Wat zit je nou te censureren en na te bewerken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whahahaha
![]()
![]()
![]()
PrachtigThx
hehehehe
Maar ehm... Waarom heb jij foto's van mijn geslachtsdeel ??? Bekijk je die nou vaak???
En mag ik er ook een van jou?![]()
Ja een topavond.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, de laatste voor je Eric ....... welterusten allen.
[ afbeelding ]
Wat een focking goeie streams vanavond ....... zonder B en A trouwens.
Mietjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mijn lul gaat niet, want dat past niet.
Nou?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Koop jij maar een grotere camera voor me waar ie wel in past, BN-er.
Hahahahaquote:
Die dooskruipert is nog niet wakker?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:31 schreef akveor het volgende:
En weer de wekker....
Dan maak je er 3 foto's van en photoshop je ze ff aan elkaar vast.quote:
Die is allang vertrokken.... zie gifje eldersquote:
als dit de laatste opmerking is.....dan ga ik naar bedje en hopen dat eric mn nummer nog een keertje draait om me op te vrolijken!quote:
Nou. Dit is nou typisch zo'n voorbeeld van hetgeen ik zo aan je bewonderde tijdens de chocopik-scene: die inventiviteitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan maak je er 3 foto's van en photoshop je ze ff aan elkaar vast.
Errug leuk voor de ochtendploeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop Eric, open je eerste COS hier, je kan het .....
Gelijk heb je, welterusten ....... was leuk om je hier te zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Het was me een waar genoegen luitjes![]()
Ik ga lekker off-cam van mn jointje & bed genieten...
See you around!
www.eric-t-mannetje.com
Welterusten kanjer. En zeker, wees ook around. Leukquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Het was me een waar genoegen luitjes![]()
Ik ga lekker off-cam van mn jointje & bed genieten...
See you around!
www.eric-t-mannetje.com
Uit de vorige COS:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan maak je er 3 foto's van en photoshop je ze ff aan elkaar vast.
Trustequote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, jammer gaat hem niet worden. Ga er ook vandoor, welterusten allen.
Ja, Eric, doe dat eensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop Eric, open je eerste COS hier, je kan het .....
OMGquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Uit de vorige COS:
[ afbeelding ]
Ik ga d'r vantussen... DGK Fok! is veranderd in een gaydatingsite...![]()
![]()
Top dat je er was Eric.
Trusten een ieder.
Je bent echt helemaal van je apropos hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:43 schreef cindy10 het volgende:
deze fokker,die zowaar hetro is(of bi,want volgens mij is elk mens bi)....
heeft eric gesproken,en tjaaa blijkbaar een select gedeelte(wat een mazzel dat ik online was,en zelf met eigen stem en oren kon horen dat het echt eric was!)
maar zelfs ik,ga zo even snel naar de wc,en slapen!
oke,als mn mobiel gaat,...wat nooit gebeurd om deze tijd,dan sta ik wel met mn slipje op mn enkels hijgend in de hoorn te vragen met wie ik spreek??
tja heejjj laten we eerlijk zijn,eric heeft wel mn nummer en dan moet je op zn minst effe allert weze he???![]()
maar enge is...tis eric echt![]()
zou het nog een kloon zijn,had ik allang in dromenland gezeten,maar die gek belt je echt gewoon!
Zo gepiept, me dunkt. Lekkere OP heeft ie gemaaktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
even volblaffen en Eric heeft hem ....
Da's wel veel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog 18 ..........
OP is kut, maar who cares ........quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo gepiept, me dunkt. Lekkere OP heeft ie gemaakt
jaaa ben ik echt,verwacht jij in een saaie stream avond een onderonsje met eric dan??/quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je bent echt helemaal van je apropos he
Eerst COS, de OP ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste OP voor Eric, is toch leuk ..
Erg leuk... hij zou er wel even een linkje naar de COS in mogen zetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste OP voor Eric, is toch leuk ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |