Ik wist wel dat katachtigen meerdere keren tegelijk zwanger konden worden gemaakt maar mensen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:17 schreef Koningin het volgende:
AMSTERDAM - Topkok Herman den Blijker wordt voor het eerst vader. Zijn vrouw Jacqueline is in verwachting van een zoon. Het jongetje moet in juli ter wereld komen, zo meldt De Telegraaf maandag.
Het kindje was niet gepland, maar is zeer gewenst. "Het is gewoon zo gekomen, ik heb het juiste recept gevonden", vertelt de 49-jarige Rotterdammer. Onlangs liet het stel een echo van de baby maken.
"Het is heel vreemd, die driedimensionale bende", vindt de aanstaande vader. "Je vraagt je af: stikt dat kind daar dan niet?"
Herman den Blijker is bekend van programma's als Mijn Tent is Top en Herrie in de Keuken. Hij heeft meerdere restaurants, waaronder visrestaurant Las Palmas in Rotterdam en Herrie in Amsterdam.
Van nu.nl
quote:And her name is...
Lola!!!! Ze is vrijdag 28 maart, 18.28 uur geboren. Lola is gezond, mooi, lief (= huilt alleen bij hoogdringendheid) en weegt 3940 gram.
Moeder en kind maken het goed, hoewel lopen en zitten bij beiden nog niet je-van-het is.
Kluun heeft nader order vaderschapsverlof.
tis echt een prachtig kindjequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:34 schreef Utrecht het volgende:
van www.nu.nl:
Peter van der Vorst adopteert jongetje
Uitgegeven: 1 april 2008 11:35
Laatst gewijzigd: 1 april 2008 11:42
HILVERSUM - Royaltyverslaggever en tv-presentator Peter van der Vorst en zijn vriend Sander hebben een kind geadopteerd. Het jongetje heet Levi Diego en is vijf weken oud.
Dat vertelde RTL Boulevard-collega Albert Verlinde dinsdag in het radioprogramma ruuddewild.nl op Q-music.
Adoptieprocedure
Van der Vorst en zijn vriend zijn drie jaar bezig geweest met de adoptieprocedure. De verse vaders en hun kind zijn nu nog in Amerika, waar Levi vandaan komt.
Peter en Sander keren over twee weken terug naar Nederland, mét kind.
Wat leukk!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:12 schreef Esraa het volgende:
Kluun is weer vader geworden. Van zijn weblog:
[..]
Wellesquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Jessica Alba, wat is het toch een zuurpruim. Het kind lacht nooit eens ofzo.
[ afbeelding ]
Honorquote:Dochter Jessica Alba gaat Honor heten
Jessica Alba heeft al een naam bedacht voor haar dochter. Volgens een bron gaat Alba's eerste kind Honor heten. Een andere bron beweert dat een familielid van Alba een armbandje heeft gekocht met daarop de naam Honor.
Alba is in juni uitgerekend. Ze is zwanger van haar vriend Cash Warren. De twee leerden elkaar in 2004 kennen op de set van de film Fantastic Four, waar Warren regieassistent was.
Lianne misschien ja, maar ik vind Lian toch meer jongens..quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:00 schreef rena het volgende:
Lian is sowieso een meisjesnaam, ik ken 2 vrouwelijke mensen die zo heten![]()
Ben je niet in de war met Liam? En nee, de mensen die ik ken heten echt Lianquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:33 schreef Franneh het volgende:
[..]
Lianne misschien ja, maar ik vind Lian toch meer jongens..
En dan niet: Lie-jan, maar meer als Lie-jen ofzo..
Leuke foto's wel van Tori spelling
quote:Op zondag 6 april 2008 10:45 schreef rena het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Liam? En nee, de mensen die ik ken heten echt Lian
quote:
Wellusquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Jessica Alba, wat is het toch een zuurpruim. Het kind lacht nooit eens ofzo.
[ afbeelding ]
Wat ben jij heerlijk tegendraads zegquote:Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef Franneh het volgende:
Zwangere vrouw die eruit ziet als een man bij Oprah ja.
quote:In better-late-than-never, don't-know-how-we-missed-it news, we hear actor Omar Epps, 34, and wife Keisha Spivey Epps, formerly of the R&B group Total, welcomed son Amir Epps on Christmas Day 2007. He weighed in at 8 lbs, 6 oz.
The pregnancy was announced last August, with the sex of the baby revealed in September. Amir joins big sisters K'mari Mae, 3 ½, and Aiyanna Yasmine, 8, Omar's daughter with ex-wife Yusra Salama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |