quote:Seems that everyone is having twins nowadays. J-Lo, Dennis Quaid, Marcia Cross, Patrick Dempsey, etc etc.
It's all them fertility drugs!!!!!
The newest couple on the list tops them all, though.
Angelina Jolie and Brad Pitt are having twins! And it's a boy and a girl, according to In Touch Weekly.
This will bring the count of children up to SIX now, three of which are adopted and 3 from natural birth. It's a good thing they have millions because 6 kids is a lot….and costly!
A source tells In Touch that the pair will "be having a boy and a girl. Because [Angelina] took fertility treatments to help her ovulate, her babies are fraternal. They're ecstatic. She can't wait."
As we mentioned last month, plans are being made for Angelina to give birth in France.
And, with regards to all the traveling (do those kids even have a "stable" home where they don't move out of every couple of months?) it seems Brad is getting used to it. A pal says he used to get annoyed with Angie's constant moving and ever changing life, but now "He told her he loves going along with her crazy plans. He's learned to live with a messy house with toys everywhere."
Angelina has admitted she loves being pregnant, but carrying twins this tme has been a bit difficult. The source claims she's "also out of breath a lot but she loves every second of it."
Is the world ready for TWO more Brangelina babies????
Ik begin het nu lichtelijk sneu te vinden voor de geadopteerde kinderenquote:
Nou eerder voor hun eigen kinderen... nou ja kind... heb wel eens gelezen of gehoord dat Siloh het buitenbeentje is in hun multi culti gezin... maar misschien komt daar nu verandering in...quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ik begin het nu lichtelijk sneu te vinden voor de geadopteerde kinderen
Zulke verhalen moet je echt niet gelovenquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou eerder voor hun eigen kinderen... nou ja kind... heb wel eens gelezen of gehoord dat Siloh het buitenbeentje is in hun multi culti gezin... maar misschien komt daar nu verandering in...
Begin het wat veel te vinden qua kids want ze wilde toch nog meer adopteren? Nou ja... moeten ze ook lekker zelf weten trouwens!
Nu je het zegt!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohjee, de kliene J.lootjes lijken nu al op Marc.
Voor nu is dat nog wel schattigquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohjee, de kliene J.lootjes lijken nu al op Marc.
quote:Tori Spelling verwacht een dochter
LOS ANGELES - Actrice Tori Spelling en haar man Dean McDermott verwachten een meisje. De actrice onthulde het geslacht van haar toekomstige kindje aan het Amerikaanse showbizzblad People.
Begin februari werd al bekend dat Spelling in verwachting was. Het koppel is 'dolblij' dat hun toekomstige baby een meisje zal zijn. "Ik heb altijd al een klein meisje willen hebben omdat ik een ontzettend meisjesachtig ben, aldus de actrice.
Met de komst van een dochter hoopt Tori Spelling te laten zien dat ze een 'goede moeder' kan zijn. De relatie met haar eigen moeder Candy heeft ze altijd als moeizaam beschouwd.
"Ik heb altijd een dochter gewild om te bewijzen dat het verleden niet herhaald hoeft te worden." Wanneer de baby verwacht wordt is nog onduidelijk.
quote:Linda Wagenmakers weer zwanger
AMSTERDAM - Linda Wagenmakers verwacht een tweede kindje. De musicalster is inmiddels iets meer dan vier maanden zwanger van haar man Greg, schrijft ze op haar Hyves-pagina. Linda is in augustus uitgerekend. Het stel heeft al een dochtertje van vijf jaar, Lois.
Linda en haar echtgenoot zijn dolblij met de komst van hun tweede spruit. "We zijn allemaal super excited en kunnen niet wachten tot we het kleintje kunnen knuffelen, maar dat duurt nog wel even", schrijft ze.
Echo
"We hebben de kleine al op de echo gezien en het hartje horen kloppen. Inmiddels begint het ook al te trappelen en kunnen anderen behalve ik nu ook echt contact maken met het kleintje."
De 32-jarige zangeres en actrice geeft nog een paar optredens en vertrekt daarna met haar man naar Thailand om 'humptie dumptie rond te worden'.
quote:Dochter Halle Berry heet Nahla Ariela
LOS ANGELES - Nahla Ariela Aubry is de volledige naam van de pasgeboren dochter van actrice Halle Berry en haar vriend Gabriel Aubry. Dat onthulde de actrice woensdag.
De baby werd zondag geboren. De 41-jarige Berry zei tegen een medewerker van het televisieprogramma Access Hollywood dat ze voor de geboorte nog niet bepaald had wat de naam van het kindje moest worden.
"We vonden het moeilijk om een naam te kiezen voor de belangrijkste persoon in ons leven nog voor we haar ontmoet zouden hebben", aldus Berry.
Teruglezen is een beetje moeilijk?quote:
Die dikke kopquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:50 schreef Klooney het volgende:
Het gerucht gaat dat Fergie zwanger is...
[ afbeelding ]
Beoordeel zelf...
Ik ben benieuwd naar de redenquote:AMSTERDAM - Wanneer ze moeder wordt, is voor Jorinde Moll volgens ingewijden geen verrassing meer. De hoogzwangere ’F.A.B.S: : Search for a video model’-presentatrice zal 7 april aanstaande bevallen van haar eerste kind, dat ter wereld zal komen via een geplande keizersnede.
Die zal plaatsvinden in Zürich, waar de 36-jarige Jorinde momenteel woont. Haar echtgenoot, de Marokkaans-Duitse freefighter Chalid ’The Fist’ Arrab, gebruikt de Zwitserse stad als uitvalsbasis voor zijn werk. Na de bevalling verhuist het gezin voor een jaar naar Spanje waar ze onder de rook van Malaga zullen gaan wonen.
quote:Laila Ali and Curtis Conway expecting first child together
Champion boxer Laila Ali has announced to Essence that she and her husband, former football player Curtis Conway, 37, are expecting their first child together this fall. The baby will join Curtis' three children from his previous marriage -- 13-year-old twin sons Cameron and Kelton and 9-year-old daughter Leilani -- and will be a grandchild for Muhammad Ali.
On the pregnancy, the 30-year-old American Gladiator host and DWtS Season 4 third place finisher shares,
"I don’t know yet if we are having a boy or a girl, but I’m excited that I have a life inside me that my husband and I created.
Curtis is very calm and has a quiet confidence, and he wanted what I wanted -- to be married and have a family. I am 100 percent undeniably happy. I've never been able to say that before."
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef Turbomuis het volgende:
AMSTERDAM
Het kindje was niet gepland, maar is zeer gewenst. "Het is gewoon zo gekomen, ik heb het juiste recept gevonden", vertelt de 49-jarige Rotterdammer.
quote:"Je vraagt je af: stikt dat kind daar dan niet?"
Oh da vink leuk!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:34 schreef Utrecht het volgende:
van www.nu.nl:
Peter van der Vorst adopteert jongetje
Uitgegeven: 1 april 2008 11:35
Laatst gewijzigd: 1 april 2008 11:42
HILVERSUM - Royaltyverslaggever en tv-presentator Peter van der Vorst en zijn vriend Sander hebben een kind geadopteerd. Het jongetje heet Levi Diego en is vijf weken oud.
Dat vertelde RTL Boulevard-collega Albert Verlinde dinsdag in het radioprogramma ruuddewild.nl op Q-music.
Adoptieprocedure
Van der Vorst en zijn vriend zijn drie jaar bezig geweest met de adoptieprocedure. De verse vaders en hun kind zijn nu nog in Amerika, waar Levi vandaan komt.
Peter en Sander keren over twee weken terug naar Nederland, mét kind.
Ik wist wel dat katachtigen meerdere keren tegelijk zwanger konden worden gemaakt maar mensen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:17 schreef Koningin het volgende:
AMSTERDAM - Topkok Herman den Blijker wordt voor het eerst vader. Zijn vrouw Jacqueline is in verwachting van een zoon. Het jongetje moet in juli ter wereld komen, zo meldt De Telegraaf maandag.
Het kindje was niet gepland, maar is zeer gewenst. "Het is gewoon zo gekomen, ik heb het juiste recept gevonden", vertelt de 49-jarige Rotterdammer. Onlangs liet het stel een echo van de baby maken.
"Het is heel vreemd, die driedimensionale bende", vindt de aanstaande vader. "Je vraagt je af: stikt dat kind daar dan niet?"
Herman den Blijker is bekend van programma's als Mijn Tent is Top en Herrie in de Keuken. Hij heeft meerdere restaurants, waaronder visrestaurant Las Palmas in Rotterdam en Herrie in Amsterdam.
Van nu.nl
quote:And her name is...
Lola!!!! Ze is vrijdag 28 maart, 18.28 uur geboren. Lola is gezond, mooi, lief (= huilt alleen bij hoogdringendheid) en weegt 3940 gram.
Moeder en kind maken het goed, hoewel lopen en zitten bij beiden nog niet je-van-het is.
Kluun heeft nader order vaderschapsverlof.
tis echt een prachtig kindjequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:34 schreef Utrecht het volgende:
van www.nu.nl:
Peter van der Vorst adopteert jongetje
Uitgegeven: 1 april 2008 11:35
Laatst gewijzigd: 1 april 2008 11:42
HILVERSUM - Royaltyverslaggever en tv-presentator Peter van der Vorst en zijn vriend Sander hebben een kind geadopteerd. Het jongetje heet Levi Diego en is vijf weken oud.
Dat vertelde RTL Boulevard-collega Albert Verlinde dinsdag in het radioprogramma ruuddewild.nl op Q-music.
Adoptieprocedure
Van der Vorst en zijn vriend zijn drie jaar bezig geweest met de adoptieprocedure. De verse vaders en hun kind zijn nu nog in Amerika, waar Levi vandaan komt.
Peter en Sander keren over twee weken terug naar Nederland, mét kind.
Wat leukk!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:12 schreef Esraa het volgende:
Kluun is weer vader geworden. Van zijn weblog:
[..]
Wellesquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Jessica Alba, wat is het toch een zuurpruim. Het kind lacht nooit eens ofzo.
[ afbeelding ]
Honorquote:Dochter Jessica Alba gaat Honor heten
Jessica Alba heeft al een naam bedacht voor haar dochter. Volgens een bron gaat Alba's eerste kind Honor heten. Een andere bron beweert dat een familielid van Alba een armbandje heeft gekocht met daarop de naam Honor.
Alba is in juni uitgerekend. Ze is zwanger van haar vriend Cash Warren. De twee leerden elkaar in 2004 kennen op de set van de film Fantastic Four, waar Warren regieassistent was.
Lianne misschien ja, maar ik vind Lian toch meer jongens..quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:00 schreef rena het volgende:
Lian is sowieso een meisjesnaam, ik ken 2 vrouwelijke mensen die zo heten![]()
Ben je niet in de war met Liam? En nee, de mensen die ik ken heten echt Lianquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:33 schreef Franneh het volgende:
[..]
Lianne misschien ja, maar ik vind Lian toch meer jongens..
En dan niet: Lie-jan, maar meer als Lie-jen ofzo..
Leuke foto's wel van Tori spelling
quote:Op zondag 6 april 2008 10:45 schreef rena het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Liam? En nee, de mensen die ik ken heten echt Lian
quote:
Wellusquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Jessica Alba, wat is het toch een zuurpruim. Het kind lacht nooit eens ofzo.
[ afbeelding ]
Wat ben jij heerlijk tegendraads zegquote:Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef Franneh het volgende:
Zwangere vrouw die eruit ziet als een man bij Oprah ja.
quote:In better-late-than-never, don't-know-how-we-missed-it news, we hear actor Omar Epps, 34, and wife Keisha Spivey Epps, formerly of the R&B group Total, welcomed son Amir Epps on Christmas Day 2007. He weighed in at 8 lbs, 6 oz.
The pregnancy was announced last August, with the sex of the baby revealed in September. Amir joins big sisters K'mari Mae, 3 ½, and Aiyanna Yasmine, 8, Omar's daughter with ex-wife Yusra Salama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |