritante ingebrande vetvlekjes die je altijd krijg aan de zijkant van je electrische kookcirkels, dit:
[ afbeelding ]
Helaas, ijdele hoop.![]()
Natuurlijk ben je niet de enige, daar valt toch niet mee te leven?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het enige dat daar alleen bij helpt is staalwol.
gelukkig, ik ben niet de enige die dat altijd schoon poetst![]()
Die heb ik toch redelijk weg gekregen ooit, met zo'n Wonderspons. Maar misschien was het nog niet zo ingebrand, dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:13 schreef Isegrim het volgende:
Nee.Ik heb alleen twee ratten en die zal ik maar niet de modder in sturen.
Ik hoopte dat ze zouden werken op die irritante ingebrande vetvlekjes die je altijd krijg aan de zijkant van je electrische kookcirkels, dit:
[ afbeelding ]
Helaas, ijdele hoop.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |