Mensen die niet snappen wat een pimp inhoud.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nou als jij je als pimp gedraagt is er geen enkel probleem ...![]()
Ik zal jou eens ff pimpen, geyle slet!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nou als jij je als pimp gedraagt is er geen enkel probleem ...![]()
Ik heb een groene zwaailamp!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:58 schreef TheSorrow het volgende:
Het schijnt dat Arnhem wel een ruige buurt is.... Worden Lyssa en ChipsZak. uit die auto getrokken, staat Alex daar keihard te huilen omdat ie niet weet wat ie moet doenEn Sebasser schijt zichzelf ook helemaal onder
Lekkere bescherming voor de dames
Aha dus toch......quote:
Bekende buurt?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Aha dus toch......![]()
Param ; het is toch in het Spijkerkwartier ?? Dat was vroegah iig de hoerenbuurt...
Ik denk dat jij de locties van de hoerenbuurten wat beter kent dan ik doe, schat.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Aha dus toch......![]()
Param ; het is toch in het Spijkerkwartier ?? Dat was vroegah iig de hoerenbuurt...
*proest*quote:Op maandag 17 maart 2008 19:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de locties van de hoerenbuurten wat beter kent dan ik doe, schat.
Nee schat, IK ken ze alleen van de toeristische rondleidingenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de locties van de hoerenbuurten wat beter kent dan ik doe, schat.
Paramnesia ga naar KLB, DGK of PUB daar happen ze graag...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:03 schreef Paramnesia het volgende:Jullie gunnen ons ook geen heerlijke rel he. Niemand hapt. Stelltje saaie mensen zijn jullie.
Steek hem maar in een brievenbus...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:20 schreef TheSorrow het volgende:
Been here, done that... now suck it!
Ik vind het prima! Anders moeten we iets anders verzinnen en heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Lyssa! Sebast! Chips! Eten wij ook mee?
lolquote:
Hebben ze schnitzel waar we gaan eten?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:17 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik vind het prima! Anders moeten we iets anders verzinnen en heb ik geen zin in
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Lyssa watvoor truitje doe jij dit keer aan?![]()
Je Sneker roots wat doe je!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
ze zijn hier overal niet meer te koop maarja dat noorden he
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik eet wel......quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:25 schreef Lyssa het volgende:
Die heb ik nietDus dat komt goed
*makes mental note om naar de vero moda te gaan voor een vestje met blauwe poesjes erop*
Ligt aan het voedsel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja geen ideequote:Op zondag 23 maart 2008 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ligt aan het voedsel.
Nee maar zie maar, hoe laat wilde je uberhaupt vertrekken?
Ik kan het deze week pas beslissen, maar ik zal mn best doen.quote:
Probeer Sebasser wel te vinden.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja geen ideeBeetje vroeg dacht ik. En moet ik heel Groningen doorcruisen om iedereen van huis te halen of haal ik jullie alledrie van dezelfde plek?
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik kan het deze week pas beslissen, maar ik zal mn best doen.
Als dingie komt bij de 10euroshoarma zaak.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:45 schreef moemoe het volgende:
Zeg eh... Waar wordt er eigenlijk gegeten=
Denk het vraagteken er maar bij, mijn tb doet kut...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |