quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
Poging tot moord! Dit was duidelijk een vooropgezette, rasistische aanslag op een goeie jongen. Dit kunnen wij als tolerante samenleving toch niet accepteren?
Ja, het moet in ieder geval onderzocht worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:45 schreef Ra-z het volgende:
[..]
grote kans dat dat ook nog gebeurd ookiemand rent zonder te kijken onder je auto, wat al kut is, en dan word je ook nog eens extra genaaid
nee hoor dan had ik ook gevraagd of die zo'n smurfenpakket gestolen hadquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:00 schreef tslh het volgende:
Het is wel tekenend dat niemand vraagt hoe het met de aangereden marokkaanse jongen is. Of hij een paar schrammen heeft of in coma ligt.
Niet dat het mij ook maar iets interesseert: wat mij betreft heeft hij exact gekregen wat hem toekwam en ik mag hopen dat hij aardig wat letsel/pijn heeft. Het valt me alleen op dat niemand ernaar vraagt en iedereen het over allerlei andere zaken heeft. Als er een onschuldige jongen was aangereden hadden de meesten vast als eerste de vraag geweest hoe het slachtoffer eraan toe was.
Stelende marokkanen die in de slachtofferrol gedrukt worden
Zal me niets verbazen als het ook nog werkelijk zo zou gaanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
Poging tot moord! Dit was duidelijk een vooropgezette, rasistische aanslag op een goeie jongen. Dit kunnen wij als tolerante samenleving toch niet accepteren?
Dat laatste is het eerste wat ze leren hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:00 schreef tslh het volgende:
Het is wel tekenend dat niemand vraagt hoe het met de aangereden marokkaanse jongen is. Of hij een paar schrammen heeft of in coma ligt.
Niet dat het mij ook maar iets interesseert: wat mij betreft heeft hij exact gekregen wat hem toekwam en ik mag hopen dat hij aardig wat letsel/pijn heeft. Het valt me alleen op dat niemand ernaar vraagt en iedereen het over allerlei andere zaken heeft. Als er een onschuldige jongen was aangereden hadden de meesten vast als eerste de vraag geweest hoe het slachtoffer eraan toe was.
Stelende marokkanen die in de slachtofferrol gedrukt worden
Ik heb het nooit van iemand gehoord, ik heb het gewoon meegemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Allochtonen hebben 30 jaar te horen gekregen van "links" dat ze gediscrimineerd worden, ze roepen alleen na welk signaal ze al die tijd krijgen!
Als ze 30 jaar lang "stel je niet aan ga werken" hadden gehoord, zouden ze dat nu doen...
Want van de smurfen blijf je afquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor dan had ik ook gevraagd of die zo'n smurfenpakket gestolen had
En hoe lang krijgen ze al te horen dat ze oorzaak van alle problemen zijn?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Allochtonen hebben 30 jaar te horen gekregen van "links" dat ze gediscrimineerd worden, ze roepen alleen na welk signaal ze al die tijd krijgen!
Als ze 30 jaar lang "stel je niet aan ga werken" hadden gehoord, zouden ze dat nu doen...
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:02 schreef sweetlady-o het volgende:
heb jij hem voor die auto gejaagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |