abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57272364
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:22 schreef moussie het volgende:

[..]

heb ik iets gemist .. moet ik een boerka aan of zo ?
tot nu toe zijn wij diegenen die eisen dat hun zich onderwerpen aan onze kledingregels en gedragscodes .. en in tegenstelling tot sommige andere landen pretenderen wij een vrij land te zijn
Ja dat heb je, het lijkt er namelijk op dat mensen niet meer met kritiek op een bepaald geloof naar buiten mogen treden, althans dat l;ijkt de wens van ons kabinet te zijn.
  zondag 9 maart 2008 @ 22:23:32 #102
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57272444
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:20 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ja dat heb je, het lijkt er namelijk op dat mensen niet meer met kritiek op een bepaald geloof naar buiten mogen treden, althans dat l;ijkt de wens van ons kabinet te zijn.
Geloof je dat soms? .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 9 maart 2008 @ 22:26:08 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57272509
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die elkaar als een papegaai napraten... van die emigranten komt 50% binnen 2 jaar terug. Oja, en het aantal immigranten van moslimlanden is al jarenlang aan het dalen.
Dat de immigratie daalt is alleen te danken aan de rust en welvaart in andere landen, en heeft geen drol te maken met de strenge IND-regels, al willen allerlei bepaalde politici-aanbidders niet anders geloven in hun eigen tempel.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_57276090
quote:

[..]

Ik ben geen liefhebber van dit kabinet, maar ik geloof niet dat ze bedoelen wat jij denkt dat ze bedoelen. Kritiek mag wel, afbranden niet. En daarin heeft het kabinet gelijk. Wat mij betreft en ook volgens de wet. Een wet die door het parlement aangenomen is.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 10 maart 2008 @ 00:54:51 #105
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57276206
quote:

Koran-film Wilders #16: EU bereidt ambassades voor op film

Oftewel, je krijgt straks de situatie dat, net zoals je nu Ronny Naftaniel en het CIDI achter je aan krijgt als je zegt dat alle joden aan het gas moeten, je dan Ibn Al Weetikwie van de nederlandse vertegenwoordiging van de Arabische Liga achter je broek aan krijgt als je een soortgelijke opmerking maakt over moslims.

Met een duur woord wordt dat 'moslimemancipatie' genoemd. 't kan even wennen zijn
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57276490
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:54 schreef gronk het volgende:

[..]

Koran-film Wilders #16: EU bereidt ambassades voor op film

Oftewel, je krijgt straks de situatie dat, net zoals je nu Ronny Naftaniel en het CIDI achter je aan krijgt als je zegt dat alle joden aan het gas moeten, je dan Ibn Al Weetikwie van de nederlandse vertegenwoordiging van de Arabische Liga achter je broek aan krijgt als je een soortgelijke opmerking maakt over moslims.

Met een duur woord wordt dat 'moslimemancipatie' genoemd. 't kan even wennen zijn
Ach, alle joden aan het gas?
Die zeverd van een Ronny Naftaniel en de mensen van het Centrum voor Israelische DisInformatie zou al een hele opluchting zijn. Wat een kwal is die man!

Ik hoop niet dat de moslims ook die kant opgaan.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_57276514
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:48 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik ben geen liefhebber van dit kabinet, maar ik geloof niet dat ze bedoelen wat jij denkt dat ze bedoelen. Kritiek mag wel, afbranden niet. En daarin heeft het kabinet gelijk. Wat mij betreft en ook volgens de wet. Een wet die door het parlement aangenomen is.
Nee, afbranden MAG wel. Maar je bent een domme lul als je het doet, enkel en alleen omdat het mag.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  maandag 10 maart 2008 @ 03:25:53 #108
46960 StefanP
polemicist
pi_57277158
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef BillGates het volgende:
jaja...
alle mensen die nederland verlaten om ergens anders hun geluk te beproeven zijn 'emigranten'..

en noord-afrikanen die naar naar nederland komen om hier hun geluk te beproeven zijn uitvreters en criminelen.

you do the math fok, ik snap jullie niet
Dat komt omdat je niet al te bijster snugger bent. Ik bedoel maar, om hoogopgeleide Nederlandse emigranten die geen cent zullen profiteren van het land waarheen ze vertrekken te vergelijken met onopgeleide geitenhoeders die hun leven lang een uitkering zullen trekken... dan heb je ze niet allemaal op een rijtje.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_57277227
quote:
Op maandag 10 maart 2008 03:25 schreef StefanP het volgende:

[..]

Dat komt omdat je niet al te bijster snugger bent. Ik bedoel maar, om hoogopgeleide Nederlandse emigranten die geen cent zullen profiteren van het land waarheen ze vertrekken te vergelijken met onopgeleide geitenhoeders die hun leven lang een uitkering zullen trekken... dan heb je ze niet allemaal op een rijtje.
Jij moet je opgeven voor America's Got Talent, want jij hebt generaliseren echt tot een kunst verheven
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  maandag 10 maart 2008 @ 03:59:27 #110
46960 StefanP
polemicist
pi_57277230
Joh, steek jij je kop maar in het zand. Ik ga niet eens de moeite nemen om een bron te zoeken want je leest er toch overheen. Geloof maar lekker dat al je allochtoontjes in NL gewoon werken.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_57277286
quote:
Op maandag 10 maart 2008 03:59 schreef StefanP het volgende:
Joh, steek jij je kop maar in het zand. Ik ga niet eens de moeite nemen om een bron te zoeken want je leest er toch overheen. Geloof maar lekker dat al je allochtoontjes in NL gewoon werken.
Dude, ik heb jou nog nooit met bronnen zien komen waaruit blijkt dat het merendeel van de allochtonen in Nederland crimineel is. Je helpt jezelf er vanaf met een zielig 'daar lees jij toch overheen'.

Ja, natuurlijk zijn er problemen met allochtonen in Nederland. So what. Die zijn er in Amerika ook. IK naai er tenminste niet tussenuit at the first sight of trouble.

*Wacht rustig af tot StefanP me weer voor rotte vis uitmaakt*
  maandag 10 maart 2008 @ 08:52:16 #112
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57278162
quote:
Op maandag 10 maart 2008 01:15 schreef Kees22 het volgende:

Ik hoop niet dat de moslims ook die kant opgaan.

Eerlijk gezegd hoop ik niet dat ze net ook zo'n tenenkrommend mannetje als Naftaniel oppoetsen; maar aan de andere kant vind ik niet zo heel verkeerd dat er voor moslims een soortgelijk iets komt. Een discussie tussen die twee gaat wel, erm, een hoog Witteman-gehalte krijgen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57280669
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat de immigratie daalt is alleen te danken aan de rust en welvaart in andere landen, en heeft geen drol te maken met de strenge IND-regels, al willen allerlei bepaalde politici-aanbidders niet anders geloven in hun eigen tempel.
Klopt, maar nadenken is nu niet voor iedereen zo makkelijk. Iedereen massaal Verdonk eren voor zaken waar ze niet voor verantwoordelijk is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57280708
quote:
Op maandag 10 maart 2008 03:59 schreef StefanP het volgende:
Ga eerst nou maar huilen over je eigen failliete land met etnische conflicten waar de honden geen brood van lusten, dan praten we wel verder.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57280714
quote:
Op maandag 10 maart 2008 03:25 schreef StefanP het volgende:

[..]

Hé Steef, .

Bron?
  maandag 10 maart 2008 @ 13:27:43 #116
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57282971
Tuurlijk emigreren er mensen doordat een politicus een film maakt over zijn standpunten
Als Marianne thieme ook een film gaat maken over het leven van een emo goudvis in een ronde kom, loopt dan ook heel nederland weg?

kom op zeg. Ik denk eerder dat het komt door de betutteling, de verboden, de christelijke inslag, het generaal pardon, rekeningrijden, hoge belastingen, hoge huizenprijzen, uitkeringspaupers die gepamperd worden etc.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 10 maart 2008 @ 13:37:38 #117
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_57283141
Gut, links draait oorzaak en gevolg weer een door elkaar.
Mensen willen Nederland verlaten wegens het moslim-gezeik, juist de problemen die Wilders (op een overdreven wijze?) aankaart.

Zojuist teruggekomen van een week Curacao. Zou er zo blijven wonen. Heerlijk, een week lang geen gezeik van en over hoofddoekjes of Middeleeuwse baarden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57283346
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
Gut, links draait oorzaak en gevolg weer een door elkaar.
Mensen willen Nederland verlaten wegens het moslim-gezeik, juist de problemen die Wilders (op een overdreven wijze?) aankaart.

Zojuist teruggekomen van een week Curacao. Zou er zo blijven wonen. Heerlijk, een week lang geen gezeik van en over hoofddoekjes of Middeleeuwse baarden.
Natuurlijk het is altijd de schuld van de moslims Je doet exact hetzelfde als de in jouw ogen linkse hippies. De emigranten geven dat niet als reden aan, ga dat dan ook niet verzinnen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57283395
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Natuurlijk het is altijd de schuld van de moslims Je doet exact hetzelfde als de in jouw ogen linkse hippies. De emigranten geven dat niet als reden aan, ga dat dan ook niet verzinnen.
Wat geven de emigranten dan wel aan, en waar kan ik dat terug vinden? In de OP staat het in ieder geval niet...
pi_57283468
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:51 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Wat geven de emigranten dan wel aan, en waar kan ik dat terug vinden? In de OP staat het in ieder geval niet...
Men trekt naar rustige gebieden, bekijk anders het NOS of RTL Journaal waar het item besproken werd. Huizenprijzen zijn te hoog, files, belastingen etc.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')