Het hefstigste wat gebeurde in de vorige COS:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:02 schreef Kinga het volgende:
Ach god, Mike wil naar Jensen.![]()
Ik vind hem steeds triester worden.
Pik one en Brian zijn aan het trainen:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
Amanda flikkert een vaas kapot maar blijft gewoon zitten. Wie ruimt het op, Nicole......Amanda vindt allemaal heel gewoon, verwend rattennest.
topquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:26 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Nou.. On topic dan maar.. De dames verzuchten dat de mannen het maar makkelijk hebben. Zij zijn in 3sec. klaar 's-ochtends terwijl zij uuuuuren moet spenderen aan haar en make-up. Verder een zeeeer boeiend gesprek over tatoo wenkbrauwen die een bepaald hoekje moeten hebben..
Zo goed?
Als Dennis nog in de villa had gezeten had hij de tijd van zijn leven gehad bij dat bijzonder boeiende gesprek denk ik ja.. Al twijfel ik of hij ook nog iets gezegd zou hebben. Ik denk meer dat hij uit pure vreugde een liedje zou hebben gezongenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:28 schreef Guuskeee het volgende:
.
top akveor![]()
.
[..]
top![]()
dus eigenlijk verlangen de dames dennix terug? dan staan ze weer korter voor de spiegel dan hem
Dat las Huub voor uit de krant, ik moest direct aan die rat denken, gek hè?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:26 schreef akveor het volgende:
Wooow die brief die Huub voorlas: Moslims kennen geen zelfspot en zelfspot is een kenmerk de graadmeter van civilisatie.
ja, zoals hij altijd zei: "verzoekjes van zn fans"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Als Dennis nog in de villa had gezeten had hij de tijd van zijn leven gehad bij dat bijzonder boeiende gesprek denk ik ja.. Al twijfel ik of hij ook nog iets gezegd zou hebben. Ik denk meer dat hij uit pure vreugde een liedje zou hebben gezongen
hoe zou het met zijn single gaan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja, zoals hij altijd zei: "verzoekjes van zn fans"![]()
van 12 tot 8 plus de reistijd, zal hij rond half tien terug zijn denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:34 schreef Copycat het volgende:
Wat snel voor een slome-zaterdagCOS!
Staat er vanavond iets op het programma? En hoe laat komt Jaap eigenlijk terug?
En dan kwelen in de tuin, don't remind me.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:35 schreef Guuskeee het volgende:
ja, zoals hij altijd zei: "verzoekjes van zn fans"![]()
Hij staat op 1 in de Mega Top 100 geintje Hij komt niet eens voor daar, dit itt de singles van de rat en Huub die destijds uitgebracht zijn.quote:
ik heb gelachen toen zeg... Ging ie op een steen in de vijver in zn eentje staan zingen... wat een gek was dat zegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan kwelen in de tuin, don't remind me.
Ik was al aan het kieken op de top 40 site...pak van mijn hart zegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij staat op 1 in de Mega Top 100 geintje Hij komt niet eens voor daar, dit itt de singles van de rat en Huub die destijds uitgebracht zijn.
Zijn daar geen filmpjes van? Ik ga maar eens even op zoek, misschien kan ik iets van dit unieke beeldmateriaal vinden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb gelachen toen zeg... Ging ie op een steen in de vijver in zn eentje staan zingen... wat een gek was dat zeg![]()
Gelukkig wel, voor je het weet staat er een COS met een kleurplaatje van Peter6000quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:34 schreef Copycat het volgende:
Wat snel voor een slome-zaterdagCOS!
Staat er vanavond iets op het programma? En hoe laat komt Jaap eigenlijk terug?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig wel, voor je het weet staat er een COS met een kleurplaatje van Peter6000
Ik zal even kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit net op "Headliner" te lezen dat er op nowlife een stuk staat over de usb stick (dat jaap er nu vanaf weet). Is er iemand die er nog op nowlife mag komen en kan inloggen?
Yep, Jaap heeft heerlijk zitten meelezen op nowlive, topic tips voor Jaap, topic verdachte zaken enz.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit net op "Headliner" te lezen dat er op nowlife een stuk staat over de usb stick (dat jaap er nu vanaf weet). Is er iemand die er nog op nowlife mag komen en kan inloggen?
Wij vonden het wel de moeite waard het volgende door te vermelden. Uit betrouwbare bron die 100% betrouwbaar is kunnen wij het volgende zeggen. Jaap is volledig op de hoogte van het USB verhaal, hij heeft ook het filmpje gezien waarin Mike dit deed, net als het filmpje van het onder de deken incident van Brian en Amanda. Het make-up tasje van Claire die op de grond gegooid werd heeft Jaap ook gezien. Als Jaap in de villa hier niets over zegt is dat niet omdat hij dat niet wil, maar omdat hij dat niet mag. Maar 1000% zeker is dat Jaap op de hoogte is van het bovenstaande. Jaap heeft op diverse sites zijn belangrijke info weten te halen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit net op "Headliner" te lezen dat er op nowlive een stuk staat over de usb stick (dat jaap er nu vanaf weet). Is er iemand die er nog op nowlive mag komen en kan inloggen?
zekers, alles staat daar in de topics en ook met nadruk om eens brian en amanda aan te pakken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:55 schreef ericahysterica het volgende:
THXXXXXXX kaat en akveor dat is nou leuk nieuws en hopenlijk breekt de pleuris uit![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp niet dat Jaap het niet eerder doorhad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit net op "Headliner" te lezen dat er op nowlive een stuk staat over de usb stick (dat jaap er nu vanaf weet). Is er iemand die er nog op nowlive mag komen en kan inloggen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik heb gelachen toen zeg... Ging ie op een steen in de vijver in zn eentje staan zingen... wat een gek was dat zeg![]()
Je moet lid zijn van de club, om te kijken skattie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scroll even naar beneden en bekijk het filmpje met de titel : Als hier niks aan gedaan wordt mogen ze zijn kop eraf slaan.
Brian over wachtwoorden.
ik was ook al aan het zoeken... Wat kom ik veel dingen tegen van nix waarom ik me kapot lach zeg...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn daar geen filmpjes van? Ik ga maar eens even op zoek, misschien kan ik iets van dit unieke beeldmateriaal vinden.
Ach, dat is ook zo. Even kijken of ik het anders op kan lossen voor je, brb.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je moet lid zijn van de club, om te kijken skattie.
Sorry brodda....... nu ben je de sjaak..... die plek zal tot in lengte van dagen je aandacht blijven trekken.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dat is ook zo. Even kijken of ik het anders op kan lossen voor je, brb.
Geeft niet brother, mijn focus lag altijd op die enge tandjes van 'um, als 'ie weer zijn dominee's preek hield..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry brodda....... nu ben je de sjaak..... die plek zal tot in lengte van dagen je aandacht blijven trekken.
Bosje rozen en doos bonbons komen je kant op, dank voor je hulpvaardigheidquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevonden, alsje.![]()
De rat geeft toe, Jaap reageert amper.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:18 schreef Kaat38 het volgende:
Oh jemig, Claire gooit een muziekje aan wat begint met gitaar en automatisch knal ik het geluid uit!
Ik dacht dat het brian was!![]()
Schrok je erg?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik liep ook al in paniek te ALT-tabben om die stream te muten en was verbaasd Claire te zien ipv Brian
Niet weer he, dat kind heeft echt geen eigen leven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:55 schreef avonne het volgende:
mijn broek is alweer afgezakt vandaag, en het is nog vroeg, vrees ik
- Nicole komt uit Tilburg....![]()
welke mislukte casting agent zit daar????????
kom d'r maar in Bart![]()
- Selene komt een weekend logeren....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk niet eens..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
Genieten jullie ook zo van de streams, de keuze is A en B aka de Grote Rattenshow of Sjaak en Dumber.![]()
Kom later nog wel even snuffelen.
naar huis?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:43 schreef Kinga het volgende:
Mike is weg, volgens Sammie.
Ik heb Sjaak en Dumber maar aan op de achtergrondquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
Genieten jullie ook zo van de streams, de keuze is A en B aka de Grote Rattenshow of Sjaak en Dumber.![]()
Kom later nog wel even snuffelen.
weg in weg en nooit meer terug???quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:43 schreef Kinga het volgende:
Hij is naar die kattendoodbijter Dilana.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
huis?oh ja, het leger des heils is ook zondag open
'de camera's kijken'quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef blomst het volgende:
Heb ik Amanda en brian uitgezet, schakelen ze over naar een andere stream
Zal toch vreemd zijn maar deze streams helpen wel om sneller af te kicken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Kaat38 het volgende:
Ik heb Sjaak en Dumber maar aan op de achtergrond![]()
Je moet toch wat he.
Ach, na 22 mei word de keuze een stuk makkelijker.
Ja!!! waarom is dat eigenlijk dat die spuitgast hier iedere keer een andere naam krijgt, hoe is dat zo onstaan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:48 schreef bloodymary het volgende:
Zo, eindelijk weer bijgelezen na enige afwezigheid en grote drukte. De laatste weken alleen af en toe kunnen lurken hier. Soms nog de tv-uitzendingen bekeken, maar dat lijkt wel een totaal ander programma, niet meer doen dus. Verder vreselijk gelachen de afgelopen dagen om dat kampwijf en die Leo met zijn MPS.
Is dat zo'n vuilzakhouder zoals je die op picknickplaatsen ziet? Sinds wanneer staan die in de tuinquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Pro Brian doet het wel ff voor
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is naar die kattendoodbijter Dilana.
als hij terug wil schrijven moet hij wel zelf postzegels kopen en die niet meer bedelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hij is bij vele brievenschrijfsters welkom
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
als hij terug wil schrijven moet hij wel zelf postzegels kopen en die niet meer bedelen
Wie??? Bert???quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja!!! waarom is dat eigenlijk dat die spuitgast hier iedere keer een andere naam krijgt, hoe is dat zo onstaan?
O gaat het steeds over dezelfde gast?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja!!! waarom is dat eigenlijk dat die spuitgast hier iedere keer een andere naam krijgt, hoe is dat zo onstaan?
Misschien weet Harry dat zelf wel, ik niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik geloof geen bal van dat "mikey werkt" verhaal.... veel te veel onjuisthedenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:43 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:52 schreef Py het volgende:
[..]
O gaat het steeds over dezelfde gast?
Ik dacht dat het hele brandweerkorps daar nu zat
Logische vraag voor Brian toch, hij heeft af en toe waanbeeldenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Lobasca het volgende:
Mike komt aangewandeld..
B. Mikey, ben je terug?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
. Hij zal wel weer zn oude beroep beoefenen: de hele dag met een spuit in zn arm liggen niksen. Tegen de tijd dat ie weer bijkomt schoppen ze hem terug.
Lees maar terug bij zijn binnenkomst, woensdag of donderdag, is gewoon zo ontstaan, maar wel hilarisch om steeds te lezen. Of bedoel je Mart niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geef toe Kaat, de Cos is leuker dan de SV.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Logische vraag voor Brian toch, hij heeft af en toe waanbeelden![]()
Sorry, de meligheid slaat toe, ik luister nu naar een tikkende Claire met muziekjes.
Jawel hoor ! Gisteren zei die nog: "mwaa baa woah haa containah bawhah hawo mompah bompah"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Guuskeee het volgende:
- je hoort mike nooit over wat ie die dag heeft gedaan
Okeeeeeeeeeeeeejquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:55 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Lees maar terug bij zijn binnenkomst, woensdag of donderdag, is gewoon zo ontstaan, maar wel hilarisch om steeds te lezen. Of bedoel je Mart niet?
o jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jawel hoor ! Gisteren zei die nog: "mwaa baa woah haa containah bawhah hawo mompah bompah"
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jawel hoor ! Gisteren zei die nog: "mwaa baa woah haa containah bawhah hawo mompah bompah"
We hadden het over die spuitgast toch, dat is Joop!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:55 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Lees maar terug bij zijn binnenkomst, woensdag of donderdag, is gewoon zo ontstaan, maar wel hilarisch om steeds te lezen. Of bedoel je Mart niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |