VROEG! rond vijfen ofzo? Gelukkig ben ik er nooit wakker van geworden...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:22 schreef akveor het volgende:
Hoe laat ging de wekker ook alweer?
[ afbeelding ]
Waarheid als een koe. Ik heb echt genoten van je in de kooi. Eindelijk weer eens leuke streams, van jou en huub tegen de wereld.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Veel fokkers waren het niet eens met je vertrek, waaronder ikzelf, moge dat ff duidelijk zijn.![]()
Ik ben dol op het afluisteren van voicemails, aan jou heb ik dus niets.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou dan bel ik jou nietIk hou niet zo van voicemails
Heb je gezien dat die loser om twee uur uit zijn bed kwam, dacht dat het vijfquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
VROEG! rond vijfen ofzo? Gelukkig ben ik er nooit wakker van geworden...
ja dat was een superactie vanacht van Huub. Ik heb me echt kapot gelachen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je gezien dat die loser om twee uur uit zijn bed kwam, dacht dat het vijf
uur was en zich ging klaarmaken voor zijn werk ?? Meesterlijke aktie van Huub
Ik vraag me af of het anders was gelopen als Huub niet tegen die boete was opgelopen (Wat baalde ik daarvan). Daarna waren het wat reparaties en gezelligheid. Maar echt spel heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Veel fokkers waren het niet eens met je vertrek, waaronder ikzelf, moge dat ff duidelijk zijn.![]()
Ik heb het prima naar m'n zin gehad 3 weken lang en ben blij te lezen dat (de meeste van) jullie ook hebben genotenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Ik heb echt genoten van je in de kooi. Eindelijk weer eens leuke streams, van jou en huub tegen de wereld.
En zit er gvd iemand die super met Huub klikt word die gekickt. Zwaar bummer.
Vooral dit. Schande. scriptschrijversquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar die stemming was echt dubieus.
Unanieme stemmen voor de Russen om te vertrekken
Unanieme stemmen voor Eric om te blijven
IK HOU DER VAN!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je gezien dat die loser om twee uur uit zijn bed kwam, dacht dat het vijf
uur was en zich ging klaarmaken voor zijn werk ?? Meesterlijke aktie van Huub
En het mooie was, dat het zo in eerste instantie helemaal niet bedoeld was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja dat was een superactie vanacht van Huub. Ik heb me echt kapot gelachen!
Kutzwerver onder vuur, hahaha, wat legde hij het af zeg!
IK heb zeker van je genoten, leuk dat je hier bent.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb het prima naar m'n zin gehad 3 weken lang en ben blij te lezen dat (de meeste van) jullie ook hebben genotenDat doet me veel plezier!
Huub zette gewoon zwerver zijn wekker om hem over vijf minuten wakker te maken. Niemand had verwacht dat die slaperd zijn kleren aan ging trekken en zich ging wassen en zo!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En het mooie was, dat het zo in eerste instantie helemaal niet bedoeld was.
Huub zette gewoon zijn wekker om hem om twee uur wakker te krijgen
(zoals hij al een keer of zes daarvoor had gedaan met deksels etc).
Maar Mikey kwam uit bed, dacht dat het echt vijf uur was en ging zich klaar maken
om naar zijn werk te gaan.
Kwam toen boven, en zag dat het pas half drie was ..... en toen flipte hij en sloeg
bijna Huub voor zijn bek. En Brian, ja, die zag je niet, laffe klootzak dat het is
Mocht het je interesseren: Ik weet ook alweer waarom ik voornamelijk, in het spel, een hekel aan je heb gekregen... Ik vond je teveel tussen Huub en Sylvia (mijn DGK favoriet ever) in komen te staan op een gegeven moment. En ik vond je te ver gaan met dat geruk en bloot rondrennen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
VROEG! rond vijfen ofzo? Gelukkig ben ik er nooit wakker van geworden...
Ik lig ook weer in een deuk.....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Huub zette gewoon zwerver zijn wekker om hem over twee minuten wakker te krijgen. Niemand had verwacht dat die slaperd zijn kleren aan ging trekken en zich ging wassen en zo!![]()
Half uur later komt ie boven en word ie plankgas uitgelachen door Huub
Nee dat mocht niet van de baas. Slechte uitstraling voor zijn bedrijf.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik lig ook weer in een deuk.....![]()
Ben benieuwd of Mikey straks nog iets van een tegenaktie durft te doen.
Die vuilnismannen zullen hem straks wel weer opstoken. Ben beneiuwd of die twee voor Claire nog meekomen.
Die twee zijn gecancelled inmiddels ...... en die stofzuiger aktie was TOP inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik lig ook weer in een deuk.....![]()
Ben benieuwd of Mikey straks nog iets van een tegenaktie durft te doen.
Die vuilnismannen zullen hem straks wel weer opstoken. Ben beneiuwd of die twee
voor Claire nog meekomen.
Owww, grappig dat een bedrijf dat vuilnis ophaalt het slecht voor z'n bedrijf vind. Terwijl de febo juist teert op dit soort ongein.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Nee dat mocht niet van de baas. Slechte uitstraling voor zijn bedrijf.
Je kan nu vast niet slapen....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:46 schreef Guuskeee het volgende:
Ik brei er een eind aan. Morgen vroeg op. Truste allemaal en het waren top streams vanacht.![]()
En ERIC aan de foon gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat Mike had gezegd dat hij zou vertrekken, vandaag?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BTW, vanacht (vrijdag) zijn A en B uit de villa voor hun optreden, ik zou zeggen alle
ballen op Mikey, gewoon losgaan Huub ........ jankend naar huis moet die kutzwerver.
Huub had het eerder over dat het hem niets kan schelen dat Mikey een beschermde status had... dus of dat mag en gaat lukken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BTW, vanacht (vrijdag) zijn A en B uit de villa voor hun optreden, ik zou zeggen alle
ballen op Mikey, gewoon losgaan Huub ........ jankend naar huis moet die kutzwerver.
Jij rukt toch ook gewoon thuiis?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Mocht het je interreseren: Ik weet ook alweer waarom ik voornamelijk, in het spel, een hekel aan je heb gekregen... Ik vond je teveel tussen Huub en Sylvia (mijn DGK favoriet ever) in komen te staan op een gegeven moment. En ik vond je te ver gaan met dat geruk en bloot rondrennen.
De beste aktie was het stofzuigen midden in de nacht...![]()
Maar dat ik het leuk vind dat je op Fok post kan ik niet ontkennen.
Huub zat zijn gaat ook echt vrij gemakkelijk. Hij is een serieus etterend probleemgeval als het gaat om aandacht. Jammer dat het niemand echt gelukt is om hem dat goed duidelijk te maken. Daar moet je BOOS bij worden, écht boos.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jij rukt toch ook gewoon thuiis?![]()
En thuis ren ik ook naakt rond...![]()
Sylvia is ook geweldig, en Huub ook...Syl en ik waren Huubje ook weleens zat en we wilden beiden niet compleet van Huub afhankelijk zijn.
Tuurlijk... maar ik hoef het niet te zien.... zo'n lekker wijf vind ik je nu eenmaal niet....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sylvia is ook geweldig, en Huub ook...Syl en ik waren Huubje ook weleens zat en we wilden beiden niet compleet van Huub afhankelijk zijn.
mag ik even zeggen,dat ik je eerlijkheid en openheid waardeer?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ga nu toch even wat caps erbij halen, momentje. Blijf nog heel even.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mag ik even zeggen,dat ik je eerlijkheid en openheid waardeer?
laten we eerlijk zijn mensen....dit is de eerste uit die gammele kooi,die gewoon zn kop vertoont hier!(voor de ochtendploeg die twijfeld.....dit is echt eric hoor!)
wil niet slijmen,en kon sommige actie`s van jou of van jou en huub wel schieten....maar aan de andere kant heb ik altijd genoten van al dat gedoe en gekonkel,en plannen maken!
zelfs je snikkel in rubber gieten heb ik slap gelegen van het lachen!
laten we eerlijk weze,iedere andere gek zou het thuis ook proberen met zo`n kitje!
wat dat betreft was ons gesprekje te kort,want bedenk me nu pas een paar hylarische dingen waar ik het dolgraag met je over gehad had!![]()
![]()
groetjes cindy
Doe je je oogjes dichtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:01 schreef akveor het volgende:
Tuurlijk... maar ik hoef het niet te zien.... zo'n lekker wijf vind ik je nu eenmaal niet....![]()
Maar wat ik wel merk is dat er veel genegenheid tussen SHE is en dat is top. Het is ook erg mooi om te zien de enorme verschillen tussen beide kampen. Het is zo op een ander niveau.
Ga je goddelijke gang, ben benieuwd .....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga nu toch even wat caps erbij halen, momentje. Blijf nog heel even.
Hey... nu heb je hem wakker gemaakt...quote:
Dank je wel dat is liefquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mag ik even zeggen,dat ik je eerlijkheid en openheid waardeer?
laten we eerlijk zijn mensen....dit is de eerste uit die gammele kooi,die gewoon zn kop vertoont hier!(voor de ochtendploeg die twijfeld.....dit is echt eric hoor!)
wil niet slijmen,en kon sommige actie`s van jou of van jou en huub wel schieten....maar aan de andere kant heb ik altijd genoten van al dat gedoe en gekonkel,en plannen maken!
zelfs je snikkel in rubber gieten heb ik slap gelegen van het lachen!
laten we eerlijk weze,iedere andere gek zou het thuis ook proberen met zo`n kitje!
wat dat betreft was ons gesprekje te kort,want bedenk me nu pas een paar hylarische dingen waar ik het dolgraag met je over gehad had!![]()
![]()
groetjes cindy
ik blijf wel effe,ga hoogstens even plassen hahahhaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga nu toch even wat caps erbij halen, momentje. Blijf nog heel even.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze is voor jou, Eric ..... wat zullen we dit gaan missen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:10 schreef tipsch het volgende:
Kleintje.![]()
[ afbeelding ]
Maatwerk?
[ afbeelding ]
Kleintje.![]()
[ afbeelding ]
Knetter.
[ afbeelding ]
Stoned.![]()
[ afbeelding ]
Toen Amanda's neptieten nog spannend waren.
[ afbeelding ]
Zijn jullie nou helemaal betoeterd.
[ afbeelding ]
Ik vond het wel interessant gepiel, piellemans.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whahahaha
![]()
![]()
![]()
PrachtigThx
hehehehe
Maar ehm... Hoezo bewaar je foto's van mijn lul???
nah als je toch geen bedtijd hebt,bel je mij toch nog effe op joh?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ookVind het altijd zo vervelend om Huubje alleen achter te laten als ik weer weg ga en Claire had ook traantjes. Maar goed, ik heb zelf ook nog een leven
Ben m'n laatste jointje aan het draaien van vannacht en als ik de opgesmoked heb ben ik pleite weer
Gelukkig heb ik geen bedtijd meer
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ookVind het altijd zo vervelend om Huubje alleen achter te laten als ik weer weg ga en Claire had ook traantjes. Maar goed, ik heb zelf ook nog een leven
Ben m'n laatste jointje aan het draaien van vannacht en als ik de opgesmoked heb ben ik pleite weer
Gelukkig heb ik geen bedtijd meer
volgens mij ben jij de natte droom van iemand??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whahahaha
![]()
![]()
![]()
PrachtigThx
hehehehe
Maar ehm... Waarom heb jij foto's van mijn geslachtsdeel ??? Bekijk je die nou vaak???
En mag ik er ook een van jou?![]()
Wat zit je nou te censureren en na te bewerken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whahahaha
![]()
![]()
![]()
PrachtigThx
hehehehe
Maar ehm... Waarom heb jij foto's van mijn geslachtsdeel ??? Bekijk je die nou vaak???
En mag ik er ook een van jou?![]()
Ja een topavond.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, de laatste voor je Eric ....... welterusten allen.
[ afbeelding ]
Wat een focking goeie streams vanavond ....... zonder B en A trouwens.
Mietjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mijn lul gaat niet, want dat past niet.
Nou?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Koop jij maar een grotere camera voor me waar ie wel in past, BN-er.
Hahahahaquote:
Die dooskruipert is nog niet wakker?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:31 schreef akveor het volgende:
En weer de wekker....
Dan maak je er 3 foto's van en photoshop je ze ff aan elkaar vast.quote:
Die is allang vertrokken.... zie gifje eldersquote:
als dit de laatste opmerking is.....dan ga ik naar bedje en hopen dat eric mn nummer nog een keertje draait om me op te vrolijken!quote:
Nou. Dit is nou typisch zo'n voorbeeld van hetgeen ik zo aan je bewonderde tijdens de chocopik-scene: die inventiviteitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan maak je er 3 foto's van en photoshop je ze ff aan elkaar vast.
Errug leuk voor de ochtendploeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop Eric, open je eerste COS hier, je kan het .....
Gelijk heb je, welterusten ....... was leuk om je hier te zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Het was me een waar genoegen luitjes![]()
Ik ga lekker off-cam van mn jointje & bed genieten...
See you around!
www.eric-t-mannetje.com
Welterusten kanjer. En zeker, wees ook around. Leukquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Het was me een waar genoegen luitjes![]()
Ik ga lekker off-cam van mn jointje & bed genieten...
See you around!
www.eric-t-mannetje.com
Uit de vorige COS:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan maak je er 3 foto's van en photoshop je ze ff aan elkaar vast.
Trustequote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, jammer gaat hem niet worden. Ga er ook vandoor, welterusten allen.
Ja, Eric, doe dat eensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop Eric, open je eerste COS hier, je kan het .....
OMGquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Uit de vorige COS:
[ afbeelding ]
Ik ga d'r vantussen... DGK Fok! is veranderd in een gaydatingsite...![]()
![]()
Top dat je er was Eric.
Trusten een ieder.
Je bent echt helemaal van je apropos hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:43 schreef cindy10 het volgende:
deze fokker,die zowaar hetro is(of bi,want volgens mij is elk mens bi)....
heeft eric gesproken,en tjaaa blijkbaar een select gedeelte(wat een mazzel dat ik online was,en zelf met eigen stem en oren kon horen dat het echt eric was!)
maar zelfs ik,ga zo even snel naar de wc,en slapen!
oke,als mn mobiel gaat,...wat nooit gebeurd om deze tijd,dan sta ik wel met mn slipje op mn enkels hijgend in de hoorn te vragen met wie ik spreek??
tja heejjj laten we eerlijk zijn,eric heeft wel mn nummer en dan moet je op zn minst effe allert weze he???![]()
maar enge is...tis eric echt![]()
zou het nog een kloon zijn,had ik allang in dromenland gezeten,maar die gek belt je echt gewoon!
Zo gepiept, me dunkt. Lekkere OP heeft ie gemaaktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
even volblaffen en Eric heeft hem ....
Da's wel veel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog 18 ..........
OP is kut, maar who cares ........quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo gepiept, me dunkt. Lekkere OP heeft ie gemaakt
jaaa ben ik echt,verwacht jij in een saaie stream avond een onderonsje met eric dan??/quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je bent echt helemaal van je apropos he
Eerst COS, de OP ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste OP voor Eric, is toch leuk ..
Erg leuk... hij zou er wel even een linkje naar de COS in mogen zetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste OP voor Eric, is toch leuk ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |