quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron een foto van Simon's Brandweer Slang:
[ afbeelding ]
En terecht, die kutzwerver is een beetje aan het doordraaienquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord via nowlive dat ze niet mogen: slechte reklame voor de arbeidsgever...
okee, hij is weer wakker! thanks!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:59 schreef Guuskeee het volgende:
Kan iemand ff huub vertellen dat ie kutzwerver wakker moet maken?
Oog om oog, tand om tand...zoiets........quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:01 schreef Kinga het volgende:
Heb wat gemist, maar waarom zijn ze mikey wakker aant houden?
ik vind hem wel intrigerend (al heb ik nog niet zoveel gezien).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:56 schreef yellowfirst het volgende:
Het wordt tijd dat Laurent weer eens ophoepelt, hij geeft ietwat teveel een vuist aan Brian...............
Heeft niet zo leuke dingen gezegd over Eric, en heeft Huub belooft dat hij hem nogquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:01 schreef Kinga het volgende:
Ja, volgens mij is Hubrecht niet zo'n lowlife als Brian. En Brian kijkt tegen hem op.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind hem wel intrigerend (al heb ik nog niet zoveel gezien).
Volgens mij weet hij donders goed dat "een kant kiezen" zijn mogelijkheden om lol te maken beperkt. Hij lijkt dat Mike-gedoe wel leuk te vinden.
Mike heeft gezegd dat hij Huub 2 ton boete aan gaat smeren, net zoals hij de laatste ton heeft aangesmeerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:01 schreef Kinga het volgende:
Doe als ik doe, compleet negeren die rat en doodzwijgen ..... heerlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:04 schreef Guuskeee het volgende:
omg, die pauperbrian ligt weer uit te leggen aan slettie wat mikey en huub allemaal verkeerd doen... kankerlui, kapot maken. kijk eens in de spiegel over wat jezelf doet.
Stond volgens mij op de plasma.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:06 schreef mazaru het volgende:
Die gore smiecht is de hele tijd aan het fluisteren onder de dekens. En op het moment dat hij zichzelf weer veren in zijn reet gaat steken over hoe goed hij wel niet voor Mike zorgt, en hoe slecht Huub wel niet is dat die een werkende man wakker houdt, pakt die zijn microfoon, en legt hem voor zijn mond.
Gatverdegatverdegatverdegatver wat is het toch een walgelijke rioolrat
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:07 schreef tho_Omas het volgende:
Brian maakt tv.
alsof we niet weten dat Brian Mike van zijn doel afhoudt door hem voor het spel te gebruiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:03 schreef mazaru het volgende:
Rat gaat vertellen hoe goed hij wel niet voor de zwerver zorgt, en pakt daar even zijn microfoon voor
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik schrok ervan!
Zet je m in de OP HoneyBunny???
Maar voor hij die microfoon pakte had hij het over het drankgebruik van del.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:53 schreef HoneyBunny het volgende:
Mijn eerste OP, dus verwacht er niet teveel van.
knip
Morgen is ie de hele dag weg zei ie net.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benno gaat ook al naar bed ........ die gast mag ook wel weer opzouten wat mij betreft.
die meid die heeft het daar volgens mij echt helemaal niet naar haar zin. Die blijft echt niet langer dan een week (als ze al een week blijft)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:15 schreef STAP01 het volgende:
Amanda mag helemaal niets meer. Komt er een gastspeelster voor haar in trekt die gewoon naar Claire!
hij heeft een duikcursus (voor zijn werk neem ik aan) dus hij moet wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Morgen is ie de hele dag weg zei ie net.
Bedankt HoneyBunny, mooi voor de eerste keer hoor ....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Op is klaar, maar ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken in de OP!!!
Avenue D - Do I Look Like A Slut ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:03 schreef Ruudjem het volgende:
hoe heet dit nmmr in de chill?
Gaat zo vast wel weer gebeuren, Mikey moet effe dieper slapen eerst ....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:24 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom maakt Huub mikey niet wakker nu :p ?
heeeeeel knap van jequote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:31 schreef HoneyBunny het volgende:
hahaha, zie dat ik zojuist de halve COS heb volgeplakt met piemels!
En ze komen nota-bene nog wel uit ZEER nabije familiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:31 schreef HoneyBunny het volgende:
Wie is Jeffrey?? (wil je dat ook in de OP, zeg het maar hoor, ik ben heel goed in OP-jes maken!)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En ze komen nota-bene nog wel uit ZEER nabije familie
van Jeffrey !!!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:31 schreef HoneyBunny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:32 schreef eusjuh het volgende:
Feli met je OP maar tis nu wel duidelijk hoor
Een grote bluf die gozerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:41 schreef HoneyBunny het volgende:
En Mikey moet weer wakker!!!
Sam de Brandweer wordt straks boos! (en we weten nu hoe zn gereedschap eruit ziet, so don't mess with Sam!)
Sorry hoor, wilde alleen maar helpen, maar het is je wel geluktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:40 schreef HoneyBunny het volgende:
Oke, ik plak voortaal geen plaatjes meer!! Bedankt coor de tip DGK-tegenstander!! Was een groot succes! De halve COS onder de piemels, streamers in shock, en ik heb mn bank ondergezeken nadat ik zag wat ik veroorzaakt had.... Top!
ah, heerlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:44 schreef Sug4r het volgende:
Huub verzet de wekker van Mikey, hij gaat over 5 minuten af.
En als we een balkje over zijn gereedschap doen? Mag tie dan wel?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:44 schreef avonne het volgende:
HoneyBunny, grappig, dat plaatje, maar niet toegestaan op Fok
jeugdige userts en zo.
Dat levelt toch ook gemakkelijker.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:46 schreef eusjuh het volgende:
Sneakole is voor niemand beweerd ze.Pfft ze is zo duidelijk voor Brainless en Del.......
Oh oke, dan blijf ik nog heel even wakker!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:44 schreef Sug4r het volgende:
Huub verzet de wekker van Mikey, hij gaat over 5 minuten af.
balkJE??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En als we een balkje over zijn gereedschap doen? Mag tie dan wel?
100cp dat deze er toch doorkomt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:44 schreef avonne het volgende:
HoneyBunny, grappig, dat plaatje, maar niet toegestaan op Fok
jeugdige userts en zo.
Complete blokhut moet eroverheenquote:
Sukkel heeft m volgens mij op Snooze gedruktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de focking wekker, Mikey zette hem uit.
Ik zet mn punten op Pielemans van de brandweer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:50 schreef Guuskeee het volgende:
ik gok op een ruzie straks tussen kutzwerver en huub. Waarschijnlijk wanneer huub gaat slapen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mikey gaat zich aankleden, denk dat ie zo op zijn fietsie stapt .....
en pakt nu zijn spullen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:49 schreef HoneyBunny het volgende:
JAAAAAAAAA, Mike zn wekker!!
nu heb ik sap in mijn neusgatenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
denk dat ie zo op zijn fietsie stapt .....
regie leest mee: stream 4 naar Brian, en die slaaptquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:53 schreef HoneyBunny het volgende:
Zou Brian nog wakker zijn en het vertellen? Dat wordt anders echt herrie als tie boven komt!
Hij denkt het echt volgens mij!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:55 schreef yellowfirst het volgende:
Mikey staat op uit zijn bed, kleedt zich half aan................waarom stapt hij nu niet naar zijn mentor?
photobucket.com rulesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:56 schreef eusjuh het volgende:
Hmmz mijn caps doen het hier dus niet
Zo te zien hebben ze ook echt de tijd aangepast. Ik zag net 5.06 op de wekker staanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hij denkt het echt volgens mij!![]()
Dit wordt een hele zure sessie.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:57 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk moet het plasma deze 3 even snel naar kantoor sturen
Echt wel lig in een deuk hierquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:57 schreef HoneyBunny het volgende:
Top streams!!
tinypic.com - goed betrouwbaar, snel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:55 schreef eusjuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo nog ff schoenen zoeken en dan hup op je fietsie
Dan zal ik effe helpen ......quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:56 schreef eusjuh het volgende:
Hmmz mijn caps doen het hier dus niet
In die pose heeft Mike al eens eerder hilarische TV gemaakt (caps opgeleverd).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En schoenen aan .......
[ afbeelding ]
Super BSOL!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En schoenen aan .......
[ afbeelding ]
Persoonlijk bezit, een gastspelertje?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:03 schreef HoneyBunny het volgende:
En juist Mikey begint over persoonlijk bezit!!!
Net begonnen en nu al een snipperdag?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:04 schreef Dementor het volgende:
Op zekers dat mikey morgen niet hoeft te werken.
Duurt wel lang.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:05 schreef HoneyBunny het volgende:
goffer, ze hebben de knop weer gevonden...
Zou die geslagen hebben of niet?
ze zijn wel wakkerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:08 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik vond het wel opvallend dat beschermheer Brian in geen velden of wegen te bekennen was!
Daar heb je zoooooooo gelijk in, geen focking kooi zonder Huubquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:08 schreef Guuskeee het volgende:
Huub IS de gouden kooi. Kan je gewoon niet omheen.
oh, ik snap hem.... duurde even.... DE USB-STICKquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:03 schreef HoneyBunny het volgende:
En juist Mikey begint over persoonlijk bezit!!!
Maar... Deze momentjes zijn te schaars, helaas.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Daar heb je zoooooooo gelijk in, geen focking kooi zonder Huub
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:12 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, ik snap hem.... duurde even.... DE USB-STICK
'quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:12 schreef Guuskeee het volgende:
en huub fuckt gewoon door. en stakker mickey kan niks terug zeggen
[ afbeelding ]
Yeahquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:15 schreef HoneyBunny het volgende:
Heeft Mikey nou de oorbel van Brian in??
die hebben belangrijkere dingen te doen: doen alsof ze slapenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:15 schreef mootie het volgende:
Waar zijn Mikeys matties nou?
De een die ligt krabbend aan het vogelnest over haar gezin te dromen, en de ander heeft zich verstopt onder de dekens en is zichzelf waarschijnlijk aan het slaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:15 schreef mootie het volgende:
De kindjes van god slapenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:15 schreef mootie het volgende:
Boeiend dat zijn kortzichtige mensen!Mike is een crimineel en niks anders!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:17 schreef John316 het volgende:
Mooie TV hoor Huub, alleen jammer dat er veel mensen zijn die denken dat je ook echt zo bent ;e
Juist!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:20 schreef mazaru het volgende:
Jaja mikey.
Wie kaatst kan de bal verwachten![]()
[ afbeelding ]
Claire mag haar eigen mening hebben.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:24 schreef avonne het volgende:
ik moet nu echt slapen, dus please... blijf noteren wat er gebeurd, lieverds
jahhh dan hoor je de wekker beter???quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:25 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De wekker gaat onder het kussen
Slaap lekker Avonnequote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:24 schreef avonne het volgende:
ik moet nu echt slapen, dus please... blijf noteren wat er gebeurd, lieverds
Dat is waar, maar aangezien Mike zelf ook zeer aktief in het spel mee wil doen, moet hij zeker niet zeuren als hij het eens terug krijgt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:24 schreef HoneyBunny het volgende:
Nou ik vind dat Claire wel een punt heeft! Ze zegt dat hij dit soort dingen beter tegen Brian en amanda kan doen! En daar heeft ze groot gelijk in!
Ik vind Claire een schatje!
Mag natuurlijk, maar normaal gesproken uit ze die ook niet en kan ze alles begrijpen. Is er eindelijk actie in de tent gaat ze zeuren...quote:
heeft hij de zenuwen of een tic??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef mazaru het volgende:
Uitkleden heeft ook eigenlijk geen zin meer
[ afbeelding ]
Tegenwoordig staat daar zo'n zwerver tussen... die zich overal mee schijnt moeten te bemoeien.Als ie gewoon chill doet krijgt ie alle ruimte... maar nee Mikey s iets te ver doorgeschoten in z'n Briansverering...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:24 schreef HoneyBunny het volgende:
Nou ik vind dat Claire wel een punt heeft! Ze zegt dat hij dit soort dingen beter tegen Brian en amanda kan doen! En daar heeft ze groot gelijk in!
Dat iemand onnozel is..ok..maar zò onnozel als je dit spel instapt......quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
Claire is gewoon te normaal hiervoor.
Claire is een trut eerste klas die elke logica tart met "ja, dat snap ik" en daarmee zo veelvuldig rondstrooit dat je het gevoel krijgt dat ze recht in je gezicht zit te liegen en denkt "praat maar, ik luister niet eens"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:24 schreef HoneyBunny het volgende:
Ze zal wel geschrokken zijn van het opstootje dat er was tijdens de SL.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
Claire is gewoon te normaal hiervoor.
zeg jij? denk dat huub niet zomaar iets voor niets doet?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:28 schreef HoneyBunny het volgende:
Huub slaat nu weer door. Is allemaal leuk dit, maar Joker de Mol verkondigt gewoon op TV dat Brian top is.
E dan kan je heel hard de zwerver zieken, maar ja, dat leverd je echt niet je miljoen...
Ze uit zich wanneer ze dat nodig vindt!Juist een sterke karakter eigenschap die in de kooi zwaar onderschat wordt!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mag natuurlijk, maar normaal gesproken uit ze die ook niet en kan ze alles begrijpen. Is er eindelijk actie in de tent gaat ze zeuren...
tis een infrarood camera, en afstandsbediening straalt ook infrarood, zodoende.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:25 schreef Dementor het volgende:
die afstandsbediening knippert in het donker!
yes sir!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
tis een infrarood camera, en afstandsbediening straalt ook infrarood, zodoende.
Mike is ook gewoon een eikel, hij verdiend dit, eigen schuld dikke bult. Maar Amanda en Brian moeten ze aanpakken, daar heeft ze groot gelijk in. Volgens mij stoort ze zich eraan dat hij wel tekeer kan gaan tegen de kutzwerver, maar niet tegen degene die hem het meest in de weg staan. En dan een Jaap om je heen die zegt dat tie steeds van alles gaat uithalen, daar geloof ik net zoveel van als van het gelukkige gezin van Amanda.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:28 schreef Guuskeee het volgende:
die claire heeft nu voor mij afgedaan. niet te begrijpen die kronkel in haar hoofd nu. wat wil ze dan? gewoon iedereen over je heen laten lopen en blut naar huis 22 mei? denk eens na claire, je woont in een spel, tis geen vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |