abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68939002
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef Dinus het volgende:
Boven de bank:

[ afbeelding ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_68941128
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ah nog steeds geen foto van wat er bij jou aan de muur hangt
pi_68948049
Pfew, gelukkig vallen mijn muren niet in de categorie "superlelijk"
pi_68948868
Op zich kan het wel iets origineler in dit topic ja. Een schilderij met een mooie lijst geeft net wat meer sfeer aan een huis denk ik.

Wat is er mis met schilderijen erven van oudtantes
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:07:00 #155
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_68949878
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:34 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Je mag ook verdomde trots zijn op die kamer. Ziet er zeer elegant uit.
Thx dude.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_78466856
Heb ik nou met mn grote bek er voor gezorgd dat niemand meer laat zien wat ze aan de muur hebben?

Zou zelf graag willen laten zien wat ik aan de muur heb maar dan weten mensen meteen wie PCP is en da's niet de bedoeling

Heb heel inspiratieloos een paar grote canvassen hangen van mooie foto's die ik op het internet heb gevonden. Een strand, een berg, sneeuwlandschap en een skyline van een stad bij nacht. En dan grote canvassen van 1,5 meter breed.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 09:53:13 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_78470062
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb ik nou met mn grote bek er voor gezorgd dat niemand meer laat zien wat ze aan de muur hebben?

Zou zelf graag willen laten zien wat ik aan de muur heb maar dan weten mensen meteen wie PCP is en da's niet de bedoeling
Ben je een celeb dan? En ik wilde eigenlijk geen oud topic kicken. Maar vooruit:

Een schilderij van Frank Anderson (www.frankanderson.nl) 100x180 cm, acryl op doek
disclaimer
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:07:57 #158
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_78470465
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb je een zelfportret aan je muur hangen??
quote:
Heb heel inspiratieloos een paar grote canvassen hangen van mooie foto's die ik op het internet heb gevonden. Een strand, een berg, sneeuwlandschap en een skyline van een stad bij nacht. En dan grote canvassen van 1,5 meter breed.
Foto's op canvas is toch wel het toppunt van triestheid. Waarom wil iemand in hemelsnaam foto's op canvas laten afdrukken? Om zo lekker je foto te verkloten met de structuur van het canvas??
Er zijn vele betere manier om foto's op groot formaat af te laten drukken dan het op canvas te doen
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:17:46 #159
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_78477907
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ben je een celeb dan? En ik wilde eigenlijk geen oud topic kicken. Maar vooruit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Een schilderij van Frank Anderson (www.frankanderson.nl) 100x180 cm, acryl op doek
Dit schilderij vind ik echt mooi! Even snel op zijn site gespiekt en zijn stijl vind ik erg gaaf. Zeker wel prijzig zo'n groot doek?
  † In Memoriam † vrijdag 26 februari 2010 @ 14:35:01 #160
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78480803
New York canvasje met Chrysler Building erop,

En een canvas met mezelf erop , van vriendinnetjes gehad
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:14:16 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_78484614
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Dit schilderij vind ik echt mooi! Even snel op zijn site gespiekt en zijn stijl vind ik erg gaaf. Zeker wel prijzig zo'n groot doek?
't is niet niks nee, al zet ik de prijs liever niet zo ff neer, als je meer informatie wil mag je me PM-men
disclaimer
pi_78490772
Je kan ook eens naar de kringwinkel gaan, daar hebben zo vaak wel zo'n oude schilderijen met zo'n mooie gouden barokke lijst
This is like a flashback, this is like a dream
pi_78490974
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:16 schreef dino_saurus het volgende:
Je kan ook eens naar de kringwinkel gaan, daar hebben zo vaak wel zo'n oude schilderijen met zo'n mooie gouden barokke lijst
Ja met zo'n huilend zigeunerjongetje erin.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_78501594
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:07 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Heb je een zelfportret aan je muur hangen??
Nee, waaom zou ik tegen mn eigen kop willen aankijken
quote:
Foto's op canvas is toch wel het toppunt van triestheid. Waarom wil iemand in hemelsnaam foto's op canvas laten afdrukken? Om zo lekker je foto te verkloten met de structuur van het canvas??
Er zijn vele betere manier om foto's op groot formaat af te laten drukken dan het op canvas te doen
Toppunt van triestheid lijkt me lichtelijk overdreven. Ziet er verder prima uit en is een redelijk goedkope optie voor een groot oppervlak
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:36:07 #165
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_78504438
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee, waaom zou ik tegen mn eigen kop willen aankijken
[..]

Toppunt van triestheid lijkt me lichtelijk overdreven. Ziet er verder prima uit en is een redelijk goedkope optie voor een groot oppervlak
Het is imho wel wat kansloos om andermans muurbekleding op de minst subtiele manier die er is de grond in te boren terwijl je zelf niet verder komt bij wat goedkope canvasprintjes van de Hema (Hema is maar een voorbeeldje overigens. Ik beweer niet dat je ze daar hebt laten printen).

Waar overigens niets mis mee is zolang je je eigen mening gewoon voor je houdt of op een stuk subtielere manier wereldkundig maakt .
Je voegt absoluut niets toe aan dit topic als je op jouw manier je mening post over andermans trots en niet eens je eigen rommel online durft te tiefen. Kortom, klik ajb. op het kruisje rechtsboven/ga andere topics bevuilen OF doe wat gezelliger/beschaafder mee met de rest .

Oh, ontopic... Zie de post van SQ wat hier in de woonkamer hangt .
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 23:38:29 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_78504551

In de slaapkamer.

Kostte iets van 250 euro, ik weet het niet precies, was een kado. Zeefdruk volgens mij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78510280
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Het is imho wel wat kansloos om andermans muurbekleding op de minst subtiele manier die er is de grond in te boren terwijl je zelf niet verder komt bij wat goedkope canvasprintjes van de Hema (Hema is maar een voorbeeldje overigens. Ik beweer niet dat je ze daar hebt laten printen).
Bij het afkraken van andermans rommel heb ik er bij gezegd dat de meeste mensen beter af zijn wanneer ze een mooie landschapsfoto pakken en deze laten vergroten oid. Beter dan al dat quasi hippe gedoe. Ik zeg niet dat mijn smaak geweldig is, maar ik heb wel genoeg zelfkennis om te weten dat ik beter iets voorzichtig moois aan de muur kan hangen dan met allerlei wilde ideeen aan te komen.

En ik ben nogal bot en direct. Als mn moeder bij haar thuis iets lelijks aan de muur hangt doe ik ook dit ->
  zaterdag 27 februari 2010 @ 02:55:23 #168
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_78510868
Shit man, een of andere dude met een wazige username op Fok! vind t 'superlelijk' wat ik aan mn muur heb hangen! Daar baal ik nou echt van!!!

Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_78511850
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 02:55 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Shit man, een of andere dude met een wazige username op Fok! vind t 'superlelijk' wat ik aan mn muur heb hangen! Daar baal ik nou echt van!!!

Een poster van 30 blikken tomatensoep aan je muur is niet wazig?
pi_78512492
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:35 schreef Skaai het volgende:
New York canvasje met Chrysler Building erop,
[ afbeelding ]

En een canvas met mezelf erop , van vriendinnetjes gehad
[ afbeelding ]
ik heb ook die foto van new york.. alleen dan in behang laten printen.. 2,65x2 ofzo
ja moet em nogwel ff plakken en dan zal ik em wel ff showen
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:06:09 #171
36431 bleiblei
pi_78512628
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 05:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

dat is een klassieker van warhol .
maar wel logisch eigenlijk dat je dat niet weet.
pi_78512729
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:53 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

Mooi.
pi_78518825
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef lies1947 het volgende:
[ afbeelding ]
een chinees schilderij van mijn buurman gekregen, toen hij ging emigreren.
ik vind de lijst niet mooi, ik denk dat ik die maar zwart lak.
WOW!
Niet van deze tijd.
pi_78520680

In het groot en op canvas

Zelf geschoten natuurlijk
En, hoe smaken de pannenkoeken?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 15:32:16 #175
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_78521272
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 05:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Voor mensen die culturele namen als 'Warhol', 'Campbells' en 'Banksy' niks zegt kan ik me voorstellen dat het wazig is ja.
www.botergeel.nl
pi_78524154
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

dat is een klassieker van warhol .
maar wel logisch eigenlijk dat je dat niet weet.
Oh, hij is van een beroemde artiest! Dan vind ik hem wel mooi!

pi_78524171
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:07 schreef TropischFruit het volgende:
[ afbeelding ]

Deze vind ik dan wel weer mooi
pi_78524280
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:32 schreef Darkhelmet76 het volgende:

[..]

Voor mensen die culturele namen als 'Warhol', 'Campbells' en 'Banksy' niks zegt kan ik me voorstellen dat het wazig is ja.
Dat het cultuur is, is voor mij geen argument om iets mooi te vinden. Esthetische kwaliteiten komen bij mij op de eerste plaats. Dat verschilt per persoon natuurlijk, dat snap ik ook wel.

Maar voor mij zijn soepblikken soepblikken of ze nou door Warhol, de koningin of Herman Brood zijn bedacht.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:23:13 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_78524319
Verkeerde account.
disclaimer
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:24:12 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_78524347
.

[ Bericht 99% gewijzigd door SQ op 27-02-2010 17:24:24 ]
disclaimer
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:24:48 #181
36431 bleiblei
pi_78524375
3 maal is scheepsrecht .
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Oh, hij is van een beroemde artiest! Dan vind ik hem wel mooi!

Ik zeg nergens dat dat moet.
Je noemde het wazig. Lijkt mij dat een beetje ontwikkeld persoon dat kunstwerk wel kent en het niet meer wazig noemt . Smaak is persoonlijk. Maar de manier waarop jij dergelijke kunst afdoet is te dom .
Is vergelijkbaar met voor de Nachtwacht staan en zeggen dat het een achterlijk schilderij is.

Overigens zeg ik wel dat je best normaal kan doen en je mening beschaafder kan verspreiden.
Maar daar lul je dan weer overheen .
pi_78524478
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:24 schreef bleiblei het volgende:
3 maal is scheepsrecht .
[..]

Je noemde het wazig. Lijkt mij dat een beetje ontwikkeld persoon dat kunstwerk wel kent en het niet meer wazig noemt .

Overigens zeg ik wel dat je best normaal kan doen en je mening beschaafder kan verspreiden.
Dat het een beroemd kunstwerk is (dat ik overigens wel kende) maakt het juist alleen nog maar waziger

Maar ja, dat is de moderne mens. Out of touch met de werkelijkheid en gevangen in zijn hoofd in de abstracte wereld van gedachtes.

En beschaafd doen is saai
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:31:10 #183
36431 bleiblei
pi_78524533
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:07 schreef TropischFruit het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie foto .
Vind het alleen wel een beetje te freaky om hier bij mij in de woonkamer te hangen .
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:31:31 #184
36431 bleiblei
pi_78524545
Een ander schilderij dat SQ en ik trouwens erg gaaf vinden (is alleen al verkocht ) is deze:

Veel mensen vinden em lelijk, maar ik vind hem zo tekend voor het NL landschap, het kleurgebruik is echt super en zo gaaf geschilderd .
Maar eerst ff sparen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:33:07 #185
36431 bleiblei
pi_78524597
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat het een beroemd kunstwerk is (dat ik overigens wel kende) maakt het juist alleen nog maar waziger

Maar ja, dat is de moderne mens. Out of touch met de werkelijkheid en gevangen in zijn hoofd in de abstracte wereld van gedachtes.

En beschaafd doen is saai
Internetheld .
Wat pas echt leuk is, is om midden op straat op zo een lompe manier je mening te uiten.
Dan ben je pas echt stoer.

Dit is gewoon irritant, dom en laf.
Daarnaast schiet je der absoluut geen hol mee op. Je kwetst alleen maar anderen vanachter je schermpje.
pi_78524658
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:24 schreef bleiblei het volgende:
3 maal is scheepsrecht .
[..]

Je noemde het wazig. Lijkt mij dat een beetje ontwikkeld persoon dat kunstwerk wel kent en het niet meer wazig noemt . Smaak is persoonlijk. Maar de manier waarop jij dergelijke kunst afdoet is te dom .
Is vergelijkbaar met voor de Nachtwacht staan en zeggen dat het een achterlijk schilderij is.

Maar van de nachtwacht kun je niet zeggen dat het een 'achterlijk schilderij' is want het is gewoon knap gemaakt (als in niet veel mensen kunnen dat) het kan wel je smaak niet zijn.
Voor blikken soep op een rijtje heb je weinig talent nodig IMO.
wat niet wegneemt dat je het prima op kunt hangen als je het leuk vindt natuurlijk.
Niet van deze tijd.
pi_78524674
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:31 schreef bleiblei het volgende:
Een ander schilderij dat SQ en ik trouwens erg gaaf vinden (is alleen al verkocht ) is deze:
[ afbeelding ]

Veel mensen vinden em lelijk, maar ik vind hem zo tekend voor het NL landschap, het kleurgebruik is echt super en zo gaaf geschilderd .
Maar eerst ff sparen.
Kleurgebruik is echt inderdaad.
Niet van deze tijd.
pi_78524700
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:33 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Internetheld .
Wat pas echt leuk is, is om midden op straat op zo een lompe manier je mening te uiten.
Dan ben je pas echt stoer.
Als iemand mij om mijn mening vraagt en ik vind iets lelijk dan zeg ik dat gewoon. Als ik zie dat iemand die ik ken naar de kapper is geweest en ik vind het niet mooi dan zeg ik dat. Eerlijkheid boven alles!
quote:
Dit is gewoon irritant, dom en laf.
Daarnaast schiet je der absoluut geen hol mee op. Je kwetst alleen maar anderen vanachter je schermpje.
Lichtelijk overdreven. Ik heb een aantal dingen lelijk genoemd en 1 poster superlelijk. Als mensen daardoor gekwetst worden hebben ze grotere problemen dan alleen maar een wansmaak.
pi_78524758
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Als iemand mij om mijn mening vraagt en ik vind iets lelijk dan zeg ik dat gewoon. Als ik zie dat iemand die ik ken naar de kapper is geweest en ik vind het niet mooi dan zeg ik dat. Eerlijkheid boven alles!
[..]

Lichtelijk overdreven. Ik heb een aantal dingen lelijk genoemd en 1 poster superlelijk. Als mensen daardoor gekwetst worden hebben ze grotere problemen dan alleen maar een wansmaak.
'Goh wat een lelijke baby hebben jullie zeg'
Dat is niet eerlijk, dat is gewoon niet sociaal aangepast.
Niet van deze tijd.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:53:00 #190
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_78525136
Probably_on_PCP [en waarschijnlijk nog veel meer andere mensen] vinden mijn soepblikkenzeefdruk van Banksy blijkbaar 'superlelijk'. Dat vind ik allemaal prima, ik moet [mag!] er tegenaan kijken, en ik vind m erg mooi.

Het argument van Barendz ['Voor blikken soep op een rijtje heb je weinig talent nodig IMO.'] slaat natuurlijk nergens op. Om een Mondriaan te maken heb je ook weinig talent nodig. Ik vind dat Banksy een sterke parodie heeft gemaakt op één van de iconen uit de moderne kunst, namelijk de Campbells-blikken van Warhol. Door ze te vervangen door blikken van Tesco [goedkope supermarkt-keten uit de UK] geef je er een originele draai aan en n aardig statement tegen de consumptiemaatschappij.

Maar ach, wat zit ik hier ook mijn eigen smaak te verdedigen, ik vind t gelukkig wel mooi!

Ben benieuwd of deze dan wél in de smaak valt, trouwens:
Herdruk van een reclame-affiche voor een absinth-merk van Leonetto Cappiello, uit 1920:
[sorry voor de crappy foto]

www.botergeel.nl
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:58:58 #191
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_78525294
Deze komt boven de bank in mijn toekomstige woning.

zaterdag 27 februari 2010 @ 18:02:55 #192
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78525389
Reactie op Darkhelmet76 :

Oe die is mooi
Past totaal niet in mijn interieur, maar is wel gaaf zeg!

Ik vind ook de affiches van Mucha e.d. erg mooi, in die tijd werd er qua grafisch werk een hoop moois gemaakt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:06:53 #193
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_78525491
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Reactie op Darkhelmet76 :

Oe die is mooi
Past totaal niet in mijn interieur, maar is wel gaaf zeg!

Ik vind ook de affiches van Mucha e.d. erg mooi, in die tijd werd er qua grafisch werk een hoop moois gemaakt
Thanks! Ik vond m ook wel erg cool ja! Gelukkig zijn er mensen die mijn smaak wél kunnen waarderen... ;-)
www.botergeel.nl
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:21:49 #194
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78525928
Die soepblikken vind ik dan weer niks voor aan de muur maar kan er de humor wel van waarderen.

Iemand die ik ken heeft een mooie grote foto van een bloemkool aan de muur hangen, echt prachtig bij haar, zeker in combi met de kleuren van de muur en houtwerk.
Zo zie je maar weer, iedereen houdt van wat anders en gelukkig maar
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_78525975
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:38 schreef Barendsz het volgende:

[..]

'Goh wat een lelijke baby hebben jullie zeg'
Dat is niet eerlijk, dat is gewoon niet sociaal aangepast.
Is idd niet sociaal aangepast, maar is wel eerlijk. En als een baby lelijk is waarom zou je dat niet mogen zeggen? Als mensen mijn baby lelijk vinden mogen ze dat zeggen hoor. Mensen hebben recht op hun mening. Lekker boeiend wat andere mensen vinden.
pi_78546140
tvp. Heb nu alleen nog maar een klok aan de muur (zo een 'oude' bij de Action ) en ben gewoon heel kritisch over wat er hier aan de muur mag.... Heb wel schilderij van het station in NYC:

die moet nog maar es aan de wand ...

En heb nog 2 dingen van James Dean maar weet niet of daar nog zo enthousiast van word om t aan mn muur te hangen. Boven mn bank wil ik nog wel es wat maar nog geen idee wat pcies... Heb deze:

in postervorm en wil ik nog wel es ingelijst zien. Alleen denk ik dan ook weer: ja maar misschien is er ERGENS nog wel iets leukers!

Ja it aint easy being me
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_78547794
Aan de slaapkamermuur, foto in Thailand gemaakt, ik ben gek op zonsondergangen!

Studeerkamer, links GigaPANN, rechts PANN 25+. Ik ben alweer 5 jaar vrijwilliger voor PANN mijn vriendin sinds 3 weken. PANN 25+ is haar pakkie aan, GigaPANN heeft mij heel wat tijd en stress gekost.

Woonkamer, links Nambie, midden Zuid Afrika, rechts Sicilie (Etna). We zijn gek op reizen

Woonkamer, doek in Namibie gekocht, zelf opgespannen.

We zoeken nog een mooi groot schilderij voor in de woonkamer. Een hele mooie in Madrid gezien, maar helaas...van een kunstenaar die niet verscheept, we moeten dus weer terug naar Madrid ooit...maar dat is geen straf!
pi_78554759
Ik heb overigens niet alleen schilderijen aan de wand hangen, maar ook een ouwe scheepsbarometer.
(Dat is dus niet zo'n rond klokje maar zo'n apparaat)
  zondag 28 februari 2010 @ 16:01:48 #199
291663 Amooma
It's my TURN
pi_78554856
Foto's, eigen (teken & schilder) werk en een kunstwerk van een vriendinnetje!
Beetje lui om foto's te maken/plaatsen
It's so FLUFFY I'm gonna DIE!!
pi_78555532
Prikbord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')