Evil_Jur vindt dat maar niets, van die kluiten aarde in z'n bilspleetquote:Op zondag 9 maart 2008 17:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik snap niet dat homo-organisaties hiermee geassocieerd willen worden. Precies dit soort gedrag werkt acceptatie van homo's dus ernstig tegen. Het is smerig, het zorgt voor overlast en onnodig.
Die logica komt in dit topic anders niet uit de verf. Homo's zijn fascistische kinderverkrachters, maar verder hoor ik geen argumenten voor je "logica"quote:Op zondag 9 maart 2008 17:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Niet met empirisch bewijs, maar wel met pure logica.
Nou, ik heb anders ook geen goed woord over voor fascistische kinderverkrachters hoor!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die logica komt in dit topic anders niet uit de verf. Homo's zijn fascistische kinderverkrachters, maar verder hoor ik geen argumenten voor je "logica"
Dat jij de logica niet snapt is jouw probleem, toch? Overigens hoef ik geen argumenten te geven voor de betreffende logica, de logica zelf vormt het argument.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die logica komt in dit topic anders niet uit de verf. Homo's zijn fascistische kinderverkrachters, maar verder hoor ik geen argumenten voor je "logica"
Wie wel?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Evil_Jur vindt dat maar niets, van die kluiten aarden in z'n bilspleet
Tja, zo gaat ook het verhaal dat Socrates door puur logisch redeneren kon 'bewijzen' dat vrouwen geen tanden hadden. Wellicht niet met empirisch bewijs, maar hey, dat maakte het niet minder waar natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Niet met empirisch bewijs, maar wel met pure logica.
Ik heb een hoop boeken over het oude Romeinse en Griekse rijk gelezen, en uit zo'n beetje alles blijkt dat deze ten onder zijn gegaan aan politieke spelletjes en corruptie. Zeer zeker NIET door een losbandige sexuele moraal. Je impliceert dus een causaal verband waar slechts een correlatie waarneembaar is.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Oh? En wat is er over gebleven van het oude Romeinse rijk? En dat van de Grieken? Niets!
Niet op het moment dat je logica invalide is. Het suggereren van een causaal verband waar slechts een correlatie zichtbaar is, is daar een voorbeeld van.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat jij de logica niet snapt is jouw probleem, toch? Overigens hoef ik geen argumenten te geven voor de betreffende logica, de logica zelf vormt het argument.
Een maatschappij gaat niet ten onder aan een losbandige sexuele moraal of sodomie. Maar een losbandige sexuele moraal en sodomie zijn wel symptomen van decadente maatschappijen die tot ondergang gedoemd zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:45 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik heb een hoop boeken over het oude Romeinse en Griekse rijk gelezen, en uit zo'n beetje alles blijkt dat deze ten onder zijn gegaan aan politieke spelletjes en corruptie. Zeer zeker NIET door een losbandige sexuele moraal. Je impliceert dus een causaal verband waar slechts een correlatie waarneembaar is.
Daar valt iets voor te zeggenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een maatschappij gaat niet ten onder aan een losbandige sexuele moraal of sodomie. Maar een losbandige sexuele moraal en sodomie zijn wel symptomen van decadente maatschappijen die tot ondergang gedoemd zijn.
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:40 schreef LXIV het volgende:
Een maatschappij gaat niet ten onder aan een losbandige sexuele moraal of sodomie. Maar een losbandige sexuele moraal en sodomie zijn wel symptomen van decadente maatschappijen die tot ondergang gedoemd zijn.
Is dat echt zo of hebben ze ons dat alleen maar wijs gemaakt .. als er net een machtig rijk ten onder is gegaan biedt zich dat nogal aan als excuus om mensen beperkende regels op te leggen namelijkquote:Op zondag 9 maart 2008 18:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is volgens mij wel waar. Naarmate een beschaving een bepaald welvaartsniveau bereikt zie je keer op keer dat de decadentie toeslaat. Er is imho ook een logische verklaring voor. Als je alles al hebt, waar valt er dan nog voor te vechten?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Is dat echt zo of hebben ze ons dat alleen maar wijs gemaakt .. als er net een machtig rijk ten onder is gegaan biedt zich dat nogal aan als excuus om mensen beperkende regels op te leggen namelijk
Ja Iblis, daar heb je weer een punt dat alle anderen, mijzelf incluis, over het hoofd gezien hebben. Terwijl het best wel eens zo zou kunnen zijn, of tenminste deels. Hulde.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:59 schreef Iblis het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat de voorsteller om het ‘cruisen’ te gedogen het idee had om eens een liberaal tegengeluid te laten horen in een tijd waarin de betutteling meer en meer op zich heenslaat. Ik heb echter niet het idee dat de actie zo geslaagd is.
laat me raden .. over decadentie ?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik ben vergeten waar 't ook alweer over gaat.
Oja.quote:Zwengelde Paul Cliteur in Moderne Papoea's het debat aan over de multiculturele samenleving, integratie en inburgering, nu keert hij zijn blik naar binnen: een discussie over onze waarden, zo stelt hij, is ook een discussie over ons eigen systeem. De grondslagen van ons systeem staan echter niet meer duidelijk overeind. Het lijkt alsof we 'decadent' geworden zijn. Dat is een probleem, want je kunt nieuwkomers moeilijk een norm van integratie voorhouden als je niet eens weet waarin ze zouden moeten integreren. Cliteur analyseert de interne spanningen in de democratische rechtstaat, stelt prangende vragen bij onze centrale staatsinstellingen, gispt de anarchie in ons openbaar bestuur als het gevolg van de non-conformistische dialectiek van '68, raadt religie als instrument tot inburgering dringend af, en bepleit eens temeer een heroriëntatie op het Grieks-Romeinse gedachtegoed als fundament van ons waardesysteem. Veel aangezocht debater, polemist en reachtsfilosoof Paul Cliteur lanceert in Tegen de decadentie een conservatieve cultuurkritiek met een ferme vermaning aan ons systeem in verval: de gevaren die ons bedreigen komen niet van buiten, maar zijn we zelf.
Beetje jammer van de het is smerig regel, dat is jouw standpunt, maar verder ben ik het wel met je eens, ik snap dat cruisen überhaupt niet, beetje anoniem buiten in de kou staan rommelen, maar ik wil er liever ook niet mee geassioceerd worden.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik snap niet dat homo-organisaties hiermee geassocieerd willen worden. Precies dit soort gedrag werkt acceptatie van homo's dus ernstig tegen. Het is smerig, het zorgt voor overlast en onnodig.
Vind ik ook!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:22 schreef YuckFou het volgende:
openbare sex en naaktheid is toch sowieso verboden, waarom dan hiervoor een uitzondering maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |