abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57480013
Ik was vergeten te vermelden dat de tekst 'bladiebladiebla' uit meerder regels commentaar bestaat. \text werkt dan niet. Align doet in principe hetzelfde als eqnarray alleen werkt het beter als er meerdere dingen onder elkaar uitgelijnd moeten worden.

Ik heb het probleem overigens al opgelost :), door (binnen de align omgeving) \intertext{} te gebruiken voor commentaar!

Het wordt dan:
1
2
3
4
5
\begin{align}
a x_i & \leq b & & i\in I \\
\intertext{Bladiebladiebla}
a x_i + c y_i & \leq b & & i\in I
\end{align}

@Asjeuj, toch bedankt :P.
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:40:25 #52
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57480191
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:11 schreef Adjeuj het volgende:
Ik zou een \begin{eqnarray*} gebruiken, dan moet je je commentaar wel tussen \text{} zetten aangezien je in math-mode zit. Door op verschillende plaatsen &'s te zetten (max 2 per regel), bijvoorbeeld om het = teken wordt dan alles onder elkaar uitgelijnd. Wel de regels afbreken met een \, net als in een gewoon array dus.
Dit kan, maar ik zou het niet aanraden. Ik zou überhaupt het gebruik van eqnarray of eqnarray* niet aanraden. Deze kent een groot aantal beperkingen. Lees ook het MathMode document (overigens ook een mooie voor de OP) van Herbert Voß.

Beter is om gewoon \align te gebruiken in combinatie met een \intertext{…} commando dat hiervoor bedoeld is. \text kan overigens ook, dat hangt een beetje van de lengte af. Zie §37.2 van het hiervoor genoemde Mathmode-document. Dit commando staat ook in de User’s Guide voor de AMSMath package beschreven.

[edit]
Mooi te laat dus, maar het MathMode-document verdient wel vermelding, want er staan wat tips in over wat je allemaal kunt in MathMode en welke dingen je moet vermijden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Iblis op 19-03-2008 17:46:27 ]
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_57575354
Ik zit met een probleem, momenteel gebruik ik in m'n verslag verschillende figuren gemaakt in PStricks. De huisstijl stylsheet is echter gemaakt voor pdflatex (met dvi/ps worden de voorpagina's niet weergegeven). Maar pdflatex accepteert mijn pstricks code niet. Is er een eenvoudige manier om dit in windows/winedt te fixen?
Ik heb van 't net al wat mogelijkheden geprobeert zoals deze:

[code]
\documentclass{article}
\usepackage{hyperref,graphicx,ps4pdf}
\PSforPDF{\usepackage{pstricks,pst-plot}}
\begin{document}
\title{Example for the usage of ps4pdf}\maketitle\centering
\PSforPDF{
\begin{pspicture}(-5,-5)(5,5)
\rput(0,0){\psovalbox{That would be some complicated graphic.}}
\end{pspicture}
}%% End of PSforPDF.
\par\hypertarget{Target}{That's the target.}
\newpage
\hyperlink{Target}{That's the link.}
\end{document}
[\code]

Alleen geeft hij geeft hij hier geen ovaal/tekening weer.

*edit*
om een vage reden werken de code tags niet ...

*edit 2*
@ hieronder, ik heb gewoon op 't code knopje gedrukt... en \ werkt ook niet...

[ Bericht 2% gewijzigd door Falcon4ever op 24-03-2008 11:39:36 ]
pi_57575608
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:15 schreef Falcon4ever het volgende:
om een vage reden werken de code tags niet ...
Dat komt omdat je [\code] moet gebruiken ipv [/code]...

Verder kan ik je niet helpen

edit: ik zie [/code] wel goed is, naja dan weet ik het ook niet...

[ Bericht 6% gewijzigd door JedaiNait op 24-03-2008 14:57:33 ]
  maandag 24 maart 2008 @ 14:43:33 #55
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57579057
Ik heb geen idee met pstricks voor PDF, nooit geprobeerd, maar misschien dat pdftricks het proberen waard is als je dat nog niet hebt gedaan. (Misschien komt datgene wat je doet wel uit die package, dan heb ik niets gezegd. )
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_57579136
even een tvp
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:24:31 #57
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57601958
Kan iemand me vertellen waar het hier hoofdzakelijk over gaat?

Technische vragen?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:32:53 #58
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57602151
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:24 schreef GoodGawd het volgende:
Kan iemand me vertellen waar het hier hoofdzakelijk over gaat?

Technische vragen?
Vragen die met TeX en LaTeX te maken hebben worden hier beantwoord. TeX wordt uitgesproken als Tech, vandaar, TeXneuten en TeXnische vragen.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:54:59 #59
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57602578
Oh zo Dus niet iets over een verbrandingsmotor of iets dergelijks
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:13:44 #60
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57602983
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:54 schreef GoodGawd het volgende:
Oh zo Dus niet iets over een verbrandingsmotor of iets dergelijks
Nope. Zie ook de openingspost:
quote:
LaTeX wordt vooral gebruikt om wetenschappelijke teksten op te maken. Middels BibTeX kunnen wetenschappelijke referentielijsten aan een LaTeX-document worden toegevoegd.
pi_57650122
Ik wil op de voorpagina van mijn scriptie twee logos (een van uni en een van stagebedrijf). Deze wil ik naast elkaar, maar het ene logo wil ik aan de linkerkant van de pagina en de andere aan de rechterkant. Ik gebruik de volgende code:

1
2
3
4
5
6
\begin{figure}[h!]
   \flushleft
   \includegraphics[scale=0.75]{./figs/rugfac}
   \flushright
   \includegraphics[scale=0.75]{./figs/tno}
\end{figure}

Nu staan de logos inderdaad wel links en rechts, maar niet op dezelfde hoogte (onder elkaar zeg maar),

Hoe fix ik dit?
pi_57650250
Ik meen dat er een graphicsarray in LaTeX bestaat..
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_57650286
Ja, je kan in je figure gewoon een array maken. En dan met includegraphics de plaatjes in het array zetten.

EDIT: ik bedoel een table. Als je array gebruikt moet je er $'s omheen zetten.
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:50:44 #64
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57650472
Een \hspace{\fill} tussen beide includgraphics zou ook moeten werken. (Dus geen flushleft en flushright).
pi_57650527
Die tabel lukt me niet, maar \hspace werkt perfect! Bedankt!
pi_57650611
Die google ads zijn ook leuk bij dit topic:
quote:
* Highheels, sexkleding
lingerie, sexspeeltjes, sexpoppen romantisch tot extreem, DVD's, enz
www.shopcentra.nl
* romantische sexy lingerie
uitdagende kleding, genotsverhogend mooie sexspeeltjes, latex, goedkoop
www.eroticwebshop.nl
pi_57660375
je zou subfig zonder caption kunnen proberen of minipage
pi_57664010
Zo! Ik kom me even verkneukelen over mijn LaTeX projectje van vanavond.... via hyperref, urlbst en een klein eigen scriptje (om sommige rare doi's goed te krijgen in de tekst) is het me dan toch eindelijk gelukt om klikbare doi's in mijn referentielijst te krijgen. Dus dat vanaf het tegenkomen van een referentie in 2 clicks de pdf van het artikel kan hebben (als je digitaal aan het lezen bent natuurlijk).

www.phys.uu.nl/~heus/thesis.pdf voor het resultaat.
pi_57664676
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:25 schreef thijsdetweede het volgende:
Zo! Ik kom me even verkneukelen over mijn LaTeX projectje van vanavond.... via hyperref, urlbst en een klein eigen scriptje (om sommige rare doi's goed te krijgen in de tekst) is het me dan toch eindelijk gelukt om klikbare doi's in mijn referentielijst te krijgen. Dus dat vanaf het tegenkomen van een referentie in 2 clicks de pdf van het artikel kan hebben (als je digitaal aan het lezen bent natuurlijk).

wat staat ie toch vol met enge formules ,
pi_57665079
Vind je? Behalve hoofdstuk 2 (saai, overslaan) en 3.6 (mooi, maar technisch) vind ik het eigenlijk vooral plaatjes kijken wat ik doe.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:21:50 #71
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_57669349
quote:

Dat is wel erg vet hoor tvp naar dit topic en bovenstaande post om dit zelf ook te proberen
pi_57677370
quote:

Hij is deftig maar ik snap niet waarom je verwijst naar de samenvattingen in je inhoudspagina wanneer deze voor je inhoudspagina staan dit hoort namelijk niet zover ik weet, normaliteit verwijs je alleen naar zaken die zich achter de inhoudsopgave bevinden en niet ervoor. Je verwijst ook nooit naar je voorwoord in een verslag om een vb te noemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Wouser op 28-03-2008 18:15:42 ]
pi_57678708
Zie beneden.

[ Bericht 54% gewijzigd door Adjeuj op 28-03-2008 19:11:28 ]
pi_57679014
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef Adjeuj het volgende:

[..]

Dat heb ik al wel vaker gezien, maar dan moet je wel de romeinse paginanummers verwijderen, want die geven juist aan het eigenlijke report nog niet begonnen is. Of je moet ze uit de contents weghalen, een van de twee. Bij mij staat ie ervoor, met romeinse cijfers. En dus niet in de contents. Simpel gezegd: als ik iets relevant genoeg vind om in de contents te staan, dan hoort het in mn verslag en niet in de algemene dingen (preface, abstract, summary, etc.).
Overigens zie ik meestal de summary helemaal achteraan, maar ik denk/gok dat je universiteit daar eisen voor zal hebben.

Ook snap ik je linker- en rechtermargin niet, maar dat zul je vast nog wel aanpassen. En hij is nog niet af, maar dat wist je vast al.

Het onderwerp heb ik heel lang geleden nog eens een spreekbeurt over gedaan, geinig.
Mm, dat moet dus EDIT zijn
pi_57682553
Dank voor het commentaar

De links-rechts marge is gewoon een foutje, die moeten gelijk zijn (Moet van de drukker). Over de inhoudsopgave had ik wat dat betreft gewoon nog niet heel erg nagedacht, en wat dat aangaat de layout van mijn voorganger overgenomen. Even over nadenken, even een paar boeken nakijken en dan denk ik dat tie uit de inhoudsopgave wegvalt.

Een samenvatting hoort wat mij betreft vooraan. In een wetenschappelijk artikel komt dat ding ook altijd in het begin. En waarom zou je een samenvatting geven voor iemand die het hele boekwerk al door heeft genomen?
pi_57696105
Ik heb hier naast me een dictaat van een docent die ik had in het eerste jaar, ze had nederlandse literatuur gestudeerd, en daarin staat dat sammenvatting inderdaad, wat ikzelf eigenlijk ook logisch vind, vooraan moet.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:45:55 #77
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57775355
Haai, ik wil twee teksten naast elkaar hebben, over meerdere pagina's verspreid. ( Een Duitse tekst en daarnaast de vertaling ) Als ik de linker kolom 'volgetypt' heb moet de tekst op de volgende pagina dus ook op de linker kolom verder gaan! Iemand enig idee of dit mogelijk is en zo ja: hoe?
Als het teveel rompslomp oplevert zou een onderscheid tussen even en oneven pagina's ook een mogelijkheid zijn. Dus de Duitste tekst die enkel op oneven pagina's komt en de Nederlandse op even.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:48:21 #78
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57775384
quote:

Tof onderwerp.
En songteksten natuurlijk. Je thesis met de Flaming Lips beginnen levert sowieso een voldoende op.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:53:56 #79
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57775465
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:45 schreef pfaf het volgende:
Haai, ik wil twee teksten naast elkaar hebben, over meerdere pagina's verspreid. ( Een Duitse tekst en daarnaast de vertaling ) Als ik de linker kolom 'volgetypt' heb moet de tekst op de volgende pagina dus ook op de linker kolom verder gaan! Iemand enig idee of dit mogelijk is en zo ja: hoe?
Als het teveel rompslomp oplevert zou een onderscheid tussen even en oneven pagina's ook een mogelijkheid zijn. Dus de Duitste tekst die enkel op oneven pagina's komt en de Nederlandse op even.
Daar zijn packages voor. Ik denk dat de makkelijkste keuze ledpar is. Die pagina is gewijd aan het zetten van kritische edities voor teksten (dus alle tekstvarianten, veel voetnoten, et cetera), dat is iets wat je niet nodig hebt, maar ledpar vergemakkelijkt het zetten van parallelle teksten.

Verder kun je ook de package ‘parallel’ proberen. Het is echter in beide gevallen niet geheel triviaal, maar een stuk beter dan alles met de hand doen.
  woensdag 2 april 2008 @ 11:24:46 #80
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 2 april 2008 @ 11:54:08 #81
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57776654
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:24 schreef pfaf het volgende:
Parallel werkt prima. Bedankt!
Nog geen simpele klus overigens, per alinea de teksten verdelen.
  woensdag 2 april 2008 @ 12:18:47 #82
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57777103
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:54 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nog geen simpele klus overigens, per alinea de teksten verdelen.
Hoe is je oorspronkelijke tekst opgebouwd? Met PERL of AWK moet het wel mogelijk zijn om alinea's te herkennen en automatisch op te delen en te voorzien van de nodige LaTeX-tags. Dan is het de vraag of de vertaling en het origineel de zelfde aliniëring aanhouden. Je kunt b.v. tegelijkertijd je script laten tellen hoeveel alinea's je hebt per hoofdstuk, als het verschillend is zou je dan eens kunnen gaan kijken.
  woensdag 2 april 2008 @ 12:36:22 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57777409
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:18 schreef Iblis het volgende:

[..]

Hoe is je oorspronkelijke tekst opgebouwd? Met PERL of AWK moet het wel mogelijk zijn om alinea's te herkennen en automatisch op te delen en te voorzien van de nodige LaTeX-tags. Dan is het de vraag of de vertaling en het origineel de zelfde aliniëring aanhouden. Je kunt b.v. tegelijkertijd je script laten tellen hoeveel alinea's je hebt per hoofdstuk, als het verschillend is zou je dan eens kunnen gaan kijken.
Dat is inderdaad een idee waar ik nog niet aan gedacht had, ondanks m'n repeterende, macro-achtige knip- en plakwerk.
pi_57779703
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:48 schreef pfaf het volgende:

[..]

Tof onderwerp.
En songteksten natuurlijk. Je thesis met de Flaming Lips beginnen levert sowieso een voldoende op.
Pfafke! Jou kom ik ook overal op dit forum tegen....
Ik vond vooral de tegenstelling tussen de tekst van de Lips en die van Spinvis wel aardig.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:53:24 #85
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57780359
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:23 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Pfafke! Jou kom ik ook overal op dit forum tegen....
Ik vond vooral de tegenstelling tussen de tekst van de Lips en die van Spinvis wel aardig.
Stromingsleerdeskundigen met een goed ontwikkelde muzieksmaak die graag ter ontspanning sporten en sport kijken.
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:38:08 #86
148823 znarch
ondertitel
pi_57831807
Zomaar vraagje tussendoor Welk lettertype gebruiken jullie in je verslagen/rapporten ? Zin om te experimenteren
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_57832268
Het moge duidelijk zijn: Ik ben aanhanger van de Palatino kerk.
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:14:01 #88
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57832429
In de de vorige topic is al wat aan bod geweest, verder zou ik even in de Free Math Font Survey kijken.
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:16:49 #89
148823 znarch
ondertitel
pi_57832474
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:14 schreef Iblis het volgende:
In de de vorige topic is al wat aan bod geweest, verder zou ik even in de Free Math Font Survey kijken.
Die had ik gezien, was gewoon benieuwd welke jullie zelf gebruiken
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_57847324
quote:

Thijs, wil je niet liever clickable titels? Ik vind die losse DOI-vermelding eerlijk gezegd erg "lelijk" (excusez le mot), en je kunt heel eenvoudig de titel van het artikel klikbaar maken. Dit heeft als extra voordeel dat er geen uiterlijke verschillen zijn tussen de elektronische en de papieren versie zijn. Dan hoef je dus geen 2 aparte versies te maken en kun je de elektronische versie gewoon uitgeprint inleveren.

Het mooiste is dat je urlbst helemaal niet nodig hebt, en feitelijk is het doodeenvoudig.. En je links hoeven dan niet per se DOI's te zijn, aangezien je de inhoud van de link niet ziet, zoals met HTML dus. Bijvoorbeeld deze link stuurt je naar de frontpage, maar je ziet het achterliggende adres niet.
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:11:25 #91
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_57848012
-

[ Bericht 99% gewijzigd door keesjeislief op 05-04-2008 13:12:07 ]
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:11:49 #92
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_57848022
Een LaTeX-topic! Mogen de distributie TeX Live (http://www.tug.org/texlive/) en de editor WinShell (http://www.winshell.org/, gratis, alle windowsversies) ook in de OP?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_57848512
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:30 schreef Adjeuj het volgende:

[..]

Thijs, wil je niet liever clickable titels? Ik vind die losse DOI-vermelding eerlijk gezegd erg "lelijk" (excusez le mot), en je kunt heel eenvoudig de titel van het artikel klikbaar maken. Dit heeft als extra voordeel dat er geen uiterlijke verschillen zijn tussen de elektronische en de papieren versie zijn. Dan hoef je dus geen 2 aparte versies te maken en kun je de elektronische versie gewoon uitgeprint inleveren.

Het mooiste is dat je urlbst helemaal niet nodig hebt, en feitelijk is het doodeenvoudig.. En je links hoeven dan niet per se DOI's te zijn, aangezien je de inhoud van de link niet ziet, zoals met HTML dus. Bijvoorbeeld deze link stuurt je naar de frontpage, maar je ziet het achterliggende adres niet.
Heb ik over zitten denken.... maar die losse DOI-vermelding komt meer en meer in zwang in de literatuurlijsten bij ons, en ze zijn natuurlijk ook handig als iemand met de papieren versie een artikel op wil zoeken. Ben met je eens dat de layout nog enige aandacht vergt - komt nog. Maar dank voor de suggestie, ik zal het in de puzzel meenemen!
pi_57848960
Ik zal eerlijk toegeven dat ik de DOI's nog niet kende, en ik snap het ook niet helemaal. Kun je die dingen zelf aanmaken bijvoorbeeld?

Ik heb trouwens al 2 nadelen van mijn manier gevonden:
-Je kunt de titel dan niet meer cursief afdrukken, of hij converteert zelf alle hoofdletters weg (en ik kan m niet aan zn verstand krijgen om dat niet te doen)
-Als de titel langer is dan de regel, breekt ie de titel niet meer af. Dat zal dus sowieso anders moeten.. Dit doet ie trouwens ook met URL's die langer zijn dan een regel (wat logisch is bij gebrek aan spaties)

[ Bericht 9% gewijzigd door Adjeuj op 05-04-2008 14:22:44 ]
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:37:01 #95
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57849400
Gebruik je dvips? Of pdftex? Want er is wel een aantal zaken dat wél met PDFTeX kan, maar niet met dvips. Kun je trouwens een voorbeeld geven hoe je aan het werk wilde gaan?
pi_57849546
Ik heb even ruzie met BibTeX (gebeurt wel vaker, dan laat ie ineens de helft van mn references niet meer zien) dus ik kom er zo op terug..
pi_57849837
Pff, opgelost (per ongeluk een haakje ergens weggehaald).

Ik heb nu in plaats van TITLE="titel" staan TITLE="\href{www.url.com}{titel}.
Ik heb hyperref bij de gebruikte packages staan, dat werkt verder prima.

Nu heb ik dus niet meer (zoals eerst) cursieve titels (ik gebruikte gewoon "\textit{titel}") want als ik dat doe zijn alle hoofdletters weg. Nu kom ik daar nog wel overheen, maar er steekt in de rechtermarge een enkele keer een titel uit, omdat ie te lang is. Ik heb nog niet echt gekeken voor een oplossing, dat ga ik nu doen.

O, ik gebruik dvips en ps2pdf om er een pdf van te maken. De links werken dan allemaal wel goed.
pi_57849958
wat een Digital Object Identifier doet, is aan een document een uniek label hangen dat niet meer afhankelijk is van de plaats waar het op internet staat. Een beetje vergelijkbaar met ISBN, in zekere zin. De eerste paar nummers verwijzen naar de uitgever, daar wordt vanaf doi.org naartoe doorgelinkt, en vanaf daar naar het document. Op een redelijk duurzame manier dus.

Adjeuj, begrijp ik nou goed dat jij de url in je bibtex file aan het zetten bent? Dat zou ik niet doen, tenminste niet als je je bibtex file hoopt te hergebruiken. Als je namelijk eens een artikel maakt waar die url's niet de bedoeling zijn (bijvoorbeeld bij een door een journal opgelegde stylesheet) moet je alsnog je hele bibtex file aanpassen.

En er bestaat in hyperref en url een optie breaklinks, waarmee LaTeX in principe links af kan breken.
pi_57849971
De voor de hand liggende workaround
TITLE="\href{URL}{tit-} \href{URL}{el}"
werkt in ieder geval, dus lukken gaat het. Nu nog zoeken naar een elegante manier.
pi_57850198
Mm, dat DOI verhaal is wel eens interessant om me in te verdiepen. Maar dan snap ik nog niet hoe ik aan de DOI van een arbitrair artikel kom..

Ik zal deze BibTeX file eenmalig gebruiken, dus ik ben niet op zoek naar longterm elegante zaken, het moet gewoon werken en er goed uit zien. En deze manier staat mij het beste aan, dus met clickable titels in de elektronische versie. Uitgeprint zie je er niks van.

Breaklinks had ik inmiddels gevonden, en dat breekt de link inderdaad af maar dan werkt de link niet meer. Dus dat is verre van ideaal
Maar zoals gezegd wil ik feitelijk alleen maar dat het werkt en er goed uit ziet, dus de workaround van handmatig afbreken is een redelijk alternatief voor mij. Wie weet nog eens in wat vrije tijd zoeken naar een fraaiere oplossing.

Bedankt in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')