Wilders in dit gevalquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:28 schreef __Saviour__ het volgende:
tja god straft onmiddellijk he
Dit gaat wilders gebruiken !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:22 schreef thloreg het volgende:
Heb je net een kwestie van Germaine C. gehad blijkt dat zojuist bij een AH een jochie van Marokkaanse afkomst achterna is gezeten door AH personeel en zonder te kijken is aangereden door een passerende auto.
[ link | afbeelding ]
Ware het niet dat toegesnelde Marokkanen de Surinaams/Antilliaanse bestuurder gelijk van opzettelijkheid betichte en zelfs al over een hetze van de Nederlandse samenleving jegens Marokkanen sprak. Gelukkig was de Politie snel ter plaatse te samen met de ambulance om een en ander op te lossen.
Klacht? Dieven die door hun eigen onoplettendheid een ongeluk krijgen en vervolgens de schuld van hun bij de samenleving cq anderen leggen. Ik zeg: Allah straft meteen
quote:
+ het ambulance personeelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lijkt me logisch dat de bestuurder vervolgt word.
grote kans dat dat ook nog gebeurd ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lijkt me logisch dat de bestuurder vervolgt word.
Dat is het enige jammere aan dit nieuwsbericht inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja. Natuurlijk wel zonde van de auto. Daar zit nu een deuk in.
Preciesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
Poging tot moord! Dit was duidelijk een vooropgezette, rasistische aanslag op een goeie jongen. Dit kunnen wij als tolerante samenleving toch niet accepteren?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
Poging tot moord! Dit was duidelijk een vooropgezette, rasistische aanslag op een goeie jongen. Dit kunnen wij als tolerante samenleving toch niet accepteren?
Ja, het moet in ieder geval onderzocht worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:45 schreef Ra-z het volgende:
[..]
grote kans dat dat ook nog gebeurd ookiemand rent zonder te kijken onder je auto, wat al kut is, en dan word je ook nog eens extra genaaid
nee hoor dan had ik ook gevraagd of die zo'n smurfenpakket gestolen hadquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:00 schreef tslh het volgende:
Het is wel tekenend dat niemand vraagt hoe het met de aangereden marokkaanse jongen is. Of hij een paar schrammen heeft of in coma ligt.
Niet dat het mij ook maar iets interesseert: wat mij betreft heeft hij exact gekregen wat hem toekwam en ik mag hopen dat hij aardig wat letsel/pijn heeft. Het valt me alleen op dat niemand ernaar vraagt en iedereen het over allerlei andere zaken heeft. Als er een onschuldige jongen was aangereden hadden de meesten vast als eerste de vraag geweest hoe het slachtoffer eraan toe was.
Stelende marokkanen die in de slachtofferrol gedrukt worden
Zal me niets verbazen als het ook nog werkelijk zo zou gaanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
Dat laatste is het eerste wat ze leren hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:00 schreef tslh het volgende:
Het is wel tekenend dat niemand vraagt hoe het met de aangereden marokkaanse jongen is. Of hij een paar schrammen heeft of in coma ligt.
Niet dat het mij ook maar iets interesseert: wat mij betreft heeft hij exact gekregen wat hem toekwam en ik mag hopen dat hij aardig wat letsel/pijn heeft. Het valt me alleen op dat niemand ernaar vraagt en iedereen het over allerlei andere zaken heeft. Als er een onschuldige jongen was aangereden hadden de meesten vast als eerste de vraag geweest hoe het slachtoffer eraan toe was.
Stelende marokkanen die in de slachtofferrol gedrukt worden
Ik heb het nooit van iemand gehoord, ik heb het gewoon meegemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Allochtonen hebben 30 jaar te horen gekregen van "links" dat ze gediscrimineerd worden, ze roepen alleen na welk signaal ze al die tijd krijgen!
Als ze 30 jaar lang "stel je niet aan ga werken" hadden gehoord, zouden ze dat nu doen...
Want van de smurfen blijf je afquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor dan had ik ook gevraagd of die zo'n smurfenpakket gestolen had
En hoe lang krijgen ze al te horen dat ze oorzaak van alle problemen zijn?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Allochtonen hebben 30 jaar te horen gekregen van "links" dat ze gediscrimineerd worden, ze roepen alleen na welk signaal ze al die tijd krijgen!
Als ze 30 jaar lang "stel je niet aan ga werken" hadden gehoord, zouden ze dat nu doen...
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:02 schreef sweetlady-o het volgende:
heb jij hem voor die auto gejaagt?
Want het was ook zeker vrijspraakquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:10 schreef Adelante het volgende:
Begint een rage te worden nu je toch weet dat je vrijgesproken wordt!
Heb jij niet iets anders nuttigs te doen dan je marrokanen-vriendjes verdedigen, zoals ballonnen opblazen ofzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En hoe lang krijgen ze al te horen dat ze oorzaak van alle problemen zijn?
Allemaal bullshit.
trollen voelt goed heh ?quote:
Nah morgen loopt ie alweer te jatten, ben alleen bang dat die AH gasten hier wel gezeik mee krijgenquote:
Krijgen zij dan de schuld dat hij onder een auto loopt, het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:53 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
ben alleen bang dat die AH gasten hier wel gezeik mee krijgen
We zijn wel in Nederland he, dus ja dat arme jongetje heeft wat gestolen, maar dan zul je waarschijnlijk netjes moeten wachten tot de politie komt voordat jequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Krijgen zij dan de schuld dat hij onder een auto loopt, het moet niet gekker worden.
Vanaf het moment dat een (islamitische) allochtoon een pand van AH betreedt, is het concern verantwoordelijk voor de gezondheid van het potentiële slachtoffer. Ieder ongeluk of geval van misselijkheid veroorzaakt door overconsumptie van gestolen goederen kan rassenrellen tot gevolg hebben en het concern is verantwoordelijk voor alle schade en slachtoffers van die rellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Krijgen zij dan de schuld dat hij onder een auto loopt, het moet niet gekker worden.
wat zijn kafir's? overjarige vijgen ofzo...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:19 schreef Nobu het volgende:
Stelen van kafir's is toegestaan, dus het jochie was onschuldig
Als je niet weet wat een kafir is, ben je een kafir.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat zijn kafir's? overjarige vijgen ofzo...
+ 1quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
Sahbi, niet swa.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:55 schreef iuvenis het volgende:
DISCRIMINATIE!!! IK ZWEER JE SWA!!!!!!!!!
Dat zal die rassen lerenquote:
ik ken dan wel weer een fakir, bij de efteling zit een hele oude!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een kafir is, ben je een kafir.
oh. my bad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:44 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
www.vandale.nl
al·loch·toons (bijvoeglijk naamwoord; 3, 3) zie allochtoon
Niet zeuren..doodrijden die kut jochies..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een kafir is, ben je een kafir.
Yes, een snoepje stelen bij de supermarkt = doodstraf.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:45 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Niet zeuren..doodrijden die kut jochies..
eigen schuld...
Als hij niet had gestolen, was er niks gebeurt..
Inshalla
Verkracht worden door 4 mannen..en dan gestenigd worden door het halve dorp omdat je contact hebt gehad met mannen ...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:49 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Yes, een snoepje stelen bij de supermarkt = doodstraf.(als er al iets waar is van dat hele verhaal)
Dat heeft ook alles te maken met dit topic.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:56 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Verkracht worden door 4 mannen..en dan gestenigd worden door het halve dorp omdat je contact hebt gehad met mannen ...
Tja...dat zijn toch de wetten die die akhbars toch zo graag willen...?
Geen problemen mee...
Dan zullen ze het voelen ook....
Hand amputeren met een roestige gatenzaag.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:49 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Yes, een snoepje stelen bij de supermarkt = doodstraf.(als er al iets waar is van dat hele verhaal)
Natuurlijk wel! Als blanke mannen van middelbare leeftijd nou wat vaker gaan stelen dan vallen Marokkaanse jongetjes van 14 niet meer op in de statistieken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:08 schreef Qrious het volgende:
Wij kunnen er ook nix aan doen dat het procentueel gezien nou eenmaal meer criminaliteit is bij hun
Mooi, zo'n kruis.quote:
Want dan leren ze het wel af?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:56 schreef Sputnik het volgende:
Mooi toch, weer een dief minder. Hulde aan diegene die 'm overrreed. Had 'm niks gejat had 'm niet hoeven rennen en was 'm niet doodgegaan. Dat er nog maar vele mogen volgen :3
Ik had het over een vrouw in Pakistan..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:00 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Dat heeft ook alles te maken met dit topic.![]()
Overigens haal je twee dingen door elkaar, dat meisje in Irak werd gestenigd door yazidis omdat ze met een Moslim jongen ging.
Tuurlijk, die autobestuurder lag natuurlijk al een tijdje op de loer totdat er iemand overstak zonder te kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:22 schreef thloreg het volgende:
Toegesnelde Marokkanen verweten de Surinaams/Antilliaanse bestuurder gelijk van opzettelijkheid en zelfs al van een hetze vanuit de Nederlandse samenleving jegens Marokkanen. Gelukkig was de Politie snel ter plaatse om samen met de ambulance een en ander op te lossen.
Zijn de stelende, nutteloze, allochtone kansenjongeren in de bonus bij de AH? Aanrijden en dan een extra smurf ontvangen?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:42 schreef Drommelsch85 het volgende:
Doorrijden en proberen de volgende stelende, nutteloze, allochtone kansenjongere aan te rijden.
STYLE BONUS!
Ze waren omgekeerd tikkertje aan het spelen -> dus vrijuit.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:42 schreef Drommelsch85 het volgende:
Doorrijden en proberen de volgende stelende, nutteloze, allochtone kansenjongere aan te rijden.
STYLE BONUS!
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:47 schreef star_gazer het volgende:
Jammer dat ie niet dood is
Of hij heeft zo'n harde kop dat het nóg een keer moet gebeuren.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat jochie heeft zijn les meteen geleerd.
En dan zou ik het nog(na een poos) terecht vinden als ik dan wordt aangereden.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:04 schreef Schlumberger het volgende:
En ondertussen post iedereen in het "Heb jij als kind wel eens iets gestolen?"-topic vrolijk dat ie vroeger wel eens een snoepje heeft gejat...
Het is ook wel weer heel typisch dat ze nu net DAAR een elektriciteitshokje hadden neer gezet he? Rasiesmus zeg ik je!quote:Op zondag 9 maart 2008 12:24 schreef ScudRaket het volgende:
Wat te denken van oorzaak van de rellen in de Parijse voorsteden:
3 Algerijntjes op de vlucht voor de politie verschuilen zich in een elektriciteitshokje. En dan verbaasd zijn dat ze een schokje krijgen_!
Zodra jij hoofdletters en interpunctie gaat gebruiken, vlegelquote:Op maandag 10 maart 2008 01:40 schreef Manono het volgende:
als je nou eerst je moerstaal leert, nl 'stelend' Marokkaans jochie
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:42 schreef Seneca het volgende:
Zodra jij hoofdletters en interpunctie gaat gebruiken, vlegel
quote:Op maandag 10 maart 2008 02:34 schreef Heathen. het volgende:
bek houden
Het hele verhaal gaat er eigenlijk niet om dat die akhbar wat gestolen heeft , maar dat iedereen gelijk dizzkriminazzi en rezzpekt gaat roepen alstie met z'n stomme kop onder een auto loopt.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:04 schreef Schlumberger het volgende:
En ondertussen post iedereen in het "Heb jij als kind wel eens iets gestolen?"-topic vrolijk dat ie vroeger wel eens een snoepje heeft gejat...
Inderdaad. Tegenwoordig begint iedereen gelijk te roepen dat elke nederlander wel eens zoiets gedaan heeft als de dader een tintje heeftquote:Op maandag 10 maart 2008 07:50 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Het hele verhaal gaat er eigenlijk niet om dat die akhbar wat gestolen heeft , maar dat iedereen gelijk dizzkriminazzi en rezzpekt gaat roepen alstie met z'n stomme kop onder een auto loopt.
Pleur op..eigen stomme rot schuld..moet ie maar uitkijken waar hij loopt.
Lag die 'beschaving' niet onder de auto in dit geval danquote:Op zondag 9 maart 2008 12:15 schreef Yildiz het volgende:
De beschaving komt wel bovendrijven in topics als deze.
Voor het stelen van één snoepje word je echt niet achtervolgd door winkelpersoneel hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 00:04 schreef Schlumberger het volgende:
Wat een site is datquote:
maar dan was het ook niet erg als 1 van die knakkers een auto gekopt zou hebbenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:04 schreef Schlumberger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |