abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57894554
Net bij boulevard, Jorinde Moll is bevallen van een dochtertje, heb niet de hele naam meegekregen, maar ze heet Lupna (weet niet of het zo wordt geschreven, wordt uitgesproken als Loepna).
pi_57894596
Loepna asjeblieft zeg, wat is er mis met Sophie, Anna of Nina of elke andere Hollandsche naam

Nou ja, smaken verschillen, maar het is zo vergezocht
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  † In Memoriam † maandag 7 april 2008 @ 19:37:50 #103
43556 miss_dynastie
pi_57895151
Ik vind het wel bij Jorinde passen
pi_57897896
AMSTERDAM - Nu Beyoncé Knowles en haar rapper Jay-Z hoogstwaarschijnlijk in het huwelijksbootje zijn gestapt, komt de geruchtenmachine op gang. De zangeres zou zwanger zijn!

De twee hebben zes jaar gewacht met trouwen, en dat is toch wel verdacht, menen insiders. "Waarom nu, en waarom in het geheim?"

Beyoncé (26) doet, volgens Amerikaanse modekenners, haar uiterste best een beginnend buikje voor de buitenwereld te verbergen. "Ze loopt rond in regenjassen en met belachelijk grote tassen voor haar buik."

Binnen negen maanden zullen we het in ieder geval weten..
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_57898053
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:00 schreef rena het volgende:En Jessica Alba heeft helemaal nog niet bekend gemaakt dat ze een meisje of jongen verwacht, dus ik zou die naam niet zo snel geloven
Ik weet het, maar Max en Emme klopte uiteindelijk ook, dus je weet maar nooit
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:35 schreef Noisekick het volgende:
Bridget Maasland, uitgerekend 29 September. Aldus haar interview in de Glossy.
Ik heb haar zaterdag gespot in Nijhof met haar iPhone Ze heeft al wel een aardig buikje.
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:28 schreef Saphia het volgende:
Wie weet wanneer Renate Verbaan ongeveer is uitgerekend?
In juli.
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Loebna asjeblieft zeg, wat is er mis met Sophie, Anna of Nina of elke andere Hollandsche naam

Nou ja, smaken verschillen, maar het is zo vergezocht
Ze is getrouwd met een Marokkaanse man, dus zo vergezocht vind ik het niet.

Wisten jullie al dat Kurt Rogiers weer vader gaat worden?
Bericht is van februari.
quote:
Kurt Rogiers wordt voor de tweede keer vader

Sara-acteur Kurt Rogiers en zijn vrouw Els worden voor de tweede keer papa en mama.Els is al is al 4,5 maand zwanger de bevalling is voorzien voor de tweede helft van juli.Het koppel heeft al een dochter van 2 jaar en een half.Rogiers is voor het ogenblik niet weg te branden van het Tv-scherm.In Sara speelt hij slechterik Alexander en in Spoed speelt hij Filip Driesen.Het koppel wou het nieuws zo lang mogelijk geheim houden, maar op de première van de film Happy together werd het buikje van Rogiers vrouw toch opgemerkt.
pi_57899057
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:37 schreef rena het volgende:
Wat ben jij heerlijk tegendraads zeg
Het is toch ook geen man die zwanger is?
Als het geboren was als man, dan had het pas bijzonder geweest.
En ja tegendraads. Ik weet het.

Loebna vind ik wel een lelijke naam trouwens. Maarja, wat verwacht je met Jorinde als moeder.
pi_57908128
Loebna is ook geen mooie naam, maar smaken verschillen .

Beyonce zou best weleens zwanger kunnen zijn maar de reden vind ik weer raar."Ze moet wel zwanger zijn want ze gaan ineens na 6 jaar trouwen!" Alsof ieder koppel perse na 1 of 2 jaar moet trouwen en kinderen krijgen.
pi_57915592
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:27 schreef Franneh het volgende:

[..]

Loebna vind ik wel een lelijke naam trouwens. Maarja, wat verwacht je met Jorinde als moeder.
Maar haar man is toch een Marokkaan? In die context vind ik de naam niet zo gek.
Don't you love her madly?
pi_57937767
Ja dan nog.. ik vind veel marokkaanse namen ehh.. apart.. maar dat ligt aan je smaak he
pi_57938659
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:07 schreef Franneh het volgende:
Ja dan nog.. ik vind veel marokkaanse namen ehh.. apart.. maar dat ligt aan je smaak he
Ja, of aan de cultuur. Ik denk dat de meeste marokkanen Kees en Piet aparte namen vinden
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_57938678
quote:
Het lijkt bevestigd: 'Beyoncé is zwanger'

Het lijkt bevestigd: Beyoncé werd onlangs met een klein buikje gespot. Heeft de zangeres teveel bruidstaart gesnoept of is ze in verwachting van haar eerste kindje?

"Ik heb van twee mensen gehoord dat Beyoncé zwanger is" , vertelt een bron aan OK! Magazine.

Beyoncé en Jay-Z hebben elkaar afgelopen vrijdag het ja-woord gegeven in het appartement van de rapper. Het koppel laat bijzonder weinig los over hun relatie, maar de voormalige Destiny's Child-ster liet onlangs wel weten dat ze dolgraag moeder wil worden. De rapper zou echter nog twijfels hebben...

Beyonce en Jay-Z hebben inderdaad wel erg lang gewacht voordat ze trouwden, ruim zes jaar. En dat is toch wel verdacht, menen insiders. 'Waarom nu, en waarom in het geheim?'

Beyoncé (26) doet , volgens Amerikaanse modekenners, haar uiterste best een beginnend buikje voor de buitenwereld te verbergen. 'Ze loopt rond in regenjassen en met belachelijk grote tassen voor haar buik.'

Over negen maanden zullen we het weten...
Hoe vaak gaan ze die zin nog herhalen bij de Telegraaf?
pi_57938713
quote:
Former Atomic Kitten Kerry Katona has entered a hospital after going into premature labor with son Maxwell Mark five weeks early. This is just one more hurdle in Kerry's pregnancy with her and husband Mark Croft's son. She originally believed that the baby had been miscarried; and later on suffered from low iron. The 27-year-old's publicist Max Clifford stated,

Her waters have broken, and she’s really pleased, as this pregnancy hasn’t been easy.
And you know I might
  woensdag 9 april 2008 @ 18:35:45 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57939412
Van alle moslim/Nederlandse koppels die ik ken, en die samen een kind hebben krijgt het kind altijd een moslim naam.
Ik ken er in ieder geval geen een waarbij het kind een Nederlandse naam heeft.
Sommige namen zijn wel wat uitspreekbaarder zoals Deniz (= Dennis) en Rayan (= Ryan)
pi_57940446
Die Kerry Katona heeft ook tijdens haar zwangerschap als een ketter gerookt,dronk veel en gebruikte ook cocaine.The News of the world had een paar weken geleden schokkende foto's hiervan.Geen wonder dat je kindje zo vroeg geboren wordt."she's really pleased as this pregnancy hasn't been "easy" en dat te vroeg geboren kindje dan?,is ze daar ook pleased over?!
pi_57958351
***BREAKING NEWS***

Aukje van Ginneken is weer zwanger, ze is in oktober uitgerekend.

***BREAKING NEWS***
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 april 2008 @ 19:13:20 #116
22592 crew  Ole
pi_57963311
Heeft Aukje snel gedaan!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_57975801
Angelina

Jessica Alba
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:52:33 #118
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_57998544
Dit is wel een mooie foto van Jamie Lynn Spears

pi_58010694
Oh dat is inderdaad een van de eerste foto;s waarin ze kleren draagt waar haar buik in uit komt. Ziet er goed uit!
pi_58028686
quote:
Dochter voor Full House-ster Jodie Sweetin
Het voormalige kindsterretje Jodie Sweetin is moeder geworden. De 26-jarige Full House-actrice beviel zaterdag via een keizersnede van dochtertje Zoie.

Het voormalige kindsterretje Jodie Sweetin is moeder geworden. Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift People. De 26-jarige Full House-actrice beviel zaterdag via een keizersnede van dochtertje Zoie. Haar man Cody Herpin, met wie ze afgelopen zomer in het huwelijk trad, is de vader van het meisje.

Sweetin was van 1987 tot en met 1995 te zien als Stephanie Tanner, een van de drie dochters in de komedieserie Full House. Na het einde van de show stopte ze met acteren. Vorig jaar pakte ze haar publieke carrière weer op als presentatrice van het programma Pants-off Dance-off, waarin deelnemers strippen op de muziek van hun favoriete videoclip.

[Novum]
pi_58030398
quote:
Harold and Kumar star John Cho, 35, and his wife, actress Kerri Higuchi, are expecting their first child together, a baby boy. No due date was given. John shared with People that the couple is in the process of moving into a new home, and that he is a bit overwhelmed with the prospect of fatherhood.

I'm really excited -- and scared. They're just going to give you the baby, and then you have to take it home. There aren't any doctors around telling you what to do. That thought is really scary to me.
Good for him Briljant acteur
And you know I might
  zondag 13 april 2008 @ 22:20:10 #122
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_58030867
Gerucht: Kate Moss.
quote:
Let's Hope She's Just Getting Fat
Filed under: Anglophilia > Kate Moss

The usually pin thin Kate Moss was spotted with a bit of a bump as she made her way through the airport in Miami this past weekend.

Maybe she's retaining water????

The soon-to-retire model was in the MIA for a photo shoot.

It has been reported that Moss and her boyfriend, rocker Jamie Hince, are engaged and planning a white wedding some time this summer.

Could a baby have something to do with it???? Please, God, no!

Coke bloat! Must be coke bloat!
pi_58030893
De bijbehorende foto:

maandag 14 april 2008 @ 09:14:55 #124
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_58037276
Cate Blanchett bevalt van zoontje

CANBERRA - De Australische actrice Cate Blanchett heeft haar derde kind op de wereld gezet. Het is een jongetje met de naam Ignatius Martin Upton, meldde haar management maandag.

Blanchett en haar man Andrew Upton hebben al twee zoons van 6 en 3 jaar.

Blanchett is vooral bekend van het kostuumdrama Elizabeth The Golden Age. Voor haar rol als Katharine Hepburn in The Aviator won ze een Oscar voor Beste Vrouwelijke Bijrol.

Binnenkort is ze naast Harrison Ford op het witte doek te zien als agent Irina Spalko in de vierde episode van de Indiana Jones-serie. Deze film krijgt de titel Indiana Jones and The Kingdom of the Crystall Skull.

bron
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 14 april 2008 @ 09:49:25 #125
6067 Turbomuis
pi_58037830
Zwangerschap is niet heel flatterend voor Minnie Driver:

pi_58038321
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:14 schreef Turbomuis het volgende:
Cate Blanchett bevalt van zoontje

CANBERRA - De Australische actrice Cate Blanchett heeft haar derde kind op de wereld gezet. Het is een jongetje met de naam Ignatius Martin Upton, meldde haar management maandag.

Blanchett en haar man Andrew Upton hebben al twee zoons van 6 en 3 jaar.

bron
  maandag 14 april 2008 @ 10:56:20 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58039001
Ik was gisteren naar een voorstelling van Theo Maassen. En tja, ik weet niet in hoeverre hij in zn voorstelling de waarheid spreekt. Maargoed, hij vertelde in ieder geval dat hij in juni vader zou worden...
  maandag 14 april 2008 @ 10:57:50 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58039024
Iets voor de geruchten dus?
  maandag 14 april 2008 @ 11:03:03 #129
6067 Turbomuis
pi_58039117
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:56 schreef amaranta het volgende:
Ik was gisteren naar een voorstelling van Theo Maassen. En tja, ik weet niet in hoeverre hij in zn voorstelling de waarheid spreekt. Maargoed, hij vertelde in ieder geval dat hij in juni vader zou worden...
Dat hoorde ik twee weken terug ook, dattie dat had gezegd in een show. Waarschijnlijk hoort het er bij dus. Maar wie weet, is het toch zo...
  maandag 14 april 2008 @ 11:10:38 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58039239
Nou sporten wij toevallig bij dezelfde sportschool, maar ik heb het lef niet om het aan hem te gaan vragen als ik hem zie..
pi_58051194
Het gerucht gaat dat Ashlee Simpson zwanger is

http://www.usmagazine.com/ashlee-simpson-is-pregnant
pi_58082272
Prinses mathilde is bevallen van haar vierde kind, een dochter Eléonore
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_58082385
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:41 schreef petitlapin2 het volgende:
Prinses mathilde is bevallen van haar vierde kind, een dochter Eléonore
pi_58082480
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:47 schreef Nuna het volgende:

ik vind het dan echt weer geen mooie naam
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_58083880
zouden ze het met mekaar hebben afgesproken, de zwangere prinsessendames? steeds weer een lettertje erbij?

leonor, leonore, eleonore...

en dan komt may of mette-marit straks wellicht nog met een eleonorea?
pi_58084360
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:53 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik vind het dan echt weer geen mooie naam
Alle namen (noortje, noor, nora, nory, etc) zijn daarvan afgeleid. Ik hoop voor haar dat de roepnaam dus ook wel ietsje anders is .
pi_58092508
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:57 schreef Rhena het volgende:
zouden ze het met mekaar hebben afgesproken, de zwangere prinsessendames? steeds weer een lettertje erbij?

leonor, leonore, eleonore...

en dan komt may of mette-marit straks wellicht nog met een eleonorea?
Ik zat het net te typen in het andere topic.
Beetje hoog Kwik, Kwek en Kwak-gehalte
  woensdag 16 april 2008 @ 18:12:13 #138
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_58092619
Zou het dan toch?
quote:
She IS Pregnant!
Filed under: Baby Blabber > Ashlee Simpson > Pete Wentz

ashleepete.jpg

They were lying to us!!!!!!! Shock.

People magazine , who are always one to play it on the 'safe' side, is now reporting that Ashlee Simpson is pregnant.

Guess what???? She is pregnant!

Apparently, Poppa Joe a family friend sold Ass and Pete out to the mag.

The family insider not only confirms the pregnancy…he/she also spills the beans that you two lovebirds are getting married next month in La Jolla, California, just north of San Diego.

So much for Pete's 'witch hunt' and Ashlee's lies!

Anyway, congratulations! And, we hope to see an official confirmation today!

Liars!

xoxo
Perez.
pi_58208509
Maar weer eens een fotootje....de buik van Jamie Lynn Spears

pi_58256266
Elizabeth Hurley is zwanger:
quote:
'Elizabeth Hurley (42) is zwanger'
Elizabeth Hurley is zwanger van haar tweede kind. De geruchtenmachine kwam op gang toen ze vorige week met een klein buikje verscheen tijdens een benefietgala.

Elizabeth Hurley is zwanger van haar tweede kind. Dat melden verschillende Amerikaanse media. De actrice bracht de geruchtenmachine op gang toen ze vorige week met een klein buikje verscheen tijdens een benefietgala in New York voor onderzoek naar borstkanker.

Ze zou hebben geprobeerd haar buikje te verbergen door een verhullende sari te dragen en haar tasje steeds voor haar buik te houden. Ook dronk ze de hele avond geen alcohol. Elton John, die goed bevriend is met Liz, zou met een glimlach over haar buik hebben gewreven.

Hurley trouwde vorig jaar met de Indiase zakenman Arun Nayar. De 42-jarige actrice heeft al een zoontje, Damian van 6, met de Amerikaanse filmproducent Steve Bing.

[Novum]
pi_58266399
Aangezien Victoria's buik doorgaans meer een deuk dan een bolling is, vind ik deze foto stof voor speculatie

is she?
pi_58283236
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
Aangezien Victoria's buik doorgaans meer een deuk dan een bolling is, vind ik deze foto stof voor speculatie

[ afbeelding ]

is she?
Wie weet!
quote:
Victoria en David willen gezinsuitbreiding

David en Victoria Beckham hebben aan drie zoons nog niet genoeg. De 32-jarige voetballer van LA Galaxy en zijn vrouw werken aan gezinsuitbreiding.

"We zijn er druk mee bezig", bekent hij in de talkshow van Ellen DeGeneres, die donderdag wordt uitgezonden. "Wij hebben altijd een groot gezin gewild."

Drie jongetjes

De 34-jarige Victoria zette al drie jongetjes op de wereld, Brooklyn (8), Romeo (5) en Cruz (3). "Toen we net samen waren, spraken we nooit over hoeveel kinderen we wilden", vertelt Beckham, die al negen jaar getrouwd is met Posh Spice.

"Gelukkig wilden we allebei een groot gezin, dus dat kwam mooi uit."
http://www.nu.nl/news/154(...)zinsuitbreiding.html
pi_58285821
Die Victoria en David dachten toen toch ook dat die laatste zoon een meisje zou zijn? Ze hadden toen geloof ik zelfs al een naam gezegd, zou me niets verbazen dat ze nu voor de 4de gaan omdat ze heel erg graag een meisje willen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58287061
Aukje van Ginneken is ook zwanger, in oktober verwacht ze haar 2e kindje. Ze heeft al een zoontje van ongeveer 1,5 jaar genaamd Fedde Jasper.
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:18:00 #145
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_58292296
Aukje was al bekend...
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
***BREAKING NEWS***

Aukje van Ginneken is weer zwanger, ze is in oktober uitgerekend.

***BREAKING NEWS***
You cheated on me with choreography.
pi_58296443
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:55 schreef Poppejans het volgende:
Die Victoria en David dachten toen toch ook dat die laatste zoon een meisje zou zijn? Ze hadden toen geloof ik zelfs al een naam gezegd, zou me niets verbazen dat ze nu voor de 4de gaan omdat ze heel erg graag een meisje willen.
Correctie: Victoria
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:12:34 #147
6067 Turbomuis
pi_58302589
Ik las in de krant dat Mark Wahlberg en zijn vrouw een kind verwachten. Zelf hebben ze het nog niet bevestigd, maar vrienden hebben hun mond voorbij gepraat.In september zouden ze een jongetje verwachten. Ze hebben al twee kinderen, Ella Rae van vier en Michael van 2.
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:15:45 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_58302663
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:13 schreef Ole het volgende:
Heeft Aukje snel gedaan!

Valt wel mee, na anderhalf jaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58338125
AMSTERDAM - Connie's dochter Costanza is bevallen van haar tweede kindje.

Het kindje heet Semmi en is gisteren geboren. Moeder en kind maken het goed. Dit is het derde kleinkind voor Connie en Hans. Costanza heeft al een dochter, Soraya, en Connie's zoon Jordy kreeg onlangs een zoontje genaamd Senne Christopher.
  zondag 27 april 2008 @ 15:33:35 #150
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_58339989
ja leuk, maar is het nou een zoon of een dochter??? (ik ga uit van een zoon)
pi_58341882
quote:
Het jongetje is vanochtend geboren, heet Semmi en weegt acht pond. Moeder en kind maken het goed. Dit is het derde kleinkind voor Connie en Hans. Costanza heeft al een dochter, Soraya, en Connie's zoon Jordy kreeg onlangs een zoontje genaamd Senne Christopher.
And you know I might
pi_58365974
quote:
Victoria Beckham in verwachting?
door onze redactie
AMSTERDAM - Victoria en David Beckham hebben er nooit een geheim van gemaakt dat ze dolgraag nog een kindje zouden willen. En het lijkt erop alsof nummer vier onderweg is...
Foto: REUTERS

Ads door Google
Victoria Falls. In stijl.
Bewonder de Vic Falls in luxe vanaf uw eigen eiland op de Zambezi (SGR)
De Spice Girl, die pasgeleden haar 34e verjaardag vierde, gedroeg zich opvallend braaf tijdens haar feestje. Een aanwezige: "Victoria dronk de hele avond ananassap. Terwijl de rest zich tegoed deed aan dure champagne. Niets voor haar..."

Voetballer David liet zich eerder deze week ontvallen: "We hebben altijd een groot gezin gewild." Het echtpaar heeft drie zoontjes: Brooklyn van acht, Romeo (5) en de driejarige Cruz. Een meisje zou welkom zijn...

Niet om het één of ander maar ik heb wel de scoop he!!!!

* KinkyGiraf geeft zichzelf 10 babybumpcredits
pi_58365987
quote:
Op zondag 27 april 2008 17:11 schreef rena het volgende:

[..]
Dan vind ik Semmi wel 10x beter dan Soraya!
pi_58372003
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:15 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Dan vind ik Semmi wel 10x beter dan Soraya!
Ja, ik ook. Maar als er al een neefje Senne heet??
pi_58386785
quote:
AMSTERDAM - Idols-winnares Raffaëla had grote moeite met het verse moederschap.

Ads door Google
De zangeres vertelt in weekblad Party dat ze er bijna aan onderdoor ging. "Op basis van de bevalling zou ik al zeggen dat ik nooit meer een kind wil, toen was de maat al vol voor me, maar ik had ook nog last van een postnatale depressie. Ik was ruim 23 kilo aangekomen en schaamde me voor mezelf. Mijn schaamte en onzekerheid kregen uiteindelijk grip op mijn gevoelens voor mijn kindje Beautifull Hope. Ik moest haar niet. Het klikte niet tussen haar en mij, ik wilde niets met haar te maken hebben. Achteraf vind ik het vreselijk het me te realiseren, maar ze sliep 's nachts op de zusterpost. Ik wilde haar niet bij me op de kamer hebben, ik kon niet met haar omgaan."

Dankzij constante hulp en zorg van haar zus begon Raffaëla haar dochter te accepteren. Nu vind ze haar dochter "het mooiste kind van de wereld".

Muzikaal gezien gooit Raffaëla haar solocarrière overboord en zal ze een zangtrio starten met twee collega-zangeressen. Hoe dat eruit gaat zien wil ze echter nog niet zeggen.
en:
quote:
Chris Zegers wordt vader'
door onze redactie
AMSTERDAM - Tijdens een fotoshoot van ex Wendy van Dijk zou een woedende Chris Zegers tegen een onbekende vrouw de woorden "Maar het is toch ook mijn kind?" hebben geroepen...
Foto: AB BLAUW

Het is niet bekend wie de moeder van de baby van Chris zou zijn, maar het nieuws zou aan twee bronnen van Weekblad Privé zijn bevestigd. Dat vertelde hoofdredacteur Evert Santegoeds vanochtend op radio 538.

"Tijdens de fotoshoot zou Chris het nieuws van zijn aanstaande vaderschap hebben medegedeeld aan Wendy, die daarover zichtbaar overstuur was ", vertelt Evert. Het management van Chris heeft het nieuws niet ontkend.

Wordt vervolgd...
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 20:19:40 #156
43556 miss_dynastie
pi_58387256
AMSTERDAM - UPDATE Chris Zegers heeft persoonlijk laten weten dat de verhalen dat hij vader zou worden pertinent onjuist zijn.

Niet dus
  woensdag 30 april 2008 @ 21:27:15 #157
6067 Turbomuis
pi_58404606
Nicole Kidman gaat ook al aardig
pi_58444441

Wowza!!
pi_58450200
beyoncé zwanger
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_58451487
Ja, volgens "geruchten". Ik geloof het nog niet, altijd als celebrity's "plotseling" trouwen moeten ze wel zwanger zijn
And you know I might
pi_58451754
Om de geruchten erin te houden
Jay-z met zijn hand op haar buik.

Spannend hoor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:33:47 #162
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_58454307
Zou wel echt heel leuk zijn!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:16:40 #163
6067 Turbomuis
pi_58462555
Jessica Alba

Jack Black en Tanya Haden
pi_58472001
sst!!!!!!!

same size tummy!!!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_58521716
quote:
The Passion of the Christ star James Caviezel, 39, and his wife Kerri Bowitt recently became the parents of a daughter from the Guangzhou region in China. The five-year-old girl has a brain tumor and James explained that they were also offered a healthy baby girl, but decided that a child who was not sick had more chances of being adopted by another family.

The Caviezels also adopted son Bo in 2007 from China. The then-five-year-old also had a brain tumor, but recovered after surgeries.

"It didn't matter to me because the joy that we had from [Bo] -- he's like our own. We took the harder road. That is what faith is to me; it's action. It's the Samaritan. It's not the one who says he is; it's the one who does -- and does without bringing attention to himself. I'm saying this because I want to encourage other people."

Even though the challenge of adopting two children left him "completely terrified" at first, he doesn't regret it one bit.

"Yes, you do feel fear, you do feel scared but you have no idea the blessings that you have coming to you if you just take a chance on faith."
Diep respect heb ik voor deze mensen Hopelijk geneest ze goed.
And you know I might
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:24:35 #166
123170 alors
zlata1234
pi_58541386
Angelina:

quote:
Double the Brange!

It's the case of the dueling magazines, y'all.

For a while now, In Touch Weekly has been reporting that Brad and Ange are having twins. They claim it's a boy and a girl.

Well, now Star magazine is reporting as well that the couple is having twins.

Yay!

The two mags agree on that, but….

A family insider tells Star that Brangelina will be welcoming two GIRLS.

The snitch says, "Brad can't wait — he absolutely adores little girls. And Angelina just loves seeing him and the other kids so excited and happy."

Star is also reporting a dark side to the twin joy story.

Angelina reportedly suffered a terrifying collapse that left her tearful, weak and panic stricken, fearing her fall may have harmed her two unborn babies, according to an insider.

The source recounts, "Angie got out of bed and was halfway across the room when she passed out and fell. Brad heard her hit the floor — hard — and he rushed to her side. She came around pretty quickly, and the medical team that has been traveling with her, a doctor and a nurse, got her back into bed and started checking her vitals."

We hope the medical story is not true.

Though, Santa Angelina does push herself too hard.

Whether it's a boy and a girl or two girls, we just wish Brad and Ange two healthy new additions to their family!
van perezhilton
know'm sayin?
word? word.
pi_58549753
AMSTERDAM - Een langgekoesterde wens is in vervulling gegaan voor de 38-jarige Marleen van der Loo en haar echtgenoot Jeroen Phaff (43). Het musicalpaar verwacht half november hun eerste kindje. „Na bijna zes jaar proberen hadden we alle hoop op een baby opgegeven”, vertelt Marleen openhartig. „Maar gelukkig is de laatste behandeling in het ziekenhuis aangeslagen.”

Marleen, die momenteel in Ciske de Rat is te zien als Suus : „Ik speel in de musical een zwangere vrouw. In het begin vond ik dat heel erg moeilijk, omdat kort voor de première weer een behandeling was misgegaan. Jeroen en ik besloten dat we het nog één keer gingen proberen en het bleek ’raak’. Nu kan ik iedere avond met volle overtuiging tegen Hugo Haenen, die mijn man speelt, zeggen: ’We zijn zwanger!’”

Al jaren hoopte het stel vurig op een kindje. „Steeds zag ik met lede ogen aan hoe Jeroen op de planken stond in vaderrollen, zoals in Tarzan. Dan dacht ik: ’Wat zou je toch een fantastische vader zijn’. Nu het werkelijk zover is, is hij in de wolken.”

Inmiddels is Marleen drie maanden in verwachting. „De eerste zes weken waren afzien. Iedere dag zagen mijn collega’s me in een innige omhelzing met de toiletpot. Maar die fase is nu voorbij. Langzamerhand zie ik mijn buik groeien. Héérlijk. Hiernaar heb ik zo verlangd…”

Voorlopig is Marleen nog te zien in Ciske. „Eind juli neem ik de rol van Tante Jans over van Mariska van Kolck. Tot september, dan ga ik met verlof. En dan heerlijk toeleven naar de bevalling. Ik kan niet wachten om de kleine dreumes in mijn armen te houden.”

Bron: Telegraaf
pi_58559639
Jamie Lynn krijgt een meisje
quote:
On Friday, May 2nd, Jamie Lynn Spears was fêted with a women's-only baby shower at her home in Louisiana. Joined by her mother, Lynne, sister Britney (whom Jamie Lynn was seeing for the first time in almost seven months), family and friends, the gathering of about 25 began at 5 pm and was based around a dinner party theme.

Expecting her baby girl -- yes, she confirmed she's having a daughter -- in late June, Jamie Lynn spoke to OK! about her shower, gaining weight, baby names, fiancé Casey Aldridge, and impending motherhood.
And you know I might
pi_58614611
quote:
Dennis Weening wordt vader
AMSTERDAM - Dennis (31), MTV-presentator en de mol uit het afgelopen seizoen van Wie Is de Mol wordt vader.

Zijn vrouw Stella is nu een paar maanden zwanger en heeft net een echo gehad. "Als je dan zo'n hartje hoort kloppen word je ineens zo'n softie!", glundert de toekomstige pappie.

Dit meldt Shownieuws.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_58622746
Nog een mooi plaatje van Jamie-Lynn:

pi_58634149
Angelina en Shiloh

maandag 12 mei 2008 @ 22:21:38 #172
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_58634509
Op haar mond na is het precies haar vader!
Lieffffffff
  maandag 12 mei 2008 @ 23:53:43 #173
6067 Turbomuis
pi_58636362
Of het hier al bekend is weet ik niet, maar ik las laatst ergens dat Dyanne Beekman zwanger is. Van haar vriend-sinds-een-maand. Kan er alleen niks over vinden...
pi_58640500

Britney, 12 mei 2008
pi_58640508
Begin NU met speculeren!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:46:02 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_58640558
Zou zij nog roken als ze zwanger zou zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:26:17 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58641244
Ik weet het niet. Maar Britney doet wel meer dingen die niet mogen....
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:56:49 #178
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_58641778
Katie Holmes weer zwanger?
door onze redactie
AMSTERDAM - Katie Holmes heeft de geruchten weer aangewakkerd dat er een nieuwe baby Cruise aan zit te komen..

Katie werd met een klein buikje gespot toen ze met manlief Tom aanwezig was bij een wedstrijd van LA Galaxy, de voetbalclub van David Beckham.

De actrice zou al een tijdje niet kunnen wachten om peuter Suri een broertje of zusje te geven en Tom is het daar helemaal mee eens. Over negen maanden weten we het zeker...

Dit meldt Entertainmentwise.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:50:06 #179
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_58643795
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:56 schreef amaranta het volgende:

Ik zag zijn vriendin gisteren nog. Niks hoor. Zo plat als altijd.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:24:50 #180
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_58644418
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:01 schreef Saphia het volgende:
Angelina en Shiloh

[ afbeelding ]
Awwwwwwww Geweldig!

En die britney Omfg! Wat dacht ze; mijn leven is nog niet fucked up genoeg, het kan nog veeeeeel erger?!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_58647374
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:56 schreef AnnaStesia het volgende:

Dit meldt Entertainmentwise.
Oeff daar gaan we weer!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:59:10 #182
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_58648769
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:56 schreef AnnaStesia het volgende:
Spannend! Ben benieuwd of het kind nu op een afrikaantje zal lijken in plaats van op een chineesje.
pi_58649151
Oh ik heb het vaker gezegd maar de Gossip Godess in mij WIL dat Britney weer zwanger is!!!

Ok ok, even politiek correct, natuurlijk wil ik dat niet want dat is sneu voor het kind.
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2008 @ 19:40:53 #184
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58651074
Het OPplaatje klopt niet meer; nu wel!

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_58651273
Waarom geen Gwen!
pi_58651883
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 19:40 schreef Skaai het volgende:
Het OPplaatje klopt niet meer; nu wel!

[ afbeelding ]
naaice!
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2008 @ 04:38:59 #187
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58658032
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 19:49 schreef Again het volgende:
Waarom geen Gwen!
Weet ik niet! .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:03:36 #188
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58659115
Wendy van Wanten is gisteren bevallen van een dochter "Estelle"
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:27:58 #189
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_58659511
Van wie zou Britney zwanger kunnen zijn dan?
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_58660039
De melkman?
pi_58664757
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:03 schreef lunastar het volgende:
Wie is dat?
And you know I might
pi_58664796
quote:
Kelly Rowan, 42, has welcomed her first child, a baby girl. The former O.C. actress gave birth on Monday, April 28th in Los Angeles, CA. A name and birth details were not released, but Kelly's rep revealed,

"Kelly Rowan gave birth to a happy and healthy baby girl in Los Angeles on April 28. Mom and daughter are doing great."

Kelly recently broke off her engagement to billionaire David Thomson, believed to be the baby's father. Although Kelly never confirmed the pregnancy, news broke in the Page Six column in January.
Speelt de moeder van Seth in the O.C. Dacht dat zij veel ouder was
And you know I might
pi_58664829
quote:
It was announced Saturday that Brazilian soccer player Ronaldo Luis Nazario de Lima, 31, and his ex-girlfriend Maria Beatriz 'Bia' Antony, 25, are expecting their first child together. While it was initially denied by both parties, since then Ronaldo's mother, Sonia Nazario, has made a statement in a Brazilian newspaper saying, "I am very happy. We all celebrated; I found out Saturday morning. Bia will be back in Rio this week."

Ronaldo has one son, Ronald, 8, from his marriage to Milene Domingues.
Ik weet niet of dit over "de" Ronaldo gaat, met al die Ronaldo's tegenwoordig, maar goed Ex-girlfriend? Gezellige boel
And you know I might
pi_58664881
Camilla Alves ziet er prachtig zwanger uit

Nicole Kidman begint ook aardig te groeien, eindelijk
And you know I might
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:01:29 #195
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_58665430
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:03 schreef lunastar het volgende:
Wendy van Wanten (47) bevalt van dochter
door onze redactie
AMSTERDAM - Wendy van Wanten is dinsdagavond omstreeks 22:00 uur bevallen van een kerngezonde dochter!

"Het meisje heet Estelle. Ze weegt 3,750 kg en is 53 centimeter lang", laat een woordvoerder van de voormalige Pin-Up Club -presentatrice weten. "Estelle is een rustig kind en heeft ondertussen al zes uur aan één stuk door geslapen."

De 45-jarige Frans Vancoppenolle is de gelukkige vader. Wendy heeft hem ontmoet via haar eigen tv-datingshow. De Belgische stoeipoes heeft al twee zonen uit eerdere relaties, Dylan (1984) en Clement (2000).
pi_58665440
Estelle

Hoe ordi. Maar dat kan ook komen omdat ik die naam asocieer met Estelle uit Friends
pi_58665485
Of Estelle Gullit, ook niet de minst ordinaire .
pi_58665536
Uberhaupt; waar moeten wij Belgische presentatrices van kennen? Of ben ik weer eens de enige die haar niet kent ?
And you know I might
pi_58666061
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef rena het volgende:
Uberhaupt; waar moeten wij Belgische presentatrices van kennen? Of ben ik weer eens de enige die haar niet kent ?
Ja zeg cultuurbarbaar, ken uw klassiekers!

Wendy van Wanten is zo'n geyl weyf die een soort van sex-iets doet.

DUH

pi_58666333
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:41 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ja zeg cultuurbarbaar, ken uw klassiekers!

Wendy van Wanten is zo'n geyl weyf die een soort van sex-iets doet.

DUH

Ik ben jong. Jullie zijn oud. Daar zal het door komen
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')