Winnen is cool, ik doe een gooi!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
indah [afbeelding]
okee, jij wint in dit topic [afbeelding]
hoever is de afstand van hier naar jou?
eet zequote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:15 schreef Muck het volgende:
hoi marc
doei marc
ik ben even eten [afbeelding]
Pak even een cm en loop dat stuk jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Winnen is cool, ik doe een gooi!
Geen idee, iets van 15 uur vliegen iig..
Waar kan ik het meten?
OK, tot over een jaar of tig!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pak even een cm en loop dat stuk ja [afbeelding]
Zo ver is het toch nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
OK, tot over een jaar of tig!
welnee johquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
Dat jullie dat allemaal bijhouden.
quote:
wanneer maakt ie het af?quote:
ruilen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:09 schreef Houniet het volgende:
Echt de hele dag al aan het chillen op me werk!
Betaald fokken.
Jij bent ook gewoon de gangmaker van de KSC! .quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef Muck het volgende:
zo, dat ging ook niet erg vlot
ik ben even weg en er zijn welgeteld 8 posts geplaatst
...dat geldt duidelijk niet voor mij, dus Muck... kun je weer wat gang maken?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon de gangmaker van de KSC! .
sorry, ik zit in de minibus op weg naar huis en zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon de gangmaker van de KSC! .
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:59 schreef Muck het volgende:
aangezien je er zelf ook grapjes over maakt, kun je dit vast wel aan
wat ik zeggen wilde:
ja, échte mannen spelen koper
edit: wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik een echte man ben![]()
Whahaha die is echtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Wat betreft grapjes, dat ligt aan de context en aan de persoon die het zegt. je hebt grapjes en grapjes. ik ben er zelf niet vies van enzo. Laatst had ik het er met iemand over die thuis met drie meiden zat, en toen zei ik ook "Ja, mijn moeder heeft twee dochters en een z.. nou ja, eigenlijk twee-en-een-halve dochter
."
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
mijn koffie is helemaal niet lekker /mad
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding].
Wat betreft grapjes, dat ligt aan de context en aan de persoon die het zegt. je hebt grapjes en grapjes [afbeelding]. ik ben er zelf niet vies van enzo. Laatst had ik het er met iemand over die thuis met drie meiden zat, en toen zei ik ook "Ja, mijn moeder heeft twee dochters en een z.. nou ja, eigenlijk twee-en-een-halve dochter [afbeelding]."
Evertquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:12 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Kater, verder wel prima
Nog plannen voor vedaag?
Dat zal het zijn.quote:
Indahquote:
Nog niet gedaan danquote:
quote:mijn instument schooonmaken/poetsen/oliën
bahquote:een beetje opruimen
geluktquote:heel hard duimen dat MPG een beetje bijtijds klaar is met werken
quote:concert geven
quote:veel bier drinken
Bielzenspelertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
sorry lieverd, ik ben allemaal dingen aan het doenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
...dat geldt duidelijk niet voor mij, dus Muck... kun je weer wat gang maken?.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Wat betreft grapjes, dat ligt aan de context en aan de persoon die het zegt. je hebt grapjes en grapjes. ik ben er zelf niet vies van enzo. Laatst had ik het er met iemand over die thuis met drie meiden zat, en toen zei ik ook "Ja, mijn moeder heeft twee dochters en een z.. nou ja, eigenlijk twee-en-een-halve dochter
."
weeknie......quote:
MPGquote:
oh, dat is het!quote:
sssstquote:
quote:gelukt
dat moet je maar afwachten hequote:![]()
![]()
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn 'instrument' schoonmaken? jajah....
niet goed?quote:
ja hehe, met textonly zie je die ook nietquote:
Mwa, anderen hebben het al opgepakt in de KSC hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry lieverd, ik ben allemaal dingen aan het doen
Mooie multiquotequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:08 schreef Muck het volgende:
wow, dat moet de langste post zijn die ik ooit gemaakt heb
Guiltyquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, anderen hebben het al opgepakt in de KSC he
quote:
ja, wel aardig, beetje moe, maar gewoon doortrekken vandaag, want anders ben ik helemaal uit mijn ritme strakkiesquote:
Gaat wel lukken toch, gewoon rustig aan doenquote:Op zondag 9 maart 2008 01:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, wel aardig, beetje moe, maar gewoon doortrekken vandaag, want anders ben ik helemaal uit mijn ritme strakkies
precies, en natuurlijk een middagdutjequote:Op zondag 9 maart 2008 01:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat wel lukken toch, gewoon rustig aan doen [afbeelding]
jepsquote:Op zondag 9 maart 2008 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
Standaard toch in die streken?
Indah!quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Waaw... dat is toch wel een mooi verhaal zo op de regenachtige zondagmiddag
quote:Op zondag 9 maart 2008 08:59 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh
hier regent het en is het 25 gradenquote:Op zondag 9 maart 2008 09:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
hiet regent het trouwens ook [afbeelding]
[..]
[afbeelding] Sebagger!
DM!quote:Op zondag 9 maart 2008 09:54 schreef DaMart het volgende:
Mijn oma zei altijd:"Als het regent, huilen de engelen boven". Volgens mij zijn ze vanochtend wel erg ontroerd door het verhaal van BX, want er vallen behoorlijk wat druppels naar beneden hier. Eigenlijk is het dus gewoon weer om in bed te blijven liggen. Maar ja, of dat echt helpt tegen de chronische dufheid... ik vraag het me af. Maar ondanks het weer wens ik jullie een goede morgen.
Frits!quote:
Wat gaaf en wat zal het vreemd en overweldigend zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 08:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Indah!
door mijn nieuw verworven familie![]()
twee weken geleden hebben mijn half zus en ik elkaar gevonden (wisten van elkaars bestaan maar hebben elkaar nooit ontmoet/gesproken).
Gisteren bij haar op bezoek geweest, met uiteraard gelijk haar hele familie erbij. Het was beregezellig en zulks, en voor hun was het heel simpel 1+1=2 je bent familie lang leve de lol, maar voor iemand die al haar hele leven niet beter weet dat ze geen familie heeft waren het heel veel indrukken en was het heel bizar![]()
Het was gaaf, of beter gezegd is gaaf, maar ik moet hier ff heel erg aan wennen en acclimatiseren
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Berend Botje is zo dope. Hij ging uit varen maar onderweg was de weg recht en dan weer krom.... echt vet diep man! Varen op een weg
Of je regenpak of je bikini aan, dan moet het kunnenquote:Op zondag 9 maart 2008 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Kutweeren ik heb nog wel zin om leuke dingen te doen buitenshuis that is,maar met dit weer
Succes hèquote:Op zondag 9 maart 2008 11:34 schreef BrandX het volgende:
zij die verslagen gaan schrijven groeten u![]()
maar ik zal met regelmaat langsdroppen
Have funquote:Op zondag 9 maart 2008 11:34 schreef BrandX het volgende:
zij die verslagen gaan schrijven groeten u![]()
maar ik zal met regelmaat langsdroppen
hier ook regen, maar ach.. morgenochtend is het weer 30 gradenquote:Op zondag 9 maart 2008 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Kutweer [afbeelding] en ik heb nog wel zin om leuke dingen te doen buitenshuis that is,maar met dit weer [afbeelding]
groetjes terug!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:34 schreef BrandX het volgende:
zij die verslagen gaan schrijven groeten u [afbeelding]
maar ik zal met regelmaat langsdroppen [afbeelding]
Goed bezig zo in de vroegtequote:Op zondag 9 maart 2008 11:51 schreef OA het volgende:
Zo, mijn 2e post van de dag. Dat is al 1 meer dan gisteren!
goed bezig iddquote:Op zondag 9 maart 2008 11:51 schreef OA het volgende:
Zo, mijn 2e post van de dag. Dat is al 1 meer dan gisteren! [afbeelding]
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:51 schreef OA het volgende:
Zo, mijn 2e post van de dag. Dat is al 1 meer dan gisteren!
al een tijdjequote:Op zondag 9 maart 2008 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Ah, hier zijn jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |