voor het geval dat het mislukt zou zijnnnnn..........krijssssssssssssssssssssssssssshijsssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat je ze net wakker hebt gekrijst?
I think we lost himquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:55 schreef cindy10 het volgende:
[..]
voor het geval dat het mislukt zou zijnnnnn..........krijssssssssssssssssssssssssssshijsssssssssssssssssssssssssss
Whahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:53 schreef akveor het volgende:
Speciaal vopor Eric dan maar... de, bedekte, billetjes van Huub..
[ afbeelding ]
Als jij nu eens je PM checkt en mij dat 06nr van je stuurtquote:
Ben op zich geen vereerder van z.g BNR's maar wel cool als je werkelijk Eric bent en hier postquote:
Wel veilig hoop ik....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eric en Guuskeee, gaat even gezellig bellen met elkaar.
donequote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als jij nu eens je PM checkt en mij dat 06nr van je stuurt
En Cindy ook...vooruit
eric zeer stomme vraag....maar had je op hyves....vraag me nu echt af ben jij het wel of niet?quote:
Checken zal niks opleveren.Kan je mijn o6 ook geven en beweren dat ik Eric benquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
eric zeer stomme vraag....maar had je op hyves....vraag me nu echt af ben jij het wel of niet?
uiteraard is een goede kloon ook grappig!maar doe graag zelf mn dingen uitzoeken,dus hoe gaan we het samen doen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:11 schreef cindy10 het volgende:
ik zweer het echt......heb net eric gesproken en hij is het echt!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat ik tot 10 minuten geleden de grootste wantrouwer (?) was hier. En ik nu lullen, nope, tis echt de echte!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:12 schreef tipsch het volgende:
Maar Guuskee, hoe weten we nou dat je dit niet verzint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |