Vraag ik me ook af. Ze kan toch alleen maar plaatjes kijken?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Amanda heeft van alles gelezen. Wat dan?!?!
betwijfel ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:59 schreef avonne het volgende:
[..]
maar beseft ze ook dat hij afgeluisterd heeft?
opengemaakt zelfsquote:Op zondag 9 maart 2008 00:06 schreef Danchelle het volgende:
Ondertussen begrijp ik dat
Amanda de post van Claire heeft zitten lezen,is dat ook al geen persoonlijk bezit meer?
Hij lag niet open en bloot, ze heeft hem ergens gepakt en weer teruggelegd.....
Iets?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:02 schreef ruby het volgende:
Brian praat weer met z'n glibberige grafstem. Ze hebben het over de scenes in bed. Hij verpakt het geloof ik iets leuker in dan Jaap had bedoelt.
En Huub mag niet eens naar een brief van Lieke kijken of hij krijgt al een waarschuwingquote:Op zondag 9 maart 2008 00:06 schreef Danchelle het volgende:
Ondertussen begrijp ik dat
Amanda de post van Claire heeft zitten lezen,is dat ook al geen persoonlijk bezit meer?
Hij lag niet open en bloot, ze heeft hem ergens gepakt en weer teruggelegd.....
Di is erg positief. Want dat gaan ze natuurlijk gebruiken waarmee ze zichzelf verraden. Dus kom maar op met deze op onrechtmatige wijze verkregen info....quote:Op zondag 9 maart 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
Del verteld wat er allemaal in de brieven van Claire staat
Bereid je er maar op voor,nee dus...quote:Op zondag 9 maart 2008 00:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En Huub mag niet eens naar een brief van Lieke kijken of hij krijgt al een waarschuwing![]()
Houdt het dan nooit op, zelfs niet in de finale periode
Wow, weer iets wat Brian kan. Als een zwerver in prullenbakken snuffelen. Nu weet ie wat zwervers echt doormaken in het leven.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:08 schreef Deisyy het volgende:
Brian heeft ook weer in het vuilnis zitten snuffelen, hij heeft weer een brief uit te puzzelen.
Scherp Donniequote:Op zondag 9 maart 2008 00:09 schreef STAP01 het volgende:
Dat ze eventueel een boete zal krijgen dat maakt Amanda niet uit. Dat hebben ze natuurlijk afgesproken! Brian gaat winnen (Amanda laat hem winnen) en de tonnen van boetes gaat alleen van haar jackpot af! Brian wint toch! PRIJSAFSPRAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar staat een boete voor, maar alleen als de tegenstanders dat van Brian en Amanda dat doen, dat weeet je toch.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:07 schreef mootie het volgende:
Nou jaaaaaaaaa zeg! Ze bespreken nu gewoon de brieven van Claire. Ooit stond daar een ton boete op.
Kutredactie.
Het woord 'vuilnisbak' is een codewoord ...... Ze zeggen gewoon niet hardop dat ze de echte brief hebben gelezen !quote:Op zondag 9 maart 2008 00:09 schreef avonne het volgende:
Brian heeft een brief van 3 kantjes van Claire uit de vuilnisbak
(eh... ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik stuur brieven op, en gooi ze niet weg)
Dit is precies waarom ik een hekel heb aan Jaap. Walgelijke loser.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:15 schreef rooie3 het volgende:
Nee Jaap we zitten niet te wachten op plannetjes tegen Huub.Pak Amanda en Brian.
Hij heeft een paar woorden van MR D overgenomen.Hoogmoed komt voor de valquote:Op zondag 9 maart 2008 00:14 schreef akveor het volgende:
Okay Jaap.... lul achterbakse klootzak... weg ermee.
Hier in de haven liggen nog lege containerschepen, voldoet dat?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog iemand containers in de aanbiedingIk heb zelf niks meer, alles uitverkocht
De rioolpijpen doen het nu heel goed. Wordt meteen alles netjes afgevoerd.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog iemand containers in de aanbiedingIk heb zelf niks meer, alles uitverkocht
Misschien dat Mikey stijf van de coke stond of lag in dit geval....aangezien hij om z'n rug moest denken.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:16 schreef tho_Omas het volgende:
17 dagen wakker zijn? Dan is een mens normaal dood?
Het zal niet op een bruine boterham en een glas melk geweest zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 00:16 schreef tho_Omas het volgende:
Jaap is niet te peilen, zelfs nu niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:20 schreef schatje het volgende:
Ik had het al voorspeld dat Jaap zich tegen Huub gaat keren.
Zo voorspelbaar weer van die kut Febo.
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:17 schreef ruby het volgende:
[..]
De rioolpijpen doen het nu heel goed. Wordt meteen alles netjes afgevoerd.
Dat liegt die door zijn sokken heen,quote:Op zondag 9 maart 2008 00:16 schreef tho_Omas het volgende:
Luister dan ook even naar Huub......quote:Op zondag 9 maart 2008 00:14 schreef akveor het volgende:
Okay Jaap.... lul achterbakse klootzak... weg ermee.
Slaap lekker.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:19 schreef Danchelle het volgende:
Ik heb er ff genoeg van,het wordt me te verwarrend,truste allemaal
Mooiquote:Op zondag 9 maart 2008 00:22 schreef Stupidisco het volgende:
pfff...die Claire is echt een 2e Dennix zeg....jezus....wat een drama. Zal Huub z'n ondergang wel weer worden.
Mijn gedachten waren precies zo.Pffffffff word zo moe van dit programma.Maar toch blijf ik kijkenquote:Op zondag 9 maart 2008 00:22 schreef Stupidisco het volgende:
pfff...die Claire is echt een 2e Dennix zeg....jezus....wat een drama. Zal Huub z'n ondergang wel weer worden.
anders kunnen B&A niet winnen bedoel je ? haha, wees niet bang. Die zullen heus wel winnen, ligt allemaal al vast in het draaiboek.quote:
Inderdaad, nu je het zegt. Alleen zegt ze nooit "100% knallen, boem boem boem".quote:Op zondag 9 maart 2008 00:22 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap doet al vanaf het begin niets anders.... Jaap is super gefocust op Huub. Overal werkt hij Huub tegen. Daarom vind ik dat Huub beter Claire niet weg kan stemmen. Jaap is niet betrouwbaar en zal Huub naaien wanneer ie de kans krijgt Met Lieke is het niet gelukt omdat Claire ten tonele verscheen en backup van Huub werd. Lieke wist dat toen ze Huub niet meer kon wegstemmen en is DGK ontvlucht. Zo zie ik het. En dat briefje wat Brian in de prullenbak vond? Dat heeft ie in mijn optiek met opzet gedaan. Zodat ie zich vrij kon pleiten Jaap is anti Huub.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:20 schreef schatje het volgende:
Ik had het al voorspeld dat Jaap zich tegen Huub gaat keren.
Zo voorspelbaar weer van die kut Febo.
Bla bla bla ze zijn allemaal Dennix geworden.Hoeveel maanden horen we nu al morgen,volgende week.En wij sukkels maar braaf wachten en kijkenquote:Op zondag 9 maart 2008 00:24 schreef avonne het volgende:
Huub "wat ik tussen 28 maart en 22 mei ga doen, dat weet ik wel. Alles gaat naar de tering, dan"
Dat bedoel ik helemaal nietquote:Op zondag 9 maart 2008 00:24 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
anders kunnen B&A niet winnen bedoel je ? haha, wees niet bang. Die zullen heus wel winnen, ligt allemaal al vast in het draaiboek.
Ik zit me ook helemaal dood te ergeren aan Claire. Ze gaat alles op alles zetten, maar hoe, ze heeft geen flauw focking ideequote:Op zondag 9 maart 2008 00:22 schreef Stupidisco het volgende:
true, maar hij bedoelde het hier als een dreigement aan Claire. Namelijk dat Claire bepaalt (door zich te bewijzen) welke keuze hij maakt vóór 28 maart (haar wegsturen of niet)quote:Op zondag 9 maart 2008 00:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bla bla bla ze zijn allemaal Dennix geworden.Hoeveel maanden horen we nu al morgen,volgende week.En wij sukkels maar braaf wachten en kijken
helaas niet, dat was tenminste nog iets geweest ;-) Ik begin haast weer terug te verlangen naar Dennix.....nou dat zegt een boel.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Inderdaad, nu je het zegt. Alleen zegt ze nooit "100% knallen, boem boem boem".
Zonder Claire was Huub al weggeweest. Claire is lief en aardig en altijd goed gemuts. De enige normale in de villa.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:22 schreef Stupidisco het volgende:
Heeft hij van Brianfans en MR D.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:26 schreef trettie het volgende:
Waar heeft Jaap gelzen dat Huub hem wil backstabben?
"normaal" zou ik haar niet noemen. In het dagelijks leven zou ik haar ook niet om me heen kunnen verdragen.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Zonder Claire was Huub al weggeweest. Claire is lief en aardig en altijd goed gemuts. De enige normale in de villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |