Waarom?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Zei ik gister dat er iemand naar huis gestuurd was omdat hij het niet eens was met de kinderachtige benadering richting ons?
Hij is ontslagen...
vraag mij af of je iemand (in Nederland) zo makkelijk de deur kan wijzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Zei ik gister dat er iemand naar huis gestuurd was omdat hij het niet eens was met de kinderachtige benadering richting ons?
Hij is ontslagen...
Er is TEFAF in het Mecc.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarom?
En vanwaar de kinderachtige benadering?
Dan zal die z'n mening wel niet op geheel nette wijze overgebracht hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Hij is ontslagen...
Het gaat over een e-mail die die naar het gehele bedrijf heeft gestuurd. En ik kan je zeggen dat er niet veel mis mee is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan zal die z'n mening wel niet op geheel nette wijze overgebracht hebben.
Dan moet je dat nog stees niet doen. Dan moet je gewoon een nette brief opstellen met alle handtekeningen erop en die dan aanbieden aan de directie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:40 schreef DarkShine het volgende:
Mwa, als blijkt dat bijna iedereen het er mee eens is?
inderdaad, kan mij dan voorstellen dat je iemand eruit gooit wegens 'onwerkbare situatie' oid.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Ehr, het sturen van een e-mail naar hert hele bedrijf is anders bijzonder ongepast als je een klacht hebt over iets qua beleid/bedrijfsvoering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |