Guusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:47 schreef Guuskeee het volgende:
pauperdwaas met zn randhangmongolenmuts staat nog te luisteren terwijl jaap in de sauna is
[ afbeelding ]
hij ziet er uit als een vrouw, als je niet naar zn kop kijkt
Een amateur vereniging is beter ja.. .Maar we zijn het gewendquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:49 schreef rooie3 het volgende:
Jaap acteert nu .
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:51 schreef blomst het volgende:
Jaap had de usb-stick dus al terug, of begrijp ik dat verkeerd?
Wat een paupergast zeg.Hij is echt nu iemand die ik in de nacht niet wil tegenkomen met die paupermuts op.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:52 schreef mazaru het volgende:
Ik weet het, hij is een beetje groot, maar dit is zoooooooo typisch die gore rat
[ afbeelding ]
het is ook al een week of twee, drie geleden dat Brian vertelde dat hij de kopiën al had en hij de USB-stick al weer "weg" was.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:51 schreef blomst het volgende:
Jaap had de usb-stick dus al terug, of begrijp ik dat verkeerd?
En gaat lekker bij Brian zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:56 schreef Ziet het volgende:
claire loopt de private in
Fantastisch acteertalent he?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:59 schreef miesy het volgende:
brian blijft nog even, dan lijkt het net echt.
[ afbeelding ]
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:59 schreef avonne het volgende:
[..]
maar beseft ze ook dat hij afgeluisterd heeft?
Owww vast geen persoonlijk bezit....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:59 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda heeft dus alle brieven van Claire gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |