abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 14:00:44 #101
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57261851
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo "nou net" het is ALWEER het voetbal. En ze hebben zelf gezegd dat ze dat niet meer zouden doen. Pathetische leugenaars zijn het.
[..]

Duh, zijn club heeft er baat bij
Ik wil hem nog wel eens horen als PSV-Spurs niet doorgaat dan.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57261856
quote:
Hoezo "nou net" het is ALWEER het voetbal. En ze hebben zelf gezegd dat ze dat niet meer zouden doen. Pathetische leugenaars zijn het.
Je bedoelt pathologisch
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 maart 2008 @ 14:01:05 #103
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_57261857
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit heet gewoon actie voeren en iedereen heeft met de politie te maken. Dat gehuil dat het nou net het voetbal treft alsof er iets verschrikkelijks aan de hand is nu er een paar wedstrijden niet door kunnen gaan.

Ik vind het ook jammer maar doe nou niet alsof het zo'n ramp is. Jan Reker reageerde gisteren heel beheerst en verstandig, dit mag gewoon en so be it.

Ik kan alleen niet meer zo goed overzien of de politie nu doordraaft in de onderhandelingen. Al vind ik veel van de opmerkingen in dit topic wel erg dwaas. Veel van die users zouden gezellig meedoen met de acties als ze zelf bij de politie zouden werken. We leven gelukkig in een land waar je voor je belangen op mag komen, wees daar ietsje trotser op dan alleen te mauwen over een wedstrijd die niet doorgaat. Gaan we toch gezellig Alves kijken bij de BBC vanmiddag
ja allemaal leuk, maar waarom weer toevallig met een topweekend voetbal
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_57261877
Ik vind dat de media zich ook wel wat kritischer mag opstellen tegen dit verhaal, maar ja we zijn "maar" voetbal supporters.

Wil de reactie is zien als ze staken bij een Pinkpop waardoor dat niet door kan gaan bijv.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_57261880
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:56 schreef thaduck het volgende:
Maar we pikken het wel met zijn allen...
Dan moet je niet bij de politie zijn maar bij de burgemeester, die verbiedt de wedstrijd.
Er zijn zoveel mogelijkheden. De clubs hadden ook kunnen stellen zonder publiek te spelen of zonder uitpubliek etcetera. Blijkbaar is er nogal wat politie nodig bij voetbal. De koopzondag gaat wel gewoon door als de politie staakt.
pi_57261884
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vind dat de media zich ook wel wat kritischer mag opstellen tegen dit verhaal, maar ja we zijn "maar" voetbal supporters.

Wil de reactie is zien als ze staken bij een Pinkpop waardoor dat niet door kan gaan bijv.
Moet 'de media' een standpunt innemen dan?
pi_57261885
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bedoelt pathologisch
pathetische leugenaars bestaan ook
pi_57261902
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:02 schreef SCH het volgende:
Daar hebben ze normaal ook niet zoveel moeite mee
pi_57261915
quote:

[..]

Dan moet je niet bij de politie zijn maar bij de burgemeester, die verbiedt de wedstrijd.
Er zijn zoveel mogelijkheden. De clubs hadden ook kunnen stellen zonder publiek te spelen of zonder uitpubliek etcetera. Blijkbaar is er nogal wat politie nodig bij voetbal. De koopzondag gaat wel gewoon door als de politie staakt.
Elk groot evenment heeft veel politie nodig, alleen zijn ze bij een voetbal wedstrijd meer zichtbaar.

Ik zie overal reacties dat ze bij een concert het alleen met de beveiliging wel af kunnen, ja m'n reet dus he. Want denk je dat er stand by staat voor het geval dat..
pi_57261924
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

pathetische leugenaars bestaan ook
Ja, patatetende leugenaars ook - gebruik maar niet van die moeilijke woorden lieverd
pi_57261939
quote:

[..]

Ja, ik wil de NOS/Vara wel eens horen als Pinkpop afgelast wordt door een staking
pi_57261953
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:03 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Elk groot evenment heeft veel politie nodig, alleen zijn ze bij een voetbal wedstrijd meer zichtbaar.

Ik zie overal reacties dat ze bij een concert het alleen met de beveiliging wel af kunnen, ja m'n reet dus he. Want denk je dat er stand by staat voor het geval dat..
Ik denk dat Pinkpop wel doorgaat als de politie staakt. Het concert van REM of Arena-concerten ook wel.
pi_57261993
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk dat Pinkpop wel doorgaat als de politie staakt. Het concert van REM of Arena-concerten ook wel.
Geloof je dat zelf? De politie is er niet alleen om de orde te bewaren hoor .

Stel dat er een evacuatie nodig is?
  zondag 9 maart 2008 @ 14:07:58 #114
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57261997
quote:
Zet lekker de A2 vast van de week ofzo. Das pas lachen.
Vooral doen. Ik kan me nog iets herinneren toen Vinkenslag in Maastricht een knooppuntje dichtgooide.

Tot de rechter aan toe doorgegaan, zou dat dan ook zo doorgaan?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 9 maart 2008 @ 14:22:42 #115
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57262865
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:12 schreef thaduck het volgende:
Wat dacht je van consequent elke agent een agentje noemen in het openbaar. En vragen hoe dat voelt, om voor 1100 euro in de kou te moeten staan
pi_57263098
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:52 schreef DarkShine het volgende:
Politie Eindhoven alert op Ajax-supporters

En dat kunnen ze wel? Dan had het duel net zo goed door kunnen gaan!

WTF?

Te triest voor woorden .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 9 maart 2008 @ 16:53:39 #118
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_57265410
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:54 schreef DarkShine het volgende:
Ey Barca, waarom moeten we die agenten ook inzetten bij demonstraties van linkse partijen? Waarom moeten we die agenten ook inzetten bij concerten en festivals?

Lekker makkelijk, weer richting de voetbalsupporter te wijzen.

Teringmentaliteit ook dit land met de voetbalsupporter als stokpaardje!
In dit geval gaat het om het inzetten van politie bij voetbalwedstrijden. Waar lees jij dat ik stel dat alleen voetbalvandalen, geen supporters, politie-inzet noodzakelijk maken?
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat heeft hij nooit gezegd.
Jawel, goed opgelet.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 9 maart 2008 @ 18:14:01 #119
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57266826
quote:

[..]

Je begint goed.

Maar wat veel mensen niet inzien, is dat er voor een psv-Ajax geen massale politie-inzet nodig is.

Als je wilt, kun je als burgemeester (leider van de zgn 'lokale driehoek') initiatieven nemen. Je kunt met de politie een afspraak maken - inzet van 100 man, 100 man die reserve staan voor een 'spoedje'. Dat is genoeg om psv-Ajax in goede banen te leiden, zelfs nog redelijk ruim genomen.

Maar zodra je als insteek kiest 'gaat niet door' (en dan doel ik met name op de media), dan wordt de druk groter en daarmee het hele media-circus.

Dan heb je al snel een situatie gecreeerd waarin het inderdaad niet meer verantwoord is om de wedstrijd doorgang te laten vinden omdat alle partijen op scherp staan.

Maar het is absoluut niet onmogelijk om deze wedstrijden met minimale politie inzet doorgang te laten vinden. Met uitzondering van AZ-feyenoord wellicht, om naar ik aanneem bekende redenen.

[ Bericht 44% gewijzigd door Pappie_Culo op 09-03-2008 18:21:33 ]
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_57266874
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:53 schreef Barca het volgende:
Jawel, goed opgelet.
Nee je liegt, net als de politie.
  zondag 9 maart 2008 @ 18:23:42 #121
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57267020
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar een goeie pot housuh? Ik noem maar wat.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 9 maart 2008 @ 19:09:10 #122
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57267971
quote:
Wat een onzin, spelen zonder publiek. Je praat over een volkssport (nummer 1 als ik me niet vergis), zonder publiek kan je beter de competitie opheffen. Clubs/burgemeester had gewoon moeten laten spelen, laat het maar uit de klauw lopen als het moet dan. Dat is dan geheel te wijten aan de agentjes, en daar kan de schade verhaald worden.

Ik hoor nu op TV van de agentjes woordvoerder: "het is toeval dat het voetbal getroffen wordt". Is het dan ook toeval als ik nu een agentje doodschiet?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zondag 9 maart 2008 @ 19:18:53 #123
30220 Barca
pi_57268178
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee je liegt, net als de politie.
Nope! Maar jij liegt wel, net als Joran!
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:09 schreef thaduck het volgende:

[..]

Wat een onzin, spelen zonder publiek. Je praat over een volkssport (nummer 1 als ik me niet vergis), zonder publiek kan je beter de competitie opheffen. Clubs/burgemeester had gewoon moeten laten spelen, laat het maar uit de klauw lopen als het moet dan. Dat is dan geheel te wijten aan de agentjes, en daar kan de schade verhaald worden.

Ik hoor nu op TV van de agentjes woordvoerder: "het is toeval dat het voetbal getroffen wordt". Is het dan ook toeval als ik nu een agentje doodschiet?
Wie heeft het over spelen zonder publiek? Dat tuig zorgt niet alleen voor problemen in de stadions. Als de voetbalcompetitie wordt opgeheven gaan ze wel rellen bij het wk bridge!

Tuurlijk, die veldslag bij Beverwijk was ook volledig te wijten aan de politie.

Als jij een agent doodschiet is dat zeker geen toeval! De woordvoerder gaf aan dat ook andere grote evenementen hinder zouden ondervinden. Nou, behalve het schaatstoernooi om de Gruno bokaal was er vandaag geen ander groot evenement!
pi_57268385
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:09 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ik erger me mateloos aan die houding van "wij voetbalsupporters zijn de dupe en zo zielig".
Tuurlijk is het vervelend als het niet doorgaat, ik baal er ook van. Maar dat slachtofferige gedrag van voetbalclubs en supporters is ronduit beschamend - relativeer eens een beetje zeg.
pi_57268493
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:18 schreef Barca het volgende:
Nope! Maar jij liegt wel, net als Joran!
Kesler heeft ze nooit snotjochies genoemd maar verwende kereltjes. Dus jammer voor je.
quote:
Wie heeft het over spelen zonder publiek?
SCH
quote:
Tuurlijk, die veldslag bij Beverwijk was ook volledig te wijten aan de politie.
11 jaar geleden
pi_57268581
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:28 schreef SCH het volgende:
Ik erger me mateloos aan die houding van "wij voetbalsupporters zijn de dupe en zo zielig".
Tuurlijk is het vervelend als het niet doorgaat, ik baal er ook van. Maar dat slachtofferige gedrag van voetbalclubs en supporters is ronduit beschamend - relativeer eens een beetje zeg.
Waarom zou je dit relativeren? Voor zover er uberhaupt iets te relativeren valt. Het is toch gewoon zo dat het voetbal wederom wordt gebruikt als pressiemiddel. Terwijl ze notabene zelf hebben gezegd niet meer bij het voetbal te gaan staken. Door dit soort grapjes zijn er heel veel partijen die heel wat inkomsten mislopen.
pi_57268856
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waarom zou je dit relativeren? Voor zover er uberhaupt iets te relativeren valt. Het is toch gewoon zo dat het voetbal wederom wordt gebruikt als pressiemiddel. Terwijl ze notabene zelf hebben gezegd niet meer bij het voetbal te gaan staken. Door dit soort grapjes zijn er heel veel partijen die heel wat inkomsten mislopen.
Iedereen heeft het recht om te staken als de rechter er niet tussenkomt. Voetballers zelf ook.
Ja, het voetbal wordt hier gebruikt. So what. Er wordt zowat gedaan alsof er echt een ramp geschiedt op deze manier terwijl er alleen maar even niet gevoetbald kon worden.
  zondag 9 maart 2008 @ 20:40:51 #128
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57269914
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Iedereen heeft het recht om te staken als de rechter er niet tussenkomt. Voetballers zelf ook.
Ja, het voetbal wordt hier gebruikt. So what. Er wordt zowat gedaan alsof er echt een ramp geschiedt op deze manier terwijl er alleen maar even niet gevoetbald kon worden.
Misschien komen ze hun eigen woorden niet na? "Wij pakken het voetbal niet meer aan", lekker geloofwaardig dus!

We gaan het nog maar niet hebben over de onnodige kosten wat de clubs nu hebben.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57271120
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:56 schreef SCH het volgende:
Ik kan alleen niet meer zo goed overzien of de politie nu doordraaft in de onderhandelingen. Al vind ik veel van de opmerkingen in dit topic wel erg dwaas. Veel van die users zouden gezellig meedoen met de acties als ze zelf bij de politie zouden werken. We leven gelukkig in een land waar je voor je belangen op mag komen, wees daar ietsje trotser op dan alleen te mauwen over een wedstrijd die niet doorgaat. Gaan we toch gezellig Alves kijken bij de BBC vanmiddag
Precies. Ik zei al eerder dat men reageert als een kleuter van wie het speelgoed is afgepakt. Vooral heel hard krijsen en dwars doen, zonder zich af te vragen waarom de situatie zo is. Alleen het eigen belang telt. Alsof het een soort grondrecht is dat je voetbal kunt kijken.
pi_57271185
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:50 schreef Klummie het volgende:

[..]

Laat het nu daar net om gaan

Nee, daar ging het niet om. Ik reageerde op een post van iemand die ging over het eerdere bod van de minister. Vervolgens kwam jij je er tegenaan bemoeien met allerlei opmerkingen die over het andere bod gingen. Waar het dus niet om ging.

Geeft niks hoor, ik begrijp best dat je het allemaal heel ingewikkeld vindt.
  zondag 9 maart 2008 @ 22:44:58 #131
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57272939
quote:

[..]

En je ergert je niet mateloos aan de politebonden die om één of ander debiel detail wéér terug grijpen op staken? Vind je niet dat ze hun positie misbruiken?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 9 maart 2008 @ 23:12:42 #132
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57273717
quote:

[..]

Ow ik ben in deze geen partij als slachtoffer (Utreg speelde gewoon). Ik heb het ook niet alleen over voetbal (waar dit topic over gaat, en waar ik me dus tot beperk). Ik heb ook gereageerd in het algemene topic hierover.

Belangrijk om te weten is dat ik ontzettend tegen staken ben. Ik vind staken een laatste redmiddel wat je na een langslepend conflict (lees: jarenlang conflict) of in zeer uitzonderlijke situaties gebruikt (bijvoorbeeld, een mijnwerker die 16 uur per dag op een paar honderd meter onder de grond wordt gehouden en geen adembescherming krijgt van zijn baas). Waar ik me aan stoor is het feit dat de agentjes op deze manier de maatschappij chanteren. De agentjes zijn zielig, want ze zijn laag opgeleid en akkoord gegaan met een in hun ogen te laag salaris, en als wraak moet alles wijken in dit land. De agentjes zeggen: "wij gaan op zondag geen voetbal begeleiden" en vervolgens raakt het halve burgemeesterscorps in paniek en die lassen alles af. Echter hebben de agentjes ook gezegd dat ze in noodsituaties gewoon blijven werken. Wedstrijden (en/of andere evenementen) kunnen dus gewoon doorgaan, want als het uit de klauw loopt dan moeten ze toch komen.

Daarbij komt het feit dat ik me afvraag wat wij, normale werkende mensen, kunnen doen aan het feit dat ze meer geld willen. Ze leggen de voetbalcompetitie plat en dinsdag het verkeer. Wat gaan ze bereiken? Niets, want ik bepaal hun salaris niet. Het zorgt er wel voor dat ik een nog grotere hekel aan agentjes krijg, want om nou te zeggen dat ze een fuck uitvoeren voor het riante salaris wat ze ontvangen.... 3 voorbeelden:

1. Mijn auto wordt opengebroken, je doet aangifte via internet dat er een radio gestolen is (miniset uit de achterbak). Vervolgens krijg je een e-mail terug dat ze het serienummer van je laptop willen weten. Daarna mag je een klein half uur aan de telefoon zitten en alsnog 2 uur op het bureau komen voor een simpele aangifte. Die ze overigens nog steeds verkeerd hebben ingevuld, de data op de aangifte kloppen niet.

2. De autoruit van mijn pa wordt ingeslagen, me pa heeft 1 van de 2 gasten die het deed te pakken en mijn moeder belt de politie en die krijgt te horen dat de politie niets kan doen en dat ze niet komen. De gastjes lopen vervolgens vrolijk weg en mijn pa is 75 euro armer voor een nieuwe ruit.

3. Ongeluk met een auto, politie erbij die een rapport opstelt. Er klopt geen fluit van het rapport (namen, kleuren van auto's, verkeerde metingen, etc.) en vervolgens krijg je een bekeuring. Naar de rechter, en daar wordt alles gewoon afgewimpeld als niet ter zake doend. Ofwel: een agentje hoeft zijn werk niet uit te voeren, is niet nodig.

Kortom, ik heb het meer dan gehad met die o zo zielige agentjes. Ze doen hun werk niet fatsoenlijk (voorbeelden ten over, maar ik kan niet alles gaan noemen) en verwachten dan ook nog eens dat ze salarisverhogingen krijgen. Elk voorstel wat op tafel komt vegen ze zonder pardon van tafel, want ze moeten en zullen krijgen wat ze willen. Net een huilend kind, niet in staat om water bij de wijn te doen. En dat stuit me tegen de borst, heel erg. En als je daar vervolgens wat van zegt dan is dat allemaal niet waar, zie je het verkeerd en zijn de agentjes zielig.

Als ze actie willen voeren, prima. Maar ga dan lekker de auto van Guusje blokkeren of het binnenhof bezetten en laat ons, normale mensen, lekker met rust.
  zondag 9 maart 2008 @ 23:14:51 #133
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57273777
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:35 schreef k_man het volgende:
Alsof het een soort grondrecht is dat je voetbal kunt kijken.
Volgens mij is het een grondrecht dat je mag doen wat je wil, en als je voetbal wil kijken dan mag dat. Wil je porno kijken, dan mag dat over het algemeen ook (behalve kinderporno en bla bla dat snap ik).

Ik wil me gewoon doen wat ik wil, dus op zondag voetbal kijken en dinsdag naar mijn werk rijden. Dat is mijn recht. Wat geeft agentjes het recht om mijn rechten te negeren?
pi_57274408
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:14 schreef thaduck het volgende:
Volgens mij is het een grondrecht dat je mag doen wat je wil, en als je voetbal wil kijken dan mag dat. Wil je porno kijken, dan mag dat over het algemeen ook (behalve kinderporno en bla bla dat snap ik).

Ik wil me gewoon doen wat ik wil, dus op zondag voetbal kijken en dinsdag naar mijn werk rijden. Dat is mijn recht. Wat geeft agentjes het recht om mijn rechten te negeren?
Een grondrecht dat je alles mag doen wat je wilt?

Hoe dan ook, niemand verbiedt jou om naar voetbal te kijken, maar het kan voorkomen dat het niet doorgaat. Door stakingen, door heel slecht weer, of door wat voor reden dan ook. Dat moet je een beetje kunnen relativeren, in plaats van dat gejengel in dit topic. Grow up.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2008 23:37:31 ]
pi_57275834
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef thaduck het volgende:

[..]

VERHAAL....
Helemaal met je eens. Hier ook een peperdure radio uit mijn auto gesloopt. Door het hardhandig verwijderen van de radio was er een tulip stekkertje afgerukt.
Na een paar weken zag ik precies dezelfde radio op marktplaats staan in een plaats 15km verderop. Naar deze man gebeld, en deze melde dat de radio zonder defecten was, op een afgebroken tulip stekker na.
Met deze info de recherche gebeld. Deze vroegen of ik goed verzekerd was. Nadat ik die vraag bevestigend heb beantwoord, gaf de recherche aan hier niets aan te doen.

Nu loop ik ruim een jaar met behoorlijke rugklachten, en mag na een wachttijd van 5 maanden dinsdag een bezoekje brengen aan het Maartenskliniek in Nijmegen. Wanneer er dinsdag ochtend ook maar 1 godvergeten kutwout met zijn zwaailampen aan mij probeert te verhinderen, sla ik met een knuppel al zijn ruiten aan diggelen.
  maandag 10 maart 2008 @ 09:07:12 #136
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57278365
Planning:
-
  maandag 10 maart 2008 @ 10:22:11 #137
30220 Barca
pi_57279532
quote:

[..]

Inderdaad! Maar dat snappen de meeste Fok!kers niet. Of ze willen het niet snappen.
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Kesler heeft ze nooit snotjochies genoemd maar verwende kereltjes. Dus jammer voor je.
[..]

SCH
[..]

11 jaar geleden
Niet jammer, dat zeg ik toch.

Ja, dus zeur dan niet over mijn post.

Ja, 11 jaar geleden en er is geen fuck veranderd. Sterker nog: het is alleen maar erger geworden.
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja, en dat moeten clubs zichzelf aanrekenen!
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Misschien komen ze hun eigen woorden niet na? "Wij pakken het voetbal niet meer aan", lekker geloofwaardig dus!

We gaan het nog maar niet hebben over de onnodige kosten wat de clubs nu hebben.
Burgermeesters kiezen er voor om wedstrijden niet door te laten gaan. Nu zijn burgermeesters hoofd van de politie maar de politiebonden besluiten gewoon om bij een groot evenement niet aan het werk te gaan.

[ Bericht 27% gewijzigd door Barca op 10-03-2008 10:30:45 ]
  maandag 10 maart 2008 @ 10:36:32 #138
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57279787
Mooi eromheen praten om jou mening nog maar eens te benadrukken.
Planning:
-
  maandag 10 maart 2008 @ 10:40:03 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57279851
Een man een man, een woord een woord.

"Wij pakken het voetbal niet meer aan".

Het spreekkoor "een echte vent wordt geen agent" klopt dus ook.
Planning:
-
pi_57280405
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:35 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer er dinsdag ochtend ook maar 1 godvergeten kutwout met zijn zwaailampen aan mij probeert te verhinderen, sla ik met een knuppel al zijn ruiten aan diggelen.
Politiewagens, uniformen en ander materiaal mogen sowieso niet gebruikt worden hiervoor.
  maandag 10 maart 2008 @ 11:09:27 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57280428
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:22 schreef Barca het volgende:
Ja, 11 jaar geleden en er is geen fuck veranderd. Sterker nog: het is alleen maar erger geworden.
Hahahahahahaha
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 10 maart 2008 @ 11:11:45 #142
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_57280477
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Politiewagens, uniformen en ander materiaal mogen sowieso niet gebruikt worden hiervoor.
Nou, ik ben benieuwd of de 'dienders' met hun eigen autootje gaan blokrijden....
  maandag 10 maart 2008 @ 11:13:16 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57280508
Er wordt gestaakt, dus voetbal is niet mogelijk. Maar er is wel voldoende mankracht om ervoor te zorgen dat er geen Ajax-supporters gaan demonstreren, dat slaat toch nergens op? Het voetbal wordt bewust gepakt, omdat veel mensen geraakt worden als het afgelast wordt, maar denkt men nou echt dat dit een goede maatregel is? De haat richting de politie wordt alleen maar (nog) groter, ik heb echt totaal geen respect meer voor de polsitie en hun manier van staken. Maar goed, het is de politie, dus wat kan je er tegen doen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57280556
quote:

[..]

Een ramp is het niet inderdaad. Maar het effect is ook niet erg positief. Er is totaal geen goodwill gekweekt 'onder het volk' terwijl dat echt niet zo heel moeilijk was. En juist de 'relatie' politie-voetbalsupporters is er al eentje die niet echt lekker is, dei is m.i. alleen maar verslechterd en dan kan het wel eens echt verkeerd gaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 10 maart 2008 @ 11:16:17 #145
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57280573
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Hahahahahahaha
Wat Barca niet aanhaalt is dat linkse groene tuig. Wat een uitkering trekt, een pand kraakt. En vervolgens het huis flink barricadeert en de politie bekogeld met van alles en nog wat.

Maar wijzen naar oude rellen en voetbalsupporters kan die als de beste.
Planning:
-
  maandag 10 maart 2008 @ 11:19:28 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57280634
quote:

[..]

Een ramp is een groot woord, toch beïnvloedt deze staking het competitieverloop. Winst van Ajax zou gisteren een spannende ontknoping betekenen, terwijl winst van Ajax op 19 maart al veel minder hard kan aankomen.

Men moet de voetballerij niet misbruiken om aandacht te krijgen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 10 maart 2008 @ 11:28:59 #147
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57280837
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Een grondrecht dat je alles mag doen wat je wilt?

Hoe dan ook, niemand verbiedt jou om naar voetbal te kijken, maar het kan voorkomen dat het niet doorgaat. Door stakingen, door heel slecht weer, of door wat voor reden dan ook. Dat moet je een beetje kunnen relativeren, in plaats van dat gejengel in dit topic. Grow up.
Natuurlijk is dat een grondrecht, volgens mij nummer 1 in het wetboek maar ik ben geen jurist ofzo. Maar dat maakt niet uit.

Doelbewust ontwrichten van de maatschappij moet bestraft worden, simpel.
pi_57281062
Vind het wel tof dat ze ook gestaakt hebben bij de topper FC Den Bosch - Top Oss. Horen wij er toch ook een beetje bij
pi_57281812
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:35 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Nu loop ik ruim een jaar met behoorlijke rugklachten, en mag na een wachttijd van 5 maanden dinsdag een bezoekje brengen aan het Maartenskliniek in Nijmegen. Wanneer er dinsdag ochtend ook maar 1 godvergeten kutwout met zijn zwaailampen aan mij probeert te verhinderen, sla ik met een knuppel al zijn ruiten aan diggelen.
En ik heb examens dinsdag, als die die niet haal ben ik mijn baan kwijt
Tyfuswouten.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 10 maart 2008 @ 12:13:52 #150
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57281825
quote:
Politie dreigt actie te voeren rond duel FC Groningen

GRONINGEN - De politie dreigt actie te voeren rond de wedstrijd FC Groningen - Heerenveen. De derby wordt komende vrijdag gespeeld in de Euroborg. Agenten protesteren deze week opnieuw tegen de vastgelopen cao-onderhandelingen. Zo gaan ze mogelijk dinsdag 'in blok rijden' tijdens de ochtenspits. Dat houdt in dat ze langzaam achter elkaar aanrijden, waardoor lange files ontstaan. Het Julianaplein zou het doelwit zijn van de acties. Of de actie in Groningen doorgaat, wordt in de loop van de dag besloten. (bron: RTV Noord)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')