Ik begrijp niet dat Jaap het niet eerder doorhad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit net op "Headliner" te lezen dat er op nowlive een stuk staat over de usb stick (dat jaap er nu vanaf weet). Is er iemand die er nog op nowlive mag komen en kan inloggen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik heb gelachen toen zeg... Ging ie op een steen in de vijver in zn eentje staan zingen... wat een gek was dat zeg![]()
Je moet lid zijn van de club, om te kijken skattie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scroll even naar beneden en bekijk het filmpje met de titel : Als hier niks aan gedaan wordt mogen ze zijn kop eraf slaan.
Brian over wachtwoorden.
ik was ook al aan het zoeken... Wat kom ik veel dingen tegen van nix waarom ik me kapot lach zeg...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn daar geen filmpjes van? Ik ga maar eens even op zoek, misschien kan ik iets van dit unieke beeldmateriaal vinden.
Ach, dat is ook zo. Even kijken of ik het anders op kan lossen voor je, brb.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je moet lid zijn van de club, om te kijken skattie.
Sorry brodda....... nu ben je de sjaak..... die plek zal tot in lengte van dagen je aandacht blijven trekken.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dat is ook zo. Even kijken of ik het anders op kan lossen voor je, brb.
Geeft niet brother, mijn focus lag altijd op die enge tandjes van 'um, als 'ie weer zijn dominee's preek hield..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry brodda....... nu ben je de sjaak..... die plek zal tot in lengte van dagen je aandacht blijven trekken.
Bosje rozen en doos bonbons komen je kant op, dank voor je hulpvaardigheidquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevonden, alsje.![]()
De rat geeft toe, Jaap reageert amper.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:18 schreef Kaat38 het volgende:
Oh jemig, Claire gooit een muziekje aan wat begint met gitaar en automatisch knal ik het geluid uit!
Ik dacht dat het brian was!![]()
Schrok je erg?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik liep ook al in paniek te ALT-tabben om die stream te muten en was verbaasd Claire te zien ipv Brian
Niet weer he, dat kind heeft echt geen eigen leven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:55 schreef avonne het volgende:
mijn broek is alweer afgezakt vandaag, en het is nog vroeg, vrees ik
- Nicole komt uit Tilburg....![]()
welke mislukte casting agent zit daar????????
kom d'r maar in Bart![]()
- Selene komt een weekend logeren....![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |