abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 17:36:22 #151
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57266127
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik snap niet dat homo-organisaties hiermee geassocieerd willen worden. Precies dit soort gedrag werkt acceptatie van homo's dus ernstig tegen. Het is smerig, het zorgt voor overlast en onnodig.
Evil_Jur vindt dat maar niets, van die kluiten aarde in z'n bilspleet

[ Bericht 0% gewijzigd door Pappie_Culo op 09-03-2008 17:44:38 ]
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 9 maart 2008 @ 17:36:26 #152
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57266128
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:31 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Niet met empirisch bewijs, maar wel met pure logica.
Die logica komt in dit topic anders niet uit de verf. Homo's zijn fascistische kinderverkrachters, maar verder hoor ik geen argumenten voor je "logica"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 9 maart 2008 @ 17:37:47 #153
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57266154
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die logica komt in dit topic anders niet uit de verf. Homo's zijn fascistische kinderverkrachters, maar verder hoor ik geen argumenten voor je "logica"
Nou, ik heb anders ook geen goed woord over voor fascistische kinderverkrachters hoor!
pi_57266159
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat jij de logica niet snapt is jouw probleem, toch? Overigens hoef ik geen argumenten te geven voor de betreffende logica, de logica zelf vormt het argument.
pi_57266177
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Evil_Jur vindt dat maar niets, van die kluiten aarden in z'n bilspleet
Wie wel?
pi_57266249
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:31 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Niet met empirisch bewijs, maar wel met pure logica.
Tja, zo gaat ook het verhaal dat Socrates door puur logisch redeneren kon 'bewijzen' dat vrouwen geen tanden hadden. Wellicht niet met empirisch bewijs, maar hey, dat maakte het niet minder waar natuurlijk.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 9 maart 2008 @ 17:44:07 #157
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57266276
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:38 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wie wel?
hehehe
pi_57266294
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Oh? En wat is er over gebleven van het oude Romeinse rijk? En dat van de Grieken? Niets!
Ik heb een hoop boeken over het oude Romeinse en Griekse rijk gelezen, en uit zo'n beetje alles blijkt dat deze ten onder zijn gegaan aan politieke spelletjes en corruptie. Zeer zeker NIET door een losbandige sexuele moraal. Je impliceert dus een causaal verband waar slechts een correlatie waarneembaar is.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57266313
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat jij de logica niet snapt is jouw probleem, toch? Overigens hoef ik geen argumenten te geven voor de betreffende logica, de logica zelf vormt het argument.
Niet op het moment dat je logica invalide is. Het suggereren van een causaal verband waar slechts een correlatie zichtbaar is, is daar een voorbeeld van.
  zondag 9 maart 2008 @ 18:40:47 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57267363
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:45 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik heb een hoop boeken over het oude Romeinse en Griekse rijk gelezen, en uit zo'n beetje alles blijkt dat deze ten onder zijn gegaan aan politieke spelletjes en corruptie. Zeer zeker NIET door een losbandige sexuele moraal. Je impliceert dus een causaal verband waar slechts een correlatie waarneembaar is.
Een maatschappij gaat niet ten onder aan een losbandige sexuele moraal of sodomie. Maar een losbandige sexuele moraal en sodomie zijn wel symptomen van decadente maatschappijen die tot ondergang gedoemd zijn.
The End Times are wild
pi_57267415
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een maatschappij gaat niet ten onder aan een losbandige sexuele moraal of sodomie. Maar een losbandige sexuele moraal en sodomie zijn wel symptomen van decadente maatschappijen die tot ondergang gedoemd zijn.
Daar valt iets voor te zeggen Maar dat zou de stelling in dit topic reduceren tot symptoombestrijding, en dat is ook niet wenselijk lijkt me. Ik ben helemaal voor iets doen tegen het vermeende morele verval van onze maatschappij, maar dat bereik je niet door de symptomen van dat morele verval te gaan verbieden, integendeel.
  zondag 9 maart 2008 @ 18:50:06 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57267559
De wal zal het schip gaan keren.
The End Times are wild
pi_57267619
quote:

zondag 9 maart 2008 @ 18:59:20 #164
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57267760
Ik heb een beetje het gevoel dat de voorsteller om het ‘cruisen’ te gedogen het idee had om eens een liberaal tegengeluid te laten horen in een tijd waarin de betutteling meer en meer op zich heenslaat. Ik heb echter niet het idee dat de actie zo geslaagd is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_57267775
quote:

[..]

Is dat echt zo of hebben ze ons dat alleen maar wijs gemaakt .. als er net een machtig rijk ten onder is gegaan biedt zich dat nogal aan als excuus om mensen beperkende regels op te leggen namelijk
pleased to meet you
pi_57267820
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:00 schreef moussie het volgende:

[..]

Is dat echt zo of hebben ze ons dat alleen maar wijs gemaakt .. als er net een machtig rijk ten onder is gegaan biedt zich dat nogal aan als excuus om mensen beperkende regels op te leggen namelijk
Nee, dat is volgens mij wel waar. Naarmate een beschaving een bepaald welvaartsniveau bereikt zie je keer op keer dat de decadentie toeslaat. Er is imho ook een logische verklaring voor. Als je alles al hebt, waar valt er dan nog voor te vechten?

Dat is imho ook de reden dat we hier in Nederland niet kunnen concurreren met Polen (voor lage lonen banen), Indiers (voor IT banen), etc. Die doen namelijk hetzelfde werk als ons, maar voor minder geld. En ze werken keihard. Waarom? Zij hebben er nog iets bij te winnen, zowel Polen als Indie zijn opkomende economieen. Wij niet.
  zondag 9 maart 2008 @ 19:06:16 #167
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57267900
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:59 schreef Iblis het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat de voorsteller om het ‘cruisen’ te gedogen het idee had om eens een liberaal tegengeluid te laten horen in een tijd waarin de betutteling meer en meer op zich heenslaat. Ik heb echter niet het idee dat de actie zo geslaagd is.
Ja Iblis, daar heb je weer een punt dat alle anderen, mijzelf incluis, over het hoofd gezien hebben. Terwijl het best wel eens zo zou kunnen zijn, of tenminste deels. Hulde.
The End Times are wild
pi_57267908
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:52 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, dat boek heb ik gelezen .
pi_57267966
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:06 schreef floris.exe het volgende:

Ah, dat boek heb ik gelezen .
Ja, ik ook. Maar ik ben vergeten waar 't ook alweer over gaat .
pi_57267998
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar ik ben vergeten waar 't ook alweer over gaat .
laat me raden .. over decadentie ?
pleased to meet you
  zondag 9 maart 2008 @ 19:15:23 #171
pi_57268103
Decadentie is leuk!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_57268126
quote:
Zwengelde Paul Cliteur in Moderne Papoea's het debat aan over de multiculturele samenleving, integratie en inburgering, nu keert hij zijn blik naar binnen: een discussie over onze waarden, zo stelt hij, is ook een discussie over ons eigen systeem. De grondslagen van ons systeem staan echter niet meer duidelijk overeind. Het lijkt alsof we 'decadent' geworden zijn. Dat is een probleem, want je kunt nieuwkomers moeilijk een norm van integratie voorhouden als je niet eens weet waarin ze zouden moeten integreren. Cliteur analyseert de interne spanningen in de democratische rechtstaat, stelt prangende vragen bij onze centrale staatsinstellingen, gispt de anarchie in ons openbaar bestuur als het gevolg van de non-conformistische dialectiek van '68, raadt religie als instrument tot inburgering dringend af, en bepleit eens temeer een heroriëntatie op het Grieks-Romeinse gedachtegoed als fundament van ons waardesysteem. Veel aangezocht debater, polemist en reachtsfilosoof Paul Cliteur lanceert in Tegen de decadentie een conservatieve cultuurkritiek met een ferme vermaning aan ons systeem in verval: de gevaren die ons bedreigen komen niet van buiten, maar zijn we zelf.
Oja.
  zondag 9 maart 2008 @ 19:22:56 #173
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_57268268
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik snap niet dat homo-organisaties hiermee geassocieerd willen worden. Precies dit soort gedrag werkt acceptatie van homo's dus ernstig tegen. Het is smerig, het zorgt voor overlast en onnodig.
Beetje jammer van de het is smerig regel, dat is jouw standpunt, maar verder ben ik het wel met je eens, ik snap dat cruisen überhaupt niet, beetje anoniem buiten in de kou staan rommelen, maar ik wil er liever ook niet mee geassioceerd worden.
Feit is wel dat het overgrote deel van de cruisers getrouwde biseksuele mannen zijn die op zoek zijn naar homoseks, en geen losgeslagen homo's die ook daar nog es ff lekker van bil willen gaan, die hebben daar toch wel andere plekken voor.
Het enigste wat ik sowieso niet begrijp waarom het getolereerd moet worden, openbare sex en naaktheid is toch sowieso verboden, waarom dan hiervoor een uitzondering maken?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 9 maart 2008 @ 19:27:00 #174
39581 Salvad0R
universal
pi_57268345
Sex in het openbaar
  zondag 9 maart 2008 @ 19:30:23 #175
pi_57268424
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:22 schreef YuckFou het volgende:

openbare sex en naaktheid is toch sowieso verboden, waarom dan hiervoor een uitzondering maken?
Vind ik ook! Ik wil ook gewoon buitensex kunnen hebben als ik daar zin in heb!
Hetero's worden weer is gediscrimineerd!

Vrije buitensex voor iedereen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')