Eibertquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
Ook goed, als het maar een bakje is
Yenice
[gave naam trouwens!]
Heb precies hetzelfde. Maar gelukkig is het na vandaag weekend!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:58 schreef Muncky het volgende:
Goedesmorgens!! Heb nu al geen zin meer haha..
Zelfde als vorige week jammer genoegquote:
En een uitgebreide review voor ons schrijvenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:44 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren was het droog, bedankt voor het duimen! Nu vanavond nog!
Hier eten we paaseieren om de dag door te komen, ik ben er nog steeds niet achter welke nou de lekkerste zijnMiss maar eens papiertjes op gaan plakken en er bij schrijven
![]()
Nah, ik moet ook nog werkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En een uitgebreide review voor ons schrijven
Wij eten hier ook al wekenlang van die chocolade eitjes, van de C1000
Gewoon van die massiefe, geen fratsen met praliné vulling enzo.
Bij de overheid ga je ook eerst op een grote stapel : "Nog te doen" en die legen ze 1 keer per weekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:03 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb tot nu toe een heel lijst met bedrijven opgevraagdslome overheids instanties kunnen mij natuurlijk niet gelijk helpen.
Ik loop ook stage bij een overheidsinstellingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
Vraag Marloes eens hoe dat gaat, die werkt bij de gemeente
Succes Yenice!
Kinderen oké, maar schreeuwende rennende kinderenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
Er zijn werknemers die hun kinderen vandaag meegenomen hebbenwat een feest
Die jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kinderen oké, maar schreeuwende rennende kinderen.
Ik zou mn werk laten vallen en lekker mee rennen en springen en zingen. Wát? Ik ben jong en je wilt wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Die ja
Het is van de ene kant natuurlijk wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:54 schreef Goover het volgende:
Hier schiet het werk niet op, ik ben een cd aan het luisteren. Gisteren kreeg ik: 'Meet The Eels, Essental Eels' binnen.Ach het is vrijdag, dat betekent 1 been in het weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Dat wil ook..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:42 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter
Zo, kop verse warme Champignonnensoep weer op
Lang leve bedrijfskantines
Kan zijn, maar dan heb ik de rest van de week al ondergedompeld gelegen in het weekendquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach het is vrijdag, dat betekent 1 been in het weekend
Ook steeds vaker alcohol op je werk jijquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:21 schreef Deansensitized het volgende:
Zo, net aan de champagne gezeten
Bedrijf heeft net een order van 2 miljoen binnengesleept
Steeds vaker?? Eerst keer in tijden hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook steeds vaker alcohol op je werk jij
Was er van de week niet iemand jarig? Of verwar ik je nu met iemand andersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Steeds vaker?? Eerst keer in tijden hoor
Sorrrryquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
Je verwart me met iemand anders volgens mij. Was meende ik iemand waarvan een collega afscheid nam...
Hier hebben ze met zn allen nu al een blikje bierquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:05 schreef Californium het volgende:
Hier wordt niet gedronken op het werk...tenminste niet gezien, er staan wel aantal flesjes bier in de koelkast...
Helemaal niks?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier hebben ze met zn allen nu al een blikje bierIk drink geen alcohol dus heb heel netjes een blike groene ice tea
Nee ik vind het viesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Helemaal niks?
Ook geen gelegenheidsdrankje?
Dan zou je hier best passenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:48 schreef Deansensitized het volgende:
Kom ik bij jou werken
Niet dat ik zo'n zuiplap ben hoormaar zo nu en dan een biertje of een Jägermeistertje is best lekker
Klinkt als een rampquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:14 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb nog geen sleutels van deze locatie dus ik moet verplicht over 15 minuten naar huis
Bijna Redemption, bijnaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:15 schreef RedemptioN het volgende:
15:15...nog een uur en tien minuten...tank is leeg...waar blijft dat weekend
15:21 nog 2 uur en 19 minuten...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:15 schreef RedemptioN het volgende:
Sterktequote:
minuten duren zoooo lang nu...hele dag eigenlijk alquote:
hele maand maart is verjaardagen bij mij...tussendoor zelf dan nog een keer jarig...en dan eind maand nog een herkansing voor een tentamen, dan lekker rustig an in Aprilquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:15 schreef RedemptioN het volgende:
hoi & neequote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoi!
Heb ik jou hier eerder gezien?
Altijd gezelligquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hoi & nee
maar ben al tijdje bezig met afstudeerstage...vandaag saaie dag...en toen kwam ik hier uit
En nu kom je er nooit meer vanafquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hoi & nee
maar ben al tijdje bezig met afstudeerstage...vandaag saaie dag...en toen kwam ik hier uit
Aachquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:55 schreef Deansensitized het volgende:
Rit geregeld naar mijn taxi
Dus niet met de bus
Dus niet nat regenen
Weekend begint nu al goedMorgen nog even lekker werken
Doe je goedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:57 schreef Houniet het volgende:
Live vanuit me werk, waar geen reet te doen is.
Wat Yesse zegt! En waar loop je stage?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hoi & nee
Ja erg he?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef RedemptioN het volgende:
nu ben ik doomed om elke werkdag hier langs te komen ja =]
heel erg !
fijn weekend enzo ^^quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ben weg, tot straks/vanavond/morgen![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ben weg, tot straks/vanavond/morgen![]()
lekker wokken =]quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Bleh het begint hier weer naar wok te ruiken. Nu wordt ik er misselijk van
heb je raam open staan dan ofzo?quote:
Kijk, medestrijders! Zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef Californium het volgende:
Lekker weekend!! Morgen werken en dan zondag uitslapen [afbeelding]
ja ik heb er wel zin in...maar politie gaat toch weer staken, dus byebye PSV - Ajaxquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavondweekend
zondag PSV - Ajax
Heb er al zin in
Eentje. Morgen wieder an der arbeit!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
niks koffie, vanavond gaan we bier drinken [afbeelding]
Zondag AZ-Feyenoordquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavondweekend
zondag PSV - Ajax
Heb er al zin in
Waarom niet gewoon op RTL7?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond ff met Sopcast Heracles - Utrecht kijken
omdat ik, als ik op de laptop kijkn, ook op msn kanquote:
Dat is mijn idee ook. Maar voetbal interesseert me dan ook niet zo veel, zeker Heracles - Utrecht niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom niet gewoon een avond zonder voetbal?
politie gaat niet staken, want dat hadden ze 48 uur vantevoren aan moeten kondigen en dat hebben ze niet gedaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja ik heb er wel zin in...maar politie gaat toch weer staken, dus byebye PSV - Ajax
Die dagen pakken wij ook gewoon meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik vind het viesmaar ik heb geen problemen met anderen
En hier is het ook wel eens op woensdag, maandag, donderdag of dinsdag
ik heb woensdag geen voetbal gekeken en maandag was er geen voetbalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Voetbal = leuk!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavondweekend
zondag PSV - Ajax
Heb er al zin in
Blijft het lekker spannendquote:
vrouwen die voetbal leuk vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blijft het lekker spannendEn kan misschien Feyenoord weer zelfvertrouwen krijgen
Welke club ? ik snap niet waarom meer vrouwen voetbal niet leuk vinden. I love itquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
vrouwen die voetbal leuk vinden![]()
nog even wachten en mijn club is failliet/foetsie
Vitesse?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
vrouwen die voetbal leuk vinden![]()
nog even wachten en mijn club is failliet/foetsie
Als Ajacied fan hoop ik natuurlijk dat Ajax wint.. maar ik denk dat het toch 2-2 wordtquote:
Mijn tante speelde vroeger bij het dames elftal van Oranjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Welke club ? ik snap niet waarom meer vrouwen voetbal niet leuk vinden. I love it
Gaafquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mijn tante speelde vroeger bij het dames elftal van Oranje!
Mijn ouders allebei nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:31 schreef Houniet het volgende:
Me moeder is ook zoooo fanatiek!
![]()
! Me pa niet
Zo zou ik ook reagerenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:41 schreef PieterBas het volgende:
Mijn pa is best fanatiek.. Af en toe gaat ie naar wedstrijden van Feyenoord..
Dinsdag:
Pa: Ga je mee naar Feyenoord - VVV, dan zie je weer echt voetbal
Ik: Je bedoelt zeker van VVV?
Pa:
Bij mij is het ook zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:31 schreef Houniet het volgende:
Me moeder is ook zoooo fanatiek!
![]()
! Me pa niet
Ja, maar zo ben ik ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij is het ook zo.Mijn moeder kijkt gewoon "alle" wedstrijden als er iets live aan voetbal op tv wordt uitgezonden.
Ikzelf vind dat weer wat overdreven.
wat een maquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij is het ook zo.Mijn moeder kijkt gewoon "alle" wedstrijden als er iets live aan voetbal op tv wordt uitgezonden.
deze week, heeft ze dinsdag en woensdag CL gekeken en gisteren UEFA cUp en vandaag zal Eredivise wel op staan, maar ik ga nu naar beneden om De Lama's te kijken :pquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Ook weer een mooie vandaag..
Mijn zusje is zwanger.. en ik wou niet weten wat het zou worden..
Samen met mijn moeder ging mijn zusje naar de Prenatal..
Hangt mijn moeder echt vol in mijn gezicht, met een hele subtiele hint wat het gaat worden..
Was ze dus vergeten dat ik het niet wou weten..
Nou ja, over een paar jaar kan ik dus lekker voetballen met mijn neefje..
En mijn pa wist het dus ook meteen, maar goed ik 'vergeet' het welquote:
hé! Dat is niet zo netjes hoor!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En overmorgen even Feyenoord vernederen.
Bij mij ook, mijn vader stond met de finale in '88 de auto te wassenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Serieusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij mij ook, mijn vader stond met de finale in '88 de auto te wassen!
je vader is dus eigenlijk eerder de vrouw in huis en je moeder meer je vaderquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij mij ook, mijn vader stond met de finale in '88 de auto te wassen!
Met mij gaat het prima. Ik drink niet, dus geen last van katerquote:
Alles is wel goed hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima. Ik drink niet, dus geen last van kater
Met jou ook alles goed? Of heb jij wel een kater?
doe ze wel iets met vergoeding van die kaartjes?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ging om 23:00 uur naar bed, maar werd vanmorgen wel al weer om 5:15 wakker
En PSV - Ajax gaat waarschijnlijk niet door![]()
![]()
Een belofte van de politie is dus ook al niets meer waard.
Zal wel niet, aangezien de politie de wedstrijd niet aflast, maar de burgemeester.. bla bla blaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:10 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
doe ze wel iets met vergoeding van die kaartjes?
wat een nazi's.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal wel niet, aangezien de politie de wedstrijd niet aflast, maar de burgemeester.. bla bla bla![]()
![]()
Als ik een keer een boete krijg, betaal ik die ook niet, en die belofte zal ik zeker nakomen.
Nazi's zijn het niet, want daar kon je nog respect voor hebben, maar voor deze mensen toch niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:14 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
wat een nazi's.
Zo'n kaartje kost godverdomme ook geld
Mja, over die beloftes heb je helemaal gelijk imo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nazi's zijn het niet, want daar kon je nog respect voor hebben, maar voor deze mensen toch niet?
En ik dacht dat de politiebonden de vorige keer beloofd hadden dat ze het voetbal niet meer zouden gebruiken. En dan doen ze het weer.![]()
Of je komt je belofte na, of doe geen beloftes
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ging om 23:00 uur naar bed, maar werd vanmorgen wel al weer om 5:15 wakker
En PSV - Ajax gaat waarschijnlijk niet door![]()
![]()
Een belofte van de politie is dus ook al niets meer waard.
Jahoor, omdat er een wedstrijd niet doorgaat zijn ze zelfs erger dan nazi's.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nazi's zijn het niet, want daar kon je nog respect voor hebben, maar voor deze mensen toch niet?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jahoor, omdat er voor de tweede keer een drie wedstrijden niet doorgaatn zijn ze zelfs erger dan nazi's.
Verder alles goed met je?
Weet je ook gelijk weer wat een belofte waard is in dit land. Helemaal niets dus. Kunnen we daar geen wet van maken, mensen die hun beloftes niet nakomen, gewoon het land uitzetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:24 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Mja, over die beloftes heb je helemaal gelijk imo.
Erg matig dat ze die niet nakomen.
Doe het dan goed, er gaan immers 3 wedstrijden niet door, de rechter zal immers de politiebonden vast wel weer gelijk geven, zoals ook vorige keer (terecht) gebeurde.quote:
Het gaat er mij meer om dat de politiebonden de vorige keer beloofd hadden het voetbal niet meer te mis-/gebruiken voor hun acties. Maar dat doen ze nu dus weer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gelukkig hebben mensen in dit land het recht om te staken. Zoals ook in mei '41, als we het dan toch over nazi's hebben. Jammer dat er een sportwedstrijd niet door kan gaan, maar die wordt gerust wel op een ander moment gespeeld.
[..]
Doe het dan goed, er gaan immers 3 wedstrijden niet door, de rechter zal immers de politiebonden vast wel weer gelijk geven, zoals ook vorige keer (terecht) gebeurde.
Ja, nou, nazi's zeg!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer om dat de politiebonden de vorige keer beloofd hadden het voetbal niet meer te mis-/gebruiken voor hun acties. Maar dat doen ze nu dus weer.
ik ben niet over de nazi's begonnen hoor.quote:
Nee, da's waar, jij vindt dit nog net een stapje erger.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben niet over de nazi's begonnen hoor.
Is toch ook zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, da's waar, jij vindt dit nog net een stapje erger.
ja man, dikke schijtzooiquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En VVV Venlo - FC Twente gaat ook definitief niet door.
inmiddels al geweest, maar dat weet je waarschijnlijk wel...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer is trouwens de uitspraak van de rechter inzake het kortgeding van Ajax tegen de politiebonden?
Jaaaquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen Dean
Zo is NAC dus ook uitgeschakeld voor het kampioenschap
iig wel als je wel alcohol op heb merk ikquote:Op zondag 9 maart 2008 12:32 schreef Yesse het volgende:
Kan je een kater hebben zonder alcohol te hebben gedronken?
Als je ook niet meer weet hoe je thuis gekomen bent, wanneer je moet bobben, dan moet je je toch eens afvragen of je het concept bob wel goed interpreteert.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:14 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Waarom heb ik altijd een kater, wanneer ik moet bobben..
Goeie zaakquote:
Gitaarspelenquote:Op zondag 9 maart 2008 13:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je ook niet meer weet hoe je thuis gekomen bent, wanneer je moet bobben, dan moet je je toch eens afvragen of je het concept bob wel goed interpreteert. [afbeelding]
Ik heb geen kater. Wel een aardig aantal biertjes gedronken gisteren, maar blijkbaar niet genoeg voor een kater. Ik was ook akelig vroeg wakker. Wat moet ik nou met al die beschikbare tijd doen, op zondagmiddag?
Moest blazen, en mocht gewoon doorrijden, maar had gewoon de hele avond fris gedronken.. stonk wel een beetje naar de alcohol... maar dat was vanwege de 2 glazen bier die ik over mij heen had gekregenquote:Op zondag 9 maart 2008 13:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je ook niet meer weet hoe je thuis gekomen bent, wanneer je moet bobben, dan moet je je toch eens afvragen of je het concept bob wel goed interpreteert.
Live wedstrijden via Internet streams #20quote:Op zondag 9 maart 2008 14:35 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
sopcast?
Oh.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Live wedstrijden via Internet streams #20
Jawel...lekker uitgeslapen vanmorgenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Alles goed met iedereen?
jahoor, alleen nog beetje frusti... met jou?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Alles goed met iedereen?
Zie hierbovenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor, alleen nog beetje frusti... met jou?
Dat zag ik ook pas, nadat ik gepost hadquote:
Omdat de politie staakt tijdens de voetbal terwijl ze bij de vorige keer staken bij het voetbal aangekondigd hadden dat ze het voetbal niet meer de dupe zou zijn.quote:Hoezo frusti?
quote:
Je moet ook niet aan de harddrugs gaan Yesse, die katers zijn veeel erger!quote:Op zondag 9 maart 2008 12:32 schreef Yesse het volgende:
Kan je een kater hebben zonder alcohol te hebben gedronken?
EN daar hebben we onze Siebren weerquote:Op zondag 9 maart 2008 17:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan de harddrugs gaan Yesse, die katers zijn veeel erger!
Vet!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dinsdag naar Chimaira. [afbeelding] Zin in!
Gisteren maar even de eerste 3 cd's besteld, voor in totaal maar zo'n 30 euro, inclusief verzenden.
Amazon.co.uk. Voorheen keek ik daar nooit, maar de verzendkosten vallen best mee (paar Pond), dus soms is het wel de moeite. Ik denk dat dit mijn derde of vierde bestelling bij ze is, ben zeer tevreden.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
Vet!
Doe ze de groeten van me. En dat is geen gekke prijs dude! Ware het niet dat ze hier al gewoon liggen [ afbeelding ]
Ja, maar om 19:00 eerst nog een uitgebreide samenvatting van Sparta - Roda JC. Ze hebben anderhalf uur, dus ze kunnen 'm ongeveer helemaal uitzenden.quote:
gaat altijd zo snelquote:
Waarom het dan een samenvatting noemen??quote:Op zondag 9 maart 2008 18:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar om 19:00 eerst nog een uitgebreide samenvatting van Sparta - Roda JC. Ze hebben anderhalf uur, dus ze kunnen 'm ongeveer helemaal uitzenden.
Blessuretijd he, ze zullen toch iets moeten knippen.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom het dan een samenvatting noemen??
Ja, de wedstrijden van vrijdag en zaterdag komen ook nog wel voorbij dacht ik, heel kort, alleen doelpunten ongeveer.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:20 schreef Deansensitized het volgende:
Dat gewoon herhalen
Beelden van Heerenveen? Of weet je dat niet?
Meer hoef ik dan ook niet te zienquote:Op zondag 9 maart 2008 18:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, de wedstrijden van vrijdag en zaterdag komen ook nog wel voorbij dacht ik, heel kort, alleen doelpunten ongeveer.
Pieterquote:
Dan zal voetbalvrouwen ook wel eerder beginnenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
NIet lang dus, ze zijn al klaar.
Nee, ze gaan buitenlands voetbal uitzenden.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zal voetbalvrouwen ook wel eerder beginnen
Weet waar je aan begintquote:Op zondag 9 maart 2008 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben me ff aan het aanmelden op Hyves
meld je aan op facebook! is veel tofferquote:
ik ga toch niet met mijn face op internetquote:Op zondag 9 maart 2008 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
meld je aan op facebook! is veel toffer
maar je gaat wel met de hype mee op hyves?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga toch niet met mijn face op internet
vette shit, JWTZ!!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Ben me ff aan het aanmelden op Hyves
Heb nu al drie vriendenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar je gaat wel met de hype mee op hyves?
wat is jouw hyves, dan voeg ik je ff toequote:
gelukkig heb ik geen hyves meer... Stage sc collega's in mn hyves hebbenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat is jouw hyves, dan voeg ik je ff toe
Ik zag zelfs dat een collega van mijn werk ook op Hyves zit, maar die heb ik nog niet toegevoegdquote:Op zondag 9 maart 2008 20:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen hyves meer... Stage sc collega's in mn hyves hebben
Facebook gebruiker meldt.. eigenlijk alleen voor mijn exchange vrienden.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
meld je aan op facebook! is veel toffer
Een aantal docenten van mij zitten op Hyves..quote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag zelfs dat een collega van mijn werk ook op Hyves zit, maar die heb ik nog niet toegevoegd
zoek maar op Remco uit Haaksbergen, dan vind je me welquote:Op zondag 9 maart 2008 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat is jouw hyves, dan voeg ik je ff toe
Hier nog eenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Facebook gebruiker meldt.. eigenlijk alleen voor mijn exchange vrienden.
quote:
Moest mijn moeder om 6.45 naar het station brengen.. toen ben ik gelijk maar doorgegaanquote:Op maandag 10 maart 2008 07:24 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
waarom ben je er zo vroeg dan?
heb je de wagen mee ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2008 07:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Moest mijn moeder om 6.45 naar het station brengen.. toen ben ik gelijk maar doorgegaan
Heb der met mn auto naar station gebracht, maar toen ben ik weer naar huis gegaan, hondjes uitlaten en toen op de fiets naar stage (gaat bijna nog sneller dan met de auto).quote:Op maandag 10 maart 2008 07:26 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
heb je de wagen mee ofzo?
6:45 is wel erg vroeg ja
Zo naar werkwerkwerkquote:Op maandag 10 maart 2008 07:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dank je..
Zijn jullie ook al op stage?
Ik denk dat ik het zelfde doe als ik terug ben van school... Ik ben doodop en ook misselijkquote:Op maandag 10 maart 2008 08:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, hoelaat kan ik weg vandaag? 7 uur - half 4! Ha, das wel lekker. Kruip ik dan mijn nest weer in
Ik denk dat het in de lucht zit ja.. ik heb ook nog niks gegeten ofzoquote:Op maandag 10 maart 2008 08:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zelfde doe als ik terug ben van school... Ik ben doodop en ook misselijkZit het in de lucht? Trouwens over 5 dagen weekend haha.
Goeimorguh deanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |