Iets?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:02 schreef ruby het volgende:
Brian praat weer met z'n glibberige grafstem. Ze hebben het over de scenes in bed. Hij verpakt het geloof ik iets leuker in dan Jaap had bedoelt.
En Huub mag niet eens naar een brief van Lieke kijken of hij krijgt al een waarschuwingquote:Op zondag 9 maart 2008 00:06 schreef Danchelle het volgende:
Ondertussen begrijp ik dat
Amanda de post van Claire heeft zitten lezen,is dat ook al geen persoonlijk bezit meer?
Hij lag niet open en bloot, ze heeft hem ergens gepakt en weer teruggelegd.....
Di is erg positief. Want dat gaan ze natuurlijk gebruiken waarmee ze zichzelf verraden. Dus kom maar op met deze op onrechtmatige wijze verkregen info....quote:Op zondag 9 maart 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
Del verteld wat er allemaal in de brieven van Claire staat
Bereid je er maar op voor,nee dus...quote:Op zondag 9 maart 2008 00:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En Huub mag niet eens naar een brief van Lieke kijken of hij krijgt al een waarschuwing![]()
Houdt het dan nooit op, zelfs niet in de finale periode
Wow, weer iets wat Brian kan. Als een zwerver in prullenbakken snuffelen. Nu weet ie wat zwervers echt doormaken in het leven.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:08 schreef Deisyy het volgende:
Brian heeft ook weer in het vuilnis zitten snuffelen, hij heeft weer een brief uit te puzzelen.
Scherp Donniequote:Op zondag 9 maart 2008 00:09 schreef STAP01 het volgende:
Dat ze eventueel een boete zal krijgen dat maakt Amanda niet uit. Dat hebben ze natuurlijk afgesproken! Brian gaat winnen (Amanda laat hem winnen) en de tonnen van boetes gaat alleen van haar jackpot af! Brian wint toch! PRIJSAFSPRAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar staat een boete voor, maar alleen als de tegenstanders dat van Brian en Amanda dat doen, dat weeet je toch.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:07 schreef mootie het volgende:
Nou jaaaaaaaaa zeg! Ze bespreken nu gewoon de brieven van Claire. Ooit stond daar een ton boete op.
Kutredactie.
Het woord 'vuilnisbak' is een codewoord ...... Ze zeggen gewoon niet hardop dat ze de echte brief hebben gelezen !quote:Op zondag 9 maart 2008 00:09 schreef avonne het volgende:
Brian heeft een brief van 3 kantjes van Claire uit de vuilnisbak
(eh... ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik stuur brieven op, en gooi ze niet weg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |