Ik wil hem nog wel eens horen als PSV-Spurs niet doorgaat dan.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo "nou net" het is ALWEER het voetbal. En ze hebben zelf gezegd dat ze dat niet meer zouden doen. Pathetische leugenaars zijn het.
[..]
Duh, zijn club heeft er baat bij
Je bedoelt pathologischquote:Op zondag 9 maart 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo "nou net" het is ALWEER het voetbal. En ze hebben zelf gezegd dat ze dat niet meer zouden doen. Pathetische leugenaars zijn het.
ja allemaal leuk, maar waarom weer toevallig met een topweekend voetbalquote:Op zondag 9 maart 2008 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit heet gewoon actie voeren en iedereen heeft met de politie te maken. Dat gehuil dat het nou net het voetbal treft alsof er iets verschrikkelijks aan de hand is nu er een paar wedstrijden niet door kunnen gaan.
Ik vind het ook jammer maar doe nou niet alsof het zo'n ramp is. Jan Reker reageerde gisteren heel beheerst en verstandig, dit mag gewoon en so be it.
Ik kan alleen niet meer zo goed overzien of de politie nu doordraaft in de onderhandelingen. Al vind ik veel van de opmerkingen in dit topic wel erg dwaas. Veel van die users zouden gezellig meedoen met de acties als ze zelf bij de politie zouden werken. We leven gelukkig in een land waar je voor je belangen op mag komen, wees daar ietsje trotser op dan alleen te mauwen over een wedstrijd die niet doorgaat. Gaan we toch gezellig Alves kijken bij de BBC vanmiddag
Dan moet je niet bij de politie zijn maar bij de burgemeester, die verbiedt de wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:56 schreef thaduck het volgende:
Maar we pikken het wel met zijn allen...
Moet 'de media' een standpunt innemen dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vind dat de media zich ook wel wat kritischer mag opstellen tegen dit verhaal, maar ja we zijn "maar" voetbal supporters.
Wil de reactie is zien als ze staken bij een Pinkpop waardoor dat niet door kan gaan bijv.
Daar hebben ze normaal ook niet zoveel moeite meequote:Op zondag 9 maart 2008 14:02 schreef SCH het volgende:
Moet 'de media' een standpunt innemen dan?
Elk groot evenment heeft veel politie nodig, alleen zijn ze bij een voetbal wedstrijd meer zichtbaar.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij de politie zijn maar bij de burgemeester, die verbiedt de wedstrijd.
Er zijn zoveel mogelijkheden. De clubs hadden ook kunnen stellen zonder publiek te spelen of zonder uitpubliek etcetera. Blijkbaar is er nogal wat politie nodig bij voetbal. De koopzondag gaat wel gewoon door als de politie staakt.
Ja, patatetende leugenaars ook - gebruik maar niet van die moeilijke woorden lieverdquote:Op zondag 9 maart 2008 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
pathetische leugenaars bestaan ook
Ja, ik wil de NOS/Vara wel eens horen als Pinkpop afgelast wordt door een stakingquote:Op zondag 9 maart 2008 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet 'de media' een standpunt innemen dan?
Ik denk dat Pinkpop wel doorgaat als de politie staakt. Het concert van REM of Arena-concerten ook wel.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Elk groot evenment heeft veel politie nodig, alleen zijn ze bij een voetbal wedstrijd meer zichtbaar.
Ik zie overal reacties dat ze bij een concert het alleen met de beveiliging wel af kunnen, ja m'n reet dus he. Want denk je dat er stand by staat voor het geval dat..
Geloof je dat zelf? De politie is er niet alleen om de orde te bewaren hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat Pinkpop wel doorgaat als de politie staakt. Het concert van REM of Arena-concerten ook wel.
Vooral doen. Ik kan me nog iets herinneren toen Vinkenslag in Maastricht een knooppuntje dichtgooide.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Zet lekker de A2 vast van de week ofzo. Das pas lachen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:12 schreef thaduck het volgende:
Wat dacht je van consequent elke agent een agentje noemen in het openbaar. En vragen hoe dat voelt, om voor 1100 euro in de kou te moeten staan
WTF?quote:Op zondag 9 maart 2008 11:52 schreef DarkShine het volgende:
Politie Eindhoven alert op Ajax-supporters
En dat kunnen ze wel? Dan had het duel net zo goed door kunnen gaan!
In dit geval gaat het om het inzetten van politie bij voetbalwedstrijden. Waar lees jij dat ik stel dat alleen voetbalvandalen, geen supporters, politie-inzet noodzakelijk maken?quote:Op zondag 9 maart 2008 13:54 schreef DarkShine het volgende:
Ey Barca, waarom moeten we die agenten ook inzetten bij demonstraties van linkse partijen? Waarom moeten we die agenten ook inzetten bij concerten en festivals?
Lekker makkelijk, weer richting de voetbalsupporter te wijzen.
Teringmentaliteit ook dit land met de voetbalsupporter als stokpaardje!
Jawel, goed opgelet.quote:
Je begint goed.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij de politie zijn maar bij de burgemeester, die verbiedt de wedstrijd.
Er zijn zoveel mogelijkheden. De clubs hadden ook kunnen stellen zonder publiek te spelen of zonder uitpubliek etcetera. Blijkbaar is er nogal wat politie nodig bij voetbal. De koopzondag gaat wel gewoon door als de politie staakt.
Nee je liegt, net als de politie.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:53 schreef Barca het volgende:
Jawel, goed opgelet.
Maar een goeie pot housuh? Ik noem maar wat.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat Pinkpop wel doorgaat als de politie staakt. Het concert van REM of Arena-concerten ook wel.
Wat een onzin, spelen zonder publiek. Je praat over een volkssport (nummer 1 als ik me niet vergis), zonder publiek kan je beter de competitie opheffen. Clubs/burgemeester had gewoon moeten laten spelen, laat het maar uit de klauw lopen als het moet dan. Dat is dan geheel te wijten aan de agentjes, en daar kan de schade verhaald worden.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:02 schreef SCH het volgende:
Nope! Maar jij liegt wel, net als Joran!quote:
Wie heeft het over spelen zonder publiek? Dat tuig zorgt niet alleen voor problemen in de stadions. Als de voetbalcompetitie wordt opgeheven gaan ze wel rellen bij het wk bridge!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:09 schreef thaduck het volgende:
[..]
Wat een onzin, spelen zonder publiek. Je praat over een volkssport (nummer 1 als ik me niet vergis), zonder publiek kan je beter de competitie opheffen. Clubs/burgemeester had gewoon moeten laten spelen, laat het maar uit de klauw lopen als het moet dan. Dat is dan geheel te wijten aan de agentjes, en daar kan de schade verhaald worden.
Ik hoor nu op TV van de agentjes woordvoerder: "het is toeval dat het voetbal getroffen wordt". Is het dan ook toeval als ik nu een agentje doodschiet?
Ik erger me mateloos aan die houding van "wij voetbalsupporters zijn de dupe en zo zielig".quote:Op zondag 9 maart 2008 19:09 schreef thaduck het volgende:
[..]
Wat een onzin, spelen zonder publiek. Je praat over een volkssport (nummer 1 als ik me niet vergis), zonder publiek kan je beter de competitie opheffen. Clubs/burgemeester had gewoon moeten laten spelen, laat het maar uit de klauw lopen als het moet dan. Dat is dan geheel te wijten aan de agentjes, en daar kan de schade verhaald worden.
Ik hoor nu op TV van de agentjes woordvoerder: "het is toeval dat het voetbal getroffen wordt". Is het dan ook toeval als ik nu een agentje doodschiet?
Kesler heeft ze nooit snotjochies genoemd maar verwende kereltjes. Dus jammer voor je.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:18 schreef Barca het volgende:
Nope! Maar jij liegt wel, net als Joran!
SCHquote:Wie heeft het over spelen zonder publiek?
11 jaar geledenquote:Tuurlijk, die veldslag bij Beverwijk was ook volledig te wijten aan de politie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |