Oh, hij is van een beroemde artiest! Dan vind ik hem wel mooi!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat is een klassieker van warhol.
maar wel logisch eigenlijk dat je dat niet weet.
Deze vind ik dan wel weer mooiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:07 schreef TropischFruit het volgende:
[ afbeelding ]
In het groot en op canvas![]()
Zelf geschoten natuurlijk
Dat het cultuur is, is voor mij geen argument om iets mooi te vinden. Esthetische kwaliteiten komen bij mij op de eerste plaats. Dat verschilt per persoon natuurlijk, dat snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:32 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Voor mensen die culturele namen als 'Warhol', 'Campbells' en 'Banksy' niks zegt kan ik me voorstellen dat het wazig is ja.
Ik zeg nergens dat dat moet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Oh, hij is van een beroemde artiest! Dan vind ik hem wel mooi!
Dat het een beroemd kunstwerk is (dat ik overigens wel kende) maakt het juist alleen nog maar wazigerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:24 schreef bleiblei het volgende:
3 maal is scheepsrecht.
[..]
Ik zeg nergens dat dat moet.
Je noemde het wazig. Lijkt mij dat een beetje ontwikkeld persoon dat kunstwerk wel kent en het niet meer wazig noemt.
Overigens zeg ik wel dat je best normaal kan doen en je mening beschaafder kan verspreiden.
Maar daar lul je dan weer overheen.
Mooie fotoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:07 schreef TropischFruit het volgende:
[ afbeelding ]
In het groot en op canvas![]()
Zelf geschoten natuurlijk
Internetheldquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat het een beroemd kunstwerk is (dat ik overigens wel kende) maakt het juist alleen nog maar waziger![]()
Maar ja, dat is de moderne mens. Out of touch met de werkelijkheid en gevangen in zijn hoofd in de abstracte wereld van gedachtes.
En beschaafd doen is saai
Maar van de nachtwacht kun je niet zeggen dat het een 'achterlijk schilderij' is want het is gewoon knap gemaakt (als in niet veel mensen kunnen dat) het kan wel je smaak niet zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:24 schreef bleiblei het volgende:
3 maal is scheepsrecht.
[..]
Ik zeg nergens dat dat moet.
Je noemde het wazig. Lijkt mij dat een beetje ontwikkeld persoon dat kunstwerk wel kent en het niet meer wazig noemt. Smaak is persoonlijk. Maar de manier waarop jij dergelijke kunst afdoet is te dom
.
Is vergelijkbaar met voor de Nachtwacht staan en zeggen dat het een achterlijk schilderij is.
Overigens zeg ik wel dat je best normaal kan doen en je mening beschaafder kan verspreiden.
Maar daar lul je dan weer overheen.
Kleurgebruik is echtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:31 schreef bleiblei het volgende:
Een ander schilderij dat SQ en ik trouwens erg gaaf vinden (is alleen al verkocht) is deze:
[ afbeelding ]
Veel mensen vinden em lelijk, maar ik vind hem zo tekend voor het NL landschap, het kleurgebruik is echt super en zo gaaf geschilderd.
Maar eerst ff sparen.
Als iemand mij om mijn mening vraagt en ik vind iets lelijk dan zeg ik dat gewoon. Als ik zie dat iemand die ik ken naar de kapper is geweest en ik vind het niet mooi dan zeg ik dat. Eerlijkheid boven alles!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Internetheld.
Wat pas echt leuk is, is om midden op straat op zo een lompe manier je mening te uiten.
Dan ben je pas echt stoer.
Lichtelijk overdreven. Ik heb een aantal dingen lelijk genoemd en 1 poster superlelijk. Als mensen daardoor gekwetst worden hebben ze grotere problemen dan alleen maar een wansmaak.quote:Dit is gewoon irritant, dom en laf.
Daarnaast schiet je der absoluut geen hol mee op. Je kwetst alleen maar anderen vanachter je schermpje.
'Goh wat een lelijke baby hebben jullie zeg'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als iemand mij om mijn mening vraagt en ik vind iets lelijk dan zeg ik dat gewoon. Als ik zie dat iemand die ik ken naar de kapper is geweest en ik vind het niet mooi dan zeg ik dat. Eerlijkheid boven alles!
[..]
Lichtelijk overdreven. Ik heb een aantal dingen lelijk genoemd en 1 poster superlelijk. Als mensen daardoor gekwetst worden hebben ze grotere problemen dan alleen maar een wansmaak.
Thanks! Ik vond m ook wel erg cool ja! Gelukkig zijn er mensen die mijn smaak wél kunnen waarderen... ;-)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Reactie op Darkhelmet76 :
Oe die is mooi
Past totaal niet in mijn interieur, maar is wel gaaf zeg!
Ik vind ook de affiches van Mucha e.d. erg mooi, in die tijd werd er qua grafisch werk een hoop moois gemaakt
Is idd niet sociaal aangepast, maar is wel eerlijk. En als een baby lelijk is waarom zou je dat niet mogen zeggen? Als mensen mijn baby lelijk vinden mogen ze dat zeggen hoor. Mensen hebben recht op hun mening. Lekker boeiend wat andere mensen vinden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:38 schreef Barendsz het volgende:
[..]
'Goh wat een lelijke baby hebben jullie zeg'![]()
Dat is niet eerlijk, dat is gewoon niet sociaal aangepast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |