Staat er toch bij dat het Brian-taal is???quote:Op zondag 9 maart 2008 17:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je had toch ooit een woordenboekje opgestuurd?
Ik zit daar ook op te wachten maar ze zal instructies hebben van het hokje. Ik zou daar schijt aan hebben, gewoon zeggen...dan maar een SL.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:28 schreef Kaleddis het volgende:
Maar kan ze niet even snel de brieven erdoor gooien. Voordat het hokje de SL erop gooit
Anouk zei wel dat Claire haar post niet moet laten slingerenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar kan ze niet even snel de brieven erdoor gooien. Voordat het hokje de SL erop gooit
De taal ja, de spelling is jou werk, maar dat is muggenziften enzoquote:Op zondag 9 maart 2008 17:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat er toch bij dat het Brian-taal is???
Huub = DGK grootheidswaanzinnige of nietquote:
Stommequote:Op zondag 9 maart 2008 17:30 schreef ericahysterica het volgende:
vriendin: jemoet je post niet zo laten slingeren..........je laat het gewoon open liggen.
claire : er staat niets in wat ze niet mogen zien
ik ben ook geen huubsopper, maar wat jij doet is fout en echt dom.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat ik geen Huubsopper ben mag wel duidelijk zijn, maar haat is een groot woord.
Dat heb je mij nooit zien schrijven. Vergeet niet dat we het over een spel hebben en in dat spel vind ik Huub de meest achterbaks en slechte persoon, dat is wat anders dan haat.
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De taal ja, de spelling is jouw werk, maar dat is muggenziften enzo
Iddquote:
quote:
Dat belooft oorlog als Claire zelfstandig wordtquote:Op zondag 9 maart 2008 17:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anouk wil dat Claire de bitch gaat uithangen.
Dan moet ze Huub eruitstemmen en de bitch spelen tegen Brian/Amanda samen met Jaap. Die draaien dan door en één van hun krijgt dan wel een exit.
Jaap biedt Claire dan een bedrag aan om te winnen en jaap is de koning van de kooi.
quote:Relaties worden meestal na korte tijd beëindigd als de partner meer eigen wensen en behoeften kenbaar maakt en eisen gaat stellen. Een narcist reageert vaak woedend op afwijzing en/of kritiek ("narcistic rage").
Euh, Anouk zei toch alleen het eerste?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anouk wil dat Claire de bitch gaat uithangen.
Dan moet ze Huub eruitstemmen en de bitch spelen tegen Brian/Amanda samen met Jaap. Die draaien dan door en één van hun krijgt dan wel een exit.
Jaap biedt Claire dan een bedrag aan om te winnen en jaap is de koning van de kooi.
ik ben het eens met die beschrijving van narcistische persoonlijkheid.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja Saantje heeft kijk op die dingen.
Ik ben al weken met Avonne aan het bekvechten over het feit dat Brian in zijn eigen leugens geloofd. Maar bij deze zie ik mijn theorie bevestigd
Of dat ie nek zijn breekt ofzo.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:45 schreef Guuskeee het volgende:
brian vliegt
[ afbeelding ]
kep liever dat ie de poort uit vliegt
Ken je de woorden van Palma? "Niets is wat het lijkt"quote:Op zondag 9 maart 2008 17:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik ben ook geen huubsopper, maar wat jij doet is fout en echt dom.
Ik ben niet vergeten dat het over een spel gaat, dat ben jij! Want anders begrijp je dat jaap meer heeft aan een 'achterbaks en slechte persoon' in zijn team dan aan die dooie niksnut claire.
Huub is slecht, en dat is exact wat je moet hebben in dit 'wegpestspel'. Jaap en claire tegen B en A betekend een finale met B en A.
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:47 schreef Guuskeee het volgende:
voor de dames een plaatje van Pjotr
[ afbeelding ]
Ach... hij heeft wel wat.....quote:Op zondag 9 maart 2008 17:47 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 't helemaal niks, die Lars.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:47 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hij niet ff gaan sparren met Brian en hem een trap inclusief een natrap geven?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:47 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je dan effe uitleggen waarom ze Brian en Amanda niet pakken of niet mogen pakken.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ken je de woorden van Palma? "Niets is wat het lijkt"
Ik ben gisteren 2x door Jaap gebeld, dus ik weet waar ik het over heb. En je mag gewoon niet alles zeggen wat je weet.
Maar vergeet vooral niet dat Jaap door achter wordt aangestuurd, net zoals de andere spelers.
En over Claire heb je net van Anouk kunnen horen, die kan ook een bitch zijn, maar is er nog niet uitgekomen.
Time will tell
Ik weet niet wie je bedoelt met "hordes mensen" maar als je doelt op iedereen die dat hok binnenkomt, een Til, Nancy, Carlos etc. Denk niet dat ze dat vrijwillig doen maar niet anders kunnen/mogen van het hokje. Je kunt mij niet wijsmaken dat deze mensen het echt menen als ze de beelden hebben terug gekeken.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:45 schreef avonne het volgende:
ik ben het eens met die beschrijving van narcistische persoonlijkheid.
Maar ik blijf er bij dat Brian dondersgoed weet wanneer hij liegt en bedriegt. Hij kent geen schaamte.
Zoals met die K1 wedstrijd. Hij kiest er voor om te liegen, en het heeft resultaat: er zijn hordes mensen die hem feliciteren en het geloven. Dat hij het risico loopt om ontmaskerd te worden, dat deert hem totaal niet.
Ik vind Sander helemaal niks.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:47 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kent wel schaamte, naar mijn idee. Maar hij wentelt dan direct de schuld op een ander af, hij kan niet omgaan met kritiek en zoekt alleen maar aansluiting bij onderdanigen die hem naar de mond praten.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:45 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben het eens met die beschrijving van narcistische persoonlijkheid.
Maar ik blijf er bij dat Brian dondersgoed weet wanneer hij liegt en bedriegt. Hij kent geen schaamte.
Zoals met die K1 wedstrijd. Hij kiest er voor om te liegen, en het heeft resultaat: er zijn hordes mensen die hem feliciteren en het geloven. Dat hij het risico loopt om ontmaskerd te worden, dat deert hem totaal niet.
Ik ook, ze MOET van zichzelf weten dat ze er niet tussen past, dat moet ze al ver van te voren hebben geweten, of ze is gewoon echt superdomquote:
Of ze hebben gewoon geen zin in een discussie met iemand als Brian... en dat kan ik ze niet eens verwijten.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoelt met "hordes mensen" maar als je doelt op iedereen die dat hok binnenkomt, een Til, Nancy, Carlos etc. Denk niet dat ze dat vrijwillig doen maar niet anders kunnen/mogen van het hokje. Je kunt mij niet wijsmaken dat deze mensen het echt menen als ze de beelden hebben terug gekeken.
* Lobasca zwijmeltquote:Op zondag 9 maart 2008 17:47 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Daarvoor al: hij gooit haar er met een ontslagronde uit en neukt zich daarna vrolijk on-cam een slag in de rondte.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:55 schreef Kinga het volgende:
Wat denken jullie, zal Huub Claire dumpen 23 mei? ja he?
Niet voor de heren ???quote:Op zondag 9 maart 2008 17:47 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
met wie dan? met amanda, brian of jaap?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarvoor al want hij gooit haar er met een ontslagronde uit en neukt zich daarna vrolijk on-cam een slag in de rondte.
tuurlijk ook voor de heren die van de heren houdenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet voor de heren ???![]()
Hoewel..........ik heb liever
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=10e0en6&s=3
Hij moet gewoon wat pammetjes slikken, en die Flens een goede beurt gevenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
met wie dan? met amanda, brian of jaap?
Met alles op 2 benen wat toevallig die villa binnenwandelt, al dan niet meegenomen na een groupie-oproep bij een optreden.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
met wie dan? met amanda, brian of jaap?
Zou kunnen maar zo laat je hem wel in de waan dat hij gewonnen heeft en dat klopt simpelweg niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:56 schreef Leandra het volgende:
Of ze hebben gewoon geen zin in een discussie met iemand als Brian... en dat kan ik ze niet eens verwijten.
Het is een stuk makkelijker om "gefeliciteerd" te zeggen dan om te beginnen met "lul niet zo dom Brian, je hebt helemaal niet gewonnen"
Als je het gesprek daarmee begint kost het je een halve middag oeverloos geneuzel van Brian aanhoren, als je "gefeliciteerd" zegt dan ben je er in 5 minuten vanaf.
niet schaamte om het liegen en bedriegen zelf (innerlijke moreel besef), maar alleen als "schade aan zijn imago" en met wat PR poetst hij dat weer schoon.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij kent wel schaamte, naar mijn idee. Maar hij wentelt dan direct de schuld op een ander af, hij kan niet omgaan met kritiek en zoekt alleen maar aansluiting bij onderdanigen die hem naar de mond praten.
Of ze hebben niets met dgk en hebben alleen een mening over de partij, zonder daar andere dingen bij te slepen.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon geen zin in een discussie met iemand als Brian... en dat kan ik ze niet eens verwijten.
Het is een stuk makkelijker om "gefeliciteerd" te zeggen dan om te beginnen met "lul niet zo dom Brian, je hebt helemaal niet gewonnen"
Als je het gesprek daarmee begint kost het je een halve middag oeverloos geneuzel van Brian aanhoren, als je "gefeliciteerd" zegt dan ben je er in 5 minuten vanaf.
Grapje zeker ?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:04 schreef joep.t het volgende:
Denken jullie dat Claire ooit nog een bitch wordt?
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:04 schreef joep.t het volgende:
Denken jullie dat Claire ooit nog een bitch wordt?
You pownd mequote:Op zondag 9 maart 2008 18:01 schreef avonne het volgende:
[..]
niet schaamte om het liegen en bedriegen zelf (innerlijke moreel besef), maar alleen als "schade aan zijn imago" en met wat PR poetst hij dat weer schoon.
Maar hij weet héél goed dat hij liegt als hij zegt dat hij de wedstrijd gewonnen heeft.
En houdt ook meteen rekening met manieren om niet ontdekt te worden.
Hij wil wel omgaan met meerderen, maar daar heeft hij geen aansluiting bij omdat hij inhoudelijk niks te bieden heeft. Uiteindelijk geloven alleen onderdanigen in zijn "grootsheid".
Guus, ik ben onder de indruk van je tuin, en wat je er in laat leggenquote:
ja, buitengebied he, grote tuinenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guus, ik ben onder de indruk van je tuin, en wat je er in laat leggen![]()
Zoals ik al vermoeddequote:Op zondag 9 maart 2008 18:12 schreef Guuskeee het volgende:
traantjes in claire dr ogen...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:01 schreef neo567 het volgende:
Bezoek van Claire gaat er weer vandoor, Claire is nu nog verliefder op Huub dan ze al was waarschijnlijk, het arme schaap ziet de wolf in huub niet.
Mooi de bbq houden we dus bij jou!quote:
Hij had nog wel zo'n grote mond tegen snollie dat ie hele snode plannen had, hopelijk heeft ie ook een plan B voor Huub.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:20 schreef Ziet het volgende:
dus ik begrijp dat de moeder van huub nu helemaal niet komt?
hehehe daar gaat mike zijn plan
Bram wilde wel komen maar dan voor 24 uur, mislukte BB wannabee.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:20 schreef mootie het volgende:
Bram is ook wel een zak hooi, dat hij een half uurtje te weinig vindt. Hij komt toch voor Claire, niet voor zichzelf?
Ik heb even opgelet, en ze doet inderdaad alleen de voorkant.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:24 schreef Guuskeee het volgende:
welke DWAAAAS fohnt er nu droog haar???
[ afbeelding ]
quote:Het gezelschap heeft zich verplaatst naar de Chill Room. “Hoe heet die dwerg ook alweer?”, vraagt Amanda, doelend op Huub. “Mike heeft het met hem gehad!”, vervolgt ze lachend. “Ja, hij gaat het moeilijk krijgen morgen als zijn moeder komt. Ik ga me niet inhouden”, legt Mike uit. Brian waarschuwt de gastspeler wel dat hij voorzichtig moet blijven. “Ik kom ertussen staan, maar pas wel op!”, vervolgt hij vaderlijk. Mike knikt begrijpend. Barry is ook bang dat Mike te ver gaat. “Pas op dat je er niet aan onderdoorgaat. Je moet wel blijven werken, Huub moet je niet teveel energie gaan kosten”, vult hij Brian aan. Gaat Mike iets doen met de wijze woorden van de mannen?
Het gaat niet om ons maar om de mensen die alleen de tv uitzendingen kijken.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef mootie het volgende:
Maar goed, Amanda heeft dus gisteren post van Claire uit een envelop gehaald, een kopie gemaakt en de kopie verscheurd en weer aan elkaar geplakt.
Hallo regie? Wij zijn niet gestoord? Boete enzo?
Ze verveelt zich, snap niet wat dat wijf daar moetquote:Op zondag 9 maart 2008 18:30 schreef mootie het volgende:
Boring Nicole gaat maar weer draaien...
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef mootie het volgende:
Maar goed, Amanda heeft dus gisteren post van Claire uit een envelop gehaald, een kopie gemaakt en de kopie verscheurd en weer aan elkaar geplakt.
Hallo regie? Wij zijn niet gestoord? Boete enzo?
What's new?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat niet om ons maar om de mensen die alleen de tv uitzendingen kijken.
Ik ben al lang gestopt met tv uitzendingen kijken want ik zag 2 verschillende versies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |