Hij is naar die kattendoodbijter Dilana.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
huis?oh ja, het leger des heils is ook zondag open
'de camera's kijken'quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef blomst het volgende:
Heb ik Amanda en brian uitgezet, schakelen ze over naar een andere stream
Zal toch vreemd zijn maar deze streams helpen wel om sneller af te kicken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Kaat38 het volgende:
Ik heb Sjaak en Dumber maar aan op de achtergrond![]()
Je moet toch wat he.
Ach, na 22 mei word de keuze een stuk makkelijker.
Ja!!! waarom is dat eigenlijk dat die spuitgast hier iedere keer een andere naam krijgt, hoe is dat zo onstaan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:48 schreef bloodymary het volgende:
Zo, eindelijk weer bijgelezen na enige afwezigheid en grote drukte. De laatste weken alleen af en toe kunnen lurken hier. Soms nog de tv-uitzendingen bekeken, maar dat lijkt wel een totaal ander programma, niet meer doen dus. Verder vreselijk gelachen de afgelopen dagen om dat kampwijf en die Leo met zijn MPS.
Is dat zo'n vuilzakhouder zoals je die op picknickplaatsen ziet? Sinds wanneer staan die in de tuinquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Pro Brian doet het wel ff voor
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is naar die kattendoodbijter Dilana.
als hij terug wil schrijven moet hij wel zelf postzegels kopen en die niet meer bedelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hij is bij vele brievenschrijfsters welkom
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
als hij terug wil schrijven moet hij wel zelf postzegels kopen en die niet meer bedelen
Wie??? Bert???quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja!!! waarom is dat eigenlijk dat die spuitgast hier iedere keer een andere naam krijgt, hoe is dat zo onstaan?
O gaat het steeds over dezelfde gast?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja!!! waarom is dat eigenlijk dat die spuitgast hier iedere keer een andere naam krijgt, hoe is dat zo onstaan?
Misschien weet Harry dat zelf wel, ik niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik geloof geen bal van dat "mikey werkt" verhaal.... veel te veel onjuisthedenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:43 schreef Kinga het volgende:
Mike is weg, volgens Sammie.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:52 schreef Py het volgende:
[..]
O gaat het steeds over dezelfde gast?
Ik dacht dat het hele brandweerkorps daar nu zat
Logische vraag voor Brian toch, hij heeft af en toe waanbeeldenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Lobasca het volgende:
Mike komt aangewandeld..
B. Mikey, ben je terug?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
. Hij zal wel weer zn oude beroep beoefenen: de hele dag met een spuit in zn arm liggen niksen. Tegen de tijd dat ie weer bijkomt schoppen ze hem terug.
Lees maar terug bij zijn binnenkomst, woensdag of donderdag, is gewoon zo ontstaan, maar wel hilarisch om steeds te lezen. Of bedoel je Mart niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geef toe Kaat, de Cos is leuker dan de SV.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Logische vraag voor Brian toch, hij heeft af en toe waanbeelden![]()
Sorry, de meligheid slaat toe, ik luister nu naar een tikkende Claire met muziekjes.
Jawel hoor ! Gisteren zei die nog: "mwaa baa woah haa containah bawhah hawo mompah bompah"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Guuskeee het volgende:
- je hoort mike nooit over wat ie die dag heeft gedaan
Okeeeeeeeeeeeeejquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:55 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Lees maar terug bij zijn binnenkomst, woensdag of donderdag, is gewoon zo ontstaan, maar wel hilarisch om steeds te lezen. Of bedoel je Mart niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |