Filters heeft toch een compleet andere werkingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:38 schreef DarkShine het volgende:
Ik denk persoonlijk dat filters beter functioneren dan een linkjes topic.
Filters hebben helemaal geen zin voor VBL.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:38 schreef DarkShine het volgende:
Ik denk persoonlijk dat filters beter functioneren dan een linkjes topic.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:31 schreef Solstice het volgende:
Wist niet dat het bestond, ga het nu wel gebruiken.
Volgens mij heeft PM er destijds inderdaad een middagje goed voor gezeten.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef DANILXL het volgende:
zal wel een hoop werk zijn geweest --> netjes hoor!
quote:
PM?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PM er destijds inderdaad een middagje goed voor gezeten.
Alle linkjes?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:05 schreef Wootboon het volgende:
Ik zou de linkjes graag in een folder willen hebben. Dan kan ik hem in mn eigen bladwijzers zetten.
Yup, zoals het eerst was, maar dan geupdate.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:45 schreef borisz het volgende:
Ray komen binnenkort ook weer de competities ed in het linkjes topic ?
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
PM?.
Denk dat ik het bij de overzichten voor clubs, spelers, trainers, competities etc houdt. De rest lijkt mij niet echt een toevoeging en het kost veel tijd om dat dan ook nog te updaten.
Ben helemaal vanaf nul begonnen hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:23 schreef pfaf het volgende:
[..]PogueMahone heeft de hele lijst samengesteld.
Dat jullie 'm daarna bijhielden/houden is natuurlijk niets meer dan normaal. Daar krijgen jullie voor betaald...
Dan heb je aardig wat dubbel werk gedaan!quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben helemaal vanaf nul begonnen hoor!
Heel veel ontbrak, dus alles van 15 maanden terug erin gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat dubbel werk gedaan!
Maar dan mag jij ook veertje in de bips.
dankje pfaf, dat je mn monnikenwek niet vergeten bentquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:23 schreef pfaf het volgende:
[..]PogueMahone heeft de hele lijst samengesteld.
Dat jullie 'm daarna bijhielden/houden is natuurlijk niets meer dan normaal. Daar krijgen jullie voor betaald...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |