Ik heb zelden een junk gezien die NIET "een vieze junk" was.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat Amy niet vies is van wat stimulerende middelen is mij ook bekend, maar om haar dan een vieze junk te noemen gaat me desondanks wat ver. OK, ze besteedt wat minder aandacht aan haar uiterlijk en is wat magerder, maar bij de Grammy's vorige maand zag ze er niet zo heel beroerd uit.
Haar uitstraling en stem vind ik sowieso nog prachtig...
[ afbeelding ]
MaJo vind Pete Doherty van Babyshambles ook leuk/interessant, ook zo'n 'vieze junk'.
Zag daar onlangs geen commentaar op toen ze dat hier vertelde...
Herman Brood vond ik geweldigquote:Op maandag 10 maart 2008 15:52 schreef ElizabethR het volgende:
Herman Brood was ook niet bepaald fris, toch heb ik daar altijd graag naar geluisterd, die man kon zingen, let alone fan-tas-tisch (bluez) piano spelen!!
Dit klinkt onbedoeld heel erg sarcastisch. Als zij al geen vieze junk is, wie dan wel?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Dat Amy niet vies is van wat stimulerende middelen is mij ook bekend, maar om haar dan een vieze junk te noemen gaat me desondanks wat ver. OK, ze besteedt wat minder aandacht aan haar uiterlijk en is wat magerder, maar bij de Grammy's vorige maand zag ze er niet zo heel beroerd uit.
Haar uitstraling en stem vind ik sowieso nog prachtig...
Ik wil het best wel zeggen, als je dat graag wilt horen. Ook hij is een vieze junk.quote:MaJo vind Pete Doherty van Babyshambles ook leuk/interessant, ook zo'n 'vieze junk'.
Zag daar onlangs geen commentaar op toen ze dat hier vertelde...
Ja, ik zat er nog aan te denken of ik dat nog beter moest gaan uitleggen, maar ik vind jullie wel slim genoeg om dat eruit te kunnen halen.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:56 schreef Etcetera het volgende:
wyccie nu lijkt het net dat het zo'n zootje op de wereld is doordat verschillende geloven verschillende soorten vlees niet of juist wel willen etenik weet wel dat je het niet zo bedoeld hoor
bedankt voor het vertrouwenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik zat er nog aan te denken of ik dat nog beter moest gaan uitleggen, maar ik vind jullie wel slim genoeg om dat eruit te kunnen halen.
Quoted for Truequote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:53 schreef wyccie het volgende:
PS: IRL, ik wil jou en jouw geloof hiermee niet aanvallen, ik stel jou echt niet verantwoordelijk voor al het leed op de wereld.
Ook als er vlees wordt gegeten zouden er meer mensen gevoed kunnen worden (misschien juist meer, een schaap levert vlees, melk, (en wol, maar dat kun je niet etenquote:Op maandag 10 maart 2008 15:59 schreef SaskiaR het volgende:
Ik bedoel het ook puur op milieugebied: de wereld zou veel meer mensen kunnen voeden als er minder vlees gegeten werd. Ik denk niet dat mensen die geen vlees eten vredelievender zijn
Ik denk dat de invloed van voeding in het algemeen een veel grotere rol speelt in het gedrag van mensen dan dat men wil toegeven. Volgens de macrobioten ook trouwens alhoewel zij ook dingen roepen waar ik veel vraagtekens bijzet.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:59 schreef SaskiaR het volgende:
Ik bedoel het ook puur op milieugebied: de wereld zou veel meer mensen kunnen voeden als er minder vlees gegeten werd. Ik denk niet dat mensen die geen vlees eten vredelievender zijn
In de macrobiotiek ga je er vanuit dat:quote:Op maandag 10 maart 2008 16:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook als er vlees wordt gegeten zouden er meer mensen gevoed kunnen worden (misschien juist meer, een schaap levert vlees, melk, (en wol, maar dat kun je niet eten) etc. Een rijstveld levert alleen rijst), maar het is gewoon oneerlijk verdeeld. Dat is het probleem, niet omdat mensen vlees eten.
En zoals jij al zei, de mens is een onivoor. In het verre verleden waren wij jagers-verzamelaars. Dat zijn sommige volkeren in Afrika nog steeds. Pak ze hun dieren af, sterven zij uit.
RB, wat houdt macrobiotisch eigenlijk in? Te lui om het zelf op te zoeken.
Dat denk ik ook. Tegenwoordig wordt je geleerd kinderen niet zoveel, kleur, geur -en smaakstoffen te geven. Ik zie geen reden waarom bepaalde eiwitten of andere stoffen niet ook zo'n impact kunnen hebben.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik denk dat de invloed van voeding in het algemeen een veel grotere rol speelt in het gedrag van mensen dan dat men wil toegeven.
Ja, we gaan best off topic. We moeten uitkijken, zo af en toe kijken de mods mee, heb ik gehoord.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:16 schreef SaskiaR het volgende:
Daar twijfel ik dan weer aan RB... maargoed, ik heb zulke discussies (ook over vlees eten in het algemeen) al zo vaak gevoerd en je wordt het toch nooit eens.
er zijn onderzoeken plenty waar gevangenen een ander menu kregen waardoor het gedrag behoorlijk veranderde. Ik weet het, ik ben besmet door de macrochaoten.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:16 schreef SaskiaR het volgende:
Daar twijfel ik dan weer aan RB... maargoed, ik heb zulke discussies (ook over vlees eten in het algemeen) al zo vaak gevoerd en je wordt het toch nooit eens.
kijk dat idee had ik nou ook.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Tegenwoordig wordt je geleerd kinderen niet zoveel, kleur, geur -en smaakstoffen te geven. Ik zie geen reden waarom bepaalde eiwitten of andere stoffen niet ook zo'n impact kunnen hebben.
wat was het topic dan? Gewoon gezellig leuten toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, we gaan best off topic. We moeten uitkijken, zo af en toe kijken de mods mee, heb ik gehoord.
Ik had geen idee dat dat zo zweverig was!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:21 schreef RoofingBurner het volgende:
In de macrobiotiek ga je er vanuit dat:
-Ying Yang-
als wij uit eten gaan, en er is lopend buffet, dan probeer ik graag dingen die ik niet snel zou kopen/eten/klaarmaken. dan is dat er een uitstekend moment voorquote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat dat zo zweverig was!![]()
Ik vind vooral het 'wat een boer niet kent, dat eet ie niet' en het energie-gedeelte een beetje suf.
Ik ben echt veel te nuchter voor dat soort dingen. Ben dan ook niet voor niks in eerste instantie een wetenschapper.
Vlees en alcohol, klinkt als een goede bbq.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Vlees is heel Yang, net als bijvoorbeeld warmte, hierdoor kan een persoon die in een Yinge omgeving leeft, bijvoorbeeld een Eskimo veel beter vlees eten dan iemand die in een warmere streek leeft. Op het moment dat iemand die erg Yang is, bijvoorbeeld een man in de zomer, vlees gaat eten, wordt hij nog Yanger, waardoor het lichaam schreeuw ter compensatie. Je lijf zoekt áltijd naar evenwicht. Alcohol is bijvoorbeeld heel Ying en dat vormt de evenwichtsfactor.
Daarom zeg ik ook dat bepaalde uitspraken van die gasten zeer vreemd op me overkomen maar vooral hoe de meesten er uitzienquote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat dat zo zweverig was!![]()
Ik vind vooral het 'wat een boer niet kent, dat eet ie niet' en het energie-gedeelte een beetje suf.
Ik ben echt veel te nuchter voor dat soort dingen. Ben dan ook niet voor niks in eerste instantie een wetenschapper.
dat verafschuwen ze ook echt, en geven ze ook als reden voor een toename van agressie in de zomer.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vlees en alcohol, klinkt als een goede bbq.
Er is natuurlijk een verschil in toegevoegde/kunstmatige kleur-, geur- en smaakstoffen en de eiwitten die er al van nature inzitten.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Dat denk ik ook. Tegenwoordig wordt je geleerd kinderen niet zoveel, kleur, geur -en smaakstoffen te geven. Ik zie geen reden waarom bepaalde eiwitten of andere stoffen niet ook zo'n impact kunnen hebben.
---> Motto van mijn toxicologieboek.quote:Paracelsus: “alles is gif, en niets is zonder gif, alleen de dosis maakt uit of iets geen gif is
ik denk al: een vleeseter die Yanger wordt, en dan alcohol binnenkrijgt, die wordt alleen maar Yanger toch? maar dat klopt dus wel zo'n beetjequote:Op maandag 10 maart 2008 16:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
dat verafschuwen ze ook echt, en geven ze ook als reden voor een toename van agressie in de zomer.
Je zegt net dat de alcohol de yang van het vlees 'opheft'. Dan is er toch een balans.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
dat verafschuwen ze ook echt, en geven ze ook als reden voor een toename van agressie in de zomer.
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Daarom zeg ik ook dat bepaalde uitspraken van die gasten zeer vreemd op me overkomen maar vooral hoe de meesten er uitziendan weet je zeker, dit kan niet goed voor je zijn.
Nee, alcohol is Ying.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:34 schreef Etcetera het volgende:
ik denk al: een vleeseter die Yanger wordt, en dan alcohol binnenkrijgt, die wordt alleen maar Yanger toch? maar dat klopt dus wel zo'n beetje
Precies.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef Soempie het volgende:
Je zegt net dat de alcohol de yang van het vlees 'opheft'. Dan is er toch een balans.
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:30 schreef Nesle het volgende:
Wat een storm, ik mag van geluk spreken dat ik de vaart niet ben ingewaaid
Ik dacht dat men in de zomer juist relaxter was. Zon, zee en strand etc.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:33 schreef RoofingBurner het volgende:
ja maar ze worden er wel yanger vanquote:
wow, dat lijkt me echt eng jaquote:Op maandag 10 maart 2008 16:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het was hier vannacht ook bar en boos!! De basket van mijn zoon is omgewaaid en het afdekplaatje van onze electriciteitsmeter is gewoon losgekomen van de muur, door de wind![]()
Vanmorgen viel het mee, maar het begint nu weer aan te trekken as we speak. De ruiten hier buigen telkens 3 centimeter naar binnen toe, en het is dubbel glas![]()
Scary!!
quote:Humus: Een soort paté van kikkererwten. Overige ingrediënten zijn in ieder geval tahin, citroensap, olijfolie, (soms verse koriander) en (vaak) knoflook. Het wordt vaak gegeten met pitabroodjes en salade maar het is ook geschikt als dipsaus, als broodbeleg en als bijgerecht bij de warme maaltijd.
Oh wacht, je bedoelt dat het Yinge van de alcohol ze niet in balans brengt, maar dat ze er juist agressiever =mannelijker, dus Yanger van worden?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef Etcetera het volgende:
ja maar ze worden er wel yanger van
ik leg ws de termen compleet verkeerd uit hoor
jaquote:Op maandag 10 maart 2008 16:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh wacht, je bedoelt dat het Yinge van de alcohol ze niet in balans brengt, maar dat ze er juist agressiever =mannelijker, dus Yanger van worden?
Humus is lekker! Maar mooi niet dat ik dat zelf ga maken. En al helemaal niet zonder apparatuur. Dat wordt humus met klontjes.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien kunnen we hier eens onder het genot van een hapje en een drankje over verder lullen? Dan neem ik de humus mee.
Het schijnt nog erger te gaan worden vannacht, maar we wachten rustig af.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wow, dat lijkt me echt eng ja![]()
ik hoop dat het weer af gaat nemen!
Misschien iets voor bij de picknick?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien kunnen we hier eens onder het genot van een hapje en een drankje over verder lullen? Dan neem ik de humus mee.
[..]
Dat klopt. Maar dat iets van nature aanwezig is betekent niet dat het geen grote invloed kan hebbenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil in toegevoegde/kunstmatige kleur-, geur- en smaakstoffen en de eiwitten die er al van nature inzitten.
grapjas ik gebruik het liever om de planten bij te mesten.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien iets voor bij de picknick?
Er is niets mis met kontjesquote:Op maandag 10 maart 2008 16:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Humus is lekker! Maar mooi niet dat ik dat zelf ga maken. En al helemaal niet zonder apparatuur. Dat wordt humus met klontjes.
En humus is niet Nederlands, dus dat mag je niet eens eten.
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ja, oké als je ziet dat bepaald voedsel bij iemand een allergische reactie kan oproepen, dan snap ik het wel. Maar in het algemeen zal het wel meevallen. Het grootste deel wordt gewoon in je lichaam omgezet in vet, eiwit of glucose.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
Dat klopt. Maar dat iets van nature aanwezig is betekent niet dat het geen grote invloed kan hebben
Dat is een beetje de gedachten erachter
Het verbaasde me al dat niemand het had opgemerkt. Net op tijd.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Er is niets mis met kontjes![]()
-edit- oh, je hebt al ge-edit
Technisch gezien net te laat dusquote:Op maandag 10 maart 2008 16:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het verbaasde me al dat niemand het had opgemerkt. Net op tijd.
En ik mag lekker nog 1,5 uur blijven werkenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel ergere/genantere typefouten gemaakt.![]()
Zit al vanaf 12 uur niks te doen. Ik ga daar gauw mee stoppen, want ik moet 3 opdrachten maken en ik wil ook nog NCIS, Numbers etc. kijken vanavond.
Wilde gokquote:Op maandag 10 maart 2008 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als iemand hier weet wat die rare tik kan zijn: be my guest
Iemand heeft morgen een begrafenis.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:33 schreef Etcetera het volgende:
good luck? take care? best wishes? hangt er natuurlijk vanaf waar het voor is
Jaquote:kun je aan een auto horen of een cilinder stuk is?
goed gegoktquote:Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk hier eens Etc. Ander model auto gok ik
mjah zou kunnen. toen het zaterdagnacht gebeurde was de motor vrij warm alquote:Maar je kunt er wellicht wat aan hebben want het zal voor meer autos gelden:
http://www.mbvc.nl/aanschaf4.htm
Vooral het verschil tussen Warm en Koud kan verschil gemaakt hebben bij de beurt bij Kwikfit.
Ik heb laast bij de begrafenis op Aruba 'My condolences, take care...' gezegd en dat werd goed geaccepteerd...quote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iemand heeft morgen een begrafenis.
"Good luck" had ik ook bedacht maar dat werkt niet
"Take care" is meer een soort afscheid iets
"Best wishes" dekt het ook niet helemaal vind ik.
[..]
Ja
Reeds gebeurt. Ging me meer even om op de dag zelf, eventjes een hart onder de riemquote:Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef Etcetera het volgende:
condoleances wensen dan?
Er kan van alles stuk zijn aan "een cilinder" die niet persé gelijk "dodelijk" zijn voor je motor.quote:als de cilinder stuk is, wat volgens pitt het geval schijnt te zijn, dan had kwikfit mij dus eigenlijk niet de weg op mogen laten gaan lijkt menou ja, er is niks gebeurd gelukkig
Ik ook niet zoveel hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 17:45 schreef Etcetera het volgende:
ach, wij weten er ook weinig van in principe. ben benieuwd wat er bij de vakgarage van wordt gezegd morgen
ik hoop echt dat je gelijk hebt Nem, ik zou het zo erg vinden voor 'm als hij zijn auto nu kwijt zou zijn. net apk gekeurd, behoorlijk wat geld erin gestoken want het ding was motorisch perfectquote:Op maandag 10 maart 2008 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel hoor
Maar nét genoeg om te weten dat het niet altijd het einde van je auto hoeft te betekenen
ik heb niet meer info dan ditquote:Ik ben ook wel benieuwd. Verder is er natuurlijk nog een PTA forum hier op Fok. Maar met weinig info kunnen ze niet zoveel.
Ik denk wel dat het mee zal vallenquote:Op maandag 10 maart 2008 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoop echt dat je gelijk hebt Nem, ik zou het zo erg vinden voor 'm als hij zijn auto nu kwijt zou zijn. net apk gekeurd, behoorlijk wat geld erin gestoken want het ding was motorisch perfect
[..]
ik heb niet meer info dan ditdus gewoon afwachten
Nederland. Het land waar kikkererwten, sesamzaden, citroenen en olijven in overvloed groeienquote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Humus: Een soort paté van kikkererwten. Overige ingrediënten zijn in ieder geval tahin, citroensap, olijfolie, (soms verse koriander) en (vaak) knoflook. Het wordt vaak gegeten met pitabroodjes en salade maar het is ook geschikt als dipsaus, als broodbeleg en als bijgerecht bij de warme maaltijd.
Als ik het goed onthouden heb heeft Pitt een Renault 19quote:Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk hier eens Etc. Ander model auto gok ik
Nee, Nem heet Ericquote:Op maandag 10 maart 2008 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Zit ik hier voor Jan met de korte achternaam te posten...
Nee, hoezo?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Zit ik hier voor Jan met de korte achternaam te posten...
Oh, excusesquote:Op maandag 10 maart 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn laatste 3 posts heb ik geen enkele reaktie gekregen, van de daarzo...
En dat had ik dus weer niet gezien, zit een beetje te spacen hier na een drukke middag.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, excuses
Ik had op de Aruba post niet gereageerd omdat ik eigenlijk al gepost had dat ik dát al gezegd had. Leek me onzinnig dat 2x te posten
Dat zou ik maar doenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat had ik dus weer niet gezien, zit een beetje te spacen hier na een drukke middag.
Ga zo naar huis, waarschijnlijk vanavond helemaal niets doen...
je had gepost toen ik gepost hadquote:Op maandag 10 maart 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn laatste 3 posts heb ik geen enkele reaktie gekregen, van de daarzo...
maar jij was toch net met een nieuwe baan begonnenquote:Op maandag 10 maart 2008 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Formele sollicitatie net verzonden + mijn CV daarvoor maar eens opgepimpt (= reden druk zijn).
Kreeg door dat de persoon naar wie ik moest reageren 'J. de Jager' heette, blijkt net dat ze 'J. Jager' heet.
Nu staat er dus in mijn brief aanhef 'Geachte mevrouw De Jager' en dat is dus fout...
Goede binnenkomer...
checkquote:Op maandag 10 maart 2008 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb heeft Pitt een Renault 19
vermogen: check, heeft pitt van werk naar huis mogen ondervinden (ik heb na m'n tochtje kwikfit de auto daar afgeleverd, was dichtbij, kon hij het zelf horen)quote:Op maandag 10 maart 2008 19:02 schreef TradeMarkie het volgende:
@ Ets: als er een cilinder 'stuk' is, dan merk je dat meteen in het vermogen van je auto en dan loopt ie stationair ook heel beroerd
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:30 schreef Etcetera het volgende:
maar jij was toch net met een nieuwe baan begonnenof een nieuwe functie ofzo?
Pete is een vieze junk...quote:Op maandag 10 maart 2008 19:51 schreef MaJo het volgende:
Pete Doherty![]()
Vandaag weer een off day, heb besloten om morgen naar de dokter te gaan want dit gaat zo niet. Down, paniekaanvallen, alleen maar willen slapenVan werken komt niets terecht en aan mijn studie ook al een week niks gedaan. Ik ga nu een poging doen tot studeren maar eigenlijk geen puf
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:51 schreef MaJo het volgende:
Pete Doherty![]()
Vandaag weer een off day, heb besloten om morgen naar de dokter te gaan want dit gaat zo niet. Down, paniekaanvallen, alleen maar willen slapenVan werken komt niets terecht en aan mijn studie ook al een week niks gedaan. Ik ga nu een poging doen tot studeren maar eigenlijk geen puf
Ik weet het ook niet precies, maar ik denk teveel hooi op mijn vork en angst om mijn vader + mijn moeder niet alleen willen laten. En nog wat andere dingetjes (laag zelfbeeld, weinig zelfvertrouwen, dingen waar ik de laatste tijd last van heb en die typisch bij een depressie heb). Daarnaast zit depressie in de familie dus dit is ook niet de eerste keer. Maar in tijden niet zo heftig geweest dus lijkt me wel verstandig om er weer wat aan te gaan doen...quote:Op maandag 10 maart 2008 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pete is een vieze junk...
En wat is er in hemelsnaam allemaal mis met jou, behalve de rompslomp met je vader waar je je vast zorgen om maakt?
Te veel hooi op je vork of....?
Je hoeft het mij niet te vertellen, maar kan je het voor jezelf verklaren?
Dat lijkt me namelijk het belangrijkste, dan kan je er ook iets mee doen...
Ik merk wel dat er een last van mijn schouders valt nu door dat extra studiejaar, als ik dit tentamen niet haal kan ik het volgend jaar gewoon weer doenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Aangezien je toch een jaar langer moet scholen is het wellicht eens tijd dat je 2 weken "vrij" neemt. Geen school, geen lading artikelen, geen niks. Leuke dingen doen, beetje werken(er moeten toch centen binnenkomen). OpladenTijd aan je familie besteden
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik merk wel dat er een last van mijn schouders valt nu door dat extra studiejaar, als ik dit tentamen niet haal kan ik het volgend jaar gewoon weer doenMaar ik ga het wel proberen, vind dit ook echt interessant dus misschien ook wel goede afleiding. Maar als ik het niet trek dan stel ik het inderdaad uit
Heb trouwens mijn baan bij de krant ook even on hold gezet, heb even geen zin in dat geren de hele tijd...
Bedankt voor de tipsquote:Op maandag 10 maart 2008 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel verstandig
En je hoeft het hele jaar niet op te geven. Maar als je een paar weken gewoon even geen reet uitvoert dan maakt dat voor het eindresultaat niets uit. Twee weken lijkt veel maar zo lang is dat echt niet hoor.
Maar misschien wel net genoeg om jezelf een beetje op te laden.
En wellicht dat je na één week al zoiets hebt van: ik verveel me dood, of, ik heb er weer zin an
Dan ga je weer verder.
De druk is er in ieder geval af, lijkt me
Wat al gezegd is, een beetje kalmer aan doen kan geen kwaad.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:23 schreef MaJo het volgende:
Ik weet het ook niet precies, maar ik denk teveel hooi op mijn vork en angst om mijn vader + mijn moeder niet alleen willen laten. En nog wat andere dingetjes (laag zelfbeeld, weinig zelfvertrouwen, dingen waar ik de laatste tijd last van heb en die typisch bij een depressie heb). Daarnaast zit depressie in de familie dus dit is ook niet de eerste keer. Maar in tijden niet zo heftig geweest dus lijkt me wel verstandig om er weer wat aan te gaan doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |