Ik ben meer van het andere uiterste. Word graag in het ootje genomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik tot 10 minuten geleden de grootste wantrouwer (?) was hier. En ik nu lullen, nope, tis echt de echte!
Eric![]()
![]()
Dus datquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:17 schreef Guuskeee het volgende:
Ja maar Eric, waarom vertelde je huub niks over die usb-stick die mikey gestolen had? Of geen zin in dit gedoe om deze tijd?
nou geloof me, voor mij niet!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben meer van het andere uiterste. Word graag in het ootje genomen.![]()
Voor mij is dit dan ook een beetje een teleurstelling.
Dan ga je toch lekker naar huisquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben meer van het andere uiterste. Word graag in het ootje genomen.![]()
Voor mij is dit dan ook een beetje een teleurstelling.
Hehe, leuk. Dapper ook, om op te nemen. Ik zou dat mooi niet doenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nou geloof me, voor mij niet!!!
aan de telefoon was ik echt flabbergasted, en nu heb ik wel 100 dingen die ik wil vertellen tegen 'm.![]()
en vragen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar huis![]()
![]()
Ja het gaat uitstekend, dank je
Nou dan bel ik jou nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hehe, leuk. Dapper ook, om op te nemen. Ik zou dat mooi niet doen
om 5 uur, hahaha! nog een half uurtje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:22 schreef akveor het volgende:
Hoe laat ging de wekker ook alweer?
[ afbeelding ]
VROEG! rond vijfen ofzo? Gelukkig ben ik er nooit wakker van geworden...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:22 schreef akveor het volgende:
Hoe laat ging de wekker ook alweer?
[ afbeelding ]
Waarheid als een koe. Ik heb echt genoten van je in de kooi. Eindelijk weer eens leuke streams, van jou en huub tegen de wereld.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Veel fokkers waren het niet eens met je vertrek, waaronder ikzelf, moge dat ff duidelijk zijn.![]()
Ik ben dol op het afluisteren van voicemails, aan jou heb ik dus niets.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou dan bel ik jou nietIk hou niet zo van voicemails
Heb je gezien dat die loser om twee uur uit zijn bed kwam, dacht dat het vijfquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
VROEG! rond vijfen ofzo? Gelukkig ben ik er nooit wakker van geworden...
ja dat was een superactie vanacht van Huub. Ik heb me echt kapot gelachen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je gezien dat die loser om twee uur uit zijn bed kwam, dacht dat het vijf
uur was en zich ging klaarmaken voor zijn werk ?? Meesterlijke aktie van Huub
Ik vraag me af of het anders was gelopen als Huub niet tegen die boete was opgelopen (Wat baalde ik daarvan). Daarna waren het wat reparaties en gezelligheid. Maar echt spel heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Veel fokkers waren het niet eens met je vertrek, waaronder ikzelf, moge dat ff duidelijk zijn.![]()
Ik heb het prima naar m'n zin gehad 3 weken lang en ben blij te lezen dat (de meeste van) jullie ook hebben genotenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Ik heb echt genoten van je in de kooi. Eindelijk weer eens leuke streams, van jou en huub tegen de wereld.
En zit er gvd iemand die super met Huub klikt word die gekickt. Zwaar bummer.
Vooral dit. Schande. scriptschrijversquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar die stemming was echt dubieus.
Unanieme stemmen voor de Russen om te vertrekken
Unanieme stemmen voor Eric om te blijven
IK HOU DER VAN!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je gezien dat die loser om twee uur uit zijn bed kwam, dacht dat het vijf
uur was en zich ging klaarmaken voor zijn werk ?? Meesterlijke aktie van Huub
En het mooie was, dat het zo in eerste instantie helemaal niet bedoeld was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja dat was een superactie vanacht van Huub. Ik heb me echt kapot gelachen!
Kutzwerver onder vuur, hahaha, wat legde hij het af zeg!
IK heb zeker van je genoten, leuk dat je hier bent.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb het prima naar m'n zin gehad 3 weken lang en ben blij te lezen dat (de meeste van) jullie ook hebben genotenDat doet me veel plezier!
Huub zette gewoon zwerver zijn wekker om hem over vijf minuten wakker te maken. Niemand had verwacht dat die slaperd zijn kleren aan ging trekken en zich ging wassen en zo!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En het mooie was, dat het zo in eerste instantie helemaal niet bedoeld was.
Huub zette gewoon zijn wekker om hem om twee uur wakker te krijgen
(zoals hij al een keer of zes daarvoor had gedaan met deksels etc).
Maar Mikey kwam uit bed, dacht dat het echt vijf uur was en ging zich klaar maken
om naar zijn werk te gaan.
Kwam toen boven, en zag dat het pas half drie was ..... en toen flipte hij en sloeg
bijna Huub voor zijn bek. En Brian, ja, die zag je niet, laffe klootzak dat het is
Mocht het je interesseren: Ik weet ook alweer waarom ik voornamelijk, in het spel, een hekel aan je heb gekregen... Ik vond je teveel tussen Huub en Sylvia (mijn DGK favoriet ever) in komen te staan op een gegeven moment. En ik vond je te ver gaan met dat geruk en bloot rondrennen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
VROEG! rond vijfen ofzo? Gelukkig ben ik er nooit wakker van geworden...
Ik lig ook weer in een deuk.....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Huub zette gewoon zwerver zijn wekker om hem over twee minuten wakker te krijgen. Niemand had verwacht dat die slaperd zijn kleren aan ging trekken en zich ging wassen en zo!![]()
Half uur later komt ie boven en word ie plankgas uitgelachen door Huub
Nee dat mocht niet van de baas. Slechte uitstraling voor zijn bedrijf.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik lig ook weer in een deuk.....![]()
Ben benieuwd of Mikey straks nog iets van een tegenaktie durft te doen.
Die vuilnismannen zullen hem straks wel weer opstoken. Ben beneiuwd of die twee voor Claire nog meekomen.
Die twee zijn gecancelled inmiddels ...... en die stofzuiger aktie was TOP inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik lig ook weer in een deuk.....![]()
Ben benieuwd of Mikey straks nog iets van een tegenaktie durft te doen.
Die vuilnismannen zullen hem straks wel weer opstoken. Ben beneiuwd of die twee
voor Claire nog meekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |