abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57235825

Het vorige deel: nummer 135

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de Lente in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 08-03-2008 09:31:39 (OP toegevoegd) ]
Ja doei.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:59:03 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_57235837
goed tijdstip
disclaimer
pi_57236068
Nou!
pi_57237955
Goedemorgen, ik ga ook weer terug naar bed
  Vis een optie? zaterdag 8 maart 2008 @ 06:59:48 #5
70532 loveli
N
pi_57238004
Ook goedemorgen! De komende week ben ik niet online, maar als het goed is krijg ik wel meer dan genoeg beweging. Frankrijk, here I come!
crap in = crap out
pi_57238133
Goedemorgen! Ben vandaag vroeg op want zometeen al naar de sportschool...les begint al om half 10
pi_57238147
Veel plezier in Frankrijk loveli!

Dat is fanatiek shinydiscoball veel plezier

Ik hoop trouwens wel dat de OP snel gemaakt word zo staat het ook een beetje zielig, dus MoBlo opstaan!
pi_57238294
En dan ga ik nu een stuk hardlopen!
pi_57238428
Ik zie lovli nooit zo veel posten of ligt dat aan mij

Vandaag winkelen zonder geld maar wel veelbeweging
  zaterdag 8 maart 2008 @ 09:19:36 #10
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57238442
Deze week een operatie :/, dus 2 weken lang niet sporten. Is het dan geen optie om weinig te eten en dan toch nog af te vallen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57238460
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie lovli nooit zo veel posten of ligt dat aan mij

Vandaag winkelen zonder geld maar wel veelbeweging
Toch wel afentoe?
Winkelen zonder geld dus je gaat alleen om te kijken?
Wel lekker weer om nu buiten te zijn
pi_57238462
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze week een operatie :/, dus 2 weken lang niet sporten. Is het dan geen optie om weinig te eten en dan toch nog af te vallen.
Als je minder sport dan normaal en dus minder verbrand hoef je ook minder te eten
pi_57238493
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Toch wel afentoe?
Winkelen zonder geld dus je gaat alleen om te kijken?
Wel lekker weer om nu buiten te zijn
Om gezellig iets te doen met een vriendin
we gaan ook naar een musea
pi_57238554
Naar één musea?

Dankjewel schatje voor de OP
pi_57238567
Goedemorgen Ik ben weer lekker aan de kruidenthee.
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Om gezellig iets te doen met een vriendin
we gaan ook naar een musea
Een musea? Hoeveel zijn dat er?

@Mr. J.Lo: Zoals miss-s ook al zegt heb je minder voeding nodig als je niet famatiek sport, terwijl je dat normaal doet. Ik zou er niet teveel op rekenen om nu af te vallen, maar aankomen is ook niet nodig.
pi_57238656
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook! Sterrenmix deze keer.
quote:

@Mr. J.Lo: Zoals miss-s ook al zegt heb je minder voeding nodig als je niet famatiek sport, terwijl je dat normaal doet. Ik zou er niet teveel op rekenen om nu af te vallen, maar aankomen is ook niet nodig.
Vergeet alleen niet dat je niet voor niets geopereerd wordt en dat je lichaam ook energie nodig heeft om te herstellen!
pi_57238684
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:43 schreef freecell het volgende:
[..]

oh een museum twee musea
ben nog niet wakker
pi_57238709
Maar de vraag is, wel museum ga je bekijken?
pi_57238718
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ook! Sterrenmix deze keer.
Idem
pi_57238790
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Idem
GMTA!!!
Zo, dan ga ik nu even douchen. 5 km binnen het half uur gelopen (ondanks hoestbuien en benauwdheid) en moet nog een hele berg dingen doen voordat ik naar een kinderverjaardag ga en direct daarna eters krijg.
pi_57238853
Iemand suggesties? Ga naar Amsterdam
Denk die Afghanistan tentoonstelling als ie niet te duur is
pi_57238890
Ik vind Foam in Amsterdam altijd wel mooi, maar dat komt ook omdat ik van fotografie hou

Maar goed ik ga weer verder psychologie lezen
pi_57239059
PF, het Stedelijk Museum heeft vaak bijzondere exposities, misschien even kijken wat die nu hebben?

Zo, kijk eens:

Thumbs up voor minilotje! Hier was Mr. CF zo halverwege zijn salade En het was lekker! Had rosbieflapjes genomen en ze voor het grillen bestreken met de dressing
pi_57239402
Mogge!

PF, niet naar mij zoeken in A'dam hoor, want ik ben momenteel in la Belgique!!

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar de onsjes vliegen eraf. Helaas zit ik nu op m'n Belgische weegschaal en die weegt meer dan de Amsterdamse, dus helemaal precies weet ik het niet, maar op deze weeg ik nu nog minder dan aan het begin van de week op die andere Donderdag kan ik pas weer updaten, hopen dat het zich doorzet!

Die boerenkool gisteravond was verukkelijk!! Laatste keer dit seizoen, nu weer tijd voor lentedingetjes.

Die rosbiefsalade ziet er goed uit CF! (ik dacht eerst dat je een foto had gepost van een tijdelijke expositie in het Stedelijk )
pi_57239573
Veel plezier loveli!

Gisteravond voor het eerst sinds 2 weken weer getraind. Zo dat viel tegen! Mijn conditie is naar een dieptepunt gezakt, ik ben mijn lenigheid voor een groot deel kwijt en ik kan bijna geen kracht meer zetten (normaal zegt een trap "bang", de mijne deed "plof") ... zelfs na de zomervakantie, wat 2 maanden niet trainen is, was de terugval kleiner . Ik had het bij het warm worden en rekken al in de gaten, en waarschuwde mijn trainmaatje van gister. Hij kon zich niet voorstellen dat ik echt zo slap geworden was. Tot ie me zag trappen. Keek me verbaast aan: "je bent echt niets meer he?". Gelukkig zat het grootste deel tussen de oren en ging het na flink opgefokt te zijn weer wat beter ... ik moet minder gaan nadenken tijdens het trappen volgens hem

Maargoed, wel helemaal moe getraind . En mijn dikke enkel hield het heel goed, eigenlijk zou ik hem meer rust moeten geven .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')