Daarvoor al: hij gooit haar er met een ontslagronde uit en neukt zich daarna vrolijk on-cam een slag in de rondte.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:55 schreef Kinga het volgende:
Wat denken jullie, zal Huub Claire dumpen 23 mei? ja he?
Niet voor de heren ???quote:Op zondag 9 maart 2008 17:47 schreef Guuskeee het volgende:
voor de dames een plaatje van Pjotr
[ afbeelding ]
met wie dan? met amanda, brian of jaap?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarvoor al want hij gooit haar er met een ontslagronde uit en neukt zich daarna vrolijk on-cam een slag in de rondte.
tuurlijk ook voor de heren die van de heren houdenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet voor de heren ???![]()
Hoewel..........ik heb liever
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=10e0en6&s=3
Hij moet gewoon wat pammetjes slikken, en die Flens een goede beurt gevenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
met wie dan? met amanda, brian of jaap?
Met alles op 2 benen wat toevallig die villa binnenwandelt, al dan niet meegenomen na een groupie-oproep bij een optreden.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
met wie dan? met amanda, brian of jaap?
Zou kunnen maar zo laat je hem wel in de waan dat hij gewonnen heeft en dat klopt simpelweg niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:56 schreef Leandra het volgende:
Of ze hebben gewoon geen zin in een discussie met iemand als Brian... en dat kan ik ze niet eens verwijten.
Het is een stuk makkelijker om "gefeliciteerd" te zeggen dan om te beginnen met "lul niet zo dom Brian, je hebt helemaal niet gewonnen"
Als je het gesprek daarmee begint kost het je een halve middag oeverloos geneuzel van Brian aanhoren, als je "gefeliciteerd" zegt dan ben je er in 5 minuten vanaf.
niet schaamte om het liegen en bedriegen zelf (innerlijke moreel besef), maar alleen als "schade aan zijn imago" en met wat PR poetst hij dat weer schoon.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij kent wel schaamte, naar mijn idee. Maar hij wentelt dan direct de schuld op een ander af, hij kan niet omgaan met kritiek en zoekt alleen maar aansluiting bij onderdanigen die hem naar de mond praten.
Of ze hebben niets met dgk en hebben alleen een mening over de partij, zonder daar andere dingen bij te slepen.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon geen zin in een discussie met iemand als Brian... en dat kan ik ze niet eens verwijten.
Het is een stuk makkelijker om "gefeliciteerd" te zeggen dan om te beginnen met "lul niet zo dom Brian, je hebt helemaal niet gewonnen"
Als je het gesprek daarmee begint kost het je een halve middag oeverloos geneuzel van Brian aanhoren, als je "gefeliciteerd" zegt dan ben je er in 5 minuten vanaf.
Grapje zeker ?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:04 schreef joep.t het volgende:
Denken jullie dat Claire ooit nog een bitch wordt?
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:04 schreef joep.t het volgende:
Denken jullie dat Claire ooit nog een bitch wordt?
You pownd mequote:Op zondag 9 maart 2008 18:01 schreef avonne het volgende:
[..]
niet schaamte om het liegen en bedriegen zelf (innerlijke moreel besef), maar alleen als "schade aan zijn imago" en met wat PR poetst hij dat weer schoon.
Maar hij weet héél goed dat hij liegt als hij zegt dat hij de wedstrijd gewonnen heeft.
En houdt ook meteen rekening met manieren om niet ontdekt te worden.
Hij wil wel omgaan met meerderen, maar daar heeft hij geen aansluiting bij omdat hij inhoudelijk niks te bieden heeft. Uiteindelijk geloven alleen onderdanigen in zijn "grootsheid".
Guus, ik ben onder de indruk van je tuin, en wat je er in laat leggenquote:
ja, buitengebied he, grote tuinenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guus, ik ben onder de indruk van je tuin, en wat je er in laat leggen![]()
Zoals ik al vermoeddequote:Op zondag 9 maart 2008 18:12 schreef Guuskeee het volgende:
traantjes in claire dr ogen...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:01 schreef neo567 het volgende:
Bezoek van Claire gaat er weer vandoor, Claire is nu nog verliefder op Huub dan ze al was waarschijnlijk, het arme schaap ziet de wolf in huub niet.
Mooi de bbq houden we dus bij jou!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |