Iedereen luistert:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
innt de CeePees van Avonne en Petraa, niks schaken op kantooren die van scandulous ook btw
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio liet duidelijk merken dat hij weet dat Brian staat af te luisteren ! Heeft hij vast op de plasma gelezen !!
HAVE FUN!!!quote:
Na gisteren maakt het mij geen bal meer uit hoe de OP er uit ziet, als de titel maar op de gouden kooi slaat, en er geen debiele kleurplaatjes in staanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:40 schreef Flabberguest het volgende:
moet 3385 zijn
Tsja je weet wie dat gedaan heeft. hij had zeker weer eens weekend verlof uit het gestichtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Na gisteren maakt het mij geen bal meer uit hoe de OP er uit ziet, als de titel maar op de gouden kooi slaat, en er geen debiele kleurplaatjes in staan
Als Jaap dat er om gedaan heeft, is die echt superslim.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Rat heeft echt de goede stukjes gehoord, zoals de stompen onder de dekens, kan hij zich nu heerlijk druk over maken... Ik hou er van!!
Ik snapte daar ook niets van, maar in de vorige COS werd door anderen geopperd dat dat wel eens met opzet zou kunnen zijn om Brian over de rooie te helpen en dat zou zomaar eens heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:43 schreef blomst het volgende:
Dat Jaap en huub dat afluisteren nog niet door hebben.
Ben ik niet zo zeker van... Die krijgen meer te zien als waar jij en ik getuigen van zijn op de streams....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:43 schreef blomst het volgende:
Dat Jaap en huub dat afluisteren nog niet door hebben.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jaap dat er om gedaan heeft, is die echt superslim.
Dat maakt meer indruk dan ze er rechtstreeks mee confronteren
Nu weet die dat die filmpjes op het internet rondgaan, en zijn heilige status besmeuren
Ja weet ik echt niet.... Maar rat zal dit ook 2 ways opvatten denk ik... Ik denk dat Jaap nu echt wel slim bezig is... En Brian weet ook alles wel eigenlijk, dus we hebben er niks aanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:45 schreef Lady-night het volgende:
Maar dat uitspelen bedoelde hij Huub tussen hem en Claire??? Niet gunstig dat B dat gehoord heft....of zou hij dat expres doen??
Volgens mij wordt er hier nog steeds teveel in spel gedacht. Het hele jaar volgt opdracht na opdracht van achter en is het meeste wat er daar gebeurt gevolg van script. Elkaar bewust dingen toespelen, bewust lekken en volgens mij ook bewust een USB stick laten jatten om verhaallijnen te maken. Waar nu de grens zit tussen echt spel en gespeeld spel, ik weet het niet. Maar ik neem het met een flinke korrel zout.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:45 schreef Lady-night het volgende:
Maar dat uitspelen bedoelde hij Huub tussen hem en Claire??? Niet gunstig dat B dat gehoord heft....of zou hij dat expres doen??
Guusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:47 schreef Guuskeee het volgende:
pauperdwaas met zn randhangmongolenmuts staat nog te luisteren terwijl jaap in de sauna is
[ afbeelding ]
hij ziet er uit als een vrouw, als je niet naar zn kop kijkt
Een amateur vereniging is beter ja.. .Maar we zijn het gewendquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:49 schreef rooie3 het volgende:
Jaap acteert nu .
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:51 schreef blomst het volgende:
Jaap had de usb-stick dus al terug, of begrijp ik dat verkeerd?
Wat een paupergast zeg.Hij is echt nu iemand die ik in de nacht niet wil tegenkomen met die paupermuts op.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:52 schreef mazaru het volgende:
Ik weet het, hij is een beetje groot, maar dit is zoooooooo typisch die gore rat
[ afbeelding ]
het is ook al een week of twee, drie geleden dat Brian vertelde dat hij de kopiën al had en hij de USB-stick al weer "weg" was.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:51 schreef blomst het volgende:
Jaap had de usb-stick dus al terug, of begrijp ik dat verkeerd?
En gaat lekker bij Brian zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:56 schreef Ziet het volgende:
claire loopt de private in
Fantastisch acteertalent he?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:59 schreef miesy het volgende:
brian blijft nog even, dan lijkt het net echt.
[ afbeelding ]
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:59 schreef avonne het volgende:
[..]
maar beseft ze ook dat hij afgeluisterd heeft?
Owww vast geen persoonlijk bezit....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:59 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda heeft dus alle brieven van Claire gelezen.
Vraag ik me ook af. Ze kan toch alleen maar plaatjes kijken?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Amanda heeft van alles gelezen. Wat dan?!?!
betwijfel ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:59 schreef avonne het volgende:
[..]
maar beseft ze ook dat hij afgeluisterd heeft?
opengemaakt zelfsquote:Op zondag 9 maart 2008 00:06 schreef Danchelle het volgende:
Ondertussen begrijp ik dat
Amanda de post van Claire heeft zitten lezen,is dat ook al geen persoonlijk bezit meer?
Hij lag niet open en bloot, ze heeft hem ergens gepakt en weer teruggelegd.....
Iets?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:02 schreef ruby het volgende:
Brian praat weer met z'n glibberige grafstem. Ze hebben het over de scenes in bed. Hij verpakt het geloof ik iets leuker in dan Jaap had bedoelt.
En Huub mag niet eens naar een brief van Lieke kijken of hij krijgt al een waarschuwingquote:Op zondag 9 maart 2008 00:06 schreef Danchelle het volgende:
Ondertussen begrijp ik dat
Amanda de post van Claire heeft zitten lezen,is dat ook al geen persoonlijk bezit meer?
Hij lag niet open en bloot, ze heeft hem ergens gepakt en weer teruggelegd.....
Di is erg positief. Want dat gaan ze natuurlijk gebruiken waarmee ze zichzelf verraden. Dus kom maar op met deze op onrechtmatige wijze verkregen info....quote:Op zondag 9 maart 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
Del verteld wat er allemaal in de brieven van Claire staat
Bereid je er maar op voor,nee dus...quote:Op zondag 9 maart 2008 00:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En Huub mag niet eens naar een brief van Lieke kijken of hij krijgt al een waarschuwing![]()
Houdt het dan nooit op, zelfs niet in de finale periode
Wow, weer iets wat Brian kan. Als een zwerver in prullenbakken snuffelen. Nu weet ie wat zwervers echt doormaken in het leven.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:08 schreef Deisyy het volgende:
Brian heeft ook weer in het vuilnis zitten snuffelen, hij heeft weer een brief uit te puzzelen.
Scherp Donniequote:Op zondag 9 maart 2008 00:09 schreef STAP01 het volgende:
Dat ze eventueel een boete zal krijgen dat maakt Amanda niet uit. Dat hebben ze natuurlijk afgesproken! Brian gaat winnen (Amanda laat hem winnen) en de tonnen van boetes gaat alleen van haar jackpot af! Brian wint toch! PRIJSAFSPRAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar staat een boete voor, maar alleen als de tegenstanders dat van Brian en Amanda dat doen, dat weeet je toch.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:07 schreef mootie het volgende:
Nou jaaaaaaaaa zeg! Ze bespreken nu gewoon de brieven van Claire. Ooit stond daar een ton boete op.
Kutredactie.
Het woord 'vuilnisbak' is een codewoord ...... Ze zeggen gewoon niet hardop dat ze de echte brief hebben gelezen !quote:Op zondag 9 maart 2008 00:09 schreef avonne het volgende:
Brian heeft een brief van 3 kantjes van Claire uit de vuilnisbak
(eh... ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik stuur brieven op, en gooi ze niet weg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |