quote:Op maandag 17 maart 2008 14:20 schreef moemoe het volgende:
Ik laat mijn karaoke schieten voor Sebasser, ik kom.
En ik dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ik neem mooie toffe vrouwen mee
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:20 schreef moemoe het volgende:
Ik laat mijn karaoke schieten voor Sebasser, ik kom.
Jij zorgt er voor dat moemoe komt, dus indirectook een mooie toffe vrouwquote:
Jij staat voor je huis te wachten, terwijl Alex allang met die 2 bijna op PVB isquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moemoe, Ik dacht dat je je karaoke wel voor mij zou laten schieten....
Zo ben ik nietquote:Op maandag 17 maart 2008 16:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij staat voor je huis te wachten, terwijl Alex allang met die 2 bijna op PVB isGenaaid
Dangel heeft mij zelfs niet vermoord tijdens zijn auto rit. Ja, Sebasser kan op hem rekenen.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zie je er toch stiekem wel voor aan
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moemoe, Ik dacht dat je je karaoke wel voor mij zou laten schieten....
Jullie zijn speciaal, dat weten jullie toch inmiddels wel.quote:
Liever eenmeetmet 10 toffe mensen dan met 100 kneuzen.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
Met die misschien net 10 mensen die gaan komen!!!!!
Verkapt je noemt me een kneus? Nu zal ik helaas toch langs moeten komen om wat gezichtjes te verbouwen.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Liever eenmeetmet 10 toffe mensen dan met 100 kneuzen.
Als jij je aangesproken wilt voelen, moet je dat vooral doenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:49 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Verkapt je noemt me een kneus? Nu zal ik helaas toch langs moeten komen om wat gezichtjes te verbouwen.
Jaaaa ontwijk het maar weer he!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als jij je aangesproken wilt voelen, moet je dat vooral doen
Nou als jij je als pimp gedraagt is er geen enkel probleem ...quote:Op maandag 17 maart 2008 18:58 schreef TheSorrow het volgende:
Het schijnt dat Arnhem wel een ruige buurt is.... Worden Lyssa en ChipsZak. uit die auto getrokken, staat Alex daar keihard te huilen omdat ie niet weet wat ie moet doenEn Sebasser schijt zichzelf ook helemaal onder
Lekkere bescherming voor de dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |