Hubert z'n alterego:quote:Op zondag 9 maart 2008 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat ik geen Huubsopper ben mag wel duidelijk zijn, maar haat is een groot woord.
Dat heb je mij nooit zien schrijven. Vergeet niet dat we het over een spel hebben en in dat spel vind ik Huub de meest achterbaks en slechte persoon, dat is wat anders dan haat.
Staat er toch bij dat het Brian-taal is???quote:Op zondag 9 maart 2008 17:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je had toch ooit een woordenboekje opgestuurd?
Ik zit daar ook op te wachten maar ze zal instructies hebben van het hokje. Ik zou daar schijt aan hebben, gewoon zeggen...dan maar een SL.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:28 schreef Kaleddis het volgende:
Maar kan ze niet even snel de brieven erdoor gooien. Voordat het hokje de SL erop gooit
Anouk zei wel dat Claire haar post niet moet laten slingerenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar kan ze niet even snel de brieven erdoor gooien. Voordat het hokje de SL erop gooit
De taal ja, de spelling is jou werk, maar dat is muggenziften enzoquote:Op zondag 9 maart 2008 17:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat er toch bij dat het Brian-taal is???
Huub = DGK grootheidswaanzinnige of nietquote:
Stommequote:Op zondag 9 maart 2008 17:30 schreef ericahysterica het volgende:
vriendin: jemoet je post niet zo laten slingeren..........je laat het gewoon open liggen.
claire : er staat niets in wat ze niet mogen zien
ik ben ook geen huubsopper, maar wat jij doet is fout en echt dom.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat ik geen Huubsopper ben mag wel duidelijk zijn, maar haat is een groot woord.
Dat heb je mij nooit zien schrijven. Vergeet niet dat we het over een spel hebben en in dat spel vind ik Huub de meest achterbaks en slechte persoon, dat is wat anders dan haat.
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De taal ja, de spelling is jouw werk, maar dat is muggenziften enzo
Iddquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |