quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:11 schreef cindy10 het volgende:
ik zweer het echt......heb net eric gesproken en hij is het echt!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat ik tot 10 minuten geleden de grootste wantrouwer (?) was hier. En ik nu lullen, nope, tis echt de echte!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:12 schreef tipsch het volgende:
Maar Guuskee, hoe weten we nou dat je dit niet verzint?
Ik ben meer van het andere uiterste. Word graag in het ootje genomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik tot 10 minuten geleden de grootste wantrouwer (?) was hier. En ik nu lullen, nope, tis echt de echte!
Eric![]()
![]()
Dus datquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:17 schreef Guuskeee het volgende:
Ja maar Eric, waarom vertelde je huub niks over die usb-stick die mikey gestolen had? Of geen zin in dit gedoe om deze tijd?
nou geloof me, voor mij niet!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben meer van het andere uiterste. Word graag in het ootje genomen.![]()
Voor mij is dit dan ook een beetje een teleurstelling.
Dan ga je toch lekker naar huisquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben meer van het andere uiterste. Word graag in het ootje genomen.![]()
Voor mij is dit dan ook een beetje een teleurstelling.
Hehe, leuk. Dapper ook, om op te nemen. Ik zou dat mooi niet doenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nou geloof me, voor mij niet!!!
aan de telefoon was ik echt flabbergasted, en nu heb ik wel 100 dingen die ik wil vertellen tegen 'm.![]()
en vragen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar huis![]()
![]()
Ja het gaat uitstekend, dank je
Nou dan bel ik jou nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hehe, leuk. Dapper ook, om op te nemen. Ik zou dat mooi niet doen
om 5 uur, hahaha! nog een half uurtje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:22 schreef akveor het volgende:
Hoe laat ging de wekker ook alweer?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |