Ik weet het, maar Max en Emme klopte uiteindelijk ook, dus je weet maar nooitquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:00 schreef rena het volgende:En Jessica Alba heeft helemaal nog niet bekend gemaakt dat ze een meisje of jongen verwacht, dus ik zou die naam niet zo snel geloven
Ik heb haar zaterdag gespot in Nijhof met haar iPhonequote:Op zaterdag 5 april 2008 16:35 schreef Noisekick het volgende:
Bridget Maasland, uitgerekend 29 September.Aldus haar interview in de Glossy.
In juli.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:28 schreef Saphia het volgende:
Wie weet wanneer Renate Verbaan ongeveer is uitgerekend?
Ze is getrouwd met een Marokkaanse man, dus zo vergezocht vind ik het niet.quote:Op maandag 7 april 2008 19:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Loebnaasjeblieft zeg, wat is er mis met Sophie, Anna of Nina of elke andere Hollandsche naam
Nou ja, smaken verschillen, maar het is zo vergezocht
quote:Kurt Rogiers wordt voor de tweede keer vader
Sara-acteur Kurt Rogiers en zijn vrouw Els worden voor de tweede keer papa en mama.Els is al is al 4,5 maand zwanger de bevalling is voorzien voor de tweede helft van juli.Het koppel heeft al een dochter van 2 jaar en een half.Rogiers is voor het ogenblik niet weg te branden van het Tv-scherm.In Sara speelt hij slechterik Alexander en in Spoed speelt hij Filip Driesen.Het koppel wou het nieuws zo lang mogelijk geheim houden, maar op de première van de film Happy together werd het buikje van Rogiers vrouw toch opgemerkt.
Het is toch ook geen man die zwanger is?quote:
Maar haar man is toch een Marokkaan? In die context vind ik de naam niet zo gek.quote:Op maandag 7 april 2008 22:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Loebna vind ik wel een lelijke naam trouwens. Maarja, wat verwacht je met Jorinde als moeder.
Ja, of aan de cultuur. Ik denk dat de meeste marokkanen Kees en Piet aparte namen vindenquote:Op woensdag 9 april 2008 17:07 schreef Franneh het volgende:
Ja dan nog.. ik vind veel marokkaanse namen ehh.. apart.. maar dat ligt aan je smaak he
Hoe vaak gaan ze die zin nog herhalen bij de Telegraaf?quote:Het lijkt bevestigd: 'Beyoncé is zwanger'
Het lijkt bevestigd: Beyoncé werd onlangs met een klein buikje gespot. Heeft de zangeres teveel bruidstaart gesnoept of is ze in verwachting van haar eerste kindje?
"Ik heb van twee mensen gehoord dat Beyoncé zwanger is" , vertelt een bron aan OK! Magazine.
Beyoncé en Jay-Z hebben elkaar afgelopen vrijdag het ja-woord gegeven in het appartement van de rapper. Het koppel laat bijzonder weinig los over hun relatie, maar de voormalige Destiny's Child-ster liet onlangs wel weten dat ze dolgraag moeder wil worden. De rapper zou echter nog twijfels hebben...
Beyonce en Jay-Z hebben inderdaad wel erg lang gewacht voordat ze trouwden, ruim zes jaar. En dat is toch wel verdacht, menen insiders. 'Waarom nu, en waarom in het geheim?'
Beyoncé (26) doet , volgens Amerikaanse modekenners, haar uiterste best een beginnend buikje voor de buitenwereld te verbergen. 'Ze loopt rond in regenjassen en met belachelijk grote tassen voor haar buik.'
Over negen maanden zullen we het weten...
quote:Former Atomic Kitten Kerry Katona has entered a hospital after going into premature labor with son Maxwell Mark five weeks early. This is just one more hurdle in Kerry's pregnancy with her and husband Mark Croft's son. She originally believed that the baby had been miscarried; and later on suffered from low iron. The 27-year-old's publicist Max Clifford stated,
Her waters have broken, and she’s really pleased, as this pregnancy hasn’t been easy.
quote:Dochter voor Full House-ster Jodie Sweetin
Het voormalige kindsterretje Jodie Sweetin is moeder geworden. De 26-jarige Full House-actrice beviel zaterdag via een keizersnede van dochtertje Zoie.
Het voormalige kindsterretje Jodie Sweetin is moeder geworden. Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift People. De 26-jarige Full House-actrice beviel zaterdag via een keizersnede van dochtertje Zoie. Haar man Cody Herpin, met wie ze afgelopen zomer in het huwelijk trad, is de vader van het meisje.
Sweetin was van 1987 tot en met 1995 te zien als Stephanie Tanner, een van de drie dochters in de komedieserie Full House. Na het einde van de show stopte ze met acteren. Vorig jaar pakte ze haar publieke carrière weer op als presentatrice van het programma Pants-off Dance-off, waarin deelnemers strippen op de muziek van hun favoriete videoclip.
[Novum]
Good for himquote:Harold and Kumar star John Cho, 35, and his wife, actress Kerri Higuchi, are expecting their first child together, a baby boy. No due date was given. John shared with People that the couple is in the process of moving into a new home, and that he is a bit overwhelmed with the prospect of fatherhood.
I'm really excited -- and scared. They're just going to give you the baby, and then you have to take it home. There aren't any doctors around telling you what to do. That thought is really scary to me.
quote:Let's Hope She's Just Getting Fat
Filed under: Anglophilia > Kate Moss
The usually pin thin Kate Moss was spotted with a bit of a bump as she made her way through the airport in Miami this past weekend.
Maybe she's retaining water????
The soon-to-retire model was in the MIA for a photo shoot.
It has been reported that Moss and her boyfriend, rocker Jamie Hince, are engaged and planning a white wedding some time this summer.
Could a baby have something to do with it???? Please, God, no!
Coke bloat! Must be coke bloat!
quote:Op maandag 14 april 2008 09:14 schreef Turbomuis het volgende:
Cate Blanchett bevalt van zoontje
CANBERRA - De Australische actrice Cate Blanchett heeft haar derde kind op de wereld gezet. Het is een jongetje met de naam Ignatius Martin Upton, meldde haar management maandag.
Blanchett en haar man Andrew Upton hebben al twee zoons van 6 en 3 jaar.
bron
Dat hoorde ik twee weken terug ook, dattie dat had gezegd in een show. Waarschijnlijk hoort het er bij dus. Maar wie weet, is het toch zo...quote:Op maandag 14 april 2008 10:56 schreef amaranta het volgende:
Ik was gisteren naar een voorstelling van Theo Maassen. En tja, ik weet niet in hoeverre hij in zn voorstelling de waarheid spreekt. Maargoed, hij vertelde in ieder geval dat hij in juni vader zou worden...
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:41 schreef petitlapin2 het volgende:
Prinses mathilde is bevallen van haar vierde kind, een dochter Eléonore
ik vind het dan echt weer geen mooie naamquote:
Alle namen (noortje, noor, nora, nory, etc) zijn daarvan afgeleid. Ik hoop voor haar dat de roepnaam dus ook wel ietsje anders isquote:Op woensdag 16 april 2008 09:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind het dan echt weer geen mooie naam
Ik zat het net te typen in het andere topic.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:57 schreef Rhena het volgende:
zouden ze het met mekaar hebben afgesproken, de zwangere prinsessendames? steeds weer een lettertje erbij?
leonor, leonore, eleonore...
en dan komt may of mette-marit straks wellicht nog met een eleonorea?
Perez.quote:She IS Pregnant!
Filed under: Baby Blabber > Ashlee Simpson > Pete Wentz
ashleepete.jpg
They were lying to us!!!!!!! Shock.
People magazine , who are always one to play it on the 'safe' side, is now reporting that Ashlee Simpson is pregnant.
Guess what???? She is pregnant!
Apparently, Poppa Joe a family friend sold Ass and Pete out to the mag.
The family insider not only confirms the pregnancy…he/she also spills the beans that you two lovebirds are getting married next month in La Jolla, California, just north of San Diego.
So much for Pete's 'witch hunt' and Ashlee's lies!
Anyway, congratulations! And, we hope to see an official confirmation today!
Liars!
xoxo
quote:'Elizabeth Hurley (42) is zwanger'
Elizabeth Hurley is zwanger van haar tweede kind. De geruchtenmachine kwam op gang toen ze vorige week met een klein buikje verscheen tijdens een benefietgala.
Elizabeth Hurley is zwanger van haar tweede kind. Dat melden verschillende Amerikaanse media. De actrice bracht de geruchtenmachine op gang toen ze vorige week met een klein buikje verscheen tijdens een benefietgala in New York voor onderzoek naar borstkanker.
Ze zou hebben geprobeerd haar buikje te verbergen door een verhullende sari te dragen en haar tasje steeds voor haar buik te houden. Ook dronk ze de hele avond geen alcohol. Elton John, die goed bevriend is met Liz, zou met een glimlach over haar buik hebben gewreven.
Hurley trouwde vorig jaar met de Indiase zakenman Arun Nayar. De 42-jarige actrice heeft al een zoontje, Damian van 6, met de Amerikaanse filmproducent Steve Bing.
[Novum]
Wie weet!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
Aangezien Victoria's buik doorgaans meer een deuk dan een bolling is, vind ik deze foto stof voor speculatie
[ afbeelding ]
is she?
http://www.nu.nl/news/154(...)zinsuitbreiding.htmlquote:Victoria en David willen gezinsuitbreiding
David en Victoria Beckham hebben aan drie zoons nog niet genoeg. De 32-jarige voetballer van LA Galaxy en zijn vrouw werken aan gezinsuitbreiding.
"We zijn er druk mee bezig", bekent hij in de talkshow van Ellen DeGeneres, die donderdag wordt uitgezonden. "Wij hebben altijd een groot gezin gewild."
Drie jongetjes
De 34-jarige Victoria zette al drie jongetjes op de wereld, Brooklyn (8), Romeo (5) en Cruz (3). "Toen we net samen waren, spraken we nooit over hoeveel kinderen we wilden", vertelt Beckham, die al negen jaar getrouwd is met Posh Spice.
"Gelukkig wilden we allebei een groot gezin, dus dat kwam mooi uit."
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
***BREAKING NEWS***
Aukje van Ginneken is weer zwanger, ze is in oktober uitgerekend.
***BREAKING NEWS***
Correctie: Victoriaquote:Op donderdag 24 april 2008 19:55 schreef Poppejans het volgende:
Die Victoria en David dachten toen toch ook dat die laatste zoon een meisje zou zijn? Ze hadden toen geloof ik zelfs al een naam gezegd, zou me niets verbazen dat ze nu voor de 4de gaan omdat ze heel erg graag een meisje willen.
quote:Het jongetje is vanochtend geboren, heet Semmi en weegt acht pond. Moeder en kind maken het goed. Dit is het derde kleinkind voor Connie en Hans. Costanza heeft al een dochter, Soraya, en Connie's zoon Jordy kreeg onlangs een zoontje genaamd Senne Christopher.
quote:Victoria Beckham in verwachting?
door onze redactie
AMSTERDAM - Victoria en David Beckham hebben er nooit een geheim van gemaakt dat ze dolgraag nog een kindje zouden willen. En het lijkt erop alsof nummer vier onderweg is...
Foto: REUTERS
Ads door Google
Victoria Falls. In stijl.
Bewonder de Vic Falls in luxe vanaf uw eigen eiland op de Zambezi (SGR)
De Spice Girl, die pasgeleden haar 34e verjaardag vierde, gedroeg zich opvallend braaf tijdens haar feestje. Een aanwezige: "Victoria dronk de hele avond ananassap. Terwijl de rest zich tegoed deed aan dure champagne. Niets voor haar..."
Voetballer David liet zich eerder deze week ontvallen: "We hebben altijd een groot gezin gewild." Het echtpaar heeft drie zoontjes: Brooklyn van acht, Romeo (5) en de driejarige Cruz. Een meisje zou welkom zijn...
Dan vind ik Semmi wel 10x beter dan Soraya!quote:
Ja, ik ook. Maar als er al een neefje Senne heet??quote:Op maandag 28 april 2008 20:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dan vind ik Semmi wel 10x beter dan Soraya!
en:quote:AMSTERDAM - Idols-winnares Raffaëla had grote moeite met het verse moederschap.
Ads door Google
De zangeres vertelt in weekblad Party dat ze er bijna aan onderdoor ging. "Op basis van de bevalling zou ik al zeggen dat ik nooit meer een kind wil, toen was de maat al vol voor me, maar ik had ook nog last van een postnatale depressie. Ik was ruim 23 kilo aangekomen en schaamde me voor mezelf. Mijn schaamte en onzekerheid kregen uiteindelijk grip op mijn gevoelens voor mijn kindje Beautifull Hope. Ik moest haar niet. Het klikte niet tussen haar en mij, ik wilde niets met haar te maken hebben. Achteraf vind ik het vreselijk het me te realiseren, maar ze sliep 's nachts op de zusterpost. Ik wilde haar niet bij me op de kamer hebben, ik kon niet met haar omgaan."
Dankzij constante hulp en zorg van haar zus begon Raffaëla haar dochter te accepteren. Nu vind ze haar dochter "het mooiste kind van de wereld".
Muzikaal gezien gooit Raffaëla haar solocarrière overboord en zal ze een zangtrio starten met twee collega-zangeressen. Hoe dat eruit gaat zien wil ze echter nog niet zeggen.
quote:Chris Zegers wordt vader'
door onze redactie
AMSTERDAM - Tijdens een fotoshoot van ex Wendy van Dijk zou een woedende Chris Zegers tegen een onbekende vrouw de woorden "Maar het is toch ook mijn kind?" hebben geroepen...
Foto: AB BLAUW
Het is niet bekend wie de moeder van de baby van Chris zou zijn, maar het nieuws zou aan twee bronnen van Weekblad Privé zijn bevestigd. Dat vertelde hoofdredacteur Evert Santegoeds vanochtend op radio 538.
"Tijdens de fotoshoot zou Chris het nieuws van zijn aanstaande vaderschap hebben medegedeeld aan Wendy, die daarover zichtbaar overstuur was ", vertelt Evert. Het management van Chris heeft het nieuws niet ontkend.
Wordt vervolgd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep respect heb ik voor deze mensenquote:The Passion of the Christ star James Caviezel, 39, and his wife Kerri Bowitt recently became the parents of a daughter from the Guangzhou region in China. The five-year-old girl has a brain tumor and James explained that they were also offered a healthy baby girl, but decided that a child who was not sick had more chances of being adopted by another family.
The Caviezels also adopted son Bo in 2007 from China. The then-five-year-old also had a brain tumor, but recovered after surgeries.
"It didn't matter to me because the joy that we had from [Bo] -- he's like our own. We took the harder road. That is what faith is to me; it's action. It's the Samaritan. It's not the one who says he is; it's the one who does -- and does without bringing attention to himself. I'm saying this because I want to encourage other people."
Even though the challenge of adopting two children left him "completely terrified" at first, he doesn't regret it one bit.
"Yes, you do feel fear, you do feel scared but you have no idea the blessings that you have coming to you if you just take a chance on faith."
van perezhiltonquote:Double the Brange!
It's the case of the dueling magazines, y'all.
For a while now, In Touch Weekly has been reporting that Brad and Ange are having twins. They claim it's a boy and a girl.
Well, now Star magazine is reporting as well that the couple is having twins.
Yay!
The two mags agree on that, but….
A family insider tells Star that Brangelina will be welcoming two GIRLS.
The snitch says, "Brad can't wait — he absolutely adores little girls. And Angelina just loves seeing him and the other kids so excited and happy."
Star is also reporting a dark side to the twin joy story.
Angelina reportedly suffered a terrifying collapse that left her tearful, weak and panic stricken, fearing her fall may have harmed her two unborn babies, according to an insider.
The source recounts, "Angie got out of bed and was halfway across the room when she passed out and fell. Brad heard her hit the floor — hard — and he rushed to her side. She came around pretty quickly, and the medical team that has been traveling with her, a doctor and a nurse, got her back into bed and started checking her vitals."
We hope the medical story is not true.
Though, Santa Angelina does push herself too hard.
Whether it's a boy and a girl or two girls, we just wish Brad and Ange two healthy new additions to their family!
quote:On Friday, May 2nd, Jamie Lynn Spears was fêted with a women's-only baby shower at her home in Louisiana. Joined by her mother, Lynne, sister Britney (whom Jamie Lynn was seeing for the first time in almost seven months), family and friends, the gathering of about 25 began at 5 pm and was based around a dinner party theme.
Expecting her baby girl -- yes, she confirmed she's having a daughter -- in late June, Jamie Lynn spoke to OK! about her shower, gaining weight, baby names, fiancé Casey Aldridge, and impending motherhood.
quote:Dennis Weening wordt vader
AMSTERDAM - Dennis (31), MTV-presentator en de mol uit het afgelopen seizoen van Wie Is de Mol wordt vader.
Zijn vrouw Stella is nu een paar maanden zwanger en heeft net een echo gehad. "Als je dan zo'n hartje hoort kloppen word je ineens zo'n softie!", glundert de toekomstige pappie.
Dit meldt Shownieuws.
quote:Op maandag 14 april 2008 10:56 schreef amaranta het volgende:
Ik was gisteren naar een voorstelling van Theo Maassen. En tja, ik weet niet in hoeverre hij in zn voorstelling de waarheid spreekt. Maargoed, hij vertelde in ieder geval dat hij in juni vader zou worden...
Awwwwwwwwquote:
Oeff daar gaan we weer!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:56 schreef AnnaStesia het volgende:
Katie Holmes weer zwanger?
Dit meldt Entertainmentwise.
Spannend! Ben benieuwd of het kind nu op een afrikaantje zal lijken in plaats van op een chineesje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:56 schreef AnnaStesia het volgende:
Katie Holmes weer zwanger?
naaice!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:40 schreef Skaai het volgende:
Het OPplaatje klopt niet meer; nu wel!
[ afbeelding ]
Weet ik niet!quote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:03 schreef lunastar het volgende:
Wendy van Wanten is gisteren bevallen van een dochter "Estelle"
Speelt de moeder van Seth in the O.C. Dacht dat zij veel ouder wasquote:Kelly Rowan, 42, has welcomed her first child, a baby girl. The former O.C. actress gave birth on Monday, April 28th in Los Angeles, CA. A name and birth details were not released, but Kelly's rep revealed,
"Kelly Rowan gave birth to a happy and healthy baby girl in Los Angeles on April 28. Mom and daughter are doing great."
Kelly recently broke off her engagement to billionaire David Thomson, believed to be the baby's father. Although Kelly never confirmed the pregnancy, news broke in the Page Six column in January.
Ik weet niet of dit over "de" Ronaldo gaat, met al die Ronaldo's tegenwoordig, maar goedquote:It was announced Saturday that Brazilian soccer player Ronaldo Luis Nazario de Lima, 31, and his ex-girlfriend Maria Beatriz 'Bia' Antony, 25, are expecting their first child together. While it was initially denied by both parties, since then Ronaldo's mother, Sonia Nazario, has made a statement in a Brazilian newspaper saying, "I am very happy. We all celebrated; I found out Saturday morning. Bia will be back in Rio this week."
Ronaldo has one son, Ronald, 8, from his marriage to Milene Domingues.
Wendy van Wanten (47) bevalt van dochterquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:03 schreef lunastar het volgende:
Wendy van Wanten is gisteren bevallen van een dochter "Estelle"
Ja zeg cultuurbarbaar, ken uw klassiekers!quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef rena het volgende:
Uberhaupt; waar moeten wij Belgische presentatrices van kennen?Of ben ik weer eens de enige die haar niet kent
?
Ik ben jong. Jullie zijn oud. Daar zal het door komenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja zeg cultuurbarbaar, ken uw klassiekers!
Wendy van Wanten is zo'n geyl weyf die een soort van sex-iets doet.
DUH
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |