abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57482921
quote:
Seems that everyone is having twins nowadays. J-Lo, Dennis Quaid, Marcia Cross, Patrick Dempsey, etc etc.

It's all them fertility drugs!!!!!

The newest couple on the list tops them all, though.

Angelina Jolie and Brad Pitt are having twins! And it's a boy and a girl, according to In Touch Weekly.

This will bring the count of children up to SIX now, three of which are adopted and 3 from natural birth. It's a good thing they have millions because 6 kids is a lot….and costly!

A source tells In Touch that the pair will "be having a boy and a girl. Because [Angelina] took fertility treatments to help her ovulate, her babies are fraternal. They're ecstatic. She can't wait."

As we mentioned last month, plans are being made for Angelina to give birth in France.

And, with regards to all the traveling (do those kids even have a "stable" home where they don't move out of every couple of months?) it seems Brad is getting used to it. A pal says he used to get annoyed with Angie's constant moving and ever changing life, but now "He told her he loves going along with her crazy plans. He's learned to live with a messy house with toys everywhere."

Angelina has admitted she loves being pregnant, but carrying twins this tme has been a bit difficult. The source claims she's "also out of breath a lot but she loves every second of it."

Is the world ready for TWO more Brangelina babies????
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:07:57 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_57483797
Awww.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_57483879
jezus, 6 kinderen..
Benieuwd hoe ze eruit zien :p
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:50:41 #54
164459 Klooney
Too good to be true
pi_57493797
Het gerucht gaat dat Fergie zwanger is...

Beoordeel zelf...

[ Bericht 3% gewijzigd door Klooney op 20-03-2008 08:51:59 (typo) ]
pi_57493984
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik begin het nu lichtelijk sneu te vinden voor de geadopteerde kinderen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_57494063
De babyfoto's van J.Lo komen er vandaag aan
And you know I might
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:34:08 #57
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_57494328
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:11 schreef rena het volgende:

[..]

Ik begin het nu lichtelijk sneu te vinden voor de geadopteerde kinderen
Nou eerder voor hun eigen kinderen... nou ja kind... heb wel eens gelezen of gehoord dat Siloh het buitenbeentje is in hun multi culti gezin... maar misschien komt daar nu verandering in...
Begin het wat veel te vinden qua kids want ze wilde toch nog meer adopteren? Nou ja... moeten ze ook lekker zelf weten trouwens!
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:11:39 #58
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_57497487
Linda Wagenmakers weer zwanger
Uitgegeven: 20 maart 2008 11:26
Laatst gewijzigd: 20 maart 2008 11:29

AMSTERDAM - Linda Wagenmakers verwacht een tweede kindje. De musicalster is inmiddels iets meer dan vier maanden zwanger van haar man Greg, schrijft ze op haar Hyves-pagina. Linda is in augustus uitgerekend. Het stel heeft al een dochtertje van vijf jaar, Lois.

Linda en haar echtgenoot zijn dolblij met de komst van hun tweede spruit. "We zijn allemaal super excited en kunnen niet wachten tot we het kleintje kunnen knuffelen, maar dat duurt nog wel even", schrijft ze.

Echo

"We hebben de kleine al op de echo gezien en het hartje horen kloppen. Inmiddels begint het ook al te trappelen en kunnen anderen behalve ik nu ook echt contact maken met het kleintje."

De 32-jarige zangeres en actrice geeft nog een paar optredens en vertrekt daarna met haar man naar Thailand om 'humptie dumptie rond te worden'
pi_57499326

And you know I might
pi_57500954
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nou eerder voor hun eigen kinderen... nou ja kind... heb wel eens gelezen of gehoord dat Siloh het buitenbeentje is in hun multi culti gezin... maar misschien komt daar nu verandering in...
Begin het wat veel te vinden qua kids want ze wilde toch nog meer adopteren? Nou ja... moeten ze ook lekker zelf weten trouwens!
Zulke verhalen moet je echt niet geloven
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_57501256
Ohjee, de kliene J.lootjes lijken nu al op Marc .
pi_57502050
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu je het zegt!
pi_57504008
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor nu is dat nog wel schattig
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:23:13 #64
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_57507497
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:30 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Wat liefff.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  vrijdag 21 maart 2008 @ 19:54:08 #65
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_57526504
quote:
Tori Spelling verwacht een dochter

LOS ANGELES - Actrice Tori Spelling en haar man Dean McDermott verwachten een meisje. De actrice onthulde het geslacht van haar toekomstige kindje aan het Amerikaanse showbizzblad People.

Begin februari werd al bekend dat Spelling in verwachting was. Het koppel is 'dolblij' dat hun toekomstige baby een meisje zal zijn. "Ik heb altijd al een klein meisje willen hebben omdat ik een ontzettend meisjesachtig ben, aldus de actrice.

Met de komst van een dochter hoopt Tori Spelling te laten zien dat ze een 'goede moeder' kan zijn. De relatie met haar eigen moeder Candy heeft ze altijd als moeizaam beschouwd.

"Ik heb altijd een dochter gewild om te bewijzen dat het verleden niet herhaald hoeft te worden." Wanneer de baby verwacht wordt is nog onduidelijk.
quote:
Linda Wagenmakers weer zwanger

AMSTERDAM - Linda Wagenmakers verwacht een tweede kindje. De musicalster is inmiddels iets meer dan vier maanden zwanger van haar man Greg, schrijft ze op haar Hyves-pagina. Linda is in augustus uitgerekend. Het stel heeft al een dochtertje van vijf jaar, Lois.

Linda en haar echtgenoot zijn dolblij met de komst van hun tweede spruit. "We zijn allemaal super excited en kunnen niet wachten tot we het kleintje kunnen knuffelen, maar dat duurt nog wel even", schrijft ze.

Echo

"We hebben de kleine al op de echo gezien en het hartje horen kloppen. Inmiddels begint het ook al te trappelen en kunnen anderen behalve ik nu ook echt contact maken met het kleintje."

De 32-jarige zangeres en actrice geeft nog een paar optredens en vertrekt daarna met haar man naar Thailand om 'humptie dumptie rond te worden'.
quote:
Dochter Halle Berry heet Nahla Ariela

LOS ANGELES - Nahla Ariela Aubry is de volledige naam van de pasgeboren dochter van actrice Halle Berry en haar vriend Gabriel Aubry. Dat onthulde de actrice woensdag.

De baby werd zondag geboren. De 41-jarige Berry zei tegen een medewerker van het televisieprogramma Access Hollywood dat ze voor de geboorte nog niet bepaald had wat de naam van het kindje moest worden.

"We vonden het moeilijk om een naam te kiezen voor de belangrijkste persoon in ons leven nog voor we haar ontmoet zouden hebben", aldus Berry.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_57527000
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 19:54 schreef Annemiek78 het volgende:

[..]

[..]

[..]
Teruglezen is een beetje moeilijk?
And you know I might
pi_57534211
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 08:50 schreef Klooney het volgende:
Het gerucht gaat dat Fergie zwanger is...

[ afbeelding ]

Beoordeel zelf...
Die dikke kop Zou heel goed kunnen
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57604191
quote:
AMSTERDAM - Wanneer ze moeder wordt, is voor Jorinde Moll volgens ingewijden geen verrassing meer. De hoogzwangere ’F.A.B.S: : Search for a video model’-presentatrice zal 7 april aanstaande bevallen van haar eerste kind, dat ter wereld zal komen via een geplande keizersnede.

Die zal plaatsvinden in Zürich, waar de 36-jarige Jorinde momenteel woont. Haar echtgenoot, de Marokkaans-Duitse freefighter Chalid ’The Fist’ Arrab, gebruikt de Zwitserse stad als uitvalsbasis voor zijn werk. Na de bevalling verhuist het gezin voor een jaar naar Spanje waar ze onder de rook van Malaga zullen gaan wonen.
Ik ben benieuwd naar de reden
And you know I might
pi_57629632
Leila Ali, dochter van Muhammed Ali, verwacht een kindje.
quote:
Laila Ali and Curtis Conway expecting first child together

Champion boxer Laila Ali has announced to Essence that she and her husband, former football player Curtis Conway, 37, are expecting their first child together this fall. The baby will join Curtis' three children from his previous marriage -- 13-year-old twin sons Cameron and Kelton and 9-year-old daughter Leilani -- and will be a grandchild for Muhammad Ali.

On the pregnancy, the 30-year-old American Gladiator host and DWtS Season 4 third place finisher shares,

"I don’t know yet if we are having a boy or a girl, but I’m excited that I have a life inside me that my husband and I created.

Curtis is very calm and has a quiet confidence, and he wanted what I wanted -- to be married and have a family. I am 100 percent undeniably happy. I've never been able to say that before."
  maandag 31 maart 2008 @ 16:41:03 #70
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_57739564
AMSTERDAM - Topkok Herman den Blijker wordt voor het eerst vader. Zijn vrouw Jacqueline is in verwachting van een zoon. Het jongetje moet in juli ter wereld komen, zo meldt De Telegraaf maandag.

Het kindje was niet gepland, maar is zeer gewenst. "Het is gewoon zo gekomen, ik heb het juiste recept gevonden", vertelt de 49-jarige Rotterdammer. Onlangs liet het stel een echo van de baby maken.

Vreemd

"Het is heel vreemd, die driedimensionale bende", vindt de aanstaande vader. "Je vraagt je af: stikt dat kind daar dan niet?"

Herman den Blijker is bekend van programma's als Mijn Tent is Top en Herrie in de Keuken. Hij heeft meerdere restaurants, waaronder visrestaurant Las Palmas in Rotterdam en Herrie in Amsterdam.

bron
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 31 maart 2008 @ 17:16:57 #71
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_57740274
*KNIPPY*
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef Turbomuis het volgende:
AMSTERDAM

Het kindje was niet gepland, maar is zeer gewenst. "Het is gewoon zo gekomen, ik heb het juiste recept gevonden", vertelt de 49-jarige Rotterdammer.

Hoe cheesy

*KNIPPY*
quote:
"Je vraagt je af: stikt dat kind daar dan niet?"
pi_57758434
van www.nu.nl:

Peter van der Vorst adopteert jongetje
Uitgegeven: 1 april 2008 11:35
Laatst gewijzigd: 1 april 2008 11:42

HILVERSUM - Royaltyverslaggever en tv-presentator Peter van der Vorst en zijn vriend Sander hebben een kind geadopteerd. Het jongetje heet Levi Diego en is vijf weken oud.

Dat vertelde RTL Boulevard-collega Albert Verlinde dinsdag in het radioprogramma ruuddewild.nl op Q-music.

Adoptieprocedure

Van der Vorst en zijn vriend zijn drie jaar bezig geweest met de adoptieprocedure. De verse vaders en hun kind zijn nu nog in Amerika, waar Levi vandaan komt.

Peter en Sander keren over twee weken terug naar Nederland, mét kind.
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:50:34 #73
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_57758750
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:34 schreef Utrecht het volgende:
van www.nu.nl:

HILVERSUM - Royaltyverslaggever en tv-presentator Peter van der Vorst en zijn vriend Sander hebben een kind geadopteerd. Het jongetje heet Levi Diego en is vijf weken oud.

Dat vertelde RTL Boulevard-collega Albert Verlinde dinsdag in het radioprogramma ruuddewild.nl op Q-music.

Adoptieprocedure

Van der Vorst en zijn vriend zijn drie jaar bezig geweest met de adoptieprocedure. De verse vaders en hun kind zijn nu nog in Amerika, waar Levi vandaan komt.

Oh da vink leuk!!
pi_57759188
Cute idd .
pi_57759232
AMSTERDAM - Topkok Herman den Blijker wordt voor het eerst vader. Zijn vrouw Jacqueline is in verwachting van een zoon. Het jongetje moet in juli ter wereld komen, zo meldt De Telegraaf maandag.

Het kindje was niet gepland, maar is zeer gewenst. "Het is gewoon zo gekomen, ik heb het juiste recept gevonden", vertelt de 49-jarige Rotterdammer. Onlangs liet het stel een echo van de baby maken.

"Het is heel vreemd, die driedimensionale bende", vindt de aanstaande vader. "Je vraagt je af: stikt dat kind daar dan niet?"

Herman den Blijker is bekend van programma's als Mijn Tent is Top en Herrie in de Keuken. Hij heeft meerdere restaurants, waaronder visrestaurant Las Palmas in Rotterdam en Herrie in Amsterdam.

Van nu.nl
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:12:09 #76
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_57760344
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:17 schreef Koningin het volgende:

Van nu.nl
Ik wist wel dat katachtigen meerdere keren tegelijk zwanger konden worden gemaakt maar mensen?

Beroemd & Zwanger #17
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:53:29 #77
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_57765783
Aww, wat super van Peter vd Vorst & partner!!
pi_57767118
Kluun is weer vader geworden. Van zijn weblog:
quote:
And her name is...

Lola!!!! Ze is vrijdag 28 maart, 18.28 uur geboren. Lola is gezond, mooi, lief (= huilt alleen bij hoogdringendheid) en weegt 3940 gram.

Moeder en kind maken het goed, hoewel lopen en zitten bij beiden nog niet je-van-het is.

Kluun heeft nader order vaderschapsverlof.
  dinsdag 1 april 2008 @ 21:20:22 #79
123170 alors
zlata1234
pi_57767250
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:34 schreef Utrecht het volgende:
van www.nu.nl:

Adoptieprocedure

tis echt een prachtig kindje
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:26:26 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_57768556
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:12 schreef Esraa het volgende:
Kluun is weer vader geworden. Van zijn weblog:
[..]

Wat leukk!!
Haha, geweldig stukje
pi_57823574
Nicole starts showing:

Lief familiekiekje:

Tori schiet aardig op:

Jessica Alba, wat is het toch een zuurpruim. Het kind lacht nooit eens ofzo.

Cate Blanchett is toch menselijk:

pi_57827370
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef cinnamongirl het volgende:

[ afbeelding ]
Welles
quote:
Dochter Jessica Alba gaat Honor heten

Jessica Alba heeft al een naam bedacht voor haar dochter. Volgens een bron gaat Alba's eerste kind Honor heten. Een andere bron beweert dat een familielid van Alba een armbandje heeft gekocht met daarop de naam Honor.

Alba is in juni uitgerekend. Ze is zwanger van haar vriend Cash Warren. De twee leerden elkaar in 2004 kennen op de set van de film Fantastic Four, waar Warren regieassistent was.
Honor
pi_57829922
Tori Spelling ziet er goed uit op deze foto's en genoeg zelfvertrouwen om bikini's te showen

Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_57832312
Ruud van Nistelrooy is op 22 maart voor de tweede keer vader geworden. Dit keer van een zoon, genaamd Lian. Ruud en zijn vrouw Leontien hebben al een dochtertje Moa die in september 2006 geboren werd.

Moa & Lian, wat zijn dat voor namen
pi_57835478
Lian is sowieso een meisjesnaam, ik ken 2 vrouwelijke mensen die zo heten

En Jessica Alba heeft helemaal nog niet bekend gemaakt dat ze een meisje of jongen verwacht, dus ik zou die naam niet zo snel geloven
And you know I might
pi_57851131
Bridget Maasland, uitgerekend 29 September. Aldus haar interview in de Glossy.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57852008
Wie weet wanneer Renate Verbaan ongeveer is uitgerekend?
pi_57853209
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:00 schreef rena het volgende:
Lian is sowieso een meisjesnaam, ik ken 2 vrouwelijke mensen die zo heten
Lianne misschien ja, maar ik vind Lian toch meer jongens..
En dan niet: Lie-jan, maar meer als Lie-jen ofzo..

Leuke foto's wel van Tori spelling

[ Bericht 4% gewijzigd door Franneh op 06-04-2008 01:49:50 ]
  zaterdag 5 april 2008 @ 22:31:34 #89
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_57858118
Nicole Kidman is hard op weg om als oma aan de bevalling te beginnen. Wat een (verspookt) raar hoofd heeft ze toch. Zo onflatteus. (Oeps, noem ik daar nu 2 andere topic's waar de foto's ook tot hun recht zouden komen? )
  † In Memoriam † zaterdag 5 april 2008 @ 23:41:09 #90
43556 miss_dynastie
pi_57859833
Lian... arm jong
pi_57864680
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:33 schreef Franneh het volgende:

[..]

Lianne misschien ja, maar ik vind Lian toch meer jongens..
En dan niet: Lie-jan, maar meer als Lie-jen ofzo..

Leuke foto's wel van Tori spelling
Ben je niet in de war met Liam? En nee, de mensen die ik ken heten echt Lian
And you know I might
pi_57865281
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:45 schreef rena het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met Liam? En nee, de mensen die ik ken heten echt Lian
de mensen die ik ken ook...
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_57869760
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:45 schreef rena het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met Liam?
Nee
pi_57873147
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:20 schreef Franneh het volgende:

[..]

Nee
And you know I might
pi_57875817

Jamie Lynn schiet ook al aardig op zo te zien...
  maandag 7 april 2008 @ 12:57:53 #96
6067 Turbomuis
pi_57887474
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef cinnamongirl het volgende:

[ afbeelding ]

Wellus
  maandag 7 april 2008 @ 13:00:17 #97
6067 Turbomuis
pi_57887524
Gwen Stefani

Zwangere man bij Oprah:
pi_57890983
Zwangere vrouw die eruit ziet als een man bij Oprah ja.
Mooie meid hoor Jessica Alba, ben wel benieuwd naar haar kind.
pi_57892692
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef Franneh het volgende:
Zwangere vrouw die eruit ziet als een man bij Oprah ja.
Wat ben jij heerlijk tegendraads zeg
quote:
In better-late-than-never, don't-know-how-we-missed-it news, we hear actor Omar Epps, 34, and wife Keisha Spivey Epps, formerly of the R&B group Total, welcomed son Amir Epps on Christmas Day 2007. He weighed in at 8 lbs, 6 oz.

The pregnancy was announced last August, with the sex of the baby revealed in September. Amir joins big sisters K'mari Mae, 3 ½, and Aiyanna Yasmine, 8, Omar's daughter with ex-wife Yusra Salama.
And you know I might
  maandag 7 april 2008 @ 18:13:43 #100
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_57893355
Ben benieuwd naar le fotos van Halle Berry's baby girl
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties