Eibertquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
Ook goed, als het maar een bakje is
Yenice
[gave naam trouwens!]
Heb precies hetzelfde. Maar gelukkig is het na vandaag weekend!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:58 schreef Muncky het volgende:
Goedesmorgens!! Heb nu al geen zin meer haha..
Zelfde als vorige week jammer genoegquote:
En een uitgebreide review voor ons schrijvenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:44 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren was het droog, bedankt voor het duimen! Nu vanavond nog!
Hier eten we paaseieren om de dag door te komen, ik ben er nog steeds niet achter welke nou de lekkerste zijnMiss maar eens papiertjes op gaan plakken en er bij schrijven
![]()
Nah, ik moet ook nog werkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En een uitgebreide review voor ons schrijven
Wij eten hier ook al wekenlang van die chocolade eitjes, van de C1000
Gewoon van die massiefe, geen fratsen met praliné vulling enzo.
Bij de overheid ga je ook eerst op een grote stapel : "Nog te doen" en die legen ze 1 keer per weekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:03 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb tot nu toe een heel lijst met bedrijven opgevraagdslome overheids instanties kunnen mij natuurlijk niet gelijk helpen.
Ik loop ook stage bij een overheidsinstellingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
Vraag Marloes eens hoe dat gaat, die werkt bij de gemeente
Succes Yenice!
Kinderen oké, maar schreeuwende rennende kinderenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
Er zijn werknemers die hun kinderen vandaag meegenomen hebbenwat een feest
Die jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kinderen oké, maar schreeuwende rennende kinderen.
Ik zou mn werk laten vallen en lekker mee rennen en springen en zingen. Wát? Ik ben jong en je wilt wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Die ja
Het is van de ene kant natuurlijk wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:54 schreef Goover het volgende:
Hier schiet het werk niet op, ik ben een cd aan het luisteren. Gisteren kreeg ik: 'Meet The Eels, Essental Eels' binnen.Ach het is vrijdag, dat betekent 1 been in het weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Dat wil ook..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:42 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter
Zo, kop verse warme Champignonnensoep weer op
Lang leve bedrijfskantines
Kan zijn, maar dan heb ik de rest van de week al ondergedompeld gelegen in het weekendquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach het is vrijdag, dat betekent 1 been in het weekend
Ook steeds vaker alcohol op je werk jijquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:21 schreef Deansensitized het volgende:
Zo, net aan de champagne gezeten
Bedrijf heeft net een order van 2 miljoen binnengesleept
Steeds vaker?? Eerst keer in tijden hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook steeds vaker alcohol op je werk jij
Was er van de week niet iemand jarig? Of verwar ik je nu met iemand andersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Steeds vaker?? Eerst keer in tijden hoor
Sorrrryquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
Je verwart me met iemand anders volgens mij. Was meende ik iemand waarvan een collega afscheid nam...
Hier hebben ze met zn allen nu al een blikje bierquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:05 schreef Californium het volgende:
Hier wordt niet gedronken op het werk...tenminste niet gezien, er staan wel aantal flesjes bier in de koelkast...
Helemaal niks?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier hebben ze met zn allen nu al een blikje bierIk drink geen alcohol dus heb heel netjes een blike groene ice tea
Nee ik vind het viesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Helemaal niks?
Ook geen gelegenheidsdrankje?
Dan zou je hier best passenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:48 schreef Deansensitized het volgende:
Kom ik bij jou werken
Niet dat ik zo'n zuiplap ben hoormaar zo nu en dan een biertje of een Jägermeistertje is best lekker
Klinkt als een rampquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:14 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb nog geen sleutels van deze locatie dus ik moet verplicht over 15 minuten naar huis
Bijna Redemption, bijnaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:15 schreef RedemptioN het volgende:
15:15...nog een uur en tien minuten...tank is leeg...waar blijft dat weekend
15:21 nog 2 uur en 19 minuten...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:15 schreef RedemptioN het volgende:
Sterktequote:
minuten duren zoooo lang nu...hele dag eigenlijk alquote:
hele maand maart is verjaardagen bij mij...tussendoor zelf dan nog een keer jarig...en dan eind maand nog een herkansing voor een tentamen, dan lekker rustig an in Aprilquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:15 schreef RedemptioN het volgende:
hoi & neequote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoi!
Heb ik jou hier eerder gezien?
Altijd gezelligquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hoi & nee
maar ben al tijdje bezig met afstudeerstage...vandaag saaie dag...en toen kwam ik hier uit
En nu kom je er nooit meer vanafquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hoi & nee
maar ben al tijdje bezig met afstudeerstage...vandaag saaie dag...en toen kwam ik hier uit
Aachquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:55 schreef Deansensitized het volgende:
Rit geregeld naar mijn taxi
Dus niet met de bus
Dus niet nat regenen
Weekend begint nu al goedMorgen nog even lekker werken
Doe je goedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:57 schreef Houniet het volgende:
Live vanuit me werk, waar geen reet te doen is.
Wat Yesse zegt! En waar loop je stage?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hoi & nee
Ja erg he?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef RedemptioN het volgende:
nu ben ik doomed om elke werkdag hier langs te komen ja =]
heel erg !
fijn weekend enzo ^^quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ben weg, tot straks/vanavond/morgen![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ben weg, tot straks/vanavond/morgen![]()
lekker wokken =]quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Bleh het begint hier weer naar wok te ruiken. Nu wordt ik er misselijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |