Oiquote:
Tegen wie moet Mechelen dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 10:02 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben wakker op SuperSunday.
D'r staat toch een heuse kraker op het programma!
Is iedereen PSV-Ajax kijken ofzo?quote:Op zondag 9 maart 2008 12:56 schreef Bos81 het volgende:
Catjuh.![]()
Je jaagt de klanten weg met die foto![]()
Lijkt me sterk, die zou toch pas om 14.30 begonnen zijn.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ik jaag de mensen wel terug
Goed voorbeeld doet volgenquote:
straks maar één PL club in de halve finales van de FA cupquote:
Wat een naam voor een hamster, maar voor de restquote:Op zondag 9 maart 2008 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn nieuwe hamster is er en hij is gedoopt tot Grolsch![]()
[ afbeelding ]
Dat is een echtequote:Op zondag 9 maart 2008 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
De naam grolsch was in de uitverkoop en Hertog Jan was ws al uitverkochtquote:Op zondag 9 maart 2008 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een naam voor een hamster, maar voor de rest
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
nee tis nog geen geheel serieuze naam hoorweet niet echt iets
hoe kun je die schattige haarbal nou naar dat ranzige bier vernoemenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
noem hen Fokkiequote:Op zondag 9 maart 2008 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Mooie spelfout ookquote:Op zondag 9 maart 2008 16:45 schreef methodmich het volgende:
Middag!
http://sport.fok.nl/ goeie poll!!
Noem 'm Van Gogh, want hij heeft iets met zn orenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat Middlesbrough is echt een boutploeg inderdaad.quote:
Yup, 2 weken geleden binnen gehad, alleen ik heb em niet bij de hand. Ligt in Hellevoet.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
VoreG, heb jij je jaaropgaaf van Ivoren Wachters al?
Whehehe. Ik kreeg gister m'n rooster voor maart binnen. Gelukkig wist het hotel wel wanneer ik moest werkenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tyfus, kan ik weer gaan bellen/mailen.
Er is al een hondje met die naam, die ik ooit voor Static heb gekocht. Had een halsbandje om met FOK!KIE eropquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Whehehe. Ik kreeg gister m'n rooster voor maart binnen. Gelukkig wist het hotel wel wanneer ik moest werken...
en nu een prachtige wedstrijd vanuit een volgepakt stadion in Bristolquote:
Serieuzer dan een Hamster vernoemen naar een drankmerk.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dat noem je een geheel serieuze naam?
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vrijdag en een deel van zaterdag, rest van het weekend was ze hier
Oe wat is er bekend ?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een vat bier van de ECV: 'We gaan iets nieuws doen'.
Sport7 remember!
Nee, niet gezienquote:Op zondag 9 maart 2008 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie ook naar De italiaanse droom gekeken? Erg leuk en hier en daar kneuterig irritant
klein stukje, een dame nam 10 paar schoenen meequote:Op zondag 9 maart 2008 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie ook naar De italiaanse droom gekeken? Erg leuk en hier en daar kneuterig irritant
waar was dat te zien dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Wel, in één keer opgeslorptquote:Op zondag 9 maart 2008 21:50 schreef borisz het volgende:
Bloes je hebt je koffie verkeerd van vanmorgen niet opgedronkenHad het nog wel speciaal klaargemaakt.
Op 1quote:
blij dat ik bij de Rabobank geen wachtwoord nodig hebquote:Op zondag 9 maart 2008 23:15 schreef dndiek het volgende:
GVD kutzooi (&)&$#()&^^%#^(^*(@%)
Wachtwoord voor internetbankieren vergeten, nu 5 dagen geen toegang
Oe, ik heb hetzelfde metquote:Op zondag 9 maart 2008 23:15 schreef dndiek het volgende:
GVD kutzooi (&)&$#()&^^%#^(^*(@%)
Wachtwoord voor internetbankieren vergeten, nu 5 dagen geen toegang
Nee, daar heb je een apparaatje voor nodigquote:Op zondag 9 maart 2008 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
blij dat ik bij de Rabobank geen wachtwoord nodig heb
De rabobankreaderquote:
Ja doeiquote:Op zondag 9 maart 2008 23:46 schreef borisz het volgende:
Bloes wel de glazen nog even afspoelen voordat je weggaat
ja en wat Bluezz zegtquote:Op maandag 10 maart 2008 00:10 schreef VoreG het volgende:
Internetbankieren van ABN. Werkt perfect, door dat apparaatje vind ik het juist wat veiliger, maar dat kan aan mij liggen.
Tijden veranderen, acceptgiro's heb ik eigenlijk niet eens meegemaakt, want ik doe eigenlijk pas bankzaken sinds de invoering van dat internetbankierenquote:Op maandag 10 maart 2008 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en wat Bluezz zegtwerkt perfect en het geld is meteen overgeboekt, werkt iig allemaal een stuk fijner dan de acceptgiro kaarten van vroegen of zo'n boekje overschrijfkaarten
Ik kan me nu bijna niet meer voorstellen dat we het daar vroeger allemaal mee deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |