Hij had nog wel zo'n grote mond tegen snollie dat ie hele snode plannen had, hopelijk heeft ie ook een plan B voor Huub.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:20 schreef Ziet het volgende:
dus ik begrijp dat de moeder van huub nu helemaal niet komt?
hehehe daar gaat mike zijn plan
Bram wilde wel komen maar dan voor 24 uur, mislukte BB wannabee.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:20 schreef mootie het volgende:
Bram is ook wel een zak hooi, dat hij een half uurtje te weinig vindt. Hij komt toch voor Claire, niet voor zichzelf?
Ik heb even opgelet, en ze doet inderdaad alleen de voorkant.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:24 schreef Guuskeee het volgende:
welke DWAAAAS fohnt er nu droog haar???
[ afbeelding ]
quote:Het gezelschap heeft zich verplaatst naar de Chill Room. “Hoe heet die dwerg ook alweer?”, vraagt Amanda, doelend op Huub. “Mike heeft het met hem gehad!”, vervolgt ze lachend. “Ja, hij gaat het moeilijk krijgen morgen als zijn moeder komt. Ik ga me niet inhouden”, legt Mike uit. Brian waarschuwt de gastspeler wel dat hij voorzichtig moet blijven. “Ik kom ertussen staan, maar pas wel op!”, vervolgt hij vaderlijk. Mike knikt begrijpend. Barry is ook bang dat Mike te ver gaat. “Pas op dat je er niet aan onderdoorgaat. Je moet wel blijven werken, Huub moet je niet teveel energie gaan kosten”, vult hij Brian aan. Gaat Mike iets doen met de wijze woorden van de mannen?
Het gaat niet om ons maar om de mensen die alleen de tv uitzendingen kijken.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef mootie het volgende:
Maar goed, Amanda heeft dus gisteren post van Claire uit een envelop gehaald, een kopie gemaakt en de kopie verscheurd en weer aan elkaar geplakt.
Hallo regie? Wij zijn niet gestoord? Boete enzo?
Ze verveelt zich, snap niet wat dat wijf daar moetquote:Op zondag 9 maart 2008 18:30 schreef mootie het volgende:
Boring Nicole gaat maar weer draaien...
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef mootie het volgende:
Maar goed, Amanda heeft dus gisteren post van Claire uit een envelop gehaald, een kopie gemaakt en de kopie verscheurd en weer aan elkaar geplakt.
Hallo regie? Wij zijn niet gestoord? Boete enzo?
What's new?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat niet om ons maar om de mensen die alleen de tv uitzendingen kijken.
Ik ben al lang gestopt met tv uitzendingen kijken want ik zag 2 verschillende versies.
wat is het toch een smerige snolquote:Op zondag 9 maart 2008 18:35 schreef mootie het volgende:
En Amanda plukt weer een string uit de wasmand?
Iedereen met een beetje verstand in zijn hoofd gaat gewoon niet dat hok binnen. Stap je er wel in dan ben je een zwakzinnige, een Bwian, een Claire, een Mike, een brandweerman of een Amanda.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon geen zin in een discussie met iemand als Brian... en dat kan ik ze niet eens verwijten.
Het is een stuk makkelijker om "gefeliciteerd" te zeggen dan om te beginnen met "lul niet zo dom Brian, je hebt helemaal niet gewonnen"
Als je het gesprek daarmee begint kost het je een halve middag oeverloos geneuzel van Brian aanhoren, als je "gefeliciteerd" zegt dan ben je er in 5 minuten vanaf.
Ik hoop toch wel met schoongewassen goedquote:Op zondag 9 maart 2008 18:35 schreef mootie het volgende:
En Amanda plukt weer een string uit de wasmand?
ze zijn zijn dus heeellll milieubewustquote:Op zondag 9 maart 2008 18:20 schreef Guuskeee het volgende:
dellie heeft zowaar langer gedouchet dan rat.
rat: 45 seconde, del: 1:15 minuut
[ afbeelding ]
Daar kijkt ze nog geen eens naar.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel met schoongewassen goed
Uit de wasmandquote:
en dan te bedenken dat Held huub daar uit heeft gegetenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uit de wasmandgewoon een luchtje opspuiten en klaar.
**niet visualiseren niet visualiseren niet visualiseren**quote:Op zondag 9 maart 2008 18:46 schreef Borga het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat Held huub daar uit heeft gegeten, hij is een echte HELD
Dan laat je het haar nog buiten beschouwing.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:49 schreef Leandra het volgende:
Jezus wat ziet Brian er weer uit in dat paarse ding...
Ik weet dat paars momenteel de kleur is, en sommige mannen staat het ook erg goedmaar wat Brian aanheeft ziet er echt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |