He bah, liever BA dan.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:29 schreef TheSorrow het volgende:
remlof neemt je wel mee en geeft je er heerlijk van langs @ his place.
no-homo
*neemt nakkiequote:Op zondag 16 maart 2008 17:27 schreef remlof het volgende:
We gaan gewoon door tot de eerste trein.
Dat zou wel tof zijn, want ik heb ook geen slaapplaats.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:27 schreef remlof het volgende:
Je bent koudbloedig, dan maakt het niet uit.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn, want ik heb ook geen slaapplaats.
En zo alleen op t station wachten is niet echt leuk.
Nee man, dat denk je maar, was een droom.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik schijn ook te komen.
Maar ik neem mooie toffe vrouwen meequote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee man, dat denk je maar, was een droom.
Alexxxquote:Op zondag 16 maart 2008 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ik neem mooie toffe vrouwen mee
En ChipsZak. en Lyssa zijn mn hand niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Alexxx
Ik zal het je moeten zeggen, niet lullig bedoelt. Maar je hand is geen vrouw.
hehehe Paramnesia ......quote:Op zondag 16 maart 2008 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ChipsZak. en Lyssa zijn mn hand niet.
Waarom moet jij met de trein?quote:Op zondag 16 maart 2008 17:27 schreef remlof het volgende:
Nee ik niet en jij niet, maar een hoop anderen welquote:Op maandag 17 maart 2008 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet jij met de trein?
Van Centraal naar Presikhaaf?
Ik ga lekker met mijn rode bolide.
Welke mod/FA streept m'n andere helft even door?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:14 schreef JDude het volgende:
Ohja, zou ik bijna vergeten.
Hand/ vrouw swa, wat is het verschil, het voelt hetzelfde op het einde.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ChipsZak. en Lyssa zijn mn hand niet.
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:20 schreef moemoe het volgende:
Ik laat mijn karaoke schieten voor Sebasser, ik kom.
En ik dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ik neem mooie toffe vrouwen mee
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:20 schreef moemoe het volgende:
Ik laat mijn karaoke schieten voor Sebasser, ik kom.
Jij zorgt er voor dat moemoe komt, dus indirectook een mooie toffe vrouwquote:
Jij staat voor je huis te wachten, terwijl Alex allang met die 2 bijna op PVB isquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moemoe, Ik dacht dat je je karaoke wel voor mij zou laten schieten....
Zo ben ik nietquote:Op maandag 17 maart 2008 16:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij staat voor je huis te wachten, terwijl Alex allang met die 2 bijna op PVB isGenaaid
Dangel heeft mij zelfs niet vermoord tijdens zijn auto rit. Ja, Sebasser kan op hem rekenen.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zie je er toch stiekem wel voor aan
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moemoe, Ik dacht dat je je karaoke wel voor mij zou laten schieten....
Jullie zijn speciaal, dat weten jullie toch inmiddels wel.quote:
Liever eenmeetmet 10 toffe mensen dan met 100 kneuzen.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
Met die misschien net 10 mensen die gaan komen!!!!!
Verkapt je noemt me een kneus? Nu zal ik helaas toch langs moeten komen om wat gezichtjes te verbouwen.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Liever eenmeetmet 10 toffe mensen dan met 100 kneuzen.
Als jij je aangesproken wilt voelen, moet je dat vooral doenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:49 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Verkapt je noemt me een kneus? Nu zal ik helaas toch langs moeten komen om wat gezichtjes te verbouwen.
Jaaaa ontwijk het maar weer he!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als jij je aangesproken wilt voelen, moet je dat vooral doen
Nou als jij je als pimp gedraagt is er geen enkel probleem ...quote:Op maandag 17 maart 2008 18:58 schreef TheSorrow het volgende:
Het schijnt dat Arnhem wel een ruige buurt is.... Worden Lyssa en ChipsZak. uit die auto getrokken, staat Alex daar keihard te huilen omdat ie niet weet wat ie moet doenEn Sebasser schijt zichzelf ook helemaal onder
Lekkere bescherming voor de dames
Mensen die niet snappen wat een pimp inhoud.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nou als jij je als pimp gedraagt is er geen enkel probleem ...![]()
Ik zal jou eens ff pimpen, geyle slet!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nou als jij je als pimp gedraagt is er geen enkel probleem ...![]()
Ik heb een groene zwaailamp!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:58 schreef TheSorrow het volgende:
Het schijnt dat Arnhem wel een ruige buurt is.... Worden Lyssa en ChipsZak. uit die auto getrokken, staat Alex daar keihard te huilen omdat ie niet weet wat ie moet doenEn Sebasser schijt zichzelf ook helemaal onder
Lekkere bescherming voor de dames
Aha dus toch......quote:
Bekende buurt?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Aha dus toch......![]()
Param ; het is toch in het Spijkerkwartier ?? Dat was vroegah iig de hoerenbuurt...
Ik denk dat jij de locties van de hoerenbuurten wat beter kent dan ik doe, schat.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Aha dus toch......![]()
Param ; het is toch in het Spijkerkwartier ?? Dat was vroegah iig de hoerenbuurt...
*proest*quote:Op maandag 17 maart 2008 19:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de locties van de hoerenbuurten wat beter kent dan ik doe, schat.
Nee schat, IK ken ze alleen van de toeristische rondleidingenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de locties van de hoerenbuurten wat beter kent dan ik doe, schat.
Paramnesia ga naar KLB, DGK of PUB daar happen ze graag...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:03 schreef Paramnesia het volgende:Jullie gunnen ons ook geen heerlijke rel he. Niemand hapt. Stelltje saaie mensen zijn jullie.
Steek hem maar in een brievenbus...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:20 schreef TheSorrow het volgende:
Been here, done that... now suck it!
Ik vind het prima! Anders moeten we iets anders verzinnen en heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Lyssa! Sebast! Chips! Eten wij ook mee?
lolquote:
Hebben ze schnitzel waar we gaan eten?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:17 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik vind het prima! Anders moeten we iets anders verzinnen en heb ik geen zin in
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Lyssa watvoor truitje doe jij dit keer aan?![]()
Je Sneker roots wat doe je!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
ze zijn hier overal niet meer te koop maarja dat noorden he
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik eet wel......quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:25 schreef Lyssa het volgende:
Die heb ik nietDus dat komt goed
*makes mental note om naar de vero moda te gaan voor een vestje met blauwe poesjes erop*
Ligt aan het voedsel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja geen ideequote:Op zondag 23 maart 2008 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ligt aan het voedsel.
Nee maar zie maar, hoe laat wilde je uberhaupt vertrekken?
Ik kan het deze week pas beslissen, maar ik zal mn best doen.quote:
Probeer Sebasser wel te vinden.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja geen ideeBeetje vroeg dacht ik. En moet ik heel Groningen doorcruisen om iedereen van huis te halen of haal ik jullie alledrie van dezelfde plek?
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik kan het deze week pas beslissen, maar ik zal mn best doen.
Als dingie komt bij de 10euroshoarma zaak.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:45 schreef moemoe het volgende:
Zeg eh... Waar wordt er eigenlijk gegeten=
Denk het vraagteken er maar bij, mijn tb doet kut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |