Ik vind het prima! Anders moeten we iets anders verzinnen en heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Lyssa! Sebast! Chips! Eten wij ook mee?
lolquote:
Hebben ze schnitzel waar we gaan eten?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:17 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik vind het prima! Anders moeten we iets anders verzinnen en heb ik geen zin in
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Lyssa watvoor truitje doe jij dit keer aan?![]()
Je Sneker roots wat doe je!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
ze zijn hier overal niet meer te koop maarja dat noorden he
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik eet wel......quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:25 schreef Lyssa het volgende:
Die heb ik nietDus dat komt goed
*makes mental note om naar de vero moda te gaan voor een vestje met blauwe poesjes erop*
Ligt aan het voedsel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja geen ideequote:Op zondag 23 maart 2008 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ligt aan het voedsel.
Nee maar zie maar, hoe laat wilde je uberhaupt vertrekken?
Ik kan het deze week pas beslissen, maar ik zal mn best doen.quote:
Probeer Sebasser wel te vinden.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja geen ideeBeetje vroeg dacht ik. En moet ik heel Groningen doorcruisen om iedereen van huis te halen of haal ik jullie alledrie van dezelfde plek?
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik kan het deze week pas beslissen, maar ik zal mn best doen.
Als dingie komt bij de 10euroshoarma zaak.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:45 schreef moemoe het volgende:
Zeg eh... Waar wordt er eigenlijk gegeten=
Denk het vraagteken er maar bij, mijn tb doet kut...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |